Piese auto Ford Transit Courier Mk2
Serie | An | kW/HP | Cmc | Cod motor | Tip |
1.5 EcoBlue 74/100 |
2018/04 - |
74/100 |
1499 |
XXCA, XXCB, XXCC |
diesel |
1.5 TDCi 55/75 |
2018/04 - |
55/75 |
1499 |
UGCA, UGCB, XUCC, XUCD, XUCE |
diesel |
Piese originale Ford Transit Courier 2019-2023
Ford Transit Courier a fost al patrulea si ultimul model care s-a alaturat familiei Transit cand a fost lansat pentru prima data in 2014. Este, de asemenea, cel mai mic, asezat sub Transit Connect, Transit Custom si Transit si reprezentand ceva mai practic (si adesea mai ieftin) alternativa la Ford Fiesta Van.
In 2019, Transit Courier a beneficiat de o revizuire mare, aducand aspecte noi si tehnologie pentru cea mai mica autoutilitara Ford.
Nu ne asteptam la schimbari majore ale Curierului in 2020, dar cu majoritatea rivalilor sai intrerupeti acum, exista putine alternative daca cautati mult spatiu intr-un mic pachet.
Deci, cat de practic este Ford Transit Courier?
Nu este surprinzator, cei mai multi clienti ai acestei autoutilitare sunt operatori o persoana sau intreprinderi mici si mijlocii (IMM-uri). Se adreseaza cumparatorilor care au nevoie de ceva mai practic decat o autoutilitara bazata pe masina, dar doar doar.
Ford Transit Courier 2020 facelift
Ford a oferit Transit Courier o actualizare semnificativa in 2019. Acest lucru a inclus motoare si cutii de viteze actualizate, mai eficiente, un sistem media actualizat si modificari vizuale din fata a autoutilitarei. In acest moment au devenit disponibile si un nou kit de asistenta la sofer pentru a spori siguranta. In interior, consola centrala a fost reproiectata pentru o utilizare mai usoara, cu un nou sistem de infotainment cu ecran tactil de 6,0 inci, mai mare, disponibil pe modelele cu specific mai mare. ruland cel mai recent software Ford Sync 3 si pozitionat mai aproape de sofer pentru o vizibilitate imbunatatita. Sistemele de propulsie actualizate indeplinesc cele mai noi standarde de emisii Euro 6.2, cu optiunea de diesel diesel de 1,5 litri si benzine revizuite de 1,0 litri. Toate versiunile castiga transmisii manuale cu sase trepte in locul unitatii anterioare cu cinci viteze, cu o calitate a schimbarii imbunatatita, rafinament de croaziera si o economie de combustibil reala. Ajutand la reducerea consumului de combustibil mai departe in modelele diesel este un nou pachet de eficienta, inclusiv un obturator de grila activ, care scurteaza timpul de incalzire si reduce tractiunea aerodinamica.
Cum e sa mergi benzina Transit Courier?
EcoBoost este o alegere de nisa (vizand aproximativ 5% din vanzari), ceea ce este pacat, deoarece este cel mai frumos motor de condus.
Desi are un cuplu mai putin decat dizelele, este mai flexibil si are o putere mai mica de intarziere de la turatii mici. Daca conduceti in principal in orase sau faceti calatorii cu opriri frecvente, este probabil cea mai buna alegere, desi in calatoriile mai lungi nu se va potrivi cu economia de combustibil a modelelor diesel.
Motoarele diesel sunt cele mai bune pentru majoritatea utilizatorilor
Pentru utilizarea in kilometri mai mari, dizelele au mai mult sens, mai ales daca conduci regulat pe distante lungi. Versiunea de diesel EcoBlue 1.5 litri de 75 cp, entry-level este capabila si populara daca cautati o optiune low-cost. De asemenea, este singurul motor disponibil pentru cumparatorii modelului Kombi cu cinci locuri. Acesta lasa dieselul de 100 CP 1,5 litri ca fiind cea mai buna optiune pentru cei care cumpara noi dupa multa putere de tragere pentru a face fata sarcinilor grele sau care fac mai ales calatorii pe autostrada.
Experienta de conducere asemanatoare cu masina
Curierul se ocupa foarte bine - din fericire impartaseste aceleasi greutati excelente de control, raspunsul la directie si schimbarea rapida a vitezei la fel de multe masini Ford. Indiferent daca este vorba despre o camioneta incarcata partial sau un Kombi neincarcat, atunci cand am testat, am constatat ca Curierul are o calitate superioara de calatorie, in special pentru o camioneta atat de mica cu o baza pentru roti scurte.
Ford Transit Courier cabina si interiorul
Actualizarile din 2018 se imbunatatesc la cabina
Design simplu, dar robust
Cabina atractiva, bine proiectata, este unul dintre punctele forte ale Curierului. O mare parte din tabloul de bord si tabloul de comanda este familiar modelelor de masini Ford, cum ar fi B-Max si echivalentul Fiesta, si toate se simt de inalta calitate si durabile. ridicat si ofera afisaje clare pe ecran.
Acum, volanul se regleaza, ar trebui sa fie mai usor decat inainte pentru soferii de toate dimensiunile sa ajunga confortabil in spatele volanului. Si exista o multime de spatii pentru picior, chiar si pentru soferi foarte inalti.
