Serie | An | kW/HP | Cmc | Cod motor | Tip |
2.0 EcoBlue 125/170 |
2019/05 - |
125/170 |
1995 |
BLFA, BLFB, YNF6, YNFA, YNFB, YNFS |
diesel |
2.0 EcoBlue 96/130 |
2019/05 - |
96/130 |
1995 |
BKFA, BKFB, YMF6, YMFA, YMFB, YMFS |
diesel |
2.0 EcoBlue 136/185 |
2019/05 - |
136/185 |
1995 |
BCFB |
diesel |
2.0 EcoBlue 77/105 |
2019/05 - |
77/105 |
1995 |
BJFA, BJFB, YLF6, YLFA, YLFB, YLFS |
diesel |
2.0 EcoBlue 110/150 |
2021/10 - |
110/150 |
1995 |
P0FA |
diesel |
2.0 EcoBlue 118/160 |
2021/01 - |
118/160 |
1995 |
N0HA |
diesel |
2.0 EcoBlue 4x4 96/130 |
2019/05 - |
96/130 |
1995 |
BKRA, YMR6, YMRA |
diesel |
2.0 EcoBlue 4x4 125/170 |
2019/05 - |
125/170 |
1995 |
BLRA, YNR6, YNRA |
diesel |
2.0 EcoBlue mHEV 125/170 |
2019/05 - |
125/170 |
1995 |
BLFC, BLFD |
Hybrid |
2.0 EcoBlue mHEV 96/130 |
2019/05 - |
96/130 |
1995 |
BKFC, BKFD |
Hybrid |
2.0 EcoBlue mHEV 110/150 |
2021/10 - |
110/150 |
1995 |
P0FB |
Hybrid |
2.0 EcoBlue mHEV RWD 96/130 |
2019/05 - |
96/130 |
1995 |
BKRB |
Hybrid |
2.0 EcoBlue mHEV RWD 125/170 |
2019/05 - |
125/170 |
1995 |
BLRB |
Hybrid |
2.0 EcoBlue RWD 125/170 |
2019/05 - |
125/170 |
1995 |
BLHA, BLRA, YNHA, YNR6 |
diesel |
2.0 EcoBlue RWD 96/130 |
2019/05 - |
96/130 |
1995 |
BKRA, YMHA, YMR6 |
diesel |
2.0 EcoBlue RWD 136/185 |
2019/05 - |
136/185 |
1995 |
BCRA, BCRB |
diesel |
2.0 EcoBlue RWD 77/105 |
05.19 - |
77/105 |
1995 |
BJRA, YLR6, YLRA |
diesel |
2.0 EcoBlue RWD 121/165 |
2022/05 - |
121/165 |
1995 |
BLHA |
diesel |
E-TRANSIT RWD 135/184 |
2022/03 - |
135/184 |
n/a |
C0RA |
electric |
E-TRANSIT RWD 198/269 |
2022/03 - |
198/269 |
n/a |
C2RA |
electric |
Piese originale Ford Transit 2019-2023
Este vorba despre autoutilitara Transit Mk8 din a sasea generatie, cunoscuta si ea - oarecum confuz - ca Transit Mk8. Prezentat in 2014 si revizuit puternic in 2019, este cel mai bun transport in comun, fiind mai practic, mai bun de condus si mai ieftin de rulat.
Motoare Ford Transit Euro 6
In vara anului 2016, o noua gama de motoare EcoBlue cu 2,0 litri turbodiesel (cunoscuta in cadrul Ford sub denumirea de motoare Panther) s-a alaturat gamei Transit - desi acestea nu au inceput sa ajunga la dealeri din Marea Britanie in numar semnificativ pana in 2017.
