Piese auto Ford S-Max 2015-2023 2.0 EcoBlue 4x4 190 cp

Produsul a fost adaugat la Favorite!
Produsul a fost sters de la Favorite!
Piese auto Ford S-Max 2015-2023 2.0 EcoBlue 4x4 190 cp

Piese Ford S-Max 2015-2023 2.0 EcoBlue 4x4 BCCC 140 KW

Piese Ford S-Max Mk2 2.0 EcoBlue 4x4 190 cp, diesel



Piese pentru Ford S Max 2015 - 2020 2.0 EcoBlue 4x4 190 Cp regasiti pe PieseFord.Ro

S-Max nu are cu adevarat rivali directi. Este mai putin greoaie decat un SUV si este mai versatil, cu scaune reglabile individual pentru toata lumea si are in continuare pozitia inalta a scaunelor. Puteti avea chiar si cu AWD, ceea ce ar face un vagon fantastic de vacanta la schi. Are un comportament similar, dar receptiv, ca Mondeo. Manevrabilitatea este fidela si exista o precizie usoara a directiei. In mod adecvat pentru un transportator de familie, accentul se pune pe o plimbare extraordinara, usor amortizata si costisitoare, si pe izolarea de umflaturi mici si zgomot. Aproape nimeni nu cumpara motoarele pe benzina. Ca atare, Form ofera doar doua: un entry-level 1.5 turbo taiat de la Focus si un quasi-ST 2.0 turbo. Ambele sunt mai bune pe hartie decat in ​​practica.

Aveti nevoie de cuplu pentru un astfel de vehicul - este destul de usor - si obtineti acest lucru de la motorina de 2,0 litri, in special versiunile 150, 180 si 210 CP. De asemenea, puteti adauga o transmisie cu actiune rapida. Tehnologia include un limitator de viteza care citeste semnele si va incetineste atunci cand limita scade, apoi va elibereaza atunci cand limita creste. Puteti adauga alte camere, radare si detectoare cu ultrasunete pentru a evita o serie de accidente si zgarieturi. Bineinteles ca linia de acoperis scufundata ii refuza spatiul pentru sapte adulti plus bagaje, dar asta rareori este nevoie de oameni. Poate transporta cinci plus doi bunicii sau prietenii copiilor intr-o calatorie scurta si cinci (sau chiar sase) plus bagaje cu unul sau doua locuri pliate. Aceasta versatilitate poate fi un plus imens. Scaunele individuale din al doilea rand sunt locuri foarte confortabile si spatioase.

Cabina este la inaltimea calitatii si a materialelor, ceea ce trebuie sa fie deoarece S-Max a jucat intotdeauna ca o alternativa la masinile mai conventionale, dar de marca premium (Ford ii place sa se laude cu fostii soferi din seria 3 S -Max a castigat). Instrumentele sunt o configurare TFT ingrijita configurabila pe placul dumneavoastra.

Exista o gama larga si Ford a avut grija sa prezinte specificatiile pentru a stoarce in sus reziduurile prezise, ​​ceea ce, la randul sau, impinge leasingul lunar si platile PCP in jos. De exemplu, standardizarea pe toate modelele unui ecran de culoare mare de tip mijloc inseamna ca navigarea este o optiune ieftina. Platind pretul autocolantului, un turbodiesel de 180 CP, cu anumite optiuni frumoase, este sub 30.000 de lire sterline (comparati-l cu ceea ce puteti obtine in sectorul SUV-urilor sau berlinelor premium pentru bani similari ...). Pentru o masina de mare companie, CO₂ de 129g / km se afla pe partea mai buna a pachetului mediu, asa ca soferii de flote il vor adora. Vehiculele monovolume nu ar trebui sa para deosebit de dinamice, dar ceea ce a facut Ford este sa faca modelul S-MAX sa para sportiv si destul de interesant, fara a elimina mult din practic.

Cu sapte locuri ca multi dintre rivalii sai, S-MAX isi imparte sasiul cu berlina Mondeo si cu fratele sau mai mare Galaxy, dar spre deosebire de omologul sau mai mare, S-MAX a pastrat o senzatie excelenta de conducere care l-a facut o propunere atractiva in piata MPV in primul rand.

