Produsul a fost adaugat la Favorite!
Produsul a fost sters de la Favorite!
PieseFord.ro

Piese auto Ford Fusion

Serie An kW/HP Cmc Cod motor Tip

Piese originale Ford Fusion

Ford Fusion este un Mini MPV din segmentul B cu actiuni in fata, cu cinci usi, cu cinci usi, fabricat si comercializat de Ford Europa din 2002 pana in 2012 intr-o singura generatie.

 
Impartasind platforma cu supermini Ford Fiesta, Fusion era mai lunga, mai larga si mai inalta decat Fiesta - cu scaune inalte cu punct h, stil teatru posterior si 60/40 scaune spate pliate, pliate scaunul pasagerului frontal plat si o pardoseala de incarcare cu pragul de incarcare Ford a comercializat Fusion ca un vehicul urban , placa sa Fusion cu denumirea Fusion referindu-se la combinatia de mici caracteristici de design hatchback, MPV si SUV: functionare economica de la bazele clasei B; manevrabilitate imbunatatita precum si capacitatea sporita, accesibilitatea, volumul de pasageri si marfa din configuratia sa inalta - dar in special fara tractiune integrala.
 
Dupa ce a debutat initial ca concept la Salonul Auto de la Geneva din 2001 si sub forma de productie la acelasi spectacol si un an mai tarziu, vanzarile Fusion au fost lansate la sfarsitul anului 2002. Fusion a fost fabricat la ansamblul Ford-Köln-Niehl si a fost exportat in peste 50 de tari, inclusiv Angola, Australia, Hong Kong, Japonia, Noua Zeelanda, Singapore si Africa de Sud.
 
In noiembrie 2005, Ford a comercializat o Fusion usor facelift cu lumini fata si spate revizuite, bandourile laterale, oglinzi pentru usi, paleta de culori exterioara mai stralucitoare, design interior revizuit cu materiale soft touch si afisaj instrument instrument analog.
 
Fordul din Brazilia si o serie de tari din America Latina au comercializat o varianta de SUV incrucisata, ca Ford EcoSport, cu un design revizuit si o garda la sol crescuta pentru off-road-ul usor.
 
Fusion a primit calitatea de siguranta in caz de accident de patru stele NCAP si a fost reusita in noiembrie 2012 cu B-Max.
 
Ford Fusion este bazat pe Fiesta, dar isi propune sa ofere o masina mai practica, cu un design asemanator SUV-ului. Are laturi mai inalte decat Fiesta si o pozitie de conducere setata mai mare, desi acesta nu este un 4x4 inalt. Unii cumparatori le plac pentru usurinta de intrare si iesire, desi multi il evita si pentru aspectul dumit. La fel ca Fiesta, exista o gama buna de motoare si dispozitive si, deoarece este un Ford al generatiei moderne, se plimba si se descurca si cu fler.
 
O multime de spatii pentru cabina
 
Ford Fusion este, in mod efectiv, o versiune in plus a precedentului Fiesta. Pozitia ridicata de conducere este confortabila si o multime de proprietari il lauda pentru cat de usor este sa intri si sa iesi fara sa-i fii contorsionat. Parbrizul larg ofera o vedere buna in fata si ofera, de asemenea, un sentiment de spatiu si aerisire cabinei. Desi exista o multime de spatii pentru ca soferul si pasagerii sa se simta confortabili, pozitia de conducere este compromisa de reglarea limitata a volanului. Cu toate acestea, exista o multime de spatii pe scaunele din spate pentru doi adulti sau trei copii, desi pretentiile Fusion fata de MPV-dom sunt decupate de scaune din spate care nu se pliaza sau nu arunca asa cum fac majoritatea transportatorilor moderni. Cu toate acestea, cizma este de dimensiuni bune si mai mari decat cele ale unui Fiesta. De asemenea, este mai usor de incarcat. 
 
Bazandu-l pe Fusion pe generatia anterioara, Fiesta a fost o miscare buna in partea Ford, intrucat Fiesta este un far de buna manevrabilitate si calitate superioara. Pentru ca Fusion sa fie mai inalta, Ford nu a sacrificat prea mult aceste calitati si Fusion face fata bine drumurilor mai grele din Marea Britanie. Cu toate acestea, Fusion se bazeaza pe o generatie de Fiesta care acum a fost depasita de ceva vreme, asa ca este inevitabil Fusion acum se simte putin in spatele celor mai buni din acest sector de nisa. Inca se descurca cu un pic de fler, dar este prea mare in colturi pentru ca Fusion sa fie considerata altceva decat o a doua alegere pentru majoritatea cumparatorilor. 
 
