Piese Ford Mustang 2018-2022 2.3 EcoBoost C23HD0D 213 KW
Piese Ford Noul Mustang 2.3 EcoBoost 290 cp, benzina
Piese pentru Ford Mustang 2018 - 2020 2.3 EcoBoost 290 Cp regasiti pe PieseFord.Ro
Este rar ca numele unei masini sa transcende dincolo de pasionatii de automobile in cultura populara, dar Ford Mustang este unul dintre aceste vehicule. Puteti multumi decenii de camee in filmele de la Hollywood pentru asta.
Oarecum ironic, atunci ca a fost luat Ford de peste 50 de ani de cand originalul „Stang si-a facut debutul in partea de sus a statului pentru a face un efort serios pentru a le importa aici - si in partea dreapta. Da, exista deja mii de Mustang-uri mai vechi in Marea Britanie, marea majoritate a acestora fiind importate in mod privat, desi Ford avea un canal oficial cu jumatate de inima, la sfarsitul anilor 70 si inceputul anilor 80. De data aceasta este pentru adevarat. Ford vinde Mustang-ul in doua aspecte: Fastback - citeste coupe - revizuit aici si un decapotabil.
Mustang-urile sunt mari fizic in comparatie cu rivalii lor europeni si japonezi, cum ar fi Audi A5 Coupe, BMW Seria 4 Coupe, Infiniti Q60, Lexus RC si Mercedes-Benz Clasa C Coupe, dar ambalajul este slab, rezultand o cabina inghesuita si un nu mai ales cizma comoda.
Dar sa-l compari direct cu acele modele pare putin nedrept, intrucat Mustang apeleaza la un alt tip de cumparator de masini. Este o masina distractiva, cu inima usoara si plina de caracter, ceea ce inseamna ca vehicule precum BMW M2, Mercedes-AMG A 45 si Audi RS 3 Sportback intra, de asemenea, in ecuatie. Mustangurile care vin aici prezinta cateva modificari ingineresti specifice Europei pentru a le face sa mearga, sa se opreasca si sa se transforme mai bine decat predecesorii lor.
America primeste o gama mai larga de centrale, dar aici exista doar o pereche de motoare din care sa alegeti - Ecoboost turbo cu 2,3 litri cu patru cilindri cu 317 CP (pana la 290 CP de la facelift 2018), similar cu unitatea montata la Focus RS, si un V8 de 5.0 litri cu 416 CP (actualizat la 450 CP in 2018) la robinet. Desigur, prima este mai eficienta a imperecherii, economia promisa diminuand 35.3mpg si emisiile de CO2 cu un rezonabil de 179g / km. Dar cine cumpara o masina musculara pentru economie si eficienta? Se pare ca nu foarte multi oameni, cu cele doua treimi din Mustang comandate cu motorul mai mare.
In termeni de performanta, Ecoboost 2.3 gestioneaza sprintul de 0-62mph in 5,8 secunde, fratele sau mai cuplu in 4,8.
O cutie de viteze manuala cu sase trepte, cu o aruncare de carne, este transmisia mai populara, desi automobilul cu sase trepte se simte aliniat la etosul american al masinii. Ford a actualizat Mustang in 2018, dar nu veti observa neaparat la prima inspectie. Exista un nou dispozitiv de protectie frontal, o capota cu niste orificii de amenintare cu aspect amenintator si noi faruri LED. De asemenea, spoturile Keener vor observa ca forma aripilor fata si graficele de lumina din spate s-au modificat in mod subtil. Cu toate acestea, este sub piele unde s-au aplicat modificari mai mari.
Ford a folosit, de asemenea, facelift-ul ca oportunitate de a instala tehnologia de asistenta a soferului, Mustang oferind acum asistenta activa de plecare a benzii, impreuna cu control adaptiv al croazierelor si asistenta pre-coliziune cu detectarea pietonilor.
In interior, un ecran LCD de 12 inch se afla in spatele volanului si isi poate schimba tema culorii in functie de modul de actionare selectat. Daca va este ingrijorat ca este inca prea scump pentru a fi rulat, Ford a anuntat ca o versiune hibrida a Mustang va fi introdusa in 2020.
O gama mica de mustanguri disponibile
Este foarte ne-Ford, dar Mustang Fastback vine in doar doua niveluri regulate de decupare - si fiecare este specific motorului.
