Piese auto Ford Mondeo 1996-2000 2.5 24V 170 cp

Produsul a fost adaugat la Favorite!
Produsul a fost sters de la Favorite!
Piese auto Ford Mondeo 1996-2000 2.5 24V 170 cp

Piese Ford Mondeo 1996-2000 2.5 24V SEA 125 KW

Piese Ford Mondeo Mk2 2.5 24V 170 cp, benzina



Piese pentru Ford Mondeo 1996 - 2000 2.5 i 24V 170 Cp regasiti pe PieseFord.Ro

Ford Mondeo I (prima generatie) este o masina de dimensiuni medii care a fost produsa de Ford, incepand cu 23 noiembrie 1992, cu vanzari incepand cu 22 martie 1993. Este cunoscuta si sub denumirea de Mk I Mondeo, versiunile de facelift din 1996 sunt desemnate de obicei Mk II. Disponibile sub forma unei berline cu patru usi, un hatchback cu cinci usi si o proprietate cu cinci usi, toate modelele pentru piata europeana au fost produse la fabrica Ford din orasul belgian Genk. In decembrie 1992, Autocar a publicat o sectiune pe Mondeo si cum va cuceri rivalii.

Destinata ca masina mondiala, a inlocuit Ford Sierra in Europa, Ford Telstar intr-o mare parte din Asia si alte piete, in timp ce Ford Contour si Mercury Mystique au inlocuit Ford Tempo si Mercury Topaz din America de Nord. In ciuda faptului ca a fost facturat ca o masina mondiala, singurele elemente externe pe care Mondeo le-a impartit initial cu Contour au fost parbrizul, geamurile din fata, oglinzile fata si manerele usilor. Astfel, proiectul CDW27 s-a dovedit a nu fi o adevarata masina mondiala, in sensul ca Ford Focus si noutatile Fords dezvoltate in conformitate cu politica „One Ford” s-au dovedit a fi - acela fiind un design pe segment pentru lume. Prima generatie Mondeo a fost inlocuita in 2000, de cea de-a doua generatie mai mare; in Statele Unite si Canada, Countour / Mystique au fost inlocuite de Fusion si de a patra generatie Taur si de a patra generatie Sable.

Mondeo din 1993 a fost raspunsul la performantele slabe ale Escort si Fiesta. In timp ce aceste masini erau slabe pentru a conduce si alimentati de tractiuni arhaice transportabile, Ford s-a asigurat ca Mondeo se lauda cu motoare cu camera aeriana dubla de ultima generatie si setari de suspensie lider de clasa. Fiind nou de la inceput, Mondeo a fost costisitor de dezvoltat, costand companiei o suma de 4 miliarde de dolari, iar fiecare aspect al acesteia a fost remarcat pana la gradul al noualea.

Marketingul a fost masiv - Jackie Stewart a fost redactata pentru a explica maretia setarii de suspendare a Richard Parry-Jones pentru entuziasti, in timp ce bombardarea cu paturi a avut grija de restul. Iar dupa ani buni, Ford s-a indreptat direct in varful clasei cu genialul Mondeo. Acesta a fost oferit cu o gama larga de optiuni de motorizare si decupare - Zetec-urile erau bune, V6 aproape genial - si sa nu uitam ca Mondeo ar putea fi echipat si cu control de tractiune si tractiune pe patru roti..

Asa cum odata controversata Sierra a fost subsumata in mainstream, Ford a anuntat Mondeo sa-l inlocuiasca in februarie 1993. Initial, a existat o alegere a trei motoare pe benzina - un 1.6, un 1.8 si un 2.0 litri, toate unitatile de 16v. A existat si un turbo diesel de 1,8 litri. Doua stiluri de caroserie spatioase - o trapa cu cinci usi si o berlina - au fost oferite la lansare, iar mosiile au urmat cateva luni mai tarziu.

Specificatii? Ei bine, ei au urmat calea Ford stabilita, variind de la baza (ulterior Aspen) si LX, pana la GLX pana la Ghia. Toate erau foarte specificate, cu masini chiar la nivel de intrare, care dispun de airbag-ul soferului, sticla vopsita, servodirectie si sistem de alarma. S-au adaugat imobilizatori in august 1994.

