Trapa obisnuita Focus deja impresioneaza cu spatiul interior si, din fericire, Active este neschimbat in acest sens. Daca este ceva, este mai bine, deoarece o usoara crestere a inaltimii de mers inseamna ca nu ai suficient de departe sa te cobori in masina. Cu toate acestea, acest lucru este cu adevarat vizibil doar langa o linie ST redusa - este inca un hatchback.
Acestea fiind spuse, odata ce sunteti inauntru, este putin probabil sa doriti o camera, indiferent daca este in fata sau in spate. Exista o cantitate buna de ajustare a scaunelor, dar unii pot gasi ca stai putin prea sus cand conduci si ca baza scaunului nu este suficient de lunga pentru a-ti sustine corect picioarele. Cu toate acestea, exista o cantitate buna de depozitare atat intre scaune sau inaintea schimbatorului de viteze, sub forma de tavi putin adanci, precum si unele pubele de usi mari.
In partea din spate, spatiul picioarelor este impresionant chiar si cu un sofer mai inalt in fata, desi usa din spate se inclina destul de mult, ceea ce impiedica accesul mai mult decat ai fi gasit cand intri intr-un Volkswagen Golf sau Kia Ceed. Dupa ce te afli intr-o multime de spatiu, desi masinile cu un acoperis panoramic lumineaza intr-adevar lucrurile in interior - se poate simti un pic intunecat si claustrofob in spatele unor modele cu intindere mai intunecata.
In portbagaj, exista 341 litri de spatiu pentru portbagaj cu scaunele din spate, desi modelele cu o roata de rezerva si un upgrade de sistem de sunet B&O ofera mai putin spatiu la 273 litri. Rabatati scaunele in jos si pana la 1.320 litri de spatiu de incarcare sunt disponibile pana la acoperis. Este demn de remarcat faptul ca scaunele nu se pliaza complet plat, dar, din fericire, buza de incarcare este scazuta, iar hayonul este suficient de larg pentru majoritatea fara prea multa intruziune.
Cat de sigur este Focusul Active?
Scorul Euro NCAP impartit cu Focus obisnuit
Asta inseamna un rating de cinci stele
Mai mult kit de siguranta disponibil la costuri suplimentare
In mod standard, Focus Active vine cu un sistem de avertizare pre-coliziune si franare autonoma de urgenta (cu detectare de pietoni si biciclisti), care contribuie la calificarea sa de accident de cinci stele de la Euro NCAP. Toate modelele beneficiaza de ajutor de mentinere a benzii, cu alerta de mentinere a benzii de circulatie si un sistem de franare post-coliziune care te opreste sa fii aruncat in masini in fata, daca ai parte din spate.
Functii mai utile, cum ar fi luminile auto si stergatoarele vin in continuare in gama pentru a face viata un pic mai usoara pe drum, in timp ce farurile cu LED-uri mai luminoase sunt standard doar pentru masinile Active X Vignale. Sunt optionale pentru masinile cu specificatii inferioare si cu siguranta le-am recomanda. Elementele cu halogen standard potrivite sunt foarte slabe in comparatie cu LED-urile mai ascutite care lumineaza mai mult din drum. Drept urmare, conducerea pe timp de noapte este putin mai putin obositoare. LED-urile adaptive sunt de asemenea disponibile.
Un sistem de monitorizare blindspot costa suplimentar pe toate modelele Active si include, de asemenea, alerta de trafic cu franare activa. In cele din urma, un pachet de asistenta pentru soferi arunca recunoasterea semnelor de trafic, control automat al fasciculului de viteza mare si adaptiv. Aceasta din urma caracteristica include asistenta centrata pe benzi si oprirea automata si mersul pe masini cu transmisii automate.
Interiorul Ford Focus Active 2019
In cadrul Focus Active, veti gasi un tablou de bord logic, care este foarte usor de utilizat. Sistemul media este usor de utilizat, controalele sunt clar etichetate si este foarte usor de utilizat. De asemenea, este foarte bine construit, dar este si putin neinspirat.
In ceea ce priveste calitatea, totul se simte ca este bine facut, dar exista o multime de materiale plastice negre si gri si lucruri precum usile - precum si materiale plastice care coboara in jos - nu se potrivesc din soliditatea pe care o veti gasi intr-un VW Golf sau Kia Ceed.