Ambele ofera un nivel ridicat de kit, totusi, indiferent de tipul Mustang pe care il mergi, te vei bucura de jante din aliaj de 19 inci, faruri automate cu xenon, climatizare cu doua zone si sistemul multimedia Ford Sync3 cu Android Auto si Apple CarPlay ( mai devreme a fost instalat sistemul Sync2 pana in 2016). Totusi, pentru cei care doresc sa se comporte ca un huligan, V8 este singura alegere. Aici veti descoperi sistemele de control al blocarii liniei si al lansarii, care va permit sa efectuati operatiunile de ardere cu usurinta si sa accelerati cat mai repede posibil.
Fiecare are moduri de conducere selectabile, un diferential de alunecare limitat si un sistem de servodirectie Selectable Effort, care variaza ponderarea, dar nu creste senzatia prin roata.
Editie limitata Mustang Bullitt o vanzare instantanee
Doar 350 de exemple de Mustang Bullitt au fost alocate in Marea Britanie si fiecare a fost pre-vandut chiar inainte de a fi listat pretul in toamna anului 2018. Lansat pentru a sarbatori 50 de ani de la filmul Bullitt, cu un Mustang GT350 din 1969, editia speciala a avut un makeover eficient, astfel incat sa se asemene cu stilul masinii de film, inclusiv vopsea verde inchis, caroserie dezactivata, jante din aliaj negru lucios si detalii suplimentare de crom.
Nu este faptul ca se remarca in modul in care conduce, dar Bullitt beneficiaza, de asemenea, de o crestere a puterii de 9 CP datorita motorului sau V8 de 5,0 litri prin amabilitatea unei prize de aer revizuite si a altor imbunatatiri mecanice minore. Cu siguranta suna mai gat decat alte mustanguri V8.
Intr-o perioada in care majoritatea masinilor noi primesc calificari de patru si cinci stele de la Euro NCAP, scorul de doua stele pentru Ford Mustang Fastback ridica intrebari serioase cu privire la siguranta masinii. Intr-adevar, scorurile pentru ocuparea copiilor au fost ingrijorator de mici. Ford a indicat ca comenzile plasate incepand cu luna mai 2017 vor primi un pachet modernizat de caracteristici de siguranta atunci cand masinile vor fi livrate mai tarziu in an.
Aceste masuri includ detectarea pietonilor si avertizarile de coliziune inainte, franarea autonoma de urgenta si un ajutor pentru pastrarea benzii. Acest lucru este in topul airbag-urilor deja standard, sistemelor electronice de stabilitate si setarea puternica a franarii.
Cum sper ca automobilul revizuit va face obiectul unei a doua runde de Euro NCAP in timp util. La facelift, in 2018, Ford a introdus un control de croaziera adaptiv pentru a suplimenta completarile de mai sus.
Cate puncte Isofix are Ford Mustang Fastback?
Presupunand ca te poti contura in asa fel incat sa instalezi scaune pentru copii in perechea de dane decupate in partea din spate a Mustangului, vei descoperi un punct de montaj Isofix de pe ambele parti ale masinii, care este dotat standard. Este clar, de la bun inceput, ca practica nu a fost in fruntea gandurilor designerilor Ford Mustang Fastback atunci cand masina era in conceptie. Nu este o surpriza imensa - este, pana la urma, o masina musculara, nu un hack de familie.
Asadar, asteptati-va ca scaunele din spate vor fi in afara tuturor copiilor mici, dar agili, cum ar fi lipsa capului si spatiului picioarelor acolo.
Cu toate acestea, exista un spatiu mare de depozitare in partea din fata, cu un cubby generos amplasat in spatele tunelului de transmisie si a pubelelor de usi pentru orice cote si bauturi. Din pacate, spatiul din fata tunelului de transmisie, sub butoanele de comutare, nu este suficient de mare pentru a accepta cu succes un smartphone tipic.
