Piese Ford Galaxy Mk1 1.9 TDI 110 cp - Cumpărați piese auto

Piese auto Ford Galaxy 1995-2000 1.9 TDI 110 cp

Produsul a fost adaugat la Favorite!
Produsul a fost sters de la Favorite!
Piese auto Ford Galaxy 1995-2000 1.9 TDI 110 cp

Piese Ford Galaxy 1995-2000 1.9 TDI AFN, AVG 81 KW

Piese Ford Galaxy Mk1 1.9 TDI 110 cp, diesel



Piese pentru Ford Galaxy 1995-2000 1.9 TDI 110 Cp regasiti pe PieseFord.Ro

Primul Galaxy a fost conceput ca un produs mixt intre Ford si Volkswagen Group. Produs la uzina auto-venture din Palmela, Portugalia, vehiculul a fost conceput pentru insigne pentru a crea trei vehicule: Ford Galaxy; de Volkswagen in calitate de Volkswagen Sharan; si de SEAT ca Alhambra. Productia a inceput in mai 1995.

Galaxy a folosit in principal mecanice Volkswagen Group, in special motorul benzina VR6 de 2,8 litri din versiunile de top ale Volkswagen Golf, precum si unitatea de turbina diesel de 1.9 litri Turbocharged Direct Injection (TDI) de la Volkswagen Group. Initial, versiunea pe benzina inline-four, de 2,0 litri, a folosit un motor Ford - acesta derivat din motorul Ford I4 DOHC. In anii care au urmat, aceasta unitate a fost completata de o versiune de 2,3 litri cu 16 supape vazuta pentru prima data in Ford Scorpio. Acest motor a fost montat transversal (ca in cazul Mk5 Escort RS2000), spre deosebire de montarea longitudinala ca in Scorpion.

Modelul VR6 de 2,8 litri a fost disponibil si cu un sistem optional de tractiune pe patru roti, insa acest lucru nu a reaparut in a doua generatie.

Toate motoarele provenite din grupul VW au fost furnizate cu ecusoane „Ford” pe capacele balansoarelor, in ciuda modelelor VW Group. Toate transmisiile automate au fost cutii VW Group AG4, dar cutii de viteze manuale de pe toate motoarele au fost VXT75 cu cinci viteze (versiuni modificate ale increderii setului Ford MTX-75 de cinci viteze pentru a se potrivi cu aspectul motorului transvers).

Interiorul original a folosit un mix de componente Ford si VW Group, folosind un pachet de instrumente derivat de la Volkswagen Golf, si cea mai mare parte a aparatului de comanda, in timp ce modelarea fascia curbata era de design Ford, amintind foarte mult de cea folosita in Ford Mondeo.

Initial au existat trei niveluri de decupare; Aspen, Ghia si GLX. Cu toate acestea, in 1999, Ford a introdus noile stiluri de trim LX si Zetec care au inlocuit modelele Aspen si GLX. In august 2000, Galaxy a primit un facelift cu exterior nou (incorporand New Edge) si design interior, inclusiv un nou tablou de bord.

Ford Galaxy  Tdi, a provocat o senzatie cand a ajuns in showroom-uri in 1995, si pentru un motiv intemeiat. Aspectele de exceptie i-au adus apelul instantaneu, desi intregul pachet a fost cel care a impresionat. Plimbarea si manevrabilitatea au fost laudate de la bun inceput, iar aceste dinamici fine de conducere nu s-au limitat la exemplele de top sau la cele mai sportive; toate modelele Ford Galaxy au condus brusc si au fost agile si distractive. Interiorul si-a luat influenta din stilul indraznet al exteriorului, desi nu a imbatranit la fel de bine si este un pic extrovertit pentru unii. Pe de alta parte, pozitia de conducere si locatia tuturor controalelor au fost foarte bine luate in considerare, iar spatiul este bun.
Fiind un vanzator imens, Galaxy a fost oferit pentru a se potrivi cu toate bugetele, un diesel de 1,9 era disponibil pentru utilizatorii de kilometri mari. Au fost oferite versiuni cu trei si cinci usi, la fel ca o combi si o berlina si toate erau destul de bine echipate pentru vremea respectiva.
 