Sursele de putere pentru motoarele Transit 2.0 litri sunt urmatoarele:
105 CP / 360 Nm
130 CP / 385 Nm
170 CP / 405 Nm
O varianta aditionala de 185 CP / 415 Nm a fost adaugata in gama ca parte a facelift-ului din 2019.In ciuda dimensiunilor lor mai mici, toate motoarele Euro 6 sunt impresionant de viguroase, intrucat ofera un cuplu mai scazut cu 20% mai devreme in intervalul de tur, un avantaj pe care il poti simti clar pe drum.Am testat fiecare iesire intr-o varietate de conditii, si chiar si cea mai putin puternica versiune de 105 CP este un performant puternic, iar asta a avut o greutate de test de 600 kg in spate.Aceste motoare sunt, de asemenea, mai linistite decat cele pe care le inlocuiesc, facand fiecare calatorie atat de placuta.
Motoare Ford Transit - 2019 facelift inainteLa suprafata, se pare ca nu s-au schimbat prea multe pentru alinierea motorului post-facelift, cu exceptia faptului ca exista o noua putere de 185 CP in partea de sus a gamei; celelalte trei optiuni ale motorului ofera exact aceleasi cifre de putere si cuplu ca inainte.
Dar, de fapt, fiecare dintre noile motoare primeste un turbocompresor revizuit, un nou design cu piston, o pompa de ulei la cerere si o injectie de combustibil la presiune mai mare. Drept urmare, se spune ca sunt mai receptivi si mai eficienti.
Ford Transit - model facelift 2019, vedere frontala
Condus izolat, nu exista o diferenta extrem de evidenta - desi ne-a dovedit ca noile motoare sunt mai puternice decat inainte, variantele de tractiune ale rotilor din spate se dovedesc deosebit de zgomotoase in interior.Daca acest lucru este rezultatul actualizarilor motorului sau modificari ale unor materiale ca parte a programului de economisire a greutatii facelift pentru a-si spori sarcina utila, nu suntem siguri. Dar noua capota de aluminiu si pachetele compozite impreuna cu injectoarele de presiune mai mare nu au facut cu siguranta autoutilitarul.Drept urmare, rafinarea este o zona in care Tranzitul acum pierde cu siguranta fata de ultimii rivali germani - in special VW Crafter si MAN TGE. Desi sincer actualizate Renault Master si Vauxhall Movano vor oferi Ford-ului o alergare si pentru banii sai in aceasta zona.Acestea fiind spuse, performantele testate cu jumatate de sarcina utila, motoarele Transit continua sa se simta bine pana la sarcina de a schimba fara efort o multime de lucruri. Va trebui doar sa vorbiti un pic cand vorbiti cu tovarasii dumneavoastra in taxi.
Cum este Transit EcoBlue Hybrid?
Transit EcoBlue Hybrid este o noua versiune de vehicule electrice hibride usoare - uneori etichetata mHEV - care este disponibila la sfarsitul anului 2019 cu motorul diesel de 130 CP de 2,0 litri; pachetul mHEV foloseste o noua tehnologie electrica de 48v si poate fi montat la toate motoarele EcoBlue, dar in Marea Britanie este de 130 CP doar pentru a incepe pentru a vedea ce interes are.Nu va lasati sa va pacaliti partea „hibrida” a numelui - acesta nu este un Tranzit care poate functiona cu energie electrica pentru o perioada lunga de timp (va trebui sa asteptati ca Transitul complet electric sa vina in 2021 pentru asta, sau reducerea dimensiunii la PHEV personalizat de tranzit). In schimb, mHEV foloseste un generator de pornire si un mic pachet de baterii cu ioni de litiu depozitate sub scaunul pasagerului pentru a incerca sa economiseasca combustibil in timpul conducerii regulate.
Conducerea tranzitelor cu si fara tehnologia de la bord, nu puteam spune cu adevarat multe diferente, cu exceptia modului in care motorul se opreste imediat ce apasati ambreiajul la viteze mici.
Aceasta este o veste buna in sensul ca conducerea de zi cu zi cu EcoBlue Hybrid nu este diferita de orice alt Tranzit. Insa fara macar un indicator care sa va spuna cand se recupereaza energie suplimentara sau cand se foloseste bateria suplimentara, nu exista prea mult sentiment imediat de satisfactie de la plata pentru aceasta in aceasta etapa.Pe flotele mari, in care fiecare imbunatatire minuscula a economiei de combustibil face o diferenta, putem vedea sensul acesteia. Insa, in cazul operatiunilor mici, pare dificil de justificat in acest moment - o schimbare a stilului de conducere in randul soferilor cu picioare grele poate aduce economii mai mari de costuri.