Fiind o masina americana, perechea de suporturi de cupa din spatele manetei de viteze va fi mai mult decat suficient de mare pentru cea mai mare dintre galetile de transmisie. Desi s-ar putea sa gasesti nasul Mustang care priveste din locurile de parcare, latimea Ford-ului este cea care provoaca mai multe probleme in Marea Britanie. Majoritatea locurilor de parcare sunt aproape mai largi decat masina si cu o singura usa lunga pe ambele parti ale masinii, acestea necesita o cantitate decenta de spatiu pentru a se deschide. Daca trebuie sa transportati bagaje cu orice regularitate, atunci daca nu sunt articole deosebit de inalte, Fastback face fata bine, datorita spatiului sau de incarcare de 408 litri. Dupa ce ati intrat pe scaunul soferului Ford Mustang Fastback, vi se ofera imediat un ansamblu de repere ale masinii americane: tabloul de bord inalt, tunelul larg de transmisie si detaliile care sunt putin stangace.
Dar, in ciuda acestui ultim punct, se mandreste cu un farmec onest, tipic Ford, cu guler albastru, acelasi apel care patrunde prin experienta de conducere si te face sa apreciezi aceasta masina pentru ceea ce este.
Este departe de a se simti scump sau de lux, iar cei aflati in cautarea materialelor plastice soft-touch, vor trebui sa caute in alta parte. De fapt, mai intai este mai probabil sa intalniti mulaje zgariate si dure. Consola centrala este aspectul cel mai placut al interiorului confortabil al Mustangului, cu un amestec de materiale care nu stau deosebit de bine impreuna. Faux-metal molestat pentru butoanele de control al climei, un ecran tactil contemporan pentru sistemul multimedia si inca mai mult plastic pentru comutatoarele de comutare. Totul pare construit la un pret. Care este, desigur.
Ford Mustang actioneaza acum pe dreapta
Aceste comutatoare de comutare nu sunt de fapt comutatoare; sunt butoane. Ele functioneaza doar intr-o singura directie, nu doua si trebuie sa fie trase in sus decat sa fie impinse in jos, ceea ce se simte contra-intuitiv. Se pare ca Ford se teme de soferii stangaci care ii doboara accidental, in timp ce plaseaza obiecte in apropiere.
Cel putin circulati prin modurile de actionare - folosind butoanele care nu sunt comutate - este suficient de usor, iar comutatorul dedicat pentru a elibera diferite grade de implicare la controlul stabilitatii este o atingere placuta.
Nu va va lua mult timp pentru a afla locatiile de la aparatul de comanda si tot ceea ce este etichetat fara ambiguitate, inclusiv script-ul „Viteza de sol” cu limba in obraz de pe vitezometru.
Ford Mustang adaptat gusturilor din Marea Britanie
Sa te simti confortabil in spatele volanului este destul de usor, cu o multime de reglare pe scaune si volan si ai impresia ca stai jos in masina, dar acest lucru este in parte, deoarece bordul si linia capotei sunt relativ ridicate.
Spre deosebire de Convertible, puteti specifica scaune cu galeata Recaro excelente in coupe-ul Fastback, cu un suport si mai mare decat elementele standard. Actualizarea Mustang in 2018 a creat un nou grup de instrumente de 12,0 inci din spatele volanului (care isi schimba culoarea atunci cand selectati diverse moduri de actionare) si o serie de materiale mult mai soft in cabina pentru a adauga un pic de prima procesului. Un buton de pornire diferit al motorului este, de asemenea, oferit, in timp ce noile accesorii optionale includ un pachet de carbon (invelisul panoului de bord si butonul de viteza din materialul tesut negru, plus cardurile usilor Alcantara si insertii scaunului), incalzirea si racirea scaunelor din piele si incalzirea volanului. De la debutul sau pe piata americana in 2014, Ford a imbunatatit nivelul de confort al Mustang Fastback inainte de inceperea vanzarilor europene in anul urmator.
Cheia modificarilor a fost o suita de modificari pentru suspensia instalata, in incercarea de a imbunatati reducerea rularii corpului si a amortizarii. A functionat intr-o anumita masura, desi Ford se simte inca mai moale - si mai confortabil - decat opozitia germanica.
Ruturile mai adanci prind in continuare puntea spate, rotile prabusindu-se peste gauri, dar, in general, merge bine. Nu vom avea nicio ezitare sa intreprindem o calatorie indelungata intr-una.
Este si linistit - ceea ce nu este un lucru pe care fiecare cumparator Mustang Fastback vrea sa il citeasca. Croazierele V8 cu un zbucium subjugat, numai cand urcarile se apropie mai mult de linia rosie. In schimb, sunetul de la Ecoboost nu este deloc placut.
