Piese Ford Kuga 2008-2012 2.0 TDCi 4x4 G6DG, UKDA 100 KW
Piese Ford Kuga Mk1 2.0 TDCi 4x4 136 cp, diesel
Piese pentru Ford Kuga 2008 - 2012 2.0 TDCi 4x4 136 Cp regasiti pe PieseFord.Ro
Ford prefera sa descrie Kuga drept „crossover”, mai degraba decat un SUV, iar acest lucru reprezinta unele dintre deficientele sale in ceea ce priveste practicile. Modelul pe benzina este rapid, dar insetat, deci alegerea mai buna este turbodieselul 2.0 TDCi cu performantele sale rotunjite, economice. Exista borduri Zetec si Titan, iar prima are tot ce ai nevoie. O versiune cu tractiune fata este de asemenea disponibila; acest lucru este bun pentru a conduce si reduce costurile de functionare in continuare. Kuga a primit o facelift foarte subtila in 2010, cu o grila actualizata si bara de protectie. Ford Kuga cu motorina este unul dintre cele mai curate si mai economice SUV-uri compacte de pe piata, ceea ce inseamna taxa rutiera mai scazuta si calatorii mai putin frecvente la pompele statiei de alimentare decat la rivali. Preturile de intretinere sensibile ajuta, de asemenea, la fel ca valoarea reziduala ridicata asteptata atunci cand veniti sa o vindeti. Pentru economie maxima, mergeti la modelul diesel TDCi de 2,0 litri cu tractiune fata - are o cifra oficiala de consum combinat de 46,3mpg si o banda scazuta de impozit, datorita emisiilor decente de CO2 de 159 g / km. Spre deosebire de multi dintre concurentii sai, inspirati de off-roader, Kuga se ocupa cu o precizie neobisnuita, ceea ce face alegerea soferului dorit. Motorul pe benzina de 2,5 litri ofera performante pentru a rivaliza cu o trapa fierbinte, desi platiti pentru asta cu un consum redus de combustibil. Alegeti un Kuga cu motorul diesel TDCi de 2,0 litri si veti obtine un echilibru mai bun dintre performante si o economie impresionanta - cifra oficiala de consum combinat este cotata la 44,1mpg. Ce este mai mult, daca alegeti modelul de tractiune din fata si il veti imbunatati cu aproximativ 2mpg, desi este posibil sa regretati cand zapada incepe sa cada in timpul iernii.
Ford Kuga este mai concentrat pe sofer decat rivalii sai, dar acest lucru nu este in detrimentul confortului pe drum. In timp ce suspendarea este ferma, nu este incomoda. Interiorul este bine amenajat in fata, cu scaune de sustinere si un tablou de bord usor de citit, clar aranjat. Ford a taiat chiar si o portiune din partea superioara a garniturii usii pentru a-ti pune bratul pe ea confortabil. Zgomotul vantului este evident la viteza, la fel ca si unele urlete din anvelope. Practicitatea este ceea ce in cele din urma lasa Kuga in jos, deoarece serveste mai putin spatiu de pornire decat hatchback-ul Focus. Scaunele din spate nu sunt deosebit de generoase in camera, iar pasagerii mai inalti constata ca sunt lipsiti de spatiul picioarelor. Daca capacitatea de transport este prioritara, concurentii SUV precum Nissan X-Trail vor avea mult mai mult sens. Fiecare membru al familiei Kuga vine echipat standard cu control de tractiune si control electronic de stabilitate, precum si airbag-uri frontale, laterale si perdele. Nu a fost suficient de mult timp in showroom-uri pentru a fi prezentat in numeroase sondaje de satisfactie a proprietarilor, desi Focus-ul de vanzare uriasa - pe care se bazeaza Kuga - a avut rezultate bune in astfel de rapoarte. La lansarea sa, Ford a anuntat ca Kuga va viza in mod clar Tiguanul Volkswagen - si a apreciat in consecinta stilul de viata off-roader. Acest lucru face ca masina sa para un pic scumpa, desi Ford a echipat-o pentru a compensa. Elementele inteligente, cum ar fi pornirea fara cheie, o conexiune audio MP3 si jante din aliaj functioneaza ca standard la toate versiunile, in timp ce modelele de inalta specificatie din Titan adauga lux, cum ar fi tapiteria din piele si reglarea climei cu dubla zona.
