Piese auto Ford Galaxy 1995-2000 2.8 i V6 4x4 174 cp

Produsul a fost adaugat la Favorite!
Produsul a fost sters de la Favorite!
Piese auto Ford Galaxy 1995-2000 2.8 i V6 4x4 174 cp

Piese Ford Galaxy 1995-2000 2.8 i V6 4x4 AAA, AMY 128 KW

Piese Ford Galaxy Mk1 2.8 i V6 4x4 174 cp, benzina



Piese pentru Ford Galaxy 1995-2000 2.8 i V6 4x4 174 Cp regasiti pe PieseFord.Ro

Schimbarea placii R-reg a inregistrat introducerea de noi modele de gama medie Si, disponibile atat pentru motoarele de 2,3 litri cat si pentru 2,8 litri. Aceste masini au purtat jante speciale din aliaj si o trusa multumitoare pentru caroserie. Aerul conditionat a fost, de asemenea, standardizat pe toata gama. Versiunile Zetec si LX de 2,3 litri au ajuns la inceputul anului 1999. Gama a fost in mod substantial revizuita in vara anului 2000, cu stiluri noi, ornamente interioare si tabla de bord.

Desi la prima vedere la fiecare centimetru un MPV, Galaxy , spun Ford, este ceva cu totul altceva. Destul de sigur, desi are loc intre cinci si sapte persoane, in functie de modelul pe care il alegeti, este usor de condus, simplu de parcat si nu mai scump pentru a rula decat masina pe care o aveti in acest moment.

Acesta, spune Galaxy , este viitorul; calitati asemanatoare masinilor in ceea ce, pana in perioada pre-Galaxy, era un sector asemanator van-piatei. Inainte de lansarea initiala, una dintre cele mai cuprinzatoare sondaje ale clientilor intreprinse vreodata de companie a stabilit ca, desi familiile instarite vor continua sa cumpere MPV-uri mari, greoaie, bazate pe autoutilitare, toata lumea probabil le va ignora pana vor deveni mai ieftine si mai usor de utilizat. .

De aici cererea pentru ceea ce ovala albastra numeste vehiculul clasa Galaxy. In sala de expozitii, masina costa cam la fel ca o proprietate Ford Mondeo din gama medie, masoara aproximativ aceeasi lungime si nu ocupa mai mult spatiu pe drum. In spatele volanului, este exact ca o proprietate de raza medie - doar mai bine, datorita pozitiei de conducere cu scaune inalte si a cabinei sticloase.

 

Indiferent de varianta pe care o alegeti, veti cauta flexibilitate - si nu ar trebui sa fiti dezamagiti. Oricare ar fi configuratia scaunelor pe care le alegeti, veti vedea ca toate acestea pot fi rabatate sau decupate si eliminate complet. Deasupra specificatiilor Aspen, scaunele din fata se rotesc de asemenea pentru a face fata pasagerilor din spate, facilitand picnic-uri sau conferinte la fata locului.

Verificati daca nu exista zaruri defecte si zgomot excesiv de transmisie cauzate de legaturile de viteze intinse special. Pe popularul 2,0 litri, ascultati arborele de came clattery si asigurati-va ca centura de antrenare a fost inlocuita in termen.

Daca cumparati un model de baza, asigurati-va ca veti obtine sapte, mai degraba decat cinci locuri (unele masini de baza pierd cele doua parti din spate). De asemenea, toate modelele Aspens si Early GLX se descurca fara aer conditionat (merita sa aveti intr-o masina cu aceasta zona de sticla), asa ca ganditi-va cu atentie inainte de a face fara sa va amintiti ca o masina cu aer va fi mai usor de vandut mai tarziu.

Retineti, de asemenea, ca majoritatea Galaxys-urilor vor fi fost folosite de persoane nefolosite la masini de aceasta dimensiune. Merita, asadar, verificat pentru resturi de corp si oglinzi scufundate.