Disponibil pentru a fi echipat cu o serie de caracteristici de siguranta, cum ar fi recunoasterea semnelor de circulatie, asistenta pentru pastrarea benzii si controlul vitezei de croaziera, MPV-ul mare are o multime de caracteristici placute pe care familiile incep sa le solicite standard de la masinile lor.

Cu un aspect bun de la specificatiile de baza Zetec, inclusiv sistemul de infotainment SYNC 3 si ecranul tactil si scaunele sport, acest model se apleaca spre capatul premium al pietei MPV si care ar putea fi dezamagit de unele probleme de rafinament cu materialele interioare si finisajul.

S-MAX se straduieste sa fie o optiune mai premium in sectorul autovehiculelor, precum Volkswagen Sharan si Seat Alhambra, ceea ce inseamna ca pretul a fost ridicat pentru a fi mai competitiv cu cele doua. Asta inseamna, totusi, ca modelele de specificatii de baza vin cu o multime de caracteristici care vor atrage o multime de interes.

Pentru garnitura Zetec, Ford se potriveste senzorilor de parcare din fata si din spate, lumini de zi, sistem de infotainment SYNC3 cu ecran tactil de opt inch si control automat al climatizarii, precum si scaune fata in stil sport si volan si buton de viteza imbracat in piele. Aceste caracteristici il pun la egalitate cu rivalii sai, dar cu un pret de pornire de 26.445 GBP, ar putea fi prea abrupt pentru unii ca o masina noua.

Deci, ce alegere exista pe piata uzata? Ei bine, cu doar 55 GBP in plus, puteti gasi modele Titanium Sport cu un kilometraj redus si in stilul actual al caroseriei, ceea ce inseamna mai multe caracteristici si un motor mai puternic la aproximativ acelasi pret.

Fiind cel mai inalt nivel de asamblare in momentul lansarii modelului S-MAX, acest model vine cu control automat al vitezei de croaziera, scaune fata incalzite, navigatie prin satelit, geam de confidentialitate spate, asistenta pentru pastrarea benzii si suspensie sport, ceea ce il face o propunere tentanta.

De asemenea, vine cu modelul o cutie de viteze diesel si o cutie de viteze automata TDCi de 2.07 litri de 207 CP, pe care unora le va placea mai mult stilul lor decat altele. Cu doar 6.714 mile pe ceas si costand 24.500 de lire sterline, merita cu siguranta sa cautati modelele second-hand de pe actualul S-MAX, deoarece cele oferite vor incepe sa vina din generatia actuala.

In ciuda aspectului similar cu Galaxy, S-MAX are o linie de acoperis mai joasa si mai sportiva, ceea ce il face sa fie mai atractiv si mai dinamic decat orice alt MPV. Cu aspectul cu sapte locuri montat sub un corp elegant si ascutit, acesta este o evolutie a primei generatii si este acum mai de lux si se potriveste bine in noul stil Ford. Spoilerul si partea din spate a modelului S-MAX depasesc designul sportiv si il fac cel mai atractiv MPV in comparatie cu ofertele mai puternice.

Lucrul pe care Ford a reusit sa-l faca cu S-MAX este sa-l faca atat distractiv, cat si confortabil de condus fara a compromite mersul si, de asemenea, sa mentina rulajul caroseriei - de care pot suferi multe MPV-uri - la minimum.

Avand in vedere caracteristicile primei generatii, suspensia Ford are o rigiditate suficienta pentru a face distractiv sa circule prin colturi si sa reduca rulajul caroseriei, dar, de asemenea, suficient pentru a-l face confortabil pe majoritatea suprafetelor, deoarece poate absorbi umflaturile superb. Sistemul optional de directie adaptiv ajuta la reducerea intrarilor la viraje la viteze mai mici si, de asemenea, face ca autostrada sa conduca mai mult fara stres.