In octombrie 1994, o varianta V6 24v a fost adaugata la gama in toate cele trei stiluri de caroserie, cu specimene de baza, Si si plus Ghia. Pana in acest moment, puteti identifica toate modelele Ghia in functie de grila frontala croma stralucitoare. In ianuarie 1995, Aspen (anterior a fost o editie speciala) a devenit modelul entry-level.

In aprilie 1995, au fost introduse modele 4x4 de 2,0 litri (dar au durat mai putin de un an), in timp ce in octombrie 1995, Ghia X a fost adaugata specimenul pilot drept o optiune pentru toate modelele pe benzina, cu exceptia 1,6 si 1,8 litri. Acest lucru a permis Ford sa reduca pretul variantelor Ghia (au redus si echipamentele, astfel incat aerul conditionat sa devina optional in loc de standard).

Ford Mondeo  2.5 i 24V  (prima generatie) este o masina compacta care a fost fabricata de Ford in Europa din 1993 pana in 1996 si de Ford in America de Nord. Mondeo original a luat numele sau eventual dintr-un concept Ghia care a fost prezentat la Salonul Auto de la Geneva in 1991. Inginerii pentru Mondeo , inclusiv Richard Parry-Jones, au dezvoltat o suspensie spate independenta cu mai multe legaturi independente de clasa, care economiseste spatiu, comercializata sub forma de suspensie Control Blade, combinand ambalajul unui brat de tractiune, cu geometria a unei suspensii dubla a osului dorit. Motoarele pe benzina disponibile au fost cele mai bine dovedite unitati Zetec-R de 1,8 L si 2,0 L de la versiunile Ford Mondeo si 1,4 L si 2.5 i 24V  ale unitatilor, gasite si in Ford Fiesta si Ford Puma. Modelele de performanta ST170 si RS au folosit versiuni modificate de 2,0 L Zetec-R. Initial, singurul motor diesel disponibil a fost Endura TDDI (o dezvoltare a vechiului motor proiectat de Deutz pe care Ford il folosea inca din anii 1980). Aceasta a fost inlocuita in 2002 de Duratorq TDCI.

Spre deosebire de predecesorul sau, Focus, Ford Mondeo i-a aratat criticilor imediat cand a fost lansat in octombrie 1993. Noua familie Ford a atras laudele pentru stilul sau futurist, crocant, interiorul funky, marile motoare „zetec” si, mai ales,, manevrabilitatea si postul de conducere. Niciun concurent nu s-a apropiat inca.La scurt timp dupa lansare, Mondeo a filmat direct in topul celor mai vandute topuri din Marea Britanie si este probabil sa ramana acolo inca ceva timp. Cu peste  12.000 masini noi vandute in fiecare luna, o multime si-au gasit acum drum pe piata de ocazie, unde o gama larga de modele si preturi sensibile fac din gama cea mai buna familie a Ford-ului o achizitie excelenta. 

