Piese originale pentru vehiculul - Ford Galaxy 1995-2000 2.8 i V6 174 cp

Piese auto Ford Galaxy 1995-2000 2.8 i V6 174 cp

Produsul a fost adaugat la Favorite!
Produsul a fost sters de la Favorite!
Piese auto Ford Galaxy 1995-2000 2.8 i V6 174 cp

Piese Ford Galaxy 1995-2000 2.8 i V6 AAA, AMY 128 KW

Piese Ford Galaxy Mk1 2.8 i V6 174 cp, benzina



Piese pentru Ford Galaxy 1995-2000 2.8 i V6 174 Cp regasiti pe PieseFord.Ro

Creditul pentru Galaxy trebuie sa fie destinat nu numai Ford, ci partenerilor lor de dezvoltare Volkswagen. Impreuna, cele doua companii au finantat in comun programul de proiectare si au construit o noua fabrica in Portugalia pentru a se ocupa de productie.

In momentul in care masina a iesit pe piata, zvonurile abunda despre o relatie mai putin cordiala intre cele doua companii - ceea ce ambele neaga. Daca cineva a avut vreo influenta asupra deciziei lor de a limita distribuirea motoarelor, este o presupunere a oricui.

Practic, Ford’s Galaxy si VW Sharan au acelasi motor V6 de 2,8 litri (unitatea VR6 folosita in topul VW Golf) si diesel-urile turbo de 90 CP si 110 CP, de 1,9 litri (de asemenea, VW). Cu toate acestea, merg prin propriile cai separate cu unitatile de 2,0 litri utilizate in modelele de nivel de intrare; Sharan are unitatea VW Passat, in timp ce motorul Galaxy de 2.0 litri este de la Mondeo. Ulterior, Ford a adaugat o optiune motorizata de 2,3 litri de la Scorpion. Cea de-a treia versiune a acestui automobil este vanduta de SEAT detinuta de VW si a botezat Alhambra. Acesta foloseste motoarele VW de 2,0 litri si 1,8 Turbo pe benzina, plus dieselurile de 1,9 litri.

In ceea ce priveste Galaxy, masina a fost lansata in iunie 1995 si nu a fost modificata in mod substantial pana la inceputul lui 1997. In acest moment, specificatiile au fost revizuite, cu bare de protectie caroserie pe intrarea Aspen nivelului si aer conditionat standard pe GLX. 

Modelele de 2,3 litri si-au facut debutul in acest moment, disponibile in versiunea GLX, Ghia si noile ornamente Ghia X. De asemenea, a fost lansata o versiune 4x4 (folosind sistemul Synchro al VW) cu putere V6. In partea superioara a gamei, a fost pusa la dispozitie o versiune V6 Ultima, cu bordura din lemn si piele (dar picata rapid).

Preturile mai competitive au reusit sa mentina vanzarile Galaxy pana la ultima lansare a liniei de asamblare Halewood in iulie 2000, desi stocurile ramase au fost vandute in 2001, ceea ce a devenit ultima masina Ford care a fost montata acolo. Uzina a fost transferata in Jaguar in acel an pentru noul berlin de tip X, iar in urma fuziunii ulterioare cu Land Rover si a vanzarii fabricii catre Tata, Ford are acum doar o prezenta mica la Halewood - pastrand lucrarile de transmisie pe santier. .

Intepat de critica la marca originala V (care era inca extrem de populara, in ciuda criticilor presei auto cu privire la stilul, calaritul si manevrarea sa), Ford a facut fateta Galaxy si Orion in septembrie 1992, oferind masinilor revizuite o noua grila, o capota si, in caseta convertibila Galaxy si carcasa hatchback, un nou capat din spate. A fost introdus un nou motor Zetec de 1,6 I cu 16 valve cu 90 CP (66 kW), inlocuind CVH-ul anterior. Injectia de combustibil era acum standarda pentru toate modelele de benzina, iar Ford a introdus o varianta de tractiune cu patru roti, oferind o manevrabilitate mult mai buna fata de verii cu tractiune fata. O prima pentru Galaxy a vazut, de asemenea, introducerea tuturor franelor cu disc pe toate cele patru roti ca standard la toate modelele .

