Piese auto Ford Focus 2011-2014 1.0 EcoBoost 100 cp #5C341D1

Produsul a fost adaugat la Favorite!
Produsul a fost sters de la Favorite!
Piese auto Ford Focus 2011-2014 1.0 EcoBoost 100 cp

Descoperă Ford Focus 2011-2014, hatchbackul versatil cu motor EcoBoost 1.0 și interior elegant. Oferă confort și performanță într-un stil rafinat. Găsește piese auto de calitate pentru service! #5C341D1


Piese Ford Focus 2011-2014 1.0 EcoBoost M2DA, M2DB, M2DC, SFDA, SFDB 74 KW #5C341D1

Piese Ford Focus Mk3 1.0 EcoBoost 100 cp, benzina #5C341D1

My Account
Intră în contul PieseFord pentru control total al ofertelor!

Pentru masina ta iti recomandam

Masina de slefuit cu vibratii 220 W
Ford Focus 2011-2014 1.0 EcoBoost 100 cai #B9B77EF18F

5
B9B77EF18F
https://www.pieseford.ro/produs_foto/masina-de-slefuit-cu-vibratii-220-w-ford-focus-2011-2014-1.0-ecoboost-100-cp-m2da-m2db-m2dc-sfda-sfdb-benzina-14979591123.jpg
Ford Original
Pret vechi: 302 Lei
180 Lei
Ford Focus 2011-2014: Hatchback EcoBoost 100 CP, Eleganță și Fiabilitate #BAD2F6B5DC

Descoperă Ford Focus 2011-2014, hatchbackul versatil cu motor EcoBoost 1.0 și interior elegant. Oferă confort și performanță într-un stil rafinat. Găsește piese auto de calitate pentru service! #BAD2F6B5DC

Ford Focus 2011-2014 1.0 EcoBoost 100 CP: Un Hatchback Clasic cu Personalitate

Bun venit în lumea remarcabilă a lui Ford Focus 2011-2014, echipat cu motorul 1.0 EcoBoost de 100 CP. Acest hatchback îndrăgit a devenit, în timp, alegerea predilectă pentru mulți, stabilind standarde înalte în industria auto. Vă invităm să explorăm această mașină, să dezvăluim caracteristicile motorului EcoBoost și să vă oferim o imagine detaliată despre această marcă de încredere.

Ford Focus 2011-2014: Un Standard în Hatchback-uri

În lumea hatchback-urilor, Ford Focus este sinonim cu fiabilitatea, practicitatea și accesibilitatea. Acest model se adresează unei game variate de clienți, de la familii la persoanele în vârstă și șoferii care apreciază plăcerea condusului. Esențialmente, Ford Focus este o mașină completă, care a inclus și versiuni performante, cum ar fi cele din seriile ST și RS. Prin urmare, lansarea unui nou model Focus este întotdeauna un eveniment important, fără presiune, desigur.

Vă veți întâlni, cu siguranță, cu numeroase recenzii ale acestei generații de Focus și multe dintre ele vor face referire la Focus-ul original (care a înlocuit venerabilul, dar modestul Escort în 1998) și la modul în care a stabilit un punct de referință pentru hatchback-uri, revoluționând percepția oamenilor despre mașinile destinate familiei.

Aceste afirmații pot părea a fi clicuri de marketing, dar sunt complet justificate. La momentul lansării, competiția era, cel puțin să fim politicoși, lipsită de alternativenotă. În cel mai bun caz, aveți opțiuni precum Nissan Almera sau Opel Astra, care, să fiu sincer, nu erau exact în stare să vă pună sângele în mișcare. Așadar, atunci când Focus a intrat pe scenă, a schimbat jocul pentru totdeauna.

O Atenție Mai Mare la Confort și Calitate

Opinia generală despre a treia generație a lui Focus este că nu a "revoluționat" la fel de mult ca primul model. Dar nici nu era menit să facă acest lucru. S-au produs multe schimbări de la lansarea primului Focus, în special în ceea ce privește calitatea și confortul mașinilor compacte. Concurența este mai puternică ca niciodată, alimentată de cerințele ridicate ale clienților, în special în Marea Britanie. Cu toate acestea, Ford a preluat caracteristicile de succes care au făcut ca Focus să fie o mașină de succes și le-a consolidat.

Prin urmare, în timp ce acest Focus nu poate reproduce aceeași senzație de condus captivantă ca originalul, continuă să strălucească în aproape toate celelalte domenii. Este confortabil și liniștit în timpul mersului, ușor de manevrat, are un interior de înaltă calitate și unele motoare impresionante (și eficiente). Este greu să-i găsești defecte majore (cu excepția, poate, a spațiului redus pentru bagaje) și are multe motive de laudă. Cu siguranță nu va schimba lumea, dar face tot ce promite și o face bine.

Interiorul Nou și Elegant al lui Focus

Interiorul lui Focus s-a schimbat semnificativ, împărtășind acum designul cu modelele C-MAX și Grand C-MAX. Acest upgrade aduce o simțire de înaltă calitate în interior, cu materiale tactile moi pe partea superioară a planșei de bord. Cu toate acestea, veți observa că partea superioară a ușilor, care este atinsă constant, este finisată într-un plastic mai puțin plăcut la atingere.

Există multe linii și detalii ascuțite în design, precum și un volan cu margine groasă, care conferă modelelor de bază un aspect sportiv. Este genul de interior pe care îl ați într-o mașină mai mare, cum ar fi Mondeo, și toate modelele includ funcții precum radio digital DAB, Bluetooth și o conexiune USB - ceva ce nicio altă mașină din această categorie nu oferă.