 

Si carismaticele noi modele Galaxy sunt sustinute de o gama fara precedent de functii si tehnologii care imbunatatesc viata, inclusiv sisteme care pot parca fara maini, pot detecta pietonii pe drumul care urmeaza, un acoperis panoramic deschis din sticla si un sistem sonor premium de la JOC B&O

Galaxy a fost initial proiectata de echipa Bobcat condusa de Trevor Erskine (nu trebuie confundata cu varianta ulterioara a modelului Mercury din Ford Pinto) si aprobata pentru dezvoltare de Henry Ford II in septembrie 1972, imediat dupa lansarea doua autoturisme comparabile - Fiat 127 si Renault 5. Cu mai mult de un deceniu mai devreme, Ford a decis sa produca o noua masina deoarece costul de productie era considerat prea mare, dar criza petrolului din 1973 a inregistrat o crestere a cererea crescanda pentru masini mai mici.

Galaxy a fost o masina cu totul noua in segmentul supermini si a fost cea mai mica masina fabricata de Ford. Obiectivele de dezvoltare au indicat un cost de productie mai mic decat actualul Escort. Masina avea o ampatament mai lunga. Propunerea finala a fost dezvoltata de Tom Tjaarda la Ghia, supravegheata de stilul sef de atunci al Ford al Europei, Uwe Bahnsen. Proiectul a fost aprobat pentru productie la sfarsitul anului 1973, cu centrele de inginerie Ford din Koln si Dunton (Essex) colaborator.

Ford a estimat ca 300.000 Galaxy pe an vor fi produse si a construit o fabrica complet noua in apropierea Valencia, Spania; o fabrica de axe transversale in apropiere de Bordeaux, Franta; extensii de fabrica pentru instalatiile de asamblare din Dagenham, Marea Britanie. Adunarea finala a avut loc si in Valencia.

Galaxy apartinea General Motors, folosita ca nivel de taiere pe vagoanele statiei Oldsmobile, cand masina a fost proiectata si a fost data liber pentru Ford sa o foloseasca in noua lor masina din clasa B. Dupa ani de zile speculate de presa auto despre noua masina Ford, aceasta a fost supusa unei succesiuni de scurgeri de presa atent lucrate de la sfarsitul anului 1975. Un Galaxy a fost expusa la cursa Le Mans 24 de ore din iunie 1976, iar masina a plecat la vanzare in Franta si Germania in septembrie 1976; la frustrarea de dealeri din Marea Britanie, versiuni cu volanul pe dreapta au inceput sa apara numai in ianuarie 1977. concurenti sale initiale in Europa, in afara de Fiat si Renault, a inclus Volkswagen  si Opel . Chrysler Marea Britanie a fost, de asemenea, pe punctul de a lansa Sunbeam pana in aceasta etapa, iar britanicul Leyland lucra la un nou supermini, lansat ca metrou Austin in 1980.

Galaxy a fost initial disponibila in Europa cu Valencia I7 (optiuni de compresie ridicata si compresie scazuta) I4 (58,4 c.4 in), si motoare de 1.117 cc (68.2 cu in) si in motoare Base, Popular, Popular Plus, L, GL (1978 inainte), Ghia si S trim, precum si o duba. SUA Galaxy  a fost construita la Köln, Germania de Vest, dar cu specificatii usor diferite; Modelele americane au fost Base, Decor, Sport si Ghia, Ghia avand cel mai inalt nivel de decupare. Aceste niveluri de taiere s-au schimbat foarte putin in perioada de trei ani a Galaxy in SUA, din 1978 pana in 1980. Toate modelele americane au prezentat motorul mai puternic de 1.596 cc (97,4 cu in), care era versiunea mai veche Crossflow a Kent., mai degraba decat Valencia), echipat cu un convertor catalitic si o pompa de aer pentru a satisface reglementarile stricte privind emisiile californiene), bara de protectie cu absorbtie de energie, lampile cu marcaje laterale, faruri cu fascicul rotund sigilat, dinamica imbunatatita de avarie si integritatea sistemului de combustibil, precum si aer optional conditionare (a / c nu era disponibil in Europa). Pe piata americana, Ford Escort a inlocuit atat Galaxy , cat si compactul Pinto in 1981, concurand cu Chevrolet Chevette si Chevrolet Cavalier.

Un derivat sportiv a fost oferit in Europa pentru anul model 1980, folosind motorul Cross Cross, pentru a testa efectiv piata pentru XR2 similar introdus un an mai tarziu, care avea un 1,6- versiune litru a aceluiasi motor. La exterior si interior au fost adaugate ornamente din plastic negru. Farurile mici patrate au fost inlocuite cu cele circulare mai mari, indicatoarele frontale fiind mutate in bara de protectie pentru a se adapta schimbarii.