De asemenea, au fost noi pentru 1993 motoarele pe benzina de 1,3 L si 1,4 L CFi si motoarele de 1,8 L.

In septembrie 1993, numele Orion a fost retras, berlina preluand insigna Galaxy . XR3i a fost intrerupt cateva luni mai tarziu, la inceputul anului 1994.

Structura de avarie a lui Galaxy si a lui Orion a fost, de asemenea, imbunatatita pentru 1993, ca parte a facelift-ului, cu bare de impact laterale, cusca de siguranta consolidata, zone imbunatatite de crumple si pretensionatoare ale centurii de siguranta din fata, iar pentru 1994 airbag-uri au fost adaugate in gama Galaxy . Aceasta escorta a fost primul Ford european dupa Mondeo care a prezentat un airbag; la scurt timp, airbag-ul soferului a devenit standard pe toata gama Ford, multe alte modele avand un airbag pentru pasageri ca echipament cel putin optional. Productia s-a incheiat in 1995, desi stocurile care includ escorta, escorta L, Ghia si Si au continuat pana in 1996 si s-au terminat in 1997.

Cele doua motoare de nivel de intrare au fost revizuite - 1.3 L a primit cea mai recenta versiune a familiei Kent / Valencia - Endura-E de la recent lansat Mk IV Fiesta si Ka, in timp ce 1.4L CVH a fost inlocuit de unitatea actualizata CVH-PTE . Nu au fost modificate nici venerabilele unitati diesel 1.8, nici 1.6 / 1.8 Zetec la capatul de sus al gamei. Versiunea imbunatatita a iB5 a venerabilei transmisii a seriei BC a fost, de asemenea, mai tarziu introdusa ca o modificare in derulare.

Dinamic, manevrabilitatea si mersul au fost, de asemenea, mult imbunatatite, odata cu suspensia revizuita din cea de pe modelele anterioare Mark V Modelul sportiv avea o suspensie usor mai rigida decat variantele Encore, LX si Ghia, desi Si-ul era la fel ca LX cu unele imbunatatiri standard, in principal cosmetice, precum spoilerele fata si spate (care erau de asemenea disponibile ca optiuni pe LX), scaune sport si instrumente de bord cu fata alba. Unele niveluri speciale a lui Galaxy includ: Calypso Cabriolet, Libertatea, Serenada si Mexic.

Acest model a fost exportat in Suedia, Finlanda, Danemarca si Norvegia din 1983 pana in 1986, unde a inlocuit Galaxy . cu pret redus construit in germana L. Masina a avut o reputatie proasta in Scandinavia, cu probleme severe de rugina si probleme cu garniturile umede ale Motor conceput de Renault. Motoarele au fost, de asemenea, proiectate sa functioneze pe benzina care contine putin etanol (15-20%), ceea ce duce la probleme atunci cand utilizati benzina dreapta. Brazilia Escort LX a fost disponibila si in Elvetia, doar cu optiunea mai mare a motorului. 

Brazilia a primit si o versiune XR3 catre sfarsitul anului 1983, disponibila doar cu o versiune reglata a motorului de 1,6 litri care functioneaza pe alcool. In afara de imbunatatiri interioare si exterioare, inclusiv spoilere si jante din aliaj de 14 inci, motorul XR3 a produs 82,9 CV (61 kW), ceva mai mult decat versiunile obisnuite, dar nu suficient pentru a fi considerat o masina sportiva. In aprilie 1985, a fost introdusa Escort Cabriolet. A fost construit in Brazilia in colaborare intre Ford si Karmann, cu topul importat din Germania.

Ford Galaxy a fost introdus in Irlanda si Regatul Unit la sfarsitul anului 1967, debutand in Salonul Auto de la Bruxelles in ianuarie 1968.Acesta a inlocuit Anglia de succes, de lunga durata. Masina a fost prezentata in Europa continentala ca un produs al functionarii europene a Ford. Productia de escorte a inceput la uzina Halewood din Anglia in lunile de inchidere din 1967 si pentru pietele de actionare pe partea stanga in septembrie 1968 la uzina Ford din Genk.  Initial Galaxy continentale difera usor sub piele de cele construite in Marea Britanie. Suspensia din fata si angrenajul de directie au fost configurate diferit, iar franele erau prevazute cu circuite hidraulice duale; De asemenea, rotile montate pe Escort construite de Genk aveau jante mai late.  La inceputul anului 1970, productia europeana continentala s-a transferat la o noua fabrica de la marginea Saarlouis, Germania de Vest.