Afisajul digital de pe partea superioară a planșei adaugă un aer sofisticat - nu mai există afișaje vechi la moda Focus - și include un computer de bord multifuncțional numit cu dramaticul nume "Interfața Mașinii Umane" de la Ford, cu un ecran între instrumentele de bord, contribuind la senzația de premium.

Au fost exprimate critici cu privire la comenzile stereo, deoarece sunt aceleași cu cele de pe Fiesta, dar nu se poate nega că îmbunătățesc Focus-ul (opțional este disponibil și un sistem stereo Sony, care arată foarte bine). Cu toate acestea, cu toate funcțiile adăugate, panoul poate părea un pic aglomerat cu butoane și comutatoare. De exemplu, volanul are butoane pentru controlul meniului computerului de bord și comutarea sistemului stereo.

Cu toate acestea, interiorul oferă spațiu generos, în special pentru șofer și pasagerii din față. Scaunele sunt complet reglabile și creează senzația de spațiu chiar și în comparație cu modelul Focus anterior (chiar dacă cifrele sugerează o lățime puțin mai mică - dar cifrele nu pot surprinde întotdeauna senzația reală). Scaunele sunt confortabile și oferă un suport bun.

În spate, spațiul pentru pasageri este considerat "rezonabil" și se simte asemănător cu modelul anterior. Nu este la fel de generos ca un Honda Civic (care este un lider în această clasă), dar se compară cu un Volkswagen Golf cu cinci uși.

Un aspect de remarcat este portbagajul. Cu o capacitate de 316 litri cu o roată de rezervă de dimensiuni reduse (și doar 277 litri cu o roată de rezervă de dimensiuni complete), acesta este cu aproximativ 50 de litri mai mic decât modelul Focus anterior și mai mic decât variantele cu cinci uși ale Volkswagen Golf și Opel Astra, care au aproximativ 350 de litri. Totuși, portbagajul are o formă pătrată, cu o deschidere largă și doar o buza mică, ușurând încărcarea și descărcarea. Scaunele din spate se rabatează ușor pentru a oferi și mai mult spațiu de stocare.

Sisteme Avansate de Asistență pentru Șoferi

Pachetul de asistență pentru șoferi oferă un excelent raport calitate-preț la 750 de lire sterline și include unele sisteme cu adevărat utile pentru a face condusul mai ușor. Există, de fapt, șase funcții diferite, ceea ce face acest pachet cu atât mai atractiv atunci când comparați costul producătorilor de mașini premium pentru sisteme similare.

În primul rând, există un sistem de avertizare la părăsirea benzii, care face volanul să vibreze dacă părăsiți linia albă a benzii fără semnalizare și include Lane Keeping Aid, care vă ajută să readuceți ușor mașina pe direcția corectă.

Sistemul de avertizare a șoferului poate detecta dacă șoferul este obosit sau adoarme și va declanșa avertismente vizuale și sonore pentru a vă asigura că rămâneți treaz în timpul condusului, în timp ce sistemul Auto High Beam comută automat farurile între lumina de drum lungă și scurtă atunci când detectează alte vehicule care se apropie.

Există chiar și sisteme de recunoaștere a semnelor de circulație care folosesc o cameră digitală pentru a identifica semnele de pe ambele părți ale drumului și afișează informații precum limitele de viteză și interdicțiile de depășire în grupul de instrumente.

Dar poate cea mai impresionantă caracteristică este Stop City Active. Acesta utilizează un laser montat în partea din față (lângă oglinda retrovizoare) pentru a detecta mașinile din față. Monitorizează constant distanța față de vehiculul din față și, dacă acesta frânează brusc și nu reacționați la timp, sistemul va aplica automat frânele. Funcționează până la o viteză de 20 km/h și, chiar dacă nu poate evita o coliziune, reduce impactul.

Dotări Standard la Lansare (Martie 2011):

  • Modelul de bază, Edge, vine echipat cu aer condiționat manual, oglinzi electrice, închidere centralizată la distanță, ESP cu control vectorial al cuplului, airbag-uri frontale, laterale și cortină, o roată de rezervă de dimensiuni reduse, radio DAB cu CD player, Bluetooth, comandă vocală, USB, alarmă Thatcham de categoria 1, spoiler spate integrat și suport lombar pentru scaunul șoferului.

  • Versiunea Zetec, cea mai populară, adaugă jante din aliaj de 16 inch, parbriz Quickclear încălzit, faruri de ceață față, volan tapițat în piele, consolă centrală premium cu suport pentru cotieră, spații de depozitare, prize de 12V și frână de mână în formă de "Z", scaune față în stil sport și oglinzi laterale încălzite.

  • Modelele Titan sunt echipate cu butonul "Power" pentru pornire/oprire motor, un sistem stereo Sony, controlul automat al vitezei de croazieră, ștergătoare cu senzori de ploaie, faruri automate, manetă de schimbare tapițată în piele, climatizare cu dublă zonă, asistență la pornirea în rampă, lumini spate cu tehnologie LED și grilaj frontal lucios.

  • Varianta Titanium X, de top, adaugă funcții precum Active Park Assist (cu senzori de parcare față și spate), jante din aliaj de 17 inch, parțial piele pentru tapițerie, luminile de zi cu LED-uri, scaune față încălzite, faruri xenon, oglinzi pliabile electric, spălare cu jet pentru faruri și iluminare ambientală cu LED-uri multicolore.