Pozitia scaunelor este destul de scazuta, avand in vedere dimensiunea masinii, dar acest lucru se potriveste cu competenta modelului de a fi mai sportiv in aspect. Cu reglarea rotilor si a scaunelor la toate nivelurile de finisare, o pozitie de conducere confortabila nu este dificil de gasit si datorita suspensiei ferme, dar flexibile, confortul la volan este excelent, avand in vedere senzatia de condus mai dinamica in comparatie cu alte masini mari.

Rafinarea a fost imbunatatita si, mai ales in noua specificatie Vignale, Ford a adaugat mai multe materiale premium la interior si a laminat in continuare la geamurile laterale pentru a reduce zgomotul exterior.

Ca MPV, spatiul nu este o problema, dar cu linia de acoperis inclinata are mai putin spatiu decat Galaxy. Totusi, 285 de litri de portbagaj cu toate cele sapte locuri in sus sunt competitive in sectorul sau si presupunand ca de cele mai multe ori aceste scaune din spate nu vor fi utilizate, 965 de litri este intr-adevar foarte respectabil.

Atuul S-MAX este atunci cand randul de scaune din mijloc este rabatat, deoarece spatiul din spate se extinde la 2.020 litri, ceea ce reprezinta peste 150 de litri mai mult decat Citroen Grand C4 Picasso.

Din punct de vedere al sigurantei, S-MAX a obtinut un rating de cinci stele de la Euro NCAP, cu un scor de 87% pentru siguranta adultilor si siguranta copiilor, precum si ratinguri bune pentru restul criteriilor. Airbag-urile sunt montate pe intregul S-MAX, dar ceva care poate ingrijora familiile este ca scaunele din mijloc nu vin cu airbag-uri.

Sunt disponibile recunoasterea semnelor de circulatie, asistenta pentru pastrarea benzii si asistenta inainte de coliziune, cu unele caracteristici optionale, cum ar fi controlul automat al vitezei de croaziera.

Cele sapte locuri sunt incredibil de practice pentru familii si cu puncte ISOFIX pe randul mediu de scaune pentru scaune pentru copii, poate fi bun pentru familiile in crestere. Cu spatiul excelent pentru portbagaj capabil sa se potriveasca cu scaune impingatoare si alte accesorii, ar putea fi o optiune excelenta pentru persoanele care cauta crossover-uri si SUV-uri.

Ford ofera o unitate pe benzina cu doua optiuni de putere si o unitate diesel care vine in patru stari de ton si exista optiuni clare de lider care vor oferi cele mai bune performante si practic.

Ar trebui sa reduceti in totalitate benzina mai scazuta datorita emisiilor sale ridicate si, eventual, a costurilor de functionare devastatoare, deoarece cu o greutate mai mare vine o eficienta mult mai slaba, iar cel mai puternic motor dintre toate - benzina de 207 CP - are emisii in regiune de 180g / km CO2, care este ceva ce chiar si performantele sale mult imbunatatite nu pot acoperi.

Pentru cea mai buna putere de atractie si rentabilitate, motoarele diesel de 147 CP si 177 CP sunt cele mai bune pariuri, intrucat mentin eficienta pe care multi o cauta si, de asemenea, returneaza un MPG rezonabil, in special cu cutia de viteze manuala cu sase trepte. Tractiunea integrala este disponibila si pentru aceste doua unitati, desi asta inseamna ca este prevazuta cutia de viteze automata.

Cea mai buna economie pe care o poate atinge gama S-MAX este de 56 mpg, care nu este in niciun caz lider in clasa, ci este la mijlocul drumului pentru monovolume. Datorita faptului ca toate emisiile depasesc 129g / km CO2, benzile de impozite pentru S-MAX variaza de la 160 GBP in primul an pana la 800 GBP pentru cele mai puternice modele pe benzina.

De atunci, este de 140 GBP pe an. Grupurile de asigurari sunt cuprinse intre 19 si 27, specificatiile de top Titanium Sport avand grupurile de asigurari 24, 26 si 27 care acopera gama.

