Piese auto Ford Focus C-Max 2003-2007 1.8 120 cp

Produsul a fost adaugat la Favorite!
Produsul a fost sters de la Favorite!
Piese auto Ford Focus C-Max 2003-2007 1.8 120 cp

Piese Ford Focus C-Max 2003-2007 1.8 CSDA, CSDB 88 KW

Piese Ford Focus CMax 1.8 120 cp, benzina



Piese pentru Ford Focus C-Max 2003-2007 1.8 120 Cp regasiti pe PieseFord.Ro

Versiunea combi Ford Focus C-Max, vine completata cu multe dintre atributele care il fac pe fratele lui hatchback atat de bun. Aruncati in chilipir tot spatiul suplimentar si aveti un pachet excelent.

Cheltuieli
Desi putin mai scump decat cel cu trei sau cinci usi, haina Focus este inca in mijlocul majoritatii bugetelor. Piesele si service-urile pentru modelele Ford au fost intotdeauna accesibile si acest vagon nu este diferit. Motoarele diesel returneaza niveluri bune de economie de combustibil si ar trebui sa contribuie la realizarea acestor calatorii ireprosabile la pompe in mod meritat. Primele de asigurare vor fi, de asemenea, gestionabile.
 
Spatiu si practic
In timp ce mosia este mai mare in ceea ce priveste spatiul de depozitare, nu este prea practica decat trapa. Mai sunt doar 0.28 de metri cubi pentru a juca cand scaunele din spate sunt pliate. In ceea ce priveste incarcarea si descarcarea, proprietatea este mult mai practica decat fratele ei mai mic, ceea ce este ideal pentru cei care trebuie sa utilizeze in mod regulat tot spatiul disponibil. All Focus se bucura de o cabina foarte spatioasa, cu pasageri chiar spate tratati cu picioarele si picioarele ample. Este posibil ca Focus sa nu se laude cu cel mai mare numar de cubbyholes si zone de depozitare din clasa sa, dar cele care exista sunt de fapt utile.
 
Controale si afisaj
S-au facut multe imbunatatiri minore, dar binevenite, inclusiv o pozitie mai buna pentru schimbatorul de viteze si o miscare crescuta pentru volan. Dialele arata foarte atragatoare, intrerupatoarele sunt fabricate din plastic cu senzatie de caldura. Doar controlul volumului montat pe coloana, precum caramida, pentru sistemul audio strica lucrurile. Poate semnificativ, a fost preluat de la ultimul Focus si arata complet din loc. De asemenea, este prea usor sa functionezi fara intentie.
 
Confort
Aceeasi iluminare interioara impresionanta, calmanta, prezentata in C-MAX, apare si aici si face o conducere nocturna foarte relaxanta. Bazele scaunelor sunt largi si foarte sustinute si intarzie debutul amortirii in regiunile inferioare. Intruziunile aurale sunt, de asemenea, bine suprimate de vant, anvelope si zgomot rutier, dar un zumzet indepartat. Chiar si atunci cand calaresti pe jante si anvelope mai mari, lipsa oricarui urlet este binevenita.
 
Securitatea masinii
Prevazut gratuit este blocarea centralizata de la distanta (inclusiv clapeta de combustibil), un imobilizator si un numar VIN vizibil. Intrarea si aprinderea fara cheie pot fi selectate din lista de optiuni, la fel ca si un sistem de alarma modernizat.
 
Siguranta masinii
Toate modelele au airbag-uri frontale in doua etape si airbaguri laterale. Modelele LX si mai sus au, de asemenea, airbag-uri cu perdea laterala. Pedale reglabile optionale, care se detaseaza in caz de accident, sunt si ele pe lista. O mare parte din pachetul de siguranta, inclusiv proiectarea zonelor sfaramate si tetierelor, a fost gestionat de expertii Ford la Volvo, ceea ce inspira incredere.
 