Escort a avut un succes comercial in mai multe parti din vestul Europei, dar nicaieri mai mult decat in ​​Marea Britanie, unde cel mai bun vanzator national al anilor 60 Austin / Morris 1100 al BMC incepea sa-si arate varsta in timp ce Cortina Ford a crescut, atat in dimensiunile si pretul, dincolo de nisa de piata la care fusese initial plasata. De asemenea, a concurat cu Opel Viva, iar de la inceputul anilor 1970 Hillman Avenger al grupului Rootes.

In iunie 1974, la sase ani de la introducerea in Marea Britanie a masinii, Ford a anuntat finalizarea celui de-al doilea milion Ford Galaxy , o etapa de pana acum neegalata de orice model Ford din afara SUA.  S-a afirmat, de asemenea, ca 60% din cele doua milioane de escorte au fost construite in Marea Britanie. In Germania de Vest au fost construite masini cu un ritm mai lent de aproximativ 150.000 de masini pe an, scazand la 78.604 in 1974, ceea ce a fost ultimul an pentru marca Galaxy I. Multe dintre escortele construite din Germania au fost exportate, in special in Benelux si Italia, din perspectiva pietei interne din Germania de Vest, masina era inghesuita si incomoda in comparatie cu Opel Kadett, bine stabilit si comparativ, si a fost primitiva din punct de vedere tehnic atunci cand a fost stabilita cu Fiat 128 si Renault 12. Importate de succes. Generatiile ulterioare ale companiei de escorta au constituit o parte din motivele anterioare ale modelului initial, dar in cea mai mare piata auto din Europa, volumele de vanzari ale companiei Escort au fost intotdeauna in spatele celor ale General Motors Kadett si ale succesorului sau Astra.

Galaxy avea o tractiune conventionala pe rotile din spate si o cutie de viteze manuala cu patru trepte sau transmisie automata cu trei trepte. Suspensia a fost formata din suspensie frontala cu structura MacPherson si o axa directa simpla montata pe arcuri cu frunze. Galaxy a fost primul Ford mic care a folosit directia cu cremaliera si pinion. Mark I a prezentat inclinatii de stil contemporan in ton cu timpul sau: o linie subtila de tip Coke Bottle, inspirata de Detroit si grila frontala in forma de carpa - probabil cea mai importanta caracteristica stilistica a masinii. Stiluri similare cu sticla de cocs prezentate in Cortina Mark III (o masina similara vizual a fost construita in Germania de Vest ca Taunus) lansata in 1970.

Initial, escorta a fost vanduta ca berlina cu doua usi (cu faruri circulare fata si pardoseala din cauciuc pe modelul „De Luxe”). Modelul Super a prezentat faruri dreptunghiulare, covoare, bricheta trabucului si gabarit de temperatura a apei. La sfarsitul lunii martie 1968 a fost introdusa o mosie cu doua usi care, cu scaunul din spate rabatat, a oferit o crestere de 40% a spatiului de incarcare maxima pe vechea proprietate Anglia 105E, potrivit producatorului. Proprietatea a prezentat aceleasi optiuni de motor ca si berlina, dar a inclus, de asemenea, un ambreiaj mai mare de 190 mm cu diametrul de 1 1/2 inch, arcuri spate mai rigide si in majoritatea configuratiilor tamburi sau discuri de frana usor mai mari decat berlina. O furgoneta de panou a aparut in aprilie 1968, iar berlina cu 4 usi (un bodystyle pe care Anglia nu a fost niciodata disponibila pentru piata din Marea Britanie) in 1969.