Experiența de Condus

Stilul noului Focus poate să nu fie pe placul tuturor, dar odată ce vă aflați la volan, majoritatea oamenilor vor fi de acord că este foarte puțin de criticat. În utilizarea cotidiană pe care toți trebuie să o facem, Focus-ul este liniștit, confortabil și ușor de condus.

Toate comenzile, cum ar fi schimbarea vitezelor, pedala de ambreiaj și frâna, sunt precise și ușor de utilizat. Este o mașină foarte plăcută, cu adevărat.

Suspensia este mai moale decât cea a modelului Focus anterior, ceea ce înseamnă că este mult mai capabilă să gestioneze denivelările și gropile, oferind o senzație generală de rafinament și un confort de mașină mare. Dacă ați considerat modelul Focus anterior prea dur, dați o șansă celui nou și suntem siguri că veți fi impresionați. Este la fel de confortabil ca un Golf, fără îndoială.

Caroseria este mai rigidă decât înainte, contribuind la senzația generală de calitate, în timp ce zgomotul și vibrațiile sunt ținute la un nivel minim, chiar și pe drumurile accidentate, la o viteză decentă. Dar nu credeți că Focus-ul a devenit lipsit de reacție. Este încă foarte precis în viraje și, deși nu este la fel de agil ca primul Focus, este încă plin de viață și receptiv când intră într-o curbă, cu o aderență bună în viraje mai lente.

Ajută la acest lucru noul sistem inteligent de control al cuplului Torque Vectoring de la Ford, care este standard pe toate modelele. Acesta este similar cu sistemul XDS folosit pe unele modele SEAT și Skoda și folosește frânele pentru a imita efectele unui diferențial. Ideea este că, prin frânarea ușoară a roții din față interioară într-o curbă și furnizarea de putere suplimentară roții din exterior, mașina devine mai directă, cu o mai bună aderență și direcție.

Oricum, funcționează foarte bine. Pe drumurile serpuitoare, este o adevărată plăcere și face ca Focus-ul să se simtă agil în viraje, fără a necesita prea multă intervenție la volan în cazul unor trasee foarte solicitante.

Noul Focus primește, de asemenea, un sistem de direcție electrică în locul celei hidraulice. Răspunsul este mixt și poate dura un pic să te obișnuiești, dar funcționează bine și are un nivel bun de asistență, deși ar putea beneficia de mai multă feedback și pare să devină prea centrat.

Motorizări Eficiente și Puternice

Motorul de bază este un motor pe benzină de 1.6 TI-VCT, cu o transmisie manuală cu cinci trepte. Este disponibil în versiuni de 105 CP și 125 CP și pare mai mult decât adecvat pentru Focus, cu ambele versiuni având un consum mediu pretins de 47,9 mpg și emisii de CO2 de 136 g/km.

Cu toate acestea, motorul care atrage cu adevărat atenția este unitatea EcoBoost de 1,6 litri. Acesta este practic echivalentul motoarelor TSI de la Volkswagen, cu ideea de a face motorul mai mic și să adauge un turbo pentru a-i conferi mai multă putere. Cu toate acestea, deoarece turbina nu este necesară tot timpul, consumul de combustibil este mult mai mic.

Acest motor înlocuiește eficient unitatea de 2,0 litri pe benzină din vechiul Focus, dar este mai rapid și mai eficient. Este un motor excelent, cu mult caracter și o atitudine zvâcnită, făcând mașina să se simtă ca o mașină de curse în miniatură. Poate atinge viteze ridicate fără a renunța la performanță, dar timpul său de la 0 la 100 km/h în 8,6 secunde spune doar jumătate din poveste.

Se simte foarte rapid în timp ce accelerezi și este unul dintre acele motoare care adoră să fie bătute. Este extrem de plăcut de condus. Și o veste bună este că valoarea emisiilor pentru versiunea de 150 CP este de doar 139 g/km, în timp ce economia anunțată este de 47,1 mpg - destul de remarcabilă, având în vedere ritmul pe care îl oferă.

Dieselurile TDCi sunt preluate din vechiul Focus, dar au fost îmbunătățite pentru a fi mai eficiente. Deși nu există încă o versiune completă ECOnetic, tehnologia de economisire a combustibilului este folosită pe diferite modele. Astfel, modelele 1.6 EcoBoost și 1.6 TDCi obțin sistemul de oprire/pornire a motorului, în timp ce toate modelele obțin un grilaj care se închide atunci când nu este nevoie de răcire, pentru a reduce tracțiunea aerului.

Acest lucru ajută la îmbunătățirea eficienței, contribuind la scăderea emisiilor de CO2. Toate versiunile de 1.6 TDCi sunt excepțional de economice, cu o valoare anunțată de până la 67,3 mpg și emisii de 109 g/km pentru versiunea de 95 CP și 109 g/km și 67,3 mpg pentru versiunea de 115 CP.

Concluzie

Ford Focus 2011-2014, cu motorul 1.0 EcoBoost de 100 CP, reprezintă o opțiune excelentă în categoria hatchback-urilor. Cu un design interior modern și dotări de calitate, oferă un mediu confortabil pentru șofer și pasageri. Sistemele avansate de asistență pentru șoferi adaugă un nivel suplimentar de siguranță și comoditate la bord.

Experiența de condus este una plăcută, cu o suspensie bine calibrată care oferă confort și un nivel bun de manevrabilitate. Motorul EcoBoost de 1.0 litri este o alegere excelentă pentru cei care doresc o combinație de eficiență în consumul de combustibil și performanțe rezonabile.