Apel pentru sofer
Generatia anterioara a Focus C-Max a fost renumita pentru capacitatea sa de manipulare si sasiul agil, iar aceasta versiune nu este diferita - daca este ceva mai bun. Combi poate fi mai putin atragatoare din punct de vedere estetic, dar cand vine vorba de drumul deschis, ati fi impins cu greu sa observati o diferenta mult mai dinamica. Cand este complet incarcat, plimbarea sufera, dar in mare parte soferii se pot bucura in continuare de experienta. Motoarele mai mari vor oferi mai mult divertisment, asa ca pasionatii ar trebui sa se uite la benzina TDCi de 2,0 litri sau benzina de 1,8 litri 120 CP.
 
Apel auto auto
Spatiul oferit de versiunea de proprietate este util pentru cei cu o familie in crestere si pentru inevitabilele „chestii” care sunt insotite de acesta. Portbagajul mare este mai mult decat capabil sa faca fata sacilor de cumparaturi sau valizelor si nevoia ca propria cabina sa fie utilizata ca zona de depozitare. Playerul DVD optional pentru spate ar putea fi o idee buna daca trebuie sa transportati pe distante lungi.
 
Primul apel auto
Prin natura lor, masinile imobiliare nu sunt primele masini ideale. Soferii tineri care cauta in mod special un Ford ar fi mai bine cu un Ka, Fiesta sau chiar un hatchback Focus C-Max standard.
 
Calitate si imagine
In ceea ce priveste calitatea mizelor, noul Focus a facut un pas serios pana la scara. Ford recunoaste ca a vizat aprecierile Audi si BMW atunci cand proiecteaza noul Focus si acest lucru este evident in interiorul sentimentului general. In situatia imobiliara, exista intotdeauna sansa ca participantii sa presupuna in mod automat ca esti putin peste ea, dar aceasta are mai mult in vedere cu perceptia oamenilor asupra proprietatilor in general decat cu orice critica reala asupra Focus-ului, care arata bine.
 
Accesibilitate
Cei cu probleme specifice de accesibilitate ar fi putut sa se uite mai bine la operatorul de persoane compacte C-MAX. In caz contrar, dispunerea cu cinci usi a proprietatii si deschideri destul de largi nu ar trebui sa prezinte probleme reale chiar si pentru cei mai putini.
 
Stereo si ICE (In divertisment auto)
Modelele de studio lipsesc de pe un CD player si au doar doua difuzoare, ceea ce pare destul de zgarcit. Alte modele beneficiaza de un sistem CD cu sase boxe, in afara de titanul orientat catre tehnologie, cu impresionantul sau sistem Sony cu opt boxe. Cumparatorii cu mai multi bani pot beneficia de o multime de upgrade-uri de infotainment pe scaunele din fata si din spate cu tehnologie Bluetooth, comenzi vocale, playere DVD si altele asemenea.
 
Culori si nuante
O scuturare a sistemului de insigne imparte Focus C-Max in ramuri de confort si de sport. Line-up-ul cuprinde modelele entry-level Studio, LX, Sport, Zetec, Ghia si Titanium. Schemele de culori externe sunt numeroase, desi Focusul arata in continuare cel mai bine in albastru traditional Ford. Interioarele complete din piele neagra pot fi putin opresive (in special in zilele calduroase), asa ca aruncati o privire la unele dintre tesaturile usoare si piele disponibile. O tabla de bord cu forma de slush adauga un aspect elegant la interior.
 
Parcare
Senzorii de parcare sunt o optiune suplimentara, indiferent de modelul pe care il folositi. Combi Focus nu este deosebit de dificil de parcat datorita ferestrelor sale de dimensiuni generoase si pozitiei bune de conducere. Cel mai timid dintre voi va fi usor prudent de a parca o mosie, dar de fapt, nu este chiar atat de mare decat hatchback-ul.
 