Ford a lansat o gama larga de Mondeo in octombrie 1993, desi a durat aproximativ un an inainte ca toate variantele sa fie disponibile. Asta inseamna ca modele precum automatele sportive de doi litri Zetec si 2.5 i 24V  sunt inca rare pe cautarile de masini folosite.Au fost alese trei trape cu trei si cinci usi, un salon elegant (pe care il veti gasi doar cu garnitura de plus Ghia) si o proprietate. Motoarele erau unitati Zetec de 1,4, 2.0, 1,8 si doi litri si 2 litri turbo diesel cu injectie directa de 1,8 litri si toate barele 2.5 i 24V  au venit doar cu transmisie manuala cu cinci trepte. Nivelurile de decupare au fost CL, Zetec, LX si Ghia si exista o varietate de pachete de optiuni care merita cautate pe exemplele folosite. Printre acestea se numara Style (jante din aliaj si vopsea metalica), Reflex (anti-blocare, controlul tractiunii si airbag-urile laterale) si Clima (aer conditionat, parbriz incalzit si oglinzi).In martie 2000, s-a inregistrat introducerea unui hatchback 1.4CL cu trei usi de tip entry-level si unele reduceri de pret pentru modelele mainstream 1.4 si 2.5 i 24V .Lansata in octombrie 1999, editia speciala hatchback de 1,8 litri Millennium cu cinci usi a fost vopsita in galben (foarte) stralucitor, cu tapiterie din piele neagra si echipamente de top, inclusiv aer conditionat, CD player, geamuri electrice, airbag-uri duale si jante unice de aliaj. Merita cu aproximativ 3% mai mult decat un Ghia.Editiile speciale ale colectiei Zetec au fost lansate in mai 2000. Pe baza modelelor Zetec, presupuse sportive cu trei si cinci usi, au venit cu intregul kit de caroserie RS, montat in mod standard - inclusiv bare de protectie, spoiler, garnitura de evacuare crom, grila de plasa si unic 3x2 vorbit Jante din aliaj de 15 inch. La apelul pentru un model Focus mai sportiv a fost raspuns in sfarsit in februarie 2002, cand a fost lansat modelul ST170. Aceasta luna a spus de asemenea vesti bune pentru clientii diesel, cu un excelent motor de rampa comuna TDCi de 115 CP, montat la nivelul accesibil Zetec. In vara anului 2002, motorul TDCi a fost oferit si intr-o forma usor detonata de 170 CP. Focus RS de top-range a fost lansat in sfarsit in septembrie 2002, iar termenul limitat a fost vandut pana la sfarsitul anului 2003. O versiune a ST170 a fost introdusa in aprilie 2003.

Probabil cel mai elegant si mai bun manevrare (si calarie) de tip hatchback pe care il puteti cumpara. Aceasta este o masina in care poti incarca familia si te poti bucura totusi de asemenea calatorii mundane ca supermarketul rulat. Nu este de mirare ca listele de asteptare s-au format la momentul lansarii si ca majoritatea versiunilor sunt inca la cerere puternica. Indiferent de stilul caroseriei pentru care optati, Mondeo este o masina eleganta, cu motoare excelente si maniere de drum si un interior bine amenajat, care ofera o multime de spatii pentru o familie.Exista o multime de exemple utilizate despre asa ca luati-va timpul si alegeti cu atentie. Alegeti un Zetec sau LX cu un pachet de optiuni populare sau doua astfel incat sa obtineti elemente precum ferestrele electrice, aerul conditionat si parbrizul auto-degivrant Quickclear de la Ford. Echipamentele de dorit ca acesta vor face vanzarea mai usoara in doi sau trei ani.

Fiind cu totul onesta, aceasta masina este geniala pentru varsta lui. Se potriveste stilului meu de viata de familie foarte agitat si ocupat si este folosit aproape zilnic. Este fiabil, conduce foarte bine si costurile de functionare sunt destul de mici. Pentru stilul meu de viata este o masina foarte practica si nu am deloc prinderi. Voi spune ca am avut o usoara problema cu rularea acesteia recent, dar nimic grav si a fost usor rezolvata. Daca masina are nevoie de ceva pentru aceasta, piesele etc sunt intotdeauna la indemana si nu sunt prea scumpe. Pentru vechimea vehiculului, este de asteptat sa aiba cateva probleme. Cu siguranta as cumpara altul. Am incredere in aceasta masina si as recomanda oricui, in special unei familii de dimensiuni medii (4 sau 5).

Motoarele „zetec” ale Ford sunt, in ansamblu, de incredere, asa ca ofera masinii obisnuitul de odinioara cautand semne de uzura si indicatii de utilizare a flotei, companiei sau masinii de inchiriat. Covoarele purtate si garniturile scufundate sunt indicii obisnuite. Testeaza masina pe aproximativ 16 kilometri pe o sosea principala. Cand ajungi la un sens giratoriu, fii pregatit pentru ca masina sa se opreasca. Este probabil supapa de control a vitezei inactive care trebuie sa fie inlocuita. Daca intentionati sa remediati aceasta problema, negociati o reducere de aproximativ 150 euro.Verificati daca toate articolele electrice functioneaza corect, asigurati-va ca aparatul de aer conditionat furnizeaza aer rece imediat dupa pornirea motorului si nu uitati ca un istoric complet de service ajuta intotdeauna la vanzare.