Denumit codul C170 in timpul dezvoltarii sale, Galaxy original si-a luat numele final dintr-o masina concept Ghia, care a fost prezentata la Salonul Auto de la Geneva din 1991. Anumite elemente ale designului au fost vazute chiar mai devreme in prototipurile folosite de Galaxy pentru a demonstra viitoarele caracteristici de siguranta, cum ar fi grupurile de iluminare spate la nivel de ochi. Ca o continuare a filozofiei stilului New Edge de la Ford, vazuta pentru prima data in Ford Ka in 1996 si in Ford Cougar in 1998, stilul Galaxy a fost deseori descris ca fiind polarizant. Stilul a fost supravegheat de Jack Telnack si executat de Claude Lobo si de designerul australian John Doughty, incheind in ianuarie 1996 la aprobarea programului.  Decizia de a numi noua masina Ford Focus a fost luata la inceputul anului 1998, intrucat Ford intentionase sa pastreze placa de identificare „Escort” pentru noua sa generatie de masini mici de familie. O problema de ultim moment a aparut in iulie 1998, cand o instanta din Köln, care a raspuns unui caz introdus de editorii Burda, a ordonat Ford sa evite numele Galaxy  pentru autoturismele de pe piata germana, deoarece numele era deja luat de revista Galaxy . Aceasta disputa in a unsprezecea ora a fost insa depasita, iar masina a fost lansata fara un alt nume de „piata germana”. Ford Focus a fost dezvaluit oficial la Salonul Auto de la Geneva din martie 1998.
 
Proiecta
Modelele Galaxy au fost proiectate sub conducerea lui Richard Parry-Jones si au fost remarcate la introducere pentru stilul lor, suspensia spate conducatoare de clasa si ambalarea interioara inalta, precum si pentru o structura rigida si usoara a corpului, directie cu frecare scazuta si suspensie, precum si caracteristici extinse de siguranta si comoditate, inclusiv airbag-uri pentru sofer si pasageri, airbag-uri laterale pentru cap si piept disponibile, accesorii ISOFIX spate pentru scaun pentru siguranta copilului, sistem cu centura de siguranta cu pre-tensionatoare si retractoare pentru limitarea sarcinii, economizor de baterie pentru a comuta automat se sting luminile dupa 10 minute, caracteristica de intunecare a luminii interioare si perne de spate rabatabile / pliabile.
 
Desingnul Ford Galaxy Tdi de 90 CP
Stilul Galaxy , adesea remarcat ca polarizant, a fost comercializat de Ford ca design New Edge. Limbajul de design a fost supravegheat de Jack Telnack si Claude Lobo si executat de designerul australian John Doughty. In 2000, Karl Brauer, scriind pentru Edmunds.com, a descris stilul: „In timp ce un sunet ergonomic, interiorul Focus, la fel ca exteriorul sau, afiseaza o mare parte din filozofia lui New Edge de la Ford, care i-a impartit pe editori sa o iubeasca sau sa o urasca.”  Sherri Koucky, scriind pentru MachineDesign.com, a spus ca stilul „amesteca forme rotunde cu cele geometrice funky si adauga unghiuri ascutite, facandu-le intr-un fel sa lucreze impreuna." James R. Healey, scriind pentru USA Today, a numit stilul " coliziune de curbe si linii. "
 
Dupa ce Ford Galaxy international, care a impartasit stilul cu modelele din America de Nord, a castigat prestigioasa masina europeana a anului (1999), William Diem din New York Times a scris," Intr-o anumita masura, premiul indica designul riscant al Fordpentru Galaxy , in special stilul New Edge - o combinatie de linii drepte, curbe si avioane. "
 
Suspensie spate multi link
 
Inginerii pentru Galaxy , inclusiv Richard Parry-Jones, au dezvoltat o suspensie spate independenta cu mai multe link-uri independente de mai multe clase care se economisesc, comercializate sub forma de suspensie Control Blade, combinand ambalajul unui brat de tractiune, cu geometria unei duble suspensie de tip spirala Sistemul a fost dezvoltat din cel utilizat in proprietatea CDW27 Ford Mondeo, dar cu diverse modificari pentru a face o constructie mai simpla si mai ieftina si, prin urmare, viabila economic pe un vehicul pe piata de masa.
 
In cazul in care multi concurenti din clasa compacta sau din clasa de masina de familie mica (europeana) au folosit suspensia din spate de rasucire semi-independenta mai putin costisitoare, Control Lama a oferit performante elasto-cinematice imbunatatite, adica un control puternic al corpului, o directie ascutita si precisa indiferent de a atitudinii masinii si o plimbare absorbanta si linistita peste denivelari.
 