Sub capota s-a aflat motorul Kent Crossflow folosit si in cea mai mica capacitate Ford Pinto din America de Nord. Motoarele diesel pe masinile de familie mici erau rare, iar Galaxy nu facea exceptie, initial prezentand doar motoare pe benzina - in versiunile 1.1 L si 1.3 L. Un motor de 940 cmc a fost disponibil si pe unele piete de export, precum Italia si Franta. Acest mic motor a ramas popular in Italia, unde a fost preluat pentru Galaxy, dar in Franta a fost intrerupt in 1972.

A existat o versiune cu carburator Weber si suspensie avansata. Aceasta versiune a prezentat instrumente suplimentare cu tahometru, indicator de incarcare a bateriei si manometru de presiune. Acelasi motor reglat de 1,3 L a fost utilizat si intr-o varianta vanduta ca Galaxy , care folosea aripile fata evazate din gama de masini AVO, dar a prezentat un aspect de la modelele mai de baza. Mai tarziu, o versiune "executiva" a Galaxy a fost produsa sub numele de "1300E". Aceasta a prezentat aceleasi roti de 13 "rutiere si aripi evazate ale sportului, dar a fost taiata intr-un supermarket, pentru acea perioada, moda cu bordura din lemn pe tabloul de bord si capotele usii.

O versiune mai performanta pentru raliuri si curse a fost disponibila, Galaxy Twin Cam, construita pentru mitingul international al Grupului 2. [13] Avea un motor cu un cap de arbore cu doua came cu doua valve realizate de Lotus, fixat pe blocul fara flux de 1,5 L, care avea o gaura mai mare decat de obicei pentru a oferi o capacitate de 1.558 cmc. Acest motor a fost initial dezvoltat pentru Lotus Elan. Productia Twin Cam, care a fost produsa initial la Halewood, a fost eliminata pe masura ce a inceput productia RS1600 (RS care denota Rallye Sport). Cea mai faimoasa editie a Twin Cam a fost alergata in numele Ford de Alan Mann Racing in Campionatul britanic de masini de berline din 1968 si 1969, sportul cu un motor complet cu 2 valve Ford FVC cu Formula 2, care produce peste 200 CP. Galaxy , condusa de soferul australian Frank Gardner, a castigat confortabil campionatul din 1968.

O versiune mai performanta pentru raliuri si curse a fost disponibila, Galaxy Twin Cam, construita pentru mitingul international al Grupului 2. Avea un motor cu un cap de arbore cu doua came cu doua valve realizate de Lotus, fixat pe blocul fara flux de 1,5 L, care avea o gaura mai mare decat de obicei pentru a oferi o capacitate de 1.558 cmc. Acest motor a fost initial dezvoltat pentru Lotus Elan. Productia Twin Cam, care a fost produsa initial la Halewood, a fost eliminata pe masura ce a inceput productia RS1600 (RS care denota Rallye Sport). Cea mai faimoasa editie a Twin Cam a fost alergata in numele Ford de Alan Mann Racing in Campionatul britanic de masini de berline din 1968 si 1969, sportul cu un motor complet cu 2 valve Ford FVC cu Formula 2, care produce peste 200 CP. Galaxy , condusa de soferul australian Frank Gardner, a castigat confortabil campionatul din 1968.

Galaxy a fost construita in Germania si Marea Britanie, precum si in Australia si Noua Zeelanda.

Fabrica Seaview de la Ford Noua Zeelanda din Lower Hutt a construit versiuni de 1,1 si 1,3 litri, initial sub forma de berline Deluxe (1.1) si Super (1.3) cu doua usi plus furgonete cu panou. Sedanul cu patru usi a fost adaugat in 1970. Nivelurile de trim au fost revizuite dupa facelift-ul din Marea Britanie din 1972, cu o singura runda de 1.3XL (cu pachetul de instrumente GT) inainte ca acestea sa fie reduse la „L”. Limitele de baza si L au fost oferite pana la sfarsitul alergarii Mk I. Unele 1.6 Mexico au fost importate in 1973-74 dupa ce guvernul a eliberat temporar licentele de import din cauza lipsei de masini noi. Versiunile de fond au fost in mare parte importate.