Ford a fost un pic mai slab cand a venit sa lanseze un SUV mic - sau „crossover” asa cum au devenit acum cunoscuti. In timp ce Nissan Qashqai si Volkswagen Tiguan faceau valuri, Ford nu a fost vazut nicaieri. Poate ca brandul nu a vrut sa se grabeasca sa dezvolte un 4x4 compact, care s-ar putea sfarsi la fel de nepopular ca teribilul ”cand l-ati vazut pe ultimul drum pe Opel Antara.
Deci, Ford si-a luat timpul. Si, desi este posibil sa nu fi fost primul la petrecere, Kuga este unul dintre cele mai bune SUV-uri compacte de pe piata. La fel ca rivalii sai, Kuga este conceput mai ales pentru utilizarea pe drum, mai degraba decat pentru a aborda partii noroioase, asa ca nu este o surpriza sa vezi o abordare atletica, mai degraba decat eleganta. Cu grila de marca si luminile intoarsa, Kuga este un exemplu excelent de design „Kinetic” al lui Ford. Este cu siguranta una dintre cele mai vizibile traversari de pe piata. Pare o masina premium si este aceeasi poveste in interior. Cand a lansat Mondeo in 2007, Ford si-a imbunatatit radical jocul in ceea ce priveste calitatea interioara si a continuat in acelasi sens cu Kuga. Aspectul este simplu, dar elegant si, in ciuda multor nuante negre, nu este intunecat, desi lipsa versatilitatii scaunelor din spate inseamna ca nu este la fel de practic ca si celelalte traversari. Desi hayonul despartit este o atingere foarte utila.
Dar Kuga este cu adevarat capul si umerii deasupra restului cand vine vorba de manipulare. Folosind aceeasi platforma ca Focus, se realizeaza un echilibru bun intre manevrare si confort, cu o agilitate buna in colturi si o calatorie iertatoare. Linia motorului este simpla, cu un diesel de 2,0 litri, care vine cu doua iesiri de putere (versiunea cu putere mai mica disponibila cu 2WD) si o benzina de 2,5 T, care este foarte distractiva, dar foarte insetata.
Exista o senzatie de calitate reala in interiorul Kuga si are o viata foarte usoara cu interiorul. Tapiteria din plastic argintiu din jurul consolei centrale si stereo (si satelit daca este montat) pare putin in afara locului si nu este in acord cu senzatia „premium”, dar lucrurile precum manerele usii si maneta de angrenare au toate o greutate placuta lor.
Standard pentru toate modelele, butonul de pornire / oprire al motorului, denumit „butonul de pornire” de Ford este o atingere superioara. Dar pozitionarea dintre cele doua aerisiri principale este putin ciudata si nu este evident instantaneu ca este comutatorul principal de aprindere.
Pozitia de conducere in Kuga este la fata locului si vizibilitatea intreaga este buna, desi stalpii C grosi fac parcarea putin complicata. In spate se simte foarte asemanator cu un Focus, dar ii lipseste capacitatea de a fi ceva asemanator unui Volkswagen Tiguan, in ciuda faptului ca are un ampatament cu o lungime de 86 mm.
Rasturnarea scaunelor din spate nu este la fel de simpla ca in Volkswagen. Trebuie sa intorci bazele mai intai si, spre deosebire de rivalul sau, nu aluneca inainte sau inapoi. Cizma ofera un spatiu bun, cu 410 litri si exista spatiu de stocare suplimentar sub podeaua portbagajului. Merita sa specificati sistemul optional de deflatie a anvelopelor de 50 GBP, deoarece acest lucru va ofera posibilitatea de a trece la anvelopele runflat atunci cand primul set este uzat. Puteti elimina apoi spatiul de economisire a spatiului si eliberati o multime de spatii de incarcare suplimentare sub podeaua de incarcare din spate.
Spatiul pentru pasageri din Ford este usor dezamagitor si nu este mai bun decat un hatchback Focus. Sala de picioare este adecvata si se simte suficient de spatioasa, dar nu poate concura rivalii din aceasta clasa, cum ar fi Honda CR-V. Nu exista nici buzunarele usilor din spate. Cu toate acestea, trapa divizata inseamna ca nu trebuie sa deschideti intregul hayon pentru a accesa cizma. Este ideal daca aveti doar cateva sacose de cumparaturi pentru a fi introduse sau daca va aflati intr-o parcare mica cu mai multe etaje. Cizma are, de asemenea, un capac de incarcare auto-retractant.
Exista doar doua invelisuri: Zetec si Titan, cu pachete suplimentare pentru a adauga mai multa piele sau doua tipuri diferite de satnav si alte bunatati care pot juca pretul de la 20.500 de lire sterline la aproximativ 27.500 de lire sterline.