În concluzie, Ford Focus 2011-2014 1.0 EcoBoost de 100 CP este o mașină hatchback versatilă, potrivită pentru o gamă largă de șoferi, de la cei care caută o mașină de familie practică până la cei care doresc o experiență de condus plăcută și eficientă din punct de vedere al consumului de combustibil. Este un automobil care a continuat tradiția Focus de a oferi calitate și valoare în segmentul hatchback-urilor.

Service pentru Motorizarea 1.0 EcoBoost 100 CP de pe Ford Focus 2011-2014

Pentru a menține motorizarea 1.0 EcoBoost de pe Ford Focus 2011-2014 în cea mai bună stare și pentru a prelungi durata de viață a vehiculului, este esențial să respectați intervalele de service recomandate de producător și să efectuați reviziile regulate. Iată câteva aspecte importante legate de service-ul acestei motorizări:

1. Intervalele de Service:

  • Intervalul de service variază în funcție de factori precum condițiile de condus, stilul de condus și specificațiile regionale. Cu toate acestea, în mod general, Ford recomandă efectuarea unui service major la fiecare 20.000-30.000 de kilometri sau la fiecare an, în funcție de care dintre acestea apare prima dată.

2. Ce Piese Auto se Schimbă în Timpul Service-ului:

  • În timpul unui service major, tehnicienii calificați ar trebui să efectueze mai multe operațiuni, inclusiv verificarea și schimbarea sau revizia următoarelor componente:
    • Schimbarea uleiului și a filtrului de ulei pentru motor.
    • Verificarea și eventual înlocuirea filtrelor de aer și de carburant.
    • Verificarea și strângerea tuturor șuruburilor și a elementelor de fixare importante.
    • Verificarea sistemului de frânare și, dacă este necesar, schimbarea plăcuțelor de frână sau a discelor.
    • Verificarea sistemului de suspensie și a direcției pentru uzură sau deteriorare.
    • Verificarea sistemului de evacuare pentru scurgeri sau deteriorare.
    • Verificarea sistemului de răcire și a nivelului de lichid de răcire.

3. Piese Auto Disponibile pe PieseFord.ro:

  • Pe PieseFord.ro, puteți găsi o gamă largă de piese auto pentru motorizarea 1.0 EcoBoost de pe Ford Focus 2011-2014. Acestea includ, dar nu se limitează la:
    • Filtre de ulei, aer și carburant.
    • Plăcuțe de frână și discuri de frână.
    • Elemente de suspensie, cum ar fi amortizoare și bucșe.
    • Piese de direcție, cum ar fi brațe de control și tijele de direcție.
    • Elemente ale sistemului de evacuare, cum ar fi catalizatoare și tevi de eșapament.
    • Lichid de răcire și alte fluide necesare pentru întreținere.

Este important să utilizați piese de înlocuire de calitate pentru a menține performanța și siguranța vehiculului dumneavoastră. PieseFord.ro oferă piese auto originale Ford și piese de calitate echivalentă, astfel încât puteți alege ce se potrivește cel mai bine bugetului și necesităților dumneavoastră.

Înainte de a efectua service-ul sau înlocuirea pieselor auto, este întotdeauna recomandabil să consultați manualul vehiculului sau să contactați un service autorizat Ford pentru a vă asigura că respectați procedurile și specificațiile corespunzătoare.

Motorizarea 1.0 EcoBoost de pe Ford Focus 2011-2014 este cunoscută pentru performanța sa în general bună, dar, ca oricare altă motorizare, are și câteva probleme specifice pe care proprietarii ar trebui să le monitorizeze. Iată câteva dintre principalele probleme și importanța utilizării pieselor originale Ford:

Principalele Probleme ale Motorizării 1.0 EcoBoost:

  1. Consum Excesiv de Ulei: Unele motoare 1.0 EcoBoost au avut probleme cu consumul excesiv de ulei. Acest lucru poate fi cauzat de mai multe motive, inclusiv inele de etanșare uzate sau supape PCV (ventil de presiune pozitivă) defecte. Proprietarii trebuie să monitorizeze nivelul uleiului și să efectueze schimbări regulate de ulei pentru a menține motorul în cea mai bună stare.

  2. Probleme cu Distribuția: Motorul 1.0 EcoBoost folosește o curea de distribuție, iar întreținerea necorespunzătoare sau neefectuată poate duce la probleme grave. Este esențial să respectați intervalele de schimb al curelei și să efectuați serviciile de distribuție la timp.

  3. Probleme cu Sistemul de Răcire: Unele vehicule echipate cu motorizarea 1.0 EcoBoost au avut probleme cu supraîncălzirea. Acest lucru poate fi cauzat de defecte ale termostatului sau ale pompei de apă. Supraîncălzirea poate duce la daune grave ale motorului, așa că este important să se monitorizeze temperatura și să se efectueze revizii regulate ale sistemului de răcire.

Importanța Folosirii Pieselor Originale Ford:

Utilizarea pieselor originale Ford pentru reparații și întreținere are multiple avantaje, în special pentru motorizarea 1.0 EcoBoost:

  1. Calitatea Asigurată: Piesele originale Ford sunt proiectate și fabricate pentru a se potrivi perfect vehiculului dumneavoastră. Acestea trec prin teste riguroase de calitate pentru a asigura funcționalitatea și durabilitatea lor.

  2. Compatibilitate: Piesele originale sunt create pentru a se potrivi perfect cu motorizarea și vehiculul dumneavoastră. Acest lucru elimină riscul incompatibilității sau a problemelor ulterioare.