(aproximativ pe baza unui Mondeo 2.5 i 24V. Dupa cum va asteptati, piesele sunt abundente si relativ ieftine. Un ansamblu de ambreiaj va fi de aproximativ 100 de euro  si un alternator ar trebui sa fie aproape de  140 euro.Setul de frana are in jur de 25 euro  un ​​set frontal cu pantofi spate in jur de 45 euro, farul de inlocuire este aproape de 80 euro, iar oglinda usa manuala ar trebui sa fie in regiunea de 50 euro. O evacuare completa este de aproximativ 200 euro  si un catalizator este de aproximativ 240 euro. Amortizoarele sunt in jur de 40 euro fiecare si un calorifer aproximativ 100 de euro.

Cand veti aprecia cu adevarat Mondeo este atunci cand nu exista nimeni in el, ci tu. Sub piele se afla o serie de noutati ingineresti care, impreuna, ii permit sa ia onorurile ca cea mai buna masina a soferului din clasa. Corpul pentru inceput este cu 100% mai rigid decat cel al Escortului si cu 15% mai dur decat cel mai apropiat rival. Cutia de viteze este suficient de lina pentru a va face sa doriti sa va schimbati in sus si in jos doar de dragul acesteia. Si suspensia complet independenta atinge un nivel de sofisticare pana acum necunoscut in aceasta clasa.Nu vorbim doar despre tururile de calificare care se potrivesc in anvelope in jurul traseului dvs. de proba B-road preferat al tarii dvs. Inginerii Ford au ajustat Mondeo pentru a compensa timpurile in care tu si cu mine ne decoloram; te-ai pierdut, e intunecat si-i scartaie si copiii urla in spate. Coltul pe care tocmai l-ai intrat prea repede devine mai ascutit si faci exact gresit; imprimati pe frane. Masina asta se va descurca cu asta: fara probleme, fara probleme.Performanta este rezonabila - desi nu este exceptionala, cu motorul de Mondeo cei mai multi vor alege sa faca saizeci in 11,2 pe drumul spre 114 km / h. Economia sa de combustibil (6 l/100 km pe ciclul combinat) invinge confortabil toti venitii, cu toate acestea, exista componente majore pretutindeni proiectate pentru a avea nevoie de intretinere minima sau deloc.

Mondeo este, pur si simplu, cel mai bun hatchback al familiei de pe piata folosita daca tineti cont de marea retea de dealeri, preturile de piese accesibile si vasta optiune oferita la preturi sensibile.Strazile care sunt in fata predecesorului sau scump si vrednic de Escort, aceasta este masina de cumparat daca bugetul se va intinde.Strazile care sunt in fata predecesorului sau scump si vrednic de Escort, aceasta este masina de cumparat daca bugetul se va intinde.Mondeo 2.5 i 24V este satisfacator pentru stabilitate, confort, raport pret / performanta si zgomotul scazut pe care il produce motorul. Cel mai rau lucru este ca are o capacitate mica de a mentine viteza in circumstante nefavorabile (viteze lungi) si ca unele optiuni sunt scumpe. In general, Ford Mondeo este mai stabil, dar mai lent decat rivalii sai.Exista masini moderne mai spatioase, precum Fiat Stilo, Honda Civic si - intr-o masura mai mica - Peugeot 307. Dar Focus obtine date bune in comparatie cu masini de proportii similare precum Renault Mégane, Seat León, Opel Astra sau Mazda 323.Am testat versiunea cu echipamente Ghia si un corp cu cinci usi, costa 14.670 €. Comparativ cu cea mai economica tendinta (13.700 EUR), are un computer standard la bord, oglinzi retrovizoare electrice, o tapiterie diferita si alte diferente decorative. Echipamentul Ghia cu un motor cu 1,6  benzina este vandut intr-un corp cu patru usi, cu cinci usi sau cu o familie (nu cu trei usi).Daca adaugati aer conditionat optional, Mondeo 2.5 i 24V. Este la nivelul modelului Renault Mégane 1.6 Expression, Peugeot 307 1.6 XS, Fiat Stilo 1.6 Dinamic, Seat León Sport 1.6 16V.Daca recurgem la optiuni, acesta poate fi foarte echipat (dar unele dintre aceste optiuni sunt mai ales costisitoare) si au: controlul stabilitatii (1.200 €), aer conditionat (1.000 €), aer conditionat (1.390 €), alarma (990 €), browser (1.647 €, cu monocrom si ecran mic), incarcator de discuri (534 €). Spre deosebire de alte masini similare, acesta nu poate avea elemente precum senzorul de ploaie sau airbag-urile pentru cap.