Echipamente standard de la lansare:
Caracteristicile Zetec includ pornire fara cheie, jante din aliaj de 17 inci, aer conditionat, Program de stabilitate electronica (ESP), ABS cu distributie electronica Brakeforce (EBD), combustibil Ford Easy, alarma Thatcham din categoria 1 si conector MP3.
Titaniu adauga stergatoarele de detectare a ploii, sticla cu nuante de albastru, piele decorata, control de croaziera, faruri automate si control dual electronic al temperaturii aerului. Printre optiunile premium suplimentare disponibile, camera cu vedere spre spate, acoperisul panoramic, conectivitatea USB si radio DAB.
Aproape fiecare Kuga de pe drum este un diesel - un Dagenham construit 2.0 TDCI Duratorq pe care Ford il face acum pentru Peugeot, Citroen si Volvo. Este o adevarata bijuterie a unui motor si unul pe care il evaluam foarte puternic, asa ca nu este de mirare ca este la fel de impresionant in Kuga cu un raspuns bun si o natura lina.
Este destul de linistit la pornire si datorita izolatiei fonice bune, foarte linistit atunci cand sunteti in miscare. Exista de fapt doua versiuni ale acestui motor - cea standard cu 140 CP si un model de 163 CP mai puternic. Ambele au o multime de cuplu, ceea ce inseamna o acceleratie puternica a angrenajului, cu un model de livrare de 320Nm de 163 CP, la 2000 rot / min.
De asemenea, este de varf si va accelera de la 0-62 mph in 9,6 secunde in timp ce economia pretinsa este de 47,1mpg. Consumul mediu de patru Kugas testat de soferi diferiti a variat de la 33.5mpg la 45.8mpg, comparativ cu cifrele urbane revendicate si combinate de 34.9 si 44.1mpg. Noua cutie de viteze automata cu dublu ambreiaj PowerShift de la Ford este disponibila si ofera schimbari cu adevarat rapide, desi optarea pentru aceasta pe motorina superioara considera ca emisiile de CO2 cresc de la 159g / km la 179g / km mutandu-l pana la benzi VED de la G la I.
Daca este eficienta, dupa aceea, mergeti la modelul 2WD care vine cu motorul 2.0 TDCI 140 CP (un 4x4 cu acest motor este de asemenea disponibil). Nu veti observa diferenta dintre aceasta fiind doar cu doua roti, daca veti avea doar fiecare tractiune pe asfalt (in afara de zapada si gheata), dar veti observa la pompe, deoarece poate avea o medie de 47.9mpg in timp ce CO2 este 156g / km.
Desigur, Kuga nu este conceput cu adevarat sa plece de pe drum. Acesta este un SUV razboinic urban, nu un var de tara si 95% dintre oamenii care il cumpara nu se vor aventura niciodata mai departe de drum decat sa parcheze pe iarba la o vanzare de cizme auto. Conducand-o, aproape nu stiti ca sunteti intr-un SUV, in afara de a putea vedea peste unele garduri vii. Nu exista aproape nimic din subtilul acesta care cantareste directia. Evident, nu este la fel de crocant ca un Focus, dar este un SUV pe care l-ai putea conduce confortabil destul de repede in fiecare zi, fara a fi iritat de problemele sale de manipulare.
Ford Kuga s-a bucurat de un aspect si prezenta de cand a fost lansat in 2008, care l-a ridicat peste multi dintre rivalii sai cu mai multa baterie. Aspectul sau clasic este in concordanta cu tendinta SUV-urilor, departe de abilitatea serioasa off-road, de a creste confortul si practicitatea pe drum. Aici, Kuga exceleaza datorita cunostintelor Ford cand vine vorba de a face masinile sa calareasca si sa se ocupe cu aplomb. In interior, Kuga isi continua ofensiva de farmec cu un tablou elegant, scaune confortabile si cizme spatioase. Ford nu a vazut niciodata nevoia de a oferi o gama larga de motorizari in Kuga, recunoscand ca, oricum, majoritatea cumparatorilor vor beneficia de motorul diesel. Cu toate acestea, initial, Ford a oferit doar un motor diesel pentru cumparatorii Kuga, ceea ce insemna unii care au dorit mai multa putere. Motorul a crescut de la 134 CP la 138 CP, initial, la jumatatea anului 2010, cand a fost adaugata o noua versiune de 161 CP din acest motor de 2,0 litri pentru a extinde gama. Un singur motor turbo cu 2,5 cilindri, cu cinci cilindri, este singura alta optiune, care a ajuns la inceputul anului 2008, dar reprezinta o proportie minuscula din vanzarile Kuga datorita setei sale de 28,5mpg si a emisiilor de dioxid de carbon de 234 g / km care o exclud. pentru soferii companiei. Un Kuga cu roti din fata cu motor diesel de 2,0 litri si emisii de 159 g / km (mai tarziu redus la 154 g / km) s-a alaturat gamei la sfarsitul anului 2008 pentru a ispiti unii utilizatori de afaceri. Pentru recenzia completa a Ford Kuga, cititi mai departe.