  3. Performanță și Siguranță: Piesele originale Ford au caracteristici și specificații tehnice conforme cu cele ale vehiculului dumneavoastră. Aceasta asigură o performanță optimă și menține nivelurile de siguranță.

  4. Garantie și Asistență: Utilizarea pieselor originale poate menține garanția vehiculului. De asemenea, oferă acces la asistență și servicii post-vânzare de la Ford.

  5. Evitarea Problemelor Suplimentare: Piesele originale au o probabilitate mai mică de a cauza probleme suplimentare sau de a afecta alte componente ale vehiculului.

În concluzie, utilizarea pieselor originale Ford este esențială pentru menținerea și repararea corectă a motorizării 1.0 EcoBoost de pe Ford Focus 2011-2014. Acest lucru poate ajuta la evitarea problemelor și la menținerea vehiculului în cea mai bună stare posibilă.

Ford Focus 2011-2014: Hatchback EcoBoost 100 CP, Eleganță și Fiabilitate #BAD2F6B5DC


ro
2024-03-19T00:36:15+00:00
Ford Focus 2011-2014: Hatchback EcoBoost 100 CP, Eleganță și Fiabilitate #BAD2F6B5DC
Piese auto Ford Focus 2011-2014 1.0 EcoBoost 100 cp #BAD2F6B5DC
Ford Focus 2011-2014 1.0 EcoBoost 100 CP: Un Hatchback Clasic cu Personalitate Bun venit în lumea remarcabilă a lui Ford Focus 2011-2014, echipat cu motorul 1.0 EcoBoost de 100 CP. Acest hatchback îndrăgit a devenit, în timp, alegerea predilectă pentru mulți, stabilind standarde înalte în industria auto. Vă invităm să explorăm această mașină, să dezvăluim caracteristicile motorului EcoBoost și să vă oferim o imagine detaliată despre această marcă de încredere. Ford Focus 2011-2014: Un Standard în Hatchback-uri În lumea hatchback-urilor, Ford Focus este sinonim cu fiabilitatea, practicitatea și accesibilitatea. Acest model se adresează unei game variate de clienți, de la familii la persoanele în vârstă și șoferii care apreciază plăcerea condusului. Esențialmente, Ford Focus este o mașină completă, care a inclus și versiuni performante, cum ar fi cele din seriile ST și RS. Prin urmare, lansarea unui nou model Focus este întotdeauna un eveniment important, fără presiune, desigur. Vă veți întâlni, cu siguranță, cu numeroase recenzii ale acestei generații de Focus și multe dintre ele vor face referire la Focus-ul original (care a înlocuit venerabilul, dar modestul Escort în 1998) și la modul în care a stabilit un punct de referință pentru hatchback-uri, revoluționând percepția oamenilor despre mașinile destinate familiei. Aceste afirmații pot părea a fi clicuri de marketing, dar sunt complet justificate. La momentul lansării, competiția era, cel puțin să fim politicoși, lipsită de alternativenotă. În cel mai bun caz, aveți opțiuni precum Nissan Almera sau Opel Astra, care, să fiu sincer, nu erau exact în stare să vă pună sângele în mișcare. Așadar, atunci când Focus a intrat pe scenă, a schimbat jocul pentru totdeauna. O Atenție Mai Mare la Confort și Calitate Opinia generală despre a treia generație a lui Focus este că nu a "revoluționat" la fel de mult ca primul model. Dar nici nu era menit să facă acest lucru. S-au produs multe schimbări de la lansarea primului Focus, în special în ceea ce privește calitatea și confortul mașinilor compacte. Concurența este mai puternică ca niciodată, alimentată de cerințele ridicate ale clienților, în special în Marea Britanie. Cu toate acestea, Ford a preluat caracteristicile de succes care au făcut ca Focus să fie o mașină de succes și le-a consolidat. Prin urmare, în timp ce acest Focus nu poate reproduce aceeași senzație de condus captivantă ca originalul, continuă să strălucească în aproape toate celelalte domenii. Este confortabil și liniștit în timpul mersului, ușor de manevrat, are un interior de înaltă calitate și unele motoare impresionante (și eficiente). Este greu să-i găsești defecte majore (cu excepția, poate, a spațiului redus pentru bagaje) și are multe motive de laudă. Cu siguranță nu va schimba lumea, dar face tot ce promite și o face bine. Interiorul Nou și Elegant al lui Focus Interiorul lui Focus s-a schimbat semnificativ, împărtășind acum designul cu modelele C-MAX și Grand C-MAX. Acest upgrade aduce o simțire de înaltă calitate în interior, cu materiale tactile moi pe partea superioară a planșei de bord. Cu toate acestea, veți observa că partea superioară a ușilor, care este atinsă constant, este finisată într-un plastic mai puțin plăcut la atingere. Există multe linii și detalii ascuțite în design, precum și un volan cu margine groasă, care conferă modelelor de bază un aspect sportiv. Este genul de interior pe care îl ați într-o mașină mai mare, cum ar fi Mondeo, și toate modelele includ funcții precum radio digital DAB, Bluetooth și o conexiune USB - ceva ce nicio altă mașină din această categorie nu oferă. Afisajul digital de pe partea superioară a planșei adaugă un aer sofisticat - nu mai există afișaje vechi la moda Focus - și include un computer de bord multifuncțional numit cu dramaticul nume "Interfața Mașinii Umane" de la Ford, cu un ecran între instrumentele de bord, contribuind la senzația de premium. Au fost exprimate critici cu privire la comenzile stereo, deoarece sunt aceleași cu cele de pe Fiesta, dar nu se poate nega că