Schimbarea la servodirectia electrica face o diferenta?
Raspunsul scurt este nr. Tranzitul a avut intotdeauna o directie buna pentru o autoutilitara, iar inlocuirea directiei traditionale asistate hidraulic cu servodirectia asistata electric pentru facelift 2019 nu face niciun fel de diferenta. Aceasta ramane o autoutilitara care este usor de condus cu incredere si rapid si usor de plasat exact pe drum. Ceea ce face asistenta electrica este sa permita o selectie complet noua de ajutoare pentru soferi si sisteme de siguranta - cum ar fi asistenta de mentinere a benzii si parcarea automata.
Optiuni pentru cutia de viteze Ford Transit
Toate tranzitele acestei generatii au ca standard o cutie de viteze manuala cu sase trepte, care este foarte prietenoasa pentru a fi utilizata printr-un schimbator de viteze montat pe tablou de bord. O automata optionala cu sase trepte a devenit disponibila pentru prima data pe modelele cu tractiune fata cu introducerea motoarelor Euro 6 in 2016.
Acest lucru functioneaza suficient, chiar daca este departe de a fi un design de ultima ora (desi nou pentru Transit, este folosit in alte Fords de peste 10 ani). Util pentru soferii obligati in mod regulat sa faca fata blocajelor de trafic, dar nu este o optiune deosebit de populara pe acest model. Incepand cu primavara 2020, tractiunile cu roti din spate Tranzitele vor fi disponibile cu o noua optiune automac cu 10 viteze, care poate vedea numarul de autoturisme Transit in crestere semnificativa.
Vizibilitate buna
O pozitie ridicata in scaun si un tablou de bord relativ scazut inseamna ca veti avea o vedere buna a drumului inainte, in timp ce oglinzile usilor cu sectiune dubla va ajuta sa urmariti ce se intampla in urma. Sunt disponibile optiuni, inclusiv o camera inversa, monitoare pentru spoturi orb si senzori de parcare pentru a face ca miscarea acestei furgonete sa fie si mai usoara.
Tehnologia de bord, inclusiv FordPass Connect si FordPass Pro
Marele upgrade din punct de vedere tehnic este noul modem FordPass Connect 4G, disponibil in toata gama. Aceasta nu numai ca alimenteaza un hotspot Wi-Fi la bord pentru pana la 10 dispozitive, dar permite si noi functii de conectare. Pentru flotele mari, aceasta inseamna noi optiuni Ford Telematics si Ford Data Services, care pot ajuta la urmarirea sanatatii vehiculului si a comportamentului soferului. Dar dezvoltarea mai interesanta este aplicatia FordPass Pro, care se adreseaza operatorilor de proprietari si flotelor mici de pana la cinci autoutilitare.Aceasta este o aplicatie inteligenta pentru smartphone-uri fara sens, care va ofera acces instantei la informatii despre autoutilitara - cum ar fi daca este blocata si daca are probleme de intretinere imediata. Aplicatia va va permite, de asemenea, sa blocati si sa deblocati autoutilitara de la distanta, sa o porniti de la distanta daca este automata (deci puteti incepe procesul de decongelare intr-o dimineata rece, inainte de a iesi din casa) si sa va aprofundati mai profund in starea vehiculului. , cu informatii care includ nivelul de combustibil, durata de viata a uleiului si presiunile in anvelope.
Intervale Service Ford transit Facelift EcoBlue 2020
Motoarele Euro 5 originale de 2,2 litri sunt considerate a parcurge 25.000 de km sau doi ani intre vizitele unui dealer, in timp ce la lansare, motoarele Euro 6 de 2,0 litri trebuiau sa realizeze intervale de 31 000 dekm sau doi ani.Cu toate acestea, in urma „experientei din lumea reala” (a se vedea problemele privind schimbarea uleiului,), in 2018, Ford a schimbat in mod linistit politica oficiala a motoarelor Euro 6 la „un interval de serviciu variabil pana la doi ani”.