Recordul de siguranta Ford Fusion se bazeaza pe un scor decent de testare de accident Euro Euro NCAP de patru stele, ajutat de grinzile usilor de impact lateral si de structura rigida a caroseriei. Scaunele sunt prevazute cu rampe anti-submarine, pentru a spori siguranta ocupantilor, impiedicand pasagerii sa alunece sub centurile de siguranta in coliziuni frontale. Airbagurile laterale si perdele sunt optionale si trebuie sa platiti suplimentar pentru ESP.
 
Securitatea este destul de buna si toate modelele Fusion vin cu blocare centralizata la distanta, blocaje si un imobilizator, dar modelul Zetec lipseste o alarma standard.
Nu veti avea multe reclamatii cu privire la practicitatea Ford Fusion. Daca aveti nevoie de mult spatiu, atunci Fusion este o alegere buna. Nu pare deosebit de elegant - in interior sau in exterior - dar cu siguranta face treaba bine. Cu un portbagaj mare, o cabina mare si scaune spate pliabile, Fusion poate stoca o sarcina impresionanta de peste 1000 de litri, ajutata in continuare de scaunul frontal pliabil pentru pasageri, care permite depozitarea articolelor mai lungi. Cu toate acestea, ii lipseste orice sistem de scaune spate pliabil si plin si nu este la fel de versatil ca si alte masini mici, dar spatioase, precum Honda Jazz.
 
Interior Fusion
Pozitia verticala este excelenta pentru un acces usor, oferind o pozitie de conducere mai buna si un spatiu suplimentar pentru pasagerii din spate. Vizibilitatea este excelenta, iar oglinzile usi mari ofera o vedere buna inapoi. Cu toate acestea, geamul posterior este putin mic, datorita designului usor conic al cabinei Fusion. In mod surprinzator, DVD player-ul pliabil pe acoperis optional nu impiedica vizibilitatea din spate, datorita acoperisului inalt al masinii.
 
Panoul de bord mat este finisat perfect, arata suficient de durabil pentru a rezista zgarieturilor si uzurii zilnice, dar arata putin datat si buget redus.
 
Nivelurile de confort Ford Fusion sunt destul de ridicate. Imbunatatirea spatiului interior generos al Fiesta si a cresterii din cap, Fusion este inalta la exterior, mare pe interior si pozitia verticala a scaunului creeaza un spatiu suplimentar pentru picioare in fata si in spate. Scaunele sunt, de asemenea, ferme si de sprijin, asigurand ca calatoriile indelungate nu au prea multa sarcina - desi soferii mai inalti pot gasi un pic inghesuiti pentru conducerea pe distante lungi.
 
Optiunile de performanta Ford Fusion includ motoare pe benzina si diesel.
 
Motoare pe benzina
 
Exista doua motoare pe benzina disponibile in Fusion - un 1,4 litri si un 1,6 litri, ambele fiind suficient de linistite si netede la turatii mai mici, dar isi pierd compuritatea atunci cand li se solicita sa munceasca mai mult, precum ascensiunea unei sectiuni mai abrupte a autostrazii deal de tara. Desigur, Fusion este cu greu cumparat pentru capacitatile sale de performanta si poate fi un pic mai lent fata de lumini, dar exista suficienta putere disponibila la turatii mai mari pentru a-i permite sa tina pasul cu traficul pe autostrazi. Toate modelele sunt dotate cu o cutie de viteze manuala cu cinci trepte schimbatoare pozitiva, in timp ce motorul de 1,6 litri este disponibil cu un manual Durashift cu patru trepte. Benzina de 1,4 litri este disponibila cu cutia de viteze Durashift EST - un sistem manual fara ambreiaj care pastreaza cea mai mare parte a controlului unei cutii de viteze manuale, dar necesita doar o apasare sau o tragere a selectorului de viteze pentru a schimba viteza.
 
Motoare diesel
 
Dieselul mai mic este o unitate de 1,4 TDCI care dureaza 16,3 secunde pentru a ajunge la 100 km / h si se simte foarte lent. 1.6 TDCi este mult mai bun pentru conducerea de zi cu zi, deoarece ofera mai mult pumn in roata decat benzina. Cu toate acestea, ambele diesel sunt zgomotoase si se simt invechite in comparatie cu cele mai recente unitati din modelele concurente, desi emisiile de dioxid de carbon de 1,1,0mpmp si 122 g / km nu va pedepsesc portofelul.

Motorizari Ford Fusion

Piese Ford Fusion

Marcile noastre