Indiferent daca ramaneti cu scaunele standard, adaugati elementele optionale climatizate sau stropiti pe galetile sportive Recaro, toate sunt perfect confortabile cu o gama buna de reglare. Desigur, Recaros este cel care ofera cel mai mult sprijin atunci cand conduceti rapid.
Cei din spate vor fi mai putin entuziasmati de Mustang Fastback - linia sa de acoperis inclinat ii fura pe cei din spatele unei incaperi semnificative si exista putin spatiu pretios pentru membrele inferioare din spatele unui sofer mai inalt. Gandeste-te mai mult la un 2 + 2 decat la un autovehicul cu patru locuri autentic, precum competitia. Cea mai mare schimbare pentru anul 2018 este suspensia magnetica pe care o puteti comanda acum, care este in masura sa faca Mustangul mult mai confortabil decat inainte, deoarece denivelarile din drum sunt absorbite mai mult cu succes, iar corpul este mai bine verificat atunci cand este condus rapid.
Nu este deloc moale, insa Mustangul este inca un vehicul performant de rusine. Daca economia de numerar este prioritatea dvs., atunci V8 Ford Mustang Fastback de 5,0 litri are costuri de rulare care vor face pentru o lectura deprimanta.
Respectati manualul, iar consumul mediu pretins de combustibil este de 20,9mpg, asa ca asteptati-va o cifra reala in adolescenta. Automatul este mai bun, dar in mod oficial doar 23,5mpg. Daca efectuati cu precadere autostrada, puteti vedea o cifra de aproximativ 25mp, dar va scadea curand odata ce va aflati in oras.
Lucrurile sunt mai agreabile cu Ecoboost de 2,3 litri cu o medie pretinsa de 35,3mpg cu o cutie de viteze manuala. Cu toate acestea, este automat un pas in jos - doar 28,8mpg.
Pentru 2,3 litri actualizati Ecoboost Ford solicita o economie medie de combustibil de 31,4mpg pentru manual si 30,7 pentru automatul cu 10 trepte. Consumul V8 de 5,0 litri este de 22,8, respectiv 23,3mpg.
Retineti, de asemenea, ca V8 va manca prin anvelopele din spate, datorita sistemelor sale de blocare a liniei si de lansare, iar cauciucul de inlocuire pentru jante de 19 inci nu vine ieftin.
Cel putin exista cateva vesti bune cu privire la intretinerea programata: asteptati-va doar sa va vizitati dealerul la fiecare doi ani sau 24.000 de mile pentru un serviciu.
Valorile reziduale sunt decente in jur de 55%, desi automatele sunt usor inaintea mustangurilor manuale.
Nu conteaza cu adevarat ce model cumparati, performantele oferite de Ford Mustang Fastback sunt impresionante indiferent daca alegeti motorul EcoBoost de 2,3 litri cu patru cilindri sau V8 de 5,0 litri.
Fiecare Mustang european este dotat cu un pachet de performante standard, cu frane avansate (clape cu patru pistoane in fata) si un sistem de racire revizuit dezvoltat pentru o conducere de mare viteza. Veti gasi, de asemenea, moduri de conducere selectabile la bord, care includ setari Normal, Sport (doar automatice), Sport +, Pista si Zapada / Ziua umeda.
Aplicatiile Track, controlate de la volan si afisate intre instrumentele principale, includ un accelerometru, un cronometru si un monitor de performanta la franare. O versiune a acestui motor cu patru cilindri apare in Ford Focus RS, iar aici dezvolta un cuplu considerabil de 317 CP si 434 Nm. Cifre impresionante, cel putin pe hartie, cu cifra maxima de putere produsa la 5.500 rpm si cuplul la doar 3.000 rpm.
Creste o performanta relativ lenesa, iar Mustang-ul manual de 2,3 litri cu cutie de viteze poate accelera de la 0-62 km in 5,8 secunde si pana la o viteza maxima de 145 km / h. Automatul atinge aceeasi limita, dar Ford nu citeaza 0-62 km / h pentru asta. Cu toate acestea, nu este deosebit de apreciat ca a fost revigorat, fara nici o schimbare in letargie generala ca tine langa linia rosie, si nici nu exista prea multa recompensa fonica sau fonica pentru ca a lucrat din greu.