Mk I a fost produs de Ford Australia din 1970 pana in 1975 ca berlina cu doua sau patru usi si ca duba cu doua usi.  Au fost oferite motoare de 1100 cc si 1300 cc, la fel ca unitatea de camera dubla de 1558 cmc, ultima din modelul Escort Twin Cam, care a fost redenumita Galaxy la sfarsitul anului 1971. Unele 67.146 de exemple de Mk I au fost construite in Australia,  cu aprovizionarea locala, aducand continutul australian al vehiculelor la 85%. Asamblarea Galaxy  a fost intreprinsa de Automotive Industries din Upper Nazareth, in colaborare cu distribuitorul local, Israel Automotive Corp Assemblea de la kiturile provenite din Marea Britanie a inceput in aprilie 1968. Ultimul Mk I, un verde deschis cu doua usi de 1100 cmc, a fost produs la 14 noiembrie 1975. Un total de 14.905 de unitati au fost asamblate in Israel, inclusiv 105 autoutilitare Escort 400.

Ford Galaxy  a fost vanduta in Japonia, importata din Regatul Unit de catre Kintetsu Motors si a fost disponibila cu motorul de 1,3 L in garnitura GT, si a fost vanduta alaturi de Ford Cortina si Ford Capri. Vanzarile au fost ajutate de faptul ca aceasta generatie Galaxy a respectat reglementarile guvernamentale japoneze privind dimensiunile vehiculului si deplasarea motorului. Doar berlina cu patru usi a fost oferita, iar aceasta a fost singura generatie disponibila pentru cumparatorii japonezi. Deplasarea motorului a contribuit la o obligatie anuala mai mica de impozitare rutiera pentru cumparatorii japonezi, care a ajutat vanzarile. Spre deosebire de prima Galaxy (care a fost dezvoltata de Ford din Marea Britanie), a doua generatie a fost dezvoltata in comun intre Marea Britanie si Fordul Germaniei. Denumit codul „Brenda” in timpul dezvoltarii sale, a folosit aceleasi componente mecanice ca Mark I. Motorul de 940 cmc a fost inca oferit in Italia, unde motorul mai mic atragea avantaje fiscale, dar pe celelalte piete europene mai mari din Europa nu era disponibil. Versiunile de imobil si autoutilitara au folosit aceeasi panou ca si Mark I, dar cu partea frontala si interiorul Mark II. Masina folosea un corp de control revizuit, care a fost introdus ca o schimbare de rulare in ultimele sase luni de productie a suspensiei Mark I. Spate inca statea pe arcuri de frunze, desi unii contemporani, cum ar fi Hillman Avenger, au trecut pe arcuri. Masina a venit pentru critici pentru lipsa de spatiu ciudat, cu un compartiment de manusi disponibil doar pentru modelele de capat mai inalte si cu claxonul montat pe tulpina.

Cu un consum de 12,7 litri / 100 km - 22 mp Marea Britanie - 19 mpg SUA (medie), 0 pana la 100 km / h  in 10,5 secunde, o viteza maxima maxima de 199 km / h, o bordura greutate de 3737 lbs (1695 kg), Galaxy I 2.8i V6 are un motor V 6 cu cilindru aspirat natural, motor Petrol.

Acest motor produce o putere maxima de 174 CP (172 CP - 128 kW) la 5800 rpm si un cuplu maxim de 240 Nm (177 lb.ft) la 4200 rpm. Puterea este transmisa pe drum de catre tractiunea cu roti din fata (FWD) cu o cutie de viteze manuala cu 5 viteze.

Despre detaliile de sasiu responsabile pentru mentinerea drumului, comportamentul de manipulare si confortul pe deplasare, Galaxy I are Independent. McPherson. arcuri de bobina. suspensie frontala cu bara anti-rulare si brate transversale independente arcuri de bobina. Suspensie spate anti-bara. Dimensiunile stocului de anvelope sunt de 205/60 pe jante de 15 inch in fata, iar 205/60 pe jante de 15 inch in spate. Pentru oprirea puterii, sistemul de franare Galaxy I 2.8i V6 include discuri ventilate in fata si discuri in spate.

Modelul Galaxy I este o masina fabricata de Ford, vanduta noua din anul 1995 pana in 2000 si disponibila dupa aceea ca masina uzata.