Principalul defect pe care l-a suferit S-MAX este la unitatile echipate cu faruri adaptive cu LED, deoarece modelele au suferit uneori o defectiune din cauza unei erori de software, ceea ce inseamna ca farurile ar putea sa cedeze. Acest lucru ar putea fi remediat cu o actualizare de software. De asemenea, o problema a sistemului de franare cu motorul Duratourq de 2,0 litri a fost, de asemenea, o problema pentru modelele de prima generatie, care ar putea fi remediate cu o noua supapa de retinere pentru pompa de vid de frana. In caz contrar, S-MAX a fost un model de incredere, care poate fi usor de intretinut.

Cu cei mai multi rivali care provin din standul VW Group cu Volkswagen Touran si Seat Alhambra, S-MAX are, de asemenea, propriul sau frate, Galaxy, cu care trebuie sa se confrunte, deoarece este mai mare si mai practic, dar este putin mai scump. Citroen Grand C4 Picasso are aproximativ aceeasi dimensiune, dar nu este la fel de practic in interior. Cu toate acestea, pretul sau de pornire mai mic poate fi atractiv pentru oameni.

Cu oferta sa practica si dieselurile fiabile, S-MAX isi pastreaza bine valoarea, mai ales la nivelurile superioare de finisare. Modelele cu kilometraj ridicat ar trebui evitate, deoarece este probabil ca motoarele sa fie supuse multa presiune si sa apara o multime de probleme cosmetice, cum ar fi scufundari, zgarieturi si zgarieturi datorate pietei tinta. Pastrarea modelului intr-o stare buna va insemna un pret de vanzare mult mai mare este mai realizabil.

In specificatia Zetec, S-MAX vine cu senzori de parcare fata si spate, control automat al climatizarii cu doua zone, scaune fata sport cu suport lombar, volan si buton de viteza, piele electrica, sistem de infotainment Ford SYNC 3 cu radio DAB si ecran tactil de opt inci. Sub aspectul titanului, S-MAX vine cu lumini de zi cu LED, geam de confidentialitate spate, navigatie prin satelit in tandem cu sistemul de infotainment SYNC 3, afisaj color de 10 inci in binnacle-ul instrumentului, asistenta pentru pastrarea benzii si control de viteza cu viteza inteligenta asista. Modelele de top din categoria Titan Sport sunt dotate cu foarte putine echipamente suplimentare, cum ar fi un kit de styling pentru caroserie, spoiler spate, suspensie sport si scaune fata incalzite, iar pentru pretul de 32.145 GBP nu merita. Vehiculele monovolume nu ar trebui sa para deosebit de dinamice, dar ceea ce a facut Ford este sa faca modelul S-MAX sa para sportiv si destul de interesant, fara a elimina mult din practic.

Cu sapte locuri ca multi dintre rivalii sai, S-MAX isi imparte sasiul cu berlina Mondeo si cu fratele sau mai mare Galaxy, dar spre deosebire de omologul sau mai mare, S-MAX a pastrat o senzatie excelenta de conducere care l-a facut o propunere atractiva in piata MPV in primul rand.

Disponibil pentru a fi echipat cu o serie de caracteristici de siguranta, cum ar fi recunoasterea semnelor de circulatie, asistenta pentru pastrarea benzii si controlul vitezei de croaziera, MPV-ul mare are o multime de caracteristici placute pe care familiile incep sa le solicite standard de la masinile lor.

Cu un aspect bun de la specificatiile de baza Zetec, inclusiv sistemul de infotainment SYNC 3 si ecranul tactil si scaunele sport, acest model se apleaca spre capatul premium al pietei MPV si care ar putea fi dezamagit de unele probleme de rafinament cu materialele interioare si finisajul. 

S-MAX se straduieste sa fie o optiune mai premium in sectorul autovehiculelor, precum Volkswagen Sharan si Seat Alhambra, ceea ce inseamna ca pretul a fost ridicat pentru a fi mai competitiv cu cele doua. Asta inseamna, totusi, ca modelele de specificatii de baza vin cu o multime de caracteristici care vor atrage o multime de interes.