Si nu se indeparteaza de coloana sonora cu patru cilindri, tehnologia Fastback de anulare a zgomotului nu reuseste sa suprapuna zgarierea motorului si fluierul de admisie turbo cu sistemul sau sintetizat. Este curios ca suna mult mai atragator in Focus RS.
V8 de 5,0 litri mai indepartat
Desigur, V8 este mai rapid decat fratele sau cu patru cilindri datorita celor 416 CP dezvoltat la 6.500rpm si cuplului maxim de 524Nm la 4.250rpm. Cu toate acestea, aceste cifre nu spun povestea reala, intrucat oriunde va aflati in intervalul de revista, exista o mare urgenta la cerere, iar V8 se simte perfect flexibil in viata de zi cu zi.
Atat V8-urile manuale, cat si cele automate pot atinge o viteza maxima de 155 km / h, dar, in timp ce - din nou - Ford nu citeaza o perioada de 0-62 km / h pentru auto-schimbator, manual expediaza testul de sprint de referinta in 4,6 secunde si suna excelent in timp ce este facand-o.
Totusi, nu este tot inflorat in gradina V8. Adevarul este ca, in ciuda vitezei urbane, forumul de 5,0 litri nu suna mai ales captivant. Acest zvon familiar este acolo, dar este in fundal, a murit pana cand revii motorul mai sus - atunci cel putin urechile tale nu vor fi dezamagiti.
Nu are o nota din spate metalica, cu margine dura, gasita in ceva precum un Mercedes-AMG C 63, dar tunetul din conductele de esapament este cu siguranta foarte „masina musculara”. Pacat ca nu poate fi un pic mai usor tot timpul.
Marca Ford
Modelul Mustang
Generation Mustang VI (facelift 2017)
Modificare (motor) 2.3 GTDi EcoBoost (290 CP)
Inceputul productiei 2017 an
Arhitectura Powertrain Motor cu ardere interna
Tip caroserie Coupe
locuri 4
usi 2
Specificatii de performanta
Consumul de combustibil (economie) - urban 11,2 l / 100 km
21 mpg SUA
25.22 Marea Britanie mpg
Consumul de combustibil (economie) - extra urban 7,5 l / 100 km
31,36 mpg SUA
37,66 mpg Marea Britanie
Consumul de combustibil (economie) - combinat 9,4 l / 100 km
25.02 SUA mpg
30.05 Marea Britanie mpg
Tip combustibil benzina (benzina)
Raport greutate-putere 5,2 kg / CP
Specificatii motor
Putere 290 CP @ 5500 rpm.
Putere pe litru 137,5 CP / l
Cuplu 475 Nm @ 3000 rpm.
350,34 lb.-ft. @ 3000 rpm.
Locatia motorului Fata, transversal
Deplasarea motorului 2254 cm3
137,55 cu. in.
Numarul de cilindri 4
Pozitia cilindrilor Inline
Alezaj cilindru 87,5 mm
3,44 in.
Cursa pistonului 94 mm
3.7 in.
Raportul de compresiune 9.5
Sistem de combustibil injectie directa
turbocompresorului turbinei
Spatiu, volum si greutati
Greutate bordura 1607 kg
3542.83 lbs.
Spatiu portbagaj - minim 382 l
13.49 cu. ft.
Capacitatea rezervorului de combustibil 59 l
15,59 SUA gal | 12.98 Marea Britanie gal
Dimensiuni
Lungime 4788 mm
188,5 in.
Latime 1915 mm
75,39 in.
Latime cu oglinzi pliate 1933 mm
76.1 in.
Latime inclusiv oglinzi 2080 mm
81,89 in.
Inaltime 1379 mm
54,29 in.
Ampatament 2720 mm
107,09 in.
Partea din fata 1585 mm
62,4 in.
Pista din spate (spate) 1654 mm
65.12 in.
Caracteristici de tractiune, frane si suspensii
Arhitectura trenului de tractiune ICE conduce rotile din spate ale vehiculului
Roata de antrenare Roata din spate
Numarul de angrenaje (transmisie manuala) 6
Suspensie frontala Independent, Spring McPherson, cu stabilizator
Suspensie spate Independenta, multi-legatura cu arc cu stabilizator
Frane frontale Discuri ventilate
Frane spate Discuri ventilate
Sisteme de asistenta ABS (sistem anti-blocare franare)
Tip de directie Suport de directie