îmbunătățesc Focus-ul (opțional este disponibil și un sistem stereo Sony, care arată foarte bine). Cu toate acestea, cu toate funcțiile adăugate, panoul poate părea un pic aglomerat cu butoane și comutatoare. De exemplu, volanul are butoane pentru controlul meniului computerului de bord și comutarea sistemului stereo. Cu toate acestea, interiorul oferă spațiu generos, în special pentru șofer și pasagerii din față. Scaunele sunt complet reglabile și creează senzația de spațiu chiar și în comparație cu modelul Focus anterior (chiar dacă cifrele sugerează o lățime puțin mai mică - dar cifrele nu pot surprinde întotdeauna senzația reală). Scaunele sunt confortabile și oferă un suport bun. În spate, spațiul pentru pasageri este considerat "rezonabil" și se simte asemănător cu modelul anterior. Nu este la fel de generos ca un Honda Civic (care este un lider în această clasă), dar se compară cu un Volkswagen Golf cu cinci uși. Un aspect de remarcat este portbagajul. Cu o capacitate de 316 litri cu o roată de rezervă de dimensiuni reduse (și doar 277 litri cu o roată de rezervă de dimensiuni complete), acesta este cu aproximativ 50 de litri mai mic decât modelul Focus anterior și mai mic decât variantele cu cinci uși ale Volkswagen Golf și Opel Astra, care au aproximativ 350 de litri. Totuși, portbagajul are o formă pătrată, cu o deschidere largă și doar o buza mică, ușurând încărcarea și descărcarea. Scaunele din spate se rabatează ușor pentru a oferi și mai mult spațiu de stocare. Sisteme Avansate de Asistență pentru Șoferi Pachetul de asistență pentru șoferi oferă un excelent raport calitate-preț la 750 de lire sterline și include unele sisteme cu adevărat utile pentru a face condusul mai ușor. Există, de fapt, șase funcții diferite, ceea ce face acest pachet cu atât mai atractiv atunci când comparați costul producătorilor de mașini premium pentru sisteme similare. În primul rând, există un sistem de avertizare la părăsirea benzii, care face volanul să vibreze dacă părăsiți linia albă a benzii fără semnalizare și include Lane Keeping Aid, care vă ajută să readuceți ușor mașina pe direcția corectă. Sistemul de avertizare a șoferului poate detecta dacă șoferul este obosit sau adoarme și va declanșa avertismente vizuale și sonore pentru a vă asigura că rămâneți treaz în timpul condusului, în timp ce sistemul Auto High Beam comută automat farurile între lumina de drum lungă și scurtă atunci când detectează alte vehicule care se apropie. Există chiar și sisteme de recunoaștere a semnelor de circulație care folosesc o cameră digitală pentru a identifica semnele de pe ambele părți ale drumului și afișează informații precum limitele de viteză și interdicțiile de depășire în grupul de instrumente. Dar poate cea mai impresionantă caracteristică este Stop City Active. Acesta utilizează un laser montat în partea din față (lângă oglinda retrovizoare) pentru a detecta mașinile din față. Monitorizează constant distanța față de vehiculul din față și, dacă acesta frânează brusc și nu reacționați la timp, sistemul va aplica automat frânele. Funcționează până la o viteză de 20 km/h și, chiar dacă nu poate evita o coliziune, reduce impactul. Dotări Standard la Lansare (Martie 2011): Modelul de bază, Edge, vine echipat cu aer condiționat manual, oglinzi electrice, închidere centralizată la distanță, ESP cu control vectorial al cuplului, airbag-uri frontale, laterale și cortină, o roată de rezervă de dimensiuni reduse, radio DAB cu CD player, Bluetooth, comandă vocală, USB, alarmă Thatcham de categoria 1, spoiler spate integrat și suport lombar pentru scaunul șoferului. Versiunea Zetec, cea mai populară, adaugă jante din aliaj de 16 inch, parbriz Quickclear încălzit, faruri de ceață față, volan tapițat în piele, consolă centrală premium cu suport pentru cotieră, spații de depozitare, prize de 12V și frână de mână în formă de "Z", scaune față în stil sport și oglinzi laterale încălzite. Modelele Titan sunt echipate cu butonul "Power" pentru pornire/oprire motor, un sistem stereo Sony, controlul automat al vitezei de croazieră, ștergătoare cu senzori de ploaie, faruri automate, manetă de schimbare tapițată în piele, climatizare cu dublă zonă, asistență la pornirea în rampă, lumini spate cu tehnologie LED și grilaj frontal lucios. Varianta Titanium X, de top, adaugă funcții precum Active Park Assist (cu senzori de parcare față și spate), jante din aliaj de 17 inch, parțial piele pentru tapițerie, luminile de zi cu LED-uri, scaune față încălzite, faruri xenon, oglinzi pliabile electric, spălare cu jet pentru faruri și iluminare ambientală cu LED-uri multicolore. Experiența de Condus Stilul noului Focus poate să nu fie pe placul tuturor, dar odată ce vă aflați la volan, majoritatea oamenilor vor fi de acord că este foarte puțin de criticat. În utilizarea cotidiană pe care toți trebuie să o facem, Focus-ul este liniștit, confortabil și ușor de condus. Toate comenzile, cum ar fi schimbarea vitezelor, pedala de ambreiaj și frâna, sunt precise și ușor de utilizat. Este o mașină foarte plăcută, cu adevărat. Suspensia este mai moale decât cea a modelului Focus anterior, ceea ce înseamnă că este mult