Acestea fiind spuse, este foarte usor de utilizat. Sistemul de presiune Sync3 al Ford este simplu - daca arata putin datat - si se aseaza ridicat pe linie, la indemana soferului. De asemenea, ceea ce este placut este faptul ca exista inca controale de incalzire fizice, astfel incat nu trebuie sa mergeti prin ecranul tactil, asa cum faceti pe masini precum Peugeot 308.
Problema este ca nu se simte deosebit de interesant in interior - mai ales atunci cand luati in considerare versiunile mai inalte ale Kia XCeed, care introduc ecrane mai mari si mai clare, atat pentru infotainment cat si pentru instrumente, unde Ford se poate simti ceva mai de baza.
Modelele Vignale adauga un plus de lux datorita multor piele, dar asta implica, de asemenea, plata unei bucati de bani in plus.
In ciuda faptului ca nu va simtiti in mod deosebit de tehnic, exista o simplitate si o familiaritate revigorante pentru interiorul Focus. Este foarte usor sa te obisnuiesti si sa operezi in miscare, ceea ce conteaza foarte mult. Cadranele sunt clare, meniurile sunt usor de navigat si, in ciuda faptului ca sunt multe, controlul volanului este, de asemenea, logic.
Ne dorim doar sa existe un pic de culoare si o personalitate mai mare in interior pentru a-l evidentia putin mai mult de modelele Focus obisnuite. Tesaturi usor diferite de pe scaune nu prea se simt suficient.
Datorita anvelopelor mai groase si a unei configuratii de suspensie ajustata, Focus Active este o versiune mai confortabila a masinii obisnuite - cel putin modele ST-Line cu roti mai mari si suspensie mai sportiva. Foloseste configuratia mai sofisticata de la modelele Focus mai puternice, astfel incat reuseste sa realizeze un echilibru frumos intre a fi confortabil si compus, ramanand in acelasi timp surprinzator de antrenament.
Inca are o tendinta de a se intinde pe suprafete mai dure - o caracteristica care se regaseste si in Focus obisnuit - dar nu este la fel de evidenta in Active. Confortul care ajuta sunt scaunele - sunt placute confortabil si de sustinere, dar ar putea avea o baza putin mai lunga pentru a va sprijini picioarele mai mult in calatoriile mai lungi. Vestea buna este ca sistemul de incalzire al Focus este foarte rapid, incalzind masina foarte repede in diminetile reci, in timp ce scaunele incalzite sunt unele dintre cele mai tari pe care le-am testat si ajung la temperaturi foarte rapide, ceea ce credem cu adevarat ajuta la mizele de confort.
Rafinarea este destul de buna, pastrand lucrurile in miscare. Petrolii trebuie sa functioneze putin mai greu decat dizelii cuplu, dar rareori devin prea vocali. De fapt, dieselul 1.5 EcoBlue este cel mai zgomotos, dar numai atunci cand se ridica la viteza. Vantul si zgomotul rutier sunt, de asemenea, in mare parte bine suprimate
Focus Active benzina EcoBoost
Exista alegerea a doua benzine EcoBoost in Active - un 1,0 litri si un 1,5 litri. Unitatea 1.0 este o configuratie cu trei cilindri, producand 125 CP si 170 Nm cuplu. Este un motor care ne place in Fiesta mai mic si este o potrivire buna in Focus, atata timp cat nu transportati in mod regulat sarcini mari. Este nevoie de 10,3 secunde pentru a ajunge de la 0-100 km / h in manual, in timp ce automatul dureaza 11,3 secunde.
Oferind putere suplimentara si cuplu este de 1,5 litri, cu 150 CP si 240 Nm. Exista un timp de 0-100 km / h de 9.1 secunde si respectiv 9.7 secunde pentru manual si, respectiv, auto si necesita mult mai putin efort pentru a va ridica la viteza. Vestea buna este ca manualul este atat de dulce si de usor de folosit incat este o placere si nu o durere. Puterea motorului este atat de lina si de sensibila incat poate fi confundata cu o unitate mult mai mare, asa ca veti avea mai multe oportunitati de a schimba viteza decat va puteti astepta atunci cand va confruntati cu o inclinare mai lunga.