2. Uleiul care scapa
Pulverizarea uleiului din motor este principala preocupare a conducerii fara capac de ulei. Aveti probleme serioase daca o cantitate mare de ulei scapa constant. Se va pierde din lubrifiant si se va solda cu probleme grave.
Piesele motorului vor fi foarte stresate. Si s-ar putea ca motorul sa nu mai functioneze si dupa cateva mile. Va fi minunat sa puneti capacul uleiului de motor dupa inlocuire.
Aveti de-a face cu un capac de ulei pierdut si va intrebati ce sa faceti intre timp?
Capacul de ulei al vehiculului dvs. joaca un rol esential in mentinerea vehiculului de incredere si de functionare. Presiunea este afectata cand a disparut, asa ca veti dori cu siguranta sa luati masuri pentru a remedia situatia.
Acest ghid rapid va va oferi informatiile de care aveti nevoie pentru a rezolva aceasta problema comuna.
Intr-o situatie in care aveti un singur vehicul pe care il puteti conduce si pur si simplu nu aveti un capac de ulei pentru acesta, va trebui sa acoperiti acea gaura de resturi si deversari, precum si sa o sigilati la maximum de abilitati inainte de a conduce la magazinul de piese auto.
Pentru a face acest lucru, veti avea nevoie de un prosop, foarfece sau cutit si niste banda de mascare.
Luati prosopul si rasuciti-l strans intr-o forma de con / tub care sa se potriveasca spatiului expus acolo unde ar trebui sa fie capacul de ulei.
Taiati prosopul in exces, deoarece ar putea incepe un incendiu din cauza uleiului care contamineaza prosopul si arde sub capota.
Infasurati capacul de ulei improvizat in banda de mascare. Acest lucru permite ca combinatia prosop / banda de mascare sa filtreze eficient, dar temporar, aerul care intra in motor, precum si sa blocheze uleiul motorului sa scape si sa-l inmoaie complet.
Dupa ce ati creat cu succes filtrul / capacul improvizat, sunteti gata sa va conduceti masina in cea mai apropiata locatie care vinde capacele de ulei pentru vehiculul dvs. Cu toate acestea, incercati sa mentineti rpm-urile in jos si sa va descurajati de la a avea un picior de plumb pana cand ati inlocuit cu succes capacul de ulei al vehiculului.
Ce se intampla cand conduceti fara capac de ulei?
Conducerea fara capacul de ulei permite motorului vehiculului dvs. sa fie contaminat cu praf si resturi care inevitabil va vor perturba si distruge motorul, chiar si cu filtrul de ulei, costand mii de dolari in reparatii.
O alta problema pe care o puteti avea in timp ce conduceti fara capacul de ulei este pierderea aproape constanta de ulei din motorul masinii. Sansele sunt atunci cand conduceti fara capacul de ulei, uleiul scapa de locul in care ar trebui sa fie capacul si pulverizeaza peste tot motorul. Aceasta este o problema serioasa din doua motive.
In primul rand, este ca motorul va ramane in cele din urma fara ulei, in esenta se va suda impreuna si va muri. Desigur, acesta este scenariul cel mai rau, dar nu ar trebui exclus.
Al doilea motiv este faptul ca veti avea ulei de motor inmuiat complet totul sub capota. Acest lucru ridica o alta problema in timp ce conduceti, deoarece odata ce uleiul incepe sa pulverizeze pe motorul fierbinte, acesta va incepe sa fumeze si, in cele din urma, va va perturba campul vizual in timp ce conduceti, ceea ce poate provoca un accident usor de evitat.
Ce trebuie sa faceti daca capacul de ulei cade undeva in compartimentul motorului si nu il puteti gasi. (Este o mare problema sau este putin probabil sa fie o problema?)
Indiferent de locul in care aterizeaza capacul de ulei, indiferent daca este in compartimentul motorului sau daca bucati de capac au cazut in motorul insusi, ar trebui sa gasiti o modalitate de a-l recupera. Pierderea unui capac de ulei in compartimentul motorului nu poate provoca deloc probleme imediate sau probleme cu privire la performantele motorului dvs., cu toate acestea, veti dori sa il gasiti si sa il scoateti fie de unul singur, fie profesional, in functie de experienta dvs. si de nivelul de confort.
Cu capacul de ulei in compartimentul motorului, acesta ar putea fi prins undeva, ceea ce il poate face sa zornaie si sa devina extrem de enervant sau mai rau, provocand un miros oribil de puternic datorita topirii sale, care isi poate gasi drumul in cabina catre dvs. si pasagerii dvs. .
Cu toate acestea, daca bucatile capacului de ulei cad in motor in sine, este posibil sa aveti la indemana o problema mult mai grava. De exemplu, in functie de dimensiunea pieselor care si-au gasit drumul in motorul dvs., acesta ar putea calatori cu uleiul dvs. pana cand va fi depus intre doua bucati de metal frecand impreuna in motor, ceea ce va cauza o multime de probleme daca nu este identificate si retinute in timp util
Sunt toate capacele de ulei la fel?
Cand cautati capacul de umplere a uleiului de schimb, exista inevitabila intrebare: „Sunt toate capacele de ulei la fel?” Raspunsul scurt la aceasta intrebare extrem de populara este nu.
Nu toate capacele de ulei sunt universale, insa unele capace se pot schimba cu doua vehicule separate. De exemplu, nu va asteptati sa puteti folosi un capac de ulei de pe un Silverado si sa il asezati pe Mitsubishi Eclipse.
Cu toate acestea, daca gasiti ca puteti obtine un capac de ulei de la un Ford Escort pentru Fiesta Active, exista o sansa mult mai mare ca acest lucru sa functioneze, in functie de anul in care a fost fabricat vehiculul.Dar sigur acest lucru nu va merge decat poate temporar. El trebuie coman dat dupa tip motor an fabricatie.
Daca ar fi sa intrati online sau sa intrati in magazinul local de piese auto, veti vedea probabil un capac de ulei „universal”. Doar asigurati-va ca, inainte de a va decide sa va achizitionati capacul, trebuie sa cititi descrierea furnizata si sa va asigurati ca vehiculul dvs. este listat ca fiind potrivit pentru capacul de ulei.
Simptomele unui capac de ulei slabit
Exista multe semne si simptome ale unui capac de ulei slab sau rau. Cel mai vizibil semn al unui capac de ulei rau sau slabit este pierderea de ulei in vehicul. Uleiul scapa din capacul de ulei si se pulverizeaza pe compartimentul motorului, ceea ce nu numai ca va reduce presiunea uleiului, dar va provoca, de asemenea, o scurgere de vid si va provoca o dezordine destul de mare pentru tot ceea ce este la indemana.
Exista, de asemenea, sansa de pulverizare a uleiului pe componentele motorului fierbinte, ceea ce poate provoca formarea fumului sub capota si suprafata din fata parbrizului, provocand o situatie de condus nesigura.
Sfaturi despre cum sa evitati pierderea capacelor de petrol in viitor
Dupa ce ati scos capacul de ulei, asigurati-va intotdeauna ca a fost repus bine. Chiar daca capacul pentru ulei a fost scos la o unitate sau la un loc de desfasurare a activitatii, verificati de doua ori daca este pornit corect.
Un truc pentru a confirma capacul de ulei nu este lasat niciodata, este sa puneti capacul de ulei pe sau langa clapeta capotei acolo unde capota nu poate fi inchisa fara a repune capacul de ulei, acest lucru asigura, de asemenea, ca capacul de ulei nu scade coborand in masina si devenind pierdut.