Roata de rezerva
Un economizor de spatiu din otel este standard, desi o rezerva de otel de dimensiuni complete este o optiune de cost.
Transmisiile manuale, automate si CVT sunt disponibile cu diferite combinatii de motoare.
Dar, in timp ce versiunea pe benzina putea fi considerata ca un manual cu cinci trepte sau cel mai popular automat cu patru trepte, versiunile anterioare ale turbo-dieselului erau doar manual cu sase trepte. Un automobil cu sase trepte pentru motorina a devenit disponibil in 2009 si, pentru a fi sincer, este alegerea lotului, combinand un sentiment curgator si relaxat cu potentialul unei economii fenomenale de combustibil. 
Punctul culminant al ecuatiei de conducere Focus C-Max a fost, totusi, manevrarea si directia acestuia. A fi conceput pentru piata europeana a insemnat ca a fost pe masura cerintelor soferilor pasionati, intr-un mod in care unele hatchback-uri mici nu sunt. Si desi a fost o masina conventionala din punct de vedere al faptului ca este cu tractiune din fata, soferii entuziasti nu ar trebui renuntati, deoarece Focus a condus ca un hot-hatch adecvat. El a fost de asemenea destul de conform si tot sistemul de suspensii vorbea despre ingineri care stiau cu adevarat ce fac. 
Numai acest element ne face sa ne intrebam cum Focus a ramas un vehicul atat de neglijat, dar, in egala masura, sugereaza ca dealerii Ford pur si simplu nu au pus destule hale pe scaune atunci cand masina era in showroom-uri. Destul de durabil, desi ca orice masina second-hand, este mai bine sa platiti ceva mai multi bani pentru un exemplu cu kilometri mici.
 
Acest lucru ar trebui sa va asigure, de asemenea, ca nu cumparati accidental o masina fosta flota, deoarece multe companii mici si consiliile locale beneficiaza de oferte foarte bune cu privire la noile centre de focalizare din acea vreme. Distributia pentru 1.8 120 CP este pe lant deci nu are nevoie schimbare decat peste 200.000 km cand incep patinele sa se uzeze.Dar merita sa verificati scurgerile de ulei, deoarece C-Max-ul a fost cunoscut pentru a-si marca teritoriul peste noapte. In timpul test drive-ului, gasiti un loc sigur si aplicati franele cu turatie decenta.
 
Va simtiti pentru orice vibratie din masina sau care trece prin pedala de frana.
Oricare dintre aceste conditii sugereaza ca discurile de frana sunt uzate si trebuie inlocuite si aceasta este o plangere relativ comuna cu Focus.
De fapt, inainte de a incerca acest test pe drum, asigurati-va ca lampile de frana functioneaza inainte de a parasi calea de rulare, deoarece, de asemenea, se stie ca acestea nu reusesc la unele focale, fara un motiv intemeiat. Pe ce anvelope merge masina? O multime de proprietari care au purtat primul set au montat inlocuitori destul de ieftine, iar acest lucru poate strica Focusul, altfel o buna manevrabilitate si o calitate de calatorie. In interior, asigurati-va ca toate comutatoarele si butoanele electrice functioneaza corect.
 
2004 Ford Focus C-Max 1.8  (man. 5) (model pana la jumatatea anului 2004 pentru Europa) specificatii auto si analiza datelor de performanta

Fisa tehnica cu date tehnice si date de performanta, plus o analiza a concurentei directe a pietei Ford Focus C-Max 1.8 (man. 5) in 2004, modelul cu caroserie cu 5 usi multifunctionale si Line-4 1798 cm3 / 109.8 cui dimensiunea motorului, 88 kW / 120 PS / (ECE) de putere, 165 Nm / 122 lb-ft de cuplu, 5-viteze manuale cu 5 viteze oferite pana la jumatatea anului 2004 pentru Europa Specificatiile cu exteriorul si dimensiuni interioare, economie de combustibil, viteza maxima, date din fabrica performante si estimare : acest Ford ar accelera  0-100 km / h in 11,5 sec.