Pentru sezonul auto din 1979, Ford impreuna cu Ghia Operations din Torino, Italia, au produs autoturismul Ford Galaxy. Acesta a fost prezentat in materialele de presa drept un vehicul conceptual conceput si echipat pentru utilizare practica, de agrement off-road. 

Reviziile minore au aparut pe intreaga gama la sfarsitul anului 1981, cu barele de protectie mai mari pentru a respecta reglementarile privind demnitatea accidentelor si alte mici imbunatatiri in incercarea de a mentine apelul showroom-ului inainte de viitoarea a doua generatie.

Noua transmisie continua variabila CTX, montata si in Fiat Uno, a aparut in cele din urma la inceputul anului 1987 doar pe modelele de 1.1 L.

Gama de baza Galaxy  (cu exceptia editiilor speciale) a fost formata din urmatoarele variante de model; Popular, Popular Plus, L, Ghia,  si, in sfarsit, XR2

Cea de-a doua generatie Galaxy a prezentat un tablou de bord diferit pe nivelurile inferioare din seria inferioara, comparativ cu variantele mai scumpe. Modelul XR2 a fost complet actualizat cu un bodykit mai mare. 

Galaxy cu adevarat fierbinte nu a fost niciodata produsa de catre fabrica pentru a evita impactul asupra vanzarilor de variante Ford Escort performante, dar au fost disponibile multe conversii aftermarket, cea mai cunoscuta fiind aceea de la firma engleza Turbo Technics, care creste puterea la un bine documentat de 125 CP ( 93 kW), ceea ce si-a intrecut cu usurinta rivalii standard. Ford a apreciat calitatea inalta a acestei conversii si a fost dornic sa aiba grija de clientii sai: instalarea a fost realizata de centrele de montare aprobate si toate garantiile au ramas valabile dupa aceea.

Cea de-a treia generatie Galaxy , a fost dezvaluita la sfarsitul anului 1995 si a iesit oficial la vanzare in februarie 1995. Masina s-a bazat pe o noua platforma care aseza axul fasciculului din spate al vechii masini pentru un aranjament de fascicul de torsiune semi-independent. si arata radical diferit, abordand principala slabiciune a generatiei anterioare - lipsa unui derivat cu 5 usi, ceva care era disponibil pana atunci la principalii sai rivali precum Fiat, Peugeot si Opel. Cealalta schimbare principala a fost cea a echipamentului de rulare - versiunea imbunatatita HCS (High Compression Swirl) a centralei Kent / Valencia. Unitatile CVH din a doua generatie au fost reportate in mare parte nemodificate. Motorul diesel a fost extins la o capacitate de 2,8 L.

Odata cu introducerea succesorului Mark IV, Mark III a fost construit si vandut in acelasi timp. Pentru a distinge masina, nivelurile de ornare au fost revizuite si au fost comercializate drept „Fiesta Classic”. Aceasta versiune a continuat pana la incetarea productiei in 1997

Ford Galaxy a fost lansat in octombrie 1995  si a devenit cea mai vanduta masina din Europa din 1996 pana in 1998, unde a fost depasit de noul Ford Concentrati; o inlocuire pentru Ford Escort, care a fost retrasa definitiv de pe piata in 2004.

Ca exercitiu in domeniul ingineriei de insigne, Mazda 121 si Ford Galaxy au impartasit designul lor, au fost construite pe aceleasi linii de productie si au folosit aproape toate aceleasi piese. In studiile de fiabilitate JD Power de la acea vreme, Mazda a fost raportat a fi semnificativ mai fiabil si a atras niveluri mai mari de satisfactie a clientilor, in ciuda faptului ca este un vanzator mai lent decat Galaxy .

O experienta de conducere distractiva este esentiala pentru atragerea Galaxy , iar noul nostru Galaxy ramane fidel personajului care a incantat generatiile de soferi, cu performanta cea mai ascutita, cea mai sportiva si cea mai echilibrata inca  a declarat Joe Bakaj, vicepresedinte, Dezvoltarea produselor, Fordul Europei. Oferind mai mult stil, mai mult rafinament, mai multa tehnologie si mai multa distractie, masina mica preferata a Europei este mai multa Galaxy ca niciodata.