Intervalele de service sunt de 20.000 de Km, iar autoutilitara are o garantie de trei ani / 100.000 de km.
Pachetul de asistenta Ford este standard, incluzand „continuarea incarcarii”, prin care, daca un Curier se descompune la o livrare, continutul acestuia poate fi livrat gratuit in timp ce autoutilitara este reparata.
Ford Transit Courier mpg
In ceea ce priveste economia de combustibil, cele mai mici costuri de functionare ale Ford Transit Courier apartin dieselului de 1,6 litri, care sustine o medie de 74mpg ca standard, desi de atunci a fost intrerupt. O versiune speciala cu emisii scazute a aceluiasi motor a fost, de asemenea, disponibila, care, cu un pret de 76.3mpg (si emisii de CO2 de doar 97g / km), a facut din Transit Courier cea mai economica vanzatoare in prezent.
Dieselul EcoBlue de 1,5 litri este destul de bun si reuseste 72mpg.
In aceasta privinta, EcoBoost pe benzina ramane mult in urma cu 54mpg, dar pentru calatoriile in jurul oraselor si oraselor ar putea fi de fapt o propunere mai economica, deoarece motoarele diesel nu le plac de obicei calatoriile scurte. Totusi, aceasta va depinde de stilul dvs. de conducere.
In urma introducerii unor teste mai dure de economie a combustibilului WLTP la jumatatea anului 2018, titlul de cel mai economic Transit Courier este acum impartit intre dizelele de 75 CP si 100 CP 1,5 litri noul Ecoblue.
Acestea promit in jur de 67mpg - inca extrem de bune pentru o camioneta moderna.
Furgoneta Ford Transit Courier base (cunoscuta anterior ca Baza) evidentiaza echipamentul standard:
DAB radio
Bluetooth
Conectivitate USB
Dispozitiv Suport pentru smartphone Dock si statie de andocare din partea de sus a tabloului de bord
Atingeti si ramblati volanul reglabil
Cutie cu manusi
Roata de rezerva de dimensiuni complete
Parda fixa, modelata
NOTA: nicio usa de incarcare laterala
Echipament standard Ford Transit Courier Leader Kombi M1 (in plus fata de Leader):
Airbag-uri complete fata, laterale si perdele
Ferestre complet clatite, rabatabile din al doilea rand
Usi glisante duble
Usi pentru incarcatura spate glazurate si incalzite cu spalare / stergere
Al doilea rand 60:40 scaune despicate, pliate / rotibile
Incalzitor electric suplimentar
Monitorizarea presiunii anvelopelor TPMS
Caracteristicile standard ale echipamentului Ford Transit Courier Trend (in plus fata de Leader):
Sistemul de infotainment de 4,0 inch Ford Sync 3 (inlocuieste dispozitivul Dock)
Oglinzi de usa incalzite, alimentate
Geamuri electrice
Scaunul soferului cu inaltime si reglare lombara plus cotiera
Volanul din piele si manerul de viteze
Depozitare aeriana
Depozitare subsol
Usa de incarcare cu o singura parte
Priza de 12 volti in zona de incarcare
Faruri si stergatoare automate
Faruri de ceata fata
Jante de 15 inch cu hub-uri
Ford Transit Courier evidentiaza echipamentul standard (pe langa Trend):
Ford Sync 3 cu ecran tactil de 6,0 inch
Bara de protectie din fata a caroseriei si capotele din partea de sus a barei de protectie din spate
Manerele usii si culoarea corpului
Capacul lateral al usii de incarcare
Aer conditionat manual
Senzori de parcare spate
Controlul vitezei cu limitator de viteza reglabil
Jante din aliaj de 15 inch
Caracteristicile standard ale echipamentului Ford Transit Courier Sport (pe langa Trend):
Barele de culoare corporala cu placa antiderapanta integrata
Forme laterale de culoare
Oglinzi usa pictate negru
Dungi sport
Capacul lateral al usii de incarcare
Aer conditionat manual
Buton de angrenare din piele cu cusaturi rosii
Volanul din piele cu cusaturi rosii si comenzi radio
Jante din aliaj negru de 16 inci
Sat-nav este disponibila ca optiune pe toate modelele.
Fiabilitate Ford Transit Courier, probleme comune si defectiuni
Bazat pe o tehnologie bine stabilita, dovedita
Nu exista rapoarte despre anumite probleme tehnice
Curierul Ford Transit este asamblat in Turcia. Ford spune ca a acoperit aproape un milion de kilometri in testare si - de exemplu - usile au fost deschise si inchise de 250.000 de ori pentru a se asigura ca mecanismele pot face fata vietii de lucru.Ajutand in continuare cazul autoutilitarei este ca motoarele sale sunt deja cunoscute de la alte produse Ford si o mare parte a structurii sale este bine dovedita.Sectiunea din fata , majoritatea arhitecturii Curierului, in general, se bazeaza pe transportatorul de persoane mici B-Max de la Ford, care la randul sau imprumuta componente din Fiesta. Avand in vedere acest lucru, fiabilitatea Ford Transit Courier ar trebui sa fie foarte puternica.