Scorul de siguranta Ford Kuga a fost excelent in testele oficiale de accidente europene cu stele maxime pentru siguranta ocupantilor pentru adulti si copii si un scor ridicat - trei stele din patru - pentru protectia pietonilor. Echipamentul de siguranta include sase airbag-uri, ABS, control de tractiune, ESP cu control anti-rollover si asistenta electronica la frana. Kuga este dotat, de asemenea, cu o alarma standard.
Desi portbagajul de 360 de litri are o dimensiune decenta, de fapt transporta mai putin decat un Focus si este mult mai mic decat alti 4x4-uri precum Honda CR-V. Totusi, hayonul despicat este la indemana - geamul poate fi deschis mai degraba decat intregul cizme, ceea ce este ideal daca ai doar o mica geanta de cumparaturi. sistem precum transportatorii S-MAX sau Galaxy.
In schimb, scaunele se pliaza doar in jos - si trebuie sa rasuciti mai intai bazele pentru a obtine un etaj plat. Pe partea din spate, pasagerii din spate pot conecta gadgeturi sau reincarca telefoane mobile folosind priza conventionala cu trei pini intre scaunele din fata - o caracteristica excelenta. Exista gauri infioratoare in partea din fata pentru pastrarea in siguranta a obiectelor, inclusiv o cutie de manusi de dimensiuni corecte si un compartiment adanc in consola centrala, dar absenta unor rucsacuri din spate pentru lucrurile copiilor este dezamagitoare.
Marca Ford
Modelul Kuga
Generatia Kuga I
Modificare (motor) 2.0 TDCi (136 CP) 4x4
Inceputul productiei 2008 an
Sfarsitul productiei anul 2010
Arhitectura Powertrain Motor cu combustie interna
SUV tip caroserie
locuri 5
Usi 5
Specificatii de performanta
Consumul de combustibil (economie) - urban 8,1 l / 100 km
29.04 SUA mpg
34.87 Marea Britanie mpg
Consumul de combustibil (economie) - urban extra 5,4 l / 100 km
43.56 mpg SUA
52,31 Marea Britanie mpg
Consumul de combustibil (economie) - combinat 6,4 l / 100 km
36.75 mpg SUA
44.14 Marea Britanie mpg
Diesel tip combustibil
Accelerare 0 - 100 km / h 10,7 sec
Accelerare 0 - 62 km / h 10,7 sec
Accelerare 0 - 60 mph (Calculat de Auto-Data.net) 10,2 sec
Viteza maxima 180 km / h
111,85 mph
Standard de emisie Euro 5
Raport greutate-putere 15,4 kg / CP
Specificatii motor
Putere 136 CP @ 4000 rpm.
Putere pe litru 68,1 CP / l
Cuplu 320 Nm @ 2000 rpm.
236,02 lb.-ft. @ 2000 rot / min.
Locatia motorului Fata, transversal
Deplasarea motorului 1997 cm3
121.86 cu. in.
Numarul de cilindri 4
Pozitia cilindrilor Inline
Alezaj cilindru 85 mm
3,35 in.
Cursa pistonului 88 mm
3,46 in.
Raportul de compresie 18
Numarul de supape pe cilindru 4
Sistem de combustibil Diesel Commonrail
turbocompresorului turbinei
Supapa de tren -
Spatiu, volum si greutati
Greutate bordura 2100 kg
4629.71 lbs.
Dimensiuni
Lungime 4443 mm
174.92 in.
Latime 1832 mm
72,13 in.
Inaltime 1677 mm
66.02 in.
Ampatament 2690 mm
105,91 in.
Caracteristici de tractiune, frane si suspensii
Roata motoare Toate tractiunile pe roti (4x4)
Numarul de angrenaje (transmisie manuala) 6
Suspensie frontala Rack amortizat
Suspensie spate Rack amortizat
Frane frontale Discuri ventilate
Disc frane spate
Sisteme de asistenta ABS (sistem anti-blocare franare)
Tip de directie Suport de directie
Servodirectie Directie hidraulica