mai capabilă să gestioneze denivelările și gropile, oferind o senzație generală de rafinament și un confort de mașină mare. Dacă ați considerat modelul Focus anterior prea dur, dați o șansă celui nou și suntem siguri că veți fi impresionați. Este la fel de confortabil ca un Golf, fără îndoială. Caroseria este mai rigidă decât înainte, contribuind la senzația generală de calitate, în timp ce zgomotul și vibrațiile sunt ținute la un nivel minim, chiar și pe drumurile accidentate, la o viteză decentă. Dar nu credeți că Focus-ul a devenit lipsit de reacție. Este încă foarte precis în viraje și, deși nu este la fel de agil ca primul Focus, este încă plin de viață și receptiv când intră într-o curbă, cu o aderență bună în viraje mai lente. Ajută la acest lucru noul sistem inteligent de control al cuplului Torque Vectoring de la Ford, care este standard pe toate modelele. Acesta este similar cu sistemul XDS folosit pe unele modele SEAT și Skoda și folosește frânele pentru a imita efectele unui diferențial. Ideea este că, prin frânarea ușoară a roții din față interioară într-o curbă și furnizarea de putere suplimentară roții din exterior, mașina devine mai directă, cu o mai bună aderență și direcție. Oricum, funcționează foarte bine. Pe drumurile serpuitoare, este o adevărată plăcere și face ca Focus-ul să se simtă agil în viraje, fără a necesita prea multă intervenție la volan în cazul unor trasee foarte solicitante. Noul Focus primește, de asemenea, un sistem de direcție electrică în locul celei hidraulice. Răspunsul este mixt și poate dura un pic să te obișnuiești, dar funcționează bine și are un nivel bun de asistență, deși ar putea beneficia de mai multă feedback și pare să devină prea centrat. Motorizări Eficiente și Puternice Motorul de bază este un motor pe benzină de 1.6 TI-VCT, cu o transmisie manuală cu cinci trepte. Este disponibil în versiuni de 105 CP și 125 CP și pare mai mult decât adecvat pentru Focus, cu ambele versiuni având un consum mediu pretins de 47,9 mpg și emisii de CO2 de 136 g/km. Cu toate acestea, motorul care atrage cu adevărat atenția este unitatea EcoBoost de 1,6 litri. Acesta este practic echivalentul motoarelor TSI de la Volkswagen, cu ideea de a face motorul mai mic și să adauge un turbo pentru a-i conferi mai multă putere. Cu toate acestea, deoarece turbina nu este necesară tot timpul, consumul de combustibil este mult mai mic. Acest motor înlocuiește eficient unitatea de 2,0 litri pe benzină din vechiul Focus, dar este mai rapid și mai eficient. Este un motor excelent, cu mult caracter și o atitudine zvâcnită, făcând mașina să se simtă ca o mașină de curse în miniatură. Poate atinge viteze ridicate fără a renunța la performanță, dar timpul său de la 0 la 100 km/h în 8,6 secunde spune doar jumătate din poveste. Se simte foarte rapid în timp ce accelerezi și este unul dintre acele motoare care adoră să fie bătute. Este extrem de plăcut de condus. Și o veste bună este că valoarea emisiilor pentru versiunea de 150 CP este de doar 139 g/km, în timp ce economia anunțată este de 47,1 mpg - destul de remarcabilă, având în vedere ritmul pe care îl oferă. Dieselurile TDCi sunt preluate din vechiul Focus, dar au fost îmbunătățite pentru a fi mai eficiente. Deși nu există încă o versiune completă ECOnetic, tehnologia de economisire a combustibilului este folosită pe diferite modele. Astfel, modelele 1.6 EcoBoost și 1.6 TDCi obțin sistemul de oprire/pornire a motorului, în timp ce toate modelele obțin un grilaj care se închide atunci când nu este nevoie de răcire, pentru a reduce tracțiunea aerului. Acest lucru ajută la îmbunătățirea eficienței, contribuind la scăderea emisiilor de CO2. Toate versiunile de 1.6 TDCi sunt excepțional de economice, cu o valoare anunțată de până la 67,3 mpg și emisii de 109 g/km pentru versiunea de 95 CP și 109 g/km și 67,3 mpg pentru versiunea de 115 CP. Concluzie Ford Focus 2011-2014, cu motorul 1.0 EcoBoost de 100 CP, reprezintă o opțiune excelentă în categoria hatchback-urilor. Cu un design interior modern și dotări de calitate, oferă un mediu confortabil pentru șofer și pasageri. Sistemele avansate de asistență pentru șoferi adaugă un nivel suplimentar de siguranță și comoditate la bord. Experiența de condus este una plăcută, cu o suspensie bine calibrată care oferă confort și un nivel bun de manevrabilitate. Motorul EcoBoost de 1.0 litri este o alegere excelentă pentru cei care doresc o combinație de eficiență în consumul de combustibil și performanțe rezonabile. În concluzie, Ford Focus 2011-2014 1.0 EcoBoost de 100 CP este o mașină hatchback versatilă, potrivită pentru o gamă largă de șoferi, de la cei care caută o mașină de familie practică până la cei care doresc o experiență de condus plăcută și eficientă din punct de vedere al consumului de combustibil. Este un automobil care a continuat tradiția Focus de a oferi calitate și valoare în segmentul hatchback-urilor. Service pentru Motorizarea 1.0 EcoBoost 100 CP de pe Ford Focus 2011-2014 Pentru a menține motorizarea 1.0 EcoBoost de pe Ford Focus 2011-2014 în cea mai bună stare și pentru a prelungi durata de viață a vehiculului, este esențial să respectați