Piese auto Ford B-Max 1.0 EcoBoost 120 cp

Produsul a fost adaugat la Favorite!
Produsul a fost sters de la Favorite!
Piese auto Ford B-Max 1.0 EcoBoost 120 cp

Piese Ford B-Max 1.0 EcoBoost M1JA 88 KW

Piese Ford BMax 2012 - 2017 1.0 EcoBoost 120 cp, benzina



Cu toate acestea, exista mai mult pentru B-MAX decat practicile pentru familie. Manevrarea ascutita si o calatorie lina se combina pentru a face Ford-ul sa conduca, in timp ce controlul luminii si dimensiunile exterioare compacte au o agilitate excelenta in oras.

Exista o linie decenta de motoare pe benzina si motorina, dar benzina EcoBoost de 1,0 litri, turbocompresionata si neteda, disponibila in doua puteri, este alegerea buchetului. Daca doriti un diesel, Ford a introdus un nou 1.5 TDCi in 2015, in doua puteri, si ambele furnizeaza o economie decenta si o putere electrica. Toate masinile beneficiaza de o cutie de viteze manuala cu cinci trepte, desi daca doriti un automat, transmisia Powershift cu sase trepte este disponibila doar cu vechiul motor pe benzina de 1,6 litri de 120 CP.

O parte uriasa a recursului B-MAX este interiorul incapator si clasic finisat. Usile glisante asigura un acces usor, in timp ce un ambalaj decent inseamna ca puteti adaposti cinci adulti, desi spatiul din spate este putin strans. Exista, de asemenea, un portbagaj de 318 litri, iar scaunele din spate se pliaza complet plat pentru a crea 1.386 litri de spatiu.

In cazul in care nu stiati, Ford a redus recent pretul pe doua dintre specificatiile sale B-Max, pe fondul cererii europene