Scurta modalitate de a explica acest lucru este: faceti schimbarea uleiului ori de cate ori va spune autoutilitarul. Explicatia putin mai lunga este ca autoutilitarele usoare pot ajunge pana la 20.000 de km sau doi ani intre servicii (doi ani fiind maximul absolut), in timp ce cei supusi in mod regulat la sarcini mari si viteze mari ale motorului vor avea nevoie de reparatii mult mai devreme decat asta. Ford recomanda o „verificare de siguranta” anuala chiar daca lumina de service nu a fost aprinsa.
Garantie Ford Transit si informatii suplimentare despre service
Transitul este acoperit de o garantie de trei ani, 100.000 de km standard. Exista, de asemenea, o garantie anti-perforatie de 12 ani pentru caroserie, dar asigurati-va ca veti obtine aceasta verificare la fiecare serviciu sau poate fi dificil de revendicat. Ford are o schema numita Transit24 in care solicitarile de rezervare a serviciilor pot fi facute online. De asemenea, are o flota din ce in ce mai mare de vehicule de servicii mobile, asa ca in unele cazuri nici nu va trebui sa vizitati dealerul pentru a va ingriji. De asemenea, este disponibil un pachet „Asistenta Ford” cu „continuarea incarcarii”, unde in caz de avarie, incarcarea autoutilitara poate fi livrata in timpul reparatiei vehiculului.
Ford Transit Euro 6 mpg
In prezent, nu exista un echivalent ecologic pentru gama de motoare Euro 6 de 2,0 litri, dar economia de carburant este ridicata la 42,2mpg in gama de pre-facelift, iar acestea ar trebui sa fie mai eficiente la nivel de bord. Acestea fiind spuse, motoarele de 2,0 litri folosesc un rezervor AdBlue de 21 litri, care va trebui sa reumple la fiecare 5.000-6.000 de km, adaugand costurile dvs.
Motoarele actualizate de 2,0 litri, dotate dupa facelift din 2019, promit o economie de combustibil din lume reala cu 7% mai mare, desi in mod confuz, cea mai buna economie de combustibil pe hartie pentru acestea este mai mica la 40,9mpg. Acest lucru se datoreaza faptului ca standardul oficial de testare s-a schimbat intr-o noua procedura WLTP, asa ca, chiar daca Ford (si multi alti producatori de autoutilitare) transforma cifrele in formatul NEDC mai vechi, exista inca o schimbare care ar trebui sa le faca mai realiste - si, prin urmare, mai jos pe hartie.Se spune ca modelele EcoBlue Hybrid disponibile acum cu motoarele actualizate vor aduce o imbunatatire a economiei de 3% in ceea ce priveste conducerea generala si 8% in condusul urban.
Intervalele Ford Transit Euro 6 si problemele privind schimbarea uleiului
Motoarele de 2,0 litri, introduse in 2016, indeplinesc cu fericire cele mai recente reglementari privind emisiile Euro 6, precum si ofera o performanta mai mare la fiecare nivel de putere si intervale fantastice de 36.000 de km.Din pacate, se pare ca sufera si cu unele probleme de dinti, pe care Ford nu le-a rezolvat cu succes. Problemele evidentiate se ridica in jurul solicitarilor timpurii de schimbare a uleiului, o problema care a fost pusa pana acum in probleme de software, injectoare defecte si chiar lungimea jojei ...Cateva lucruri de remarcat in acest sens. In primul rand, computerul de bord este cel care decide momentul in care un serviciu este scazut, iar daca conduci nesimtetic sau mai ales faci scurte calatorii, te poti astepta ca autoutilitara sa solicite schimbarea uleiului din timp. Unele dintre cererile timpurii pot fi din motive autentice.