intervalele de service recomandate de producător și să efectuați reviziile regulate. Iată câteva aspecte importante legate de service-ul acestei motorizări: 1. Intervalele de Service: Intervalul de service variază în funcție de factori precum condițiile de condus, stilul de condus și specificațiile regionale. Cu toate acestea, în mod general, Ford recomandă efectuarea unui service major la fiecare 20.000-30.000 de kilometri sau la fiecare an, în funcție de care dintre acestea apare prima dată. 2. Ce Piese Auto se Schimbă în Timpul Service-ului: În timpul unui service major, tehnicienii calificați ar trebui să efectueze mai multe operațiuni, inclusiv verificarea și schimbarea sau revizia următoarelor componente: Schimbarea uleiului și a filtrului de ulei pentru motor. Verificarea și eventual înlocuirea filtrelor de aer și de carburant. Verificarea și strângerea tuturor șuruburilor și a elementelor de fixare importante. Verificarea sistemului de frânare și, dacă este necesar, schimbarea plăcuțelor de frână sau a discelor. Verificarea sistemului de suspensie și a direcției pentru uzură sau deteriorare. Verificarea sistemului de evacuare pentru scurgeri sau deteriorare. Verificarea sistemului de răcire și a nivelului de lichid de răcire. 3. Piese Auto Disponibile pe PieseFord.ro: Pe PieseFord.ro, puteți găsi o gamă largă de piese auto pentru motorizarea 1.0 EcoBoost de pe Ford Focus 2011-2014. Acestea includ, dar nu se limitează la: Filtre de ulei, aer și carburant. Plăcuțe de frână și discuri de frână. Elemente de suspensie, cum ar fi amortizoare și bucșe. Piese de direcție, cum ar fi brațe de control și tijele de direcție. Elemente ale sistemului de evacuare, cum ar fi catalizatoare și tevi de eșapament. Lichid de răcire și alte fluide necesare pentru întreținere. Este important să utilizați piese de înlocuire de calitate pentru a menține performanța și siguranța vehiculului dumneavoastră. PieseFord.ro oferă piese auto originale Ford și piese de calitate echivalentă, astfel încât puteți alege ce se potrivește cel mai bine bugetului și necesităților dumneavoastră. Înainte de a efectua service-ul sau înlocuirea pieselor auto, este întotdeauna recomandabil să consultați manualul vehiculului sau să contactați un service autorizat Ford pentru a vă asigura că respectați procedurile și specificațiile corespunzătoare. Motorizarea 1.0 EcoBoost de pe Ford Focus 2011-2014 este cunoscută pentru performanța sa în general bună, dar, ca oricare altă motorizare, are și câteva probleme specifice pe care proprietarii ar trebui să le monitorizeze. Iată câteva dintre principalele probleme și importanța utilizării pieselor originale Ford: Principalele Probleme ale Motorizării 1.0 EcoBoost: Consum Excesiv de Ulei: Unele motoare 1.0 EcoBoost au avut probleme cu consumul excesiv de ulei. Acest lucru poate fi cauzat de mai multe motive, inclusiv inele de etanșare uzate sau supape PCV (ventil de presiune pozitivă) defecte. Proprietarii trebuie să monitorizeze nivelul uleiului și să efectueze schimbări regulate de ulei pentru a menține motorul în cea mai bună stare. Probleme cu Distribuția: Motorul 1.0 EcoBoost folosește o curea de distribuție, iar întreținerea necorespunzătoare sau neefectuată poate duce la probleme grave. Este esențial să respectați intervalele de schimb al curelei și să efectuați serviciile de distribuție la timp. Probleme cu Sistemul de Răcire: Unele vehicule echipate cu motorizarea 1.0 EcoBoost au avut probleme cu supraîncălzirea. Acest lucru poate fi cauzat de defecte ale termostatului sau ale pompei de apă. Supraîncălzirea poate duce la daune grave ale motorului, așa că este important să se monitorizeze temperatura și să se efectueze revizii regulate ale sistemului de răcire. Importanța Folosirii Pieselor Originale Ford: Utilizarea pieselor originale Ford pentru reparații și întreținere are multiple avantaje, în special pentru motorizarea 1.0 EcoBoost: Calitatea Asigurată: Piesele originale Ford sunt proiectate și fabricate pentru a se potrivi perfect vehiculului dumneavoastră. Acestea trec prin teste riguroase de calitate pentru a asigura funcționalitatea și durabilitatea lor. Compatibilitate: Piesele originale sunt create pentru a se potrivi perfect cu motorizarea și vehiculul dumneavoastră. Acest lucru elimină riscul incompatibilității sau a problemelor ulterioare. Performanță și Siguranță: Piesele originale Ford au caracteristici și specificații tehnice conforme cu cele ale vehiculului dumneavoastră. Aceasta asigură o performanță optimă și menține nivelurile de siguranță. Garantie și Asistență: Utilizarea pieselor originale poate menține garanția vehiculului. De asemenea, oferă acces la asistență și servicii post-vânzare de la Ford. Evitarea Problemelor Suplimentare: Piesele originale au o probabilitate mai mică de a cauza probleme suplimentare sau de a afecta alte componente ale vehiculului. În concluzie, utilizarea pieselor originale Ford este esențială pentru menținerea și repararea corectă a motorizării 1.0 EcoBoost de pe Ford Focus 2011-2014. Acest lucru poate ajuta la evitarea problemelor și la menținerea vehiculului în cea mai bună stare posibilă.
2024