Spre deosebire de suspensia obisnuita cu mai multe verigi, Control Lama prezinta un brat de tractiune din otel presat, cu o grosime larga, simpla, uniforma, cu suport de butuc - care ocupa locul a doua tije longitudinale de locatie, eliminand o gaura de turnare scumpa si oferind acelasi nivel de control al corpului - cu un centru de greutate mai redus, zgomot redus la drum si cu costuri de productie mai mici. Bratul lateral spate lung controleaza varful, o pereche de brate laterale anterioare mai scurte, vertical una peste alta, controleaza camberul, iar lama de control reactioneaza la sarcinile de frana si tractiune.
 
In testarea suspensiei din anul 2000, scriitorul Motor Trend, Jack Keebler, a remarcat „Viteza medie a Galaxy de 100km/h prin slalomul nostru o face mai rapid decat Jaguar XJ8L si un Bentley Continental de . Calatoriti pentru a imprastia lucrurile mai mari si izolarea cu o masina mare, cu cadru complet, cand intalniti articulatii de expansiune si imperfectiuni rutiere mai mici. " Inginerii au lucrat, de asemenea, la imbunatatirea suspensiei din fata, inlaturand lipirea si frictiunea (aka stiction) de la fiecare componenta. Dupa introducerea din 1998 a suspensiei Control Blade si popularizarea acesteia de catre Galaxy , alti producatori (de exemplu, Volkswagen cu Golf V) au inceput sa ofere suspensii spate pentru design multi-link din clasa compacta sau clasa auto mica (europeana).
 
 
Compania Ford Motor recalibreaza standardul pentru masinile mici din Europa. Planul este de a o face cu un automobil proiectat, proiectat si deja comercializat cu succes in Europa. „Ideea a fost sa construiti masini de substanta la preturi accesibile”, explica Al Kammerer, directorul liniei de vehicule Galaxy . "Aceasta este o plecare pentru acest segment."
 
Desi o adevarata masina „mondiala” (oferita in America de Nord, Europa si Asia) este un concept vechi, cu un palmares slab, tractiunile noastre, numerele de teste instrumentate si preturile timpurii indica ca timpul ar fi venit in sfarsit. In prezent, in showroom-urile Ford, noul Galaxy va fi disponibil in trei stiluri de caroserie: ZX3 hatchback cu trei usi; Sedan cu patru usi LX, SE si ZTS; si 5 usi combi
 
Ford Galaxy hatchback de 1.9 Tdi 110 CP a venit cu un pret avantajos si o lista lunga de echipamente standard: jante din aliaj usor, aer conditionat, manual cu cinci trepte, patru, geamuri electrice, inchidere la distanta, AM / Radio FM cu CD player, volan invelit din piele si frane antiblocare. Chiar si dupa adaugarea scaunelor optionale din piele si airbag-urile cu impact lateral
 
Ambianta de cabina este o importanta germana in design. Dar sa te simti confortabil in spatele acestei roti este mai usor. In coloana de directie exista o multime de ajustari telescopice si de inclinare. Cu viteza, directia cu frictiune scazuta permite comunicarea cu soseaua pentru informatii despre alunecare si prindere cu doar o atingere corecta a impulsului si o schimbare rapida. Schimbarile de linie sunt distractive. Pe langa airbag-urile din fata, masina noastra a fost echipata si cu genti optionale pentru pasageri frontali, cu impact lateral.
 
Galaxy se simte spatios in interior, in ciuda faptului ca este putin mai ingust si un pic mai lung decat  Mondeo. Aceasta impresie este probabil rezultatul liniei de acoperis mai inalte a masinii si a pozitiei ridicate a pernelor scaunului larg si de sustinere. De asemenea, adultii cu dimensiuni complete se potrivesc usor in partea din spate a acestui sedan. Dar daca este nevoie de spatiu de incarcare, perna din spate se pliaza de spatarul din fata, iar spatarul se pliaza in jos, deschizandu-se in portbagaj.

Cu un consum de 6,5 litri / 100 km - 43 mpg Marea Britanie - 36 mpg SUA (Media), 0 pana la 100 km / h (62 km / h) in 16,4 secunde, o viteza maxima maxima de 107 mph (172 km / h), o bordura greutate de 1620 kg (3520 lbs), Galaxy I 1.9 TDI 110 are un motor turbine cu cilindru Inline 4, motor diesel.

Acest motor produce o putere maxima de 110 CP (109 CP - 81 kW) la 4150 rpm si un cuplu maxim de 235 Nm (173 lb.ft) la 1900 rpm. Puterea este transmisa pe drum de catre tractiunea cu roti din fata (FWD) cu o cutie de viteze manuala cu 5 viteze.