Marca Ford

Model S-MAX

Generatia S-MAX II (facelift 2019)

Modificare (motor) 2.0 EcoBlue (190 CP) 4x4 Automat

Inceputul productiei noiembrie, 2019 an

Motorul cu ardere interna pentru arhitectura grupului propulsor

Tip caroserie MPV

Locuri 5-7

Usi 5

Specificatii de performanta

Consum de combustibil (economic) - urban (NEDC, echivalent WLTP) 7-7,2 l / 100 km

33,6 - 32,67 mpg SUA

40,35 - 39,23 mpg din Marea Britanie

Consum de combustibil (economic) - extra urban (NEDC, echivalent WLTP) 5,2-5,4 l / 100 km

45,23 - 43,56 mpg SUA

54,32 - 52,31 UK mpg

Consum de combustibil (economic) - combinat (NEDC, echivalent WLTP) 5,8-6,1 l / 100 km

40,55 - 38,56 mpg SUA

48,7 - 46,31 mpg din Marea Britanie

Emisii de CO2 (NEDC, echivalent WLTP) 153-159 g / km

Tip combustibil Diesel

Acceleratie 0 - 100 km / h 9,9 sec

Accelerare 0 - 62 mph 9,9 sec

Acceleratie 0 - 60 mph (calculata de Auto-Data.net) 9,4 sec

Viteza maxima 206 km / h

128 mph

Standard de emisie Euro 6d-TEMP-EVAP-ISC

Raport greutate-putere 10 kg / Hp

Specificatiile motorului

Putere 190 Hp @ 3500 rpm.

Cuplu 400 Nm @ 2000-3000 rpm.

295,02 lb.-ft. @ 2000-3000 rpm.

Numarul de cilindri 4

Pozitia cilindrilor In linie

Numar de supape pe cilindru 4

Sistem de combustibil Diesel Commonrail

Turbina Turbocompresor / Intercooler

Sistemul motor Start & Stop System

Filtru de particule

Spatiu, volum si greutati

Greutate curba 1909 kg

4208,62 lbs.

Max. greutate 2635 kg

5809,18 lbs.

Sarcina maxima 726 kg

1600,56 lbs.

Spatiu portbagaj - minim 965 l

34,08 cu. ft.

Spatiu portbagaj (maxim) 2020 l

71,34 cu. ft.

Capacitatea rezervorului de combustibil 61 l

16.11 gal SUA | 13,42 gal

Max. sarcina pe acoperis 75 kg

165,35 lbs.

Sarcina permisa a remorcii cu frane (8%) 2000 kg

4409,25 lbs.

Sarcina permisa a remorcii cu frane (12%) 2000 kg

4409,25 lbs.

Sarcina permisa a remorcii fara frane 750 kg

1653,47 lbs.

Bara de remorcare permisa descarca 90 kg

198,42 lbs.

Dimensiuni

Lungime 4796 mm

188,82 in.

Latime 1916 mm

75,43 in.

Latime cu oglinzi pliate 1953 mm

76,89 in.

Latime, inclusiv oglinzi 2137 mm

84,13 in.

Inaltime 1655 mm

65,16 in.

Ampatament 2850 mm

112,2 in.

Cerc minim de rotire (diametru de strunjire) 11,95 m

39,21 ft

Specificatii despre transmisie, frane si suspensii

Arhitectura trenului de rulare ICE actioneaza permanent rotile din fata, iar rotile din spate sunt antrenate printr-un ambreiaj actionat electric sau mecanic, daca este necesar.

Roata motrica Tractiune integrala (4x4)

Numar de trepte (transmisie automata) 8

Suspensie fata independenta, Spring McPherson, cu stabilizator

Suspensie spate Independent, cu arc

Frane fata Discuri ventilate

Frane spate Disc

Sisteme de asistenta ABS (sistem de franare antiblocare)

Tip de directie Rack de directie

Servodirectie Directie electrica

Dimensiunea anvelopelor 235/55 R17; 235/50 R18

Dimensiuni jante roti 7.5J x 17; 7,5J x 18