In al doilea rand, la fel ca in cazul Transit Custom (care sufera de probleme similare cu celelalte motoare de 2,0 litri), Ford vinde o multime de aceste furgonete, asa ca este greu de spus daca numarul de reclamatii reprezinta de fapt un procent neobisnuit de mare in comparatie cu rivali.Oricare ar fi cauza, Ford si-a ajustat acum recomandarile privind intervalul de servicii si nu ar trebui sa cumparati unul dintre acestea care se asteapta sa parcurga 36.000 de km intre vizitele unui dealer.
Probleme cu injectorul Ford Transit EcoBlue
Motoarele EcoBlue de 2,0 litri construite in 2019 au avut de asemenea probleme cu injectorul - intr-o asemenea masura incat, in septembrie 2019, Ford nu a lansat doar o actiune de service pe teren (similar cu un buletin de servicii tehnice sau TSB) pentru a inlocui injectoarele potential defecte oriunde s-ar afla echipat, a crescut, de asemenea, numarul de vehicule de curtoazie disponibile pentru clientii din Europa, in efortul de a reduce timpul de oprire.
Siguranta Ford Transit
Airbag-ul unui sofer este standard si airbagurile pasagerilor din fata, laterale si toracice sunt optionale.Toate tranzitele beneficiaza de control electronic al stabilitatii (ESC), care include Curve Control - software care franeaza individual anumite roti pentru a preveni rularea autoutilitarei daca intra prea repede intr-o curba. In plus, exista Trailer Sway Control, care franeaza si rotile individuale atunci cand este necesar pentru a reduce efectul unei remorci care a inceput sa se balanseze.
O serie de sisteme optionale de siguranta Ford Transit optionale sunt de asemenea disponibile, inclusiv:
Control adaptiv al croazierelor
Lane Keeping Alert (care utilizeaza camere de luat vederi pentru a monitoriza pozitia autoutilitarei si vibreaza volanul pentru a avertiza soferul in cazul in care vor incepe sa se desprinda de banda neintentionat)
Monitorizarea presiunii anvelopelor TMPS
Luminile de viraje statice (care stralucesc in directia in care urmeaza sa se intoarca - standard pe modelele Trend)
Sistemul de infotainment Ford Sync include, de asemenea, o caracteristica de apel de urgenta, care poate contacta automat serviciile corespunzatoare daca nu exista raspuns din partea soferului in caz de accident.
Modernizari ale tehnologiei de siguranta Ford Transit 2016
Incepand din vara anului 2016, Tranzitul a fost disponibil si cu un sistem autonom de franare de urgenta (AEB) numit asistenta pre-coliziune cu detectarea pietonilor, recunoasterea indicatoarelor rutiere si stabilizarea laterala a vantului. In plus, usile din spate dispun acum de decalaje de vizibilitate ridicata pentru a preveni circulatia in ele atunci cand sunt deschise la 90 de grade.
Modernizari ale tehnologiei de siguranta Ford Transit 2019
Facelift-ul de la sfarsitul anului 2019 a adus si mai multa tehnologie de siguranta, datorita in parte noii directii electrice asistate de energie electrica, care permite caracteristici precum imbunatatirea asistentei pentru pastrarea benzii.Monitoarele blindspot la fel de optionale pot lua acum in considerare o remorca cu o lungime de pana la 10 m, in timp ce o actualizare la controlul de croaziera adaptiv va ajusta automat viteza setata pe baza semnelor de trafic.Mai mult, puteti avea asistenta completa activa in parc acum, ceea ce permite ca Tranzitul sa parcheze singur.
In plus, Ford a introdus noi camere cu unghi larg pentru partea din fata si partea din spate a autoutilitarei - acestea va permit practic sa vedeti colturile rotunde la viteze mici - si un sistem de alerta pentru traficul din spate pentru a va ajuta la iesirea din spatii. Camera optionala de inversare obisnuita a fost mutata si intr-o pozitie de montare inalta, ceea ce nu numai ca reduce sansa ca acesta sa fie deteriorat, ci va permite, de asemenea, sa il utilizati atunci cand inversati duba cu usile deschise - cum ar fi atunci cand faceti o rezerva la o incarcare andocare.