Pe drum deschis, Ford Mondeo 2.5 i 24V nu arata la fel de mult cum s-ar fi asteptat, deoarece costa foarte mult sa castigi viteza din viteze lungi. Cu toate acestea, obtineti performante normale atunci cand vine vorba de accelerarea motorului la viteza maxima.Motorul functioneaza lin (nu se vede clar niciun moment din care are mult mai multa forta) si se invarte bine. Da puterea maxima la 6.000 rpm, dar daca ceea ce cautam este o acceleratie maxima, este posibil sa se accelereze pana la 6.600 rpm; aproximativ 6.850 injectie scurta.Dezvoltarea transmisiei de viteza a cincea (34,7 km / h la 1000 rpm) este excesiv de lunga pentru a mentine viteza de croaziera atunci cand exista dealuri sau pante abrupte. Un alt factor care ii limiteaza rezistenta este faptul ca nu are la fel de multa putere de turatie redusa ca alte motoare de deplasare similare (cum ar fi Renault 1.6).Din aceste doua motive, este obisnuit sa trebuie sa schimbati viteza atunci cand exista o inclinare mai mult sau mai putin abrupta sau trebuie sa depasiti. Fiat Stilo 1.6 5p, care are mai multa suprafata fata, aceeasi dezvoltare la a cincea treapta si cantareste 173 kg mai mult: se recupereaza in a patra si a cincea treapta in 15,7 si, respectiv, 25,4 secunde, foarte putin decat este capabil. sa efectuati focalizarea (14,8 si 24,2 secunde).La indemana soferului exista patru spatii de depozitare, plus un buzunar pe partea stanga a scaunului pasagerului. Dintre aceste patru, cea de sub maneta de schimbare si cea de la tibia soferului nu sunt foarte utile, deoarece lucrurile sunt usor sa cada sub acceleratii puternice (nu au o suprafata lipicioasa sau margini inalte).In fata manetei de angrenare se afla o serie de gauri realizate intr-o matrita de cauciuc foarte usor de indepartat pentru a o spala, pot fi asezate (de exemplu) doua cutii de soda, care vor fi mai bine fixate decat in ​​Mondeo anterior.In scaunele din spate exista buzunare in spatarul scaunelor din fata si o mica consola centrala cu o iesire si o matrita din cauciuc (similar cu scaunele din fata, dar mai mici). Cotiera este fixata pe spatele scaunului soferului si nu are gauri pentru a lasa obiecte.Accesul pe scaunele din spate este confortabil, deoarece usile au un unghi larg de deschidere, iar locul dintre podea si tavan este, de asemenea, lat. Capacul portbagajului se deschide mult si doar cei care masoara mai mult de 1,90 m vor gasi partea cea mai inalta. Are, de asemenea, o suprafata foarte mare, facilitand incarcarea obiectelor voluminoase. In interiorul portbagajului aveti nevoie de mai multa lumina, precum si de un spatiu pentru a evita lasarea unor obiecte precum triunghiuri sau dulapul medicamentului. Roata de rezerva are dimensiunea standard, dar janta este din tabla si nu din aliaj.Unele observatii pe care le-am facut in testele Focus anterioare sunt valabile pentru aceasta. Nu da o impresie de calitate ca un 147, un A3 sau un Golf, dar este la fel sau mai bun decat masinile precum Xsara, Astra sau Mégane. Exista plastic vopsit ca o acoperire si controale de atingere din cauciuc pe diverse parti ale tabloului de bord si ale consolei.Nu face o impresie puternica de soliditate, dar Alfa 147 o face si, in schimb, observati mai mult zgomot pe drumurile denivelate decat Focus. Ii lipsesc echipamentele si detaliile de finisare tipice masinilor mai scumpe, cum ar fi arcuri pentru a tine capota, amortizoare din silicon pe manere, rame de usa sau usa cromate, manere interioare din metal, stergatoare automate de parbriz, indicator de nivel de ulei sau ulei intervale de service.Pozitia de conducere este buna pentru orice, cu exceptia unui scaun foarte ridicat in raport cu pedalele. Cei carora le place sa mearga asa nu vor provoca probleme; pentru cei care nu o fac, butonul de reglare a inaltimii va fi inutil; Doar scaunul si nu spatarul se misca in inaltime. Ford Mondeo 2.5 i 24V este unul dintre cele mai potrivite pentru a transporta doi adulti in spate, pentru inaltime si spatiul picioarelor. Pentru trei nu este cel mai recomandat, deoarece sunt cele mai largi, cum ar fi Fiat Stilo sau Honda Civic. Cizma are un volum normal si are o forma mai mult sau mai putin obisnuita; comparativ, cea mai proasta masura este fundul.

Marca Ford

Modelul Mondeo

Generatia Mondeo II Hatchback

Modificare (motor) 2.5 V6 (170 CP)

Inceputul productiei 1996 an

Sfarsitul productiei 2000 an

Arhitectura Powertrain Motor cu combustie interna

Tip caroserie Hatchback

locuri 5

Usi 5

Specificatii de performanta

Consumul de combustibil (economie) - urban 14,2 l / 100 km

16.56 mpg SUA

19.89 Marea Britanie mpg

Consumul de combustibil (economie) - extra urban 7,2 l / 100 km

32.67 mpg SUA

39.23 Marea Britanie mpg

Consumul de combustibil (economie) - combinat 9,8 l / 100 km

24 mpg american

28.82 Marea Britanie mpg

Tip combustibil benzina (benzina)

Accelerare 0 - 100 km / h 8,7 sec

Accelerare 0 - 62 mph 8,7 sec

Accelerare 0 - 60 mph (Calculat de Auto-Data.net) 8,3 sec

Viteza maxima 225 km / h

139,81 mph

Raport greutate-putere 8,7 kg / CP

Specificatii motor

Putere 170 CP @ 6000 rpm.

Putere pe litru 68,1 CP / l

Cuplu 220 Nm @ 4250 rpm.

162,26 lb.-ft. @ 4250 rpm.

Locatia motorului Fata, transversal

Deplasarea motorului 2495 cm3

152,25 cu. in.

Numarul de cilindri 6

Pozitia cilindrilor V motor

Alezaj cilindru 81,6 mm

3.21 in.

Cursa pistonului 79,5 mm

3.13 in.

Raportul de compresiune 9.8

Numarul de supape pe cilindru 4

Sistem de combustibil Injectie indirecta cu mai multe puncte

Distributie DOHC

Spatiu, volum si greutati

Greutate bordura 1477 kg

3256.23 lbs.

Max. greutate 1950 kg

4299.01 lbs.

Sarcina maxima 473 kg

1042.79 lbs.

Spatiu portbagaj - minim 500 l

17.66 cu. ft.

Spatiu portbagaj - maxim 1370 l

48,38 cu. ft.

Capacitatea rezervorului de combustibil 58 l

15.32 SUA gal | 12.76 Marea Britanie gal

Dimensiuni

Lungime 4731 mm

186.26 in.

Latime 1812 mm

71,34 in.

Inaltime 1429 mm

56.26 in.

Ampatament 2754 mm

108,43 in.

Partea din fata 1522 mm

59,92 in.

Pista spate 1537 mm

60,51 in.

Caracteristici de tractiune, franare si suspensie

Arhitectura tractiunii electrice ICE conduce rotile din fata ale vehiculului

Roata de antrenare Roata din fata

Numarul de angrenaje (transmisie manuala) 6

Suspensie frontala Wishbone

Suspensie spate Cateva parghii si tije

Frane frontale Discuri ventilate

Disc frane spate

Sisteme de asistenta ABS (sistem anti-blocare franare)

Tip de directie Suport de directie

Servodirectie Directie hidraulica

Anvelopele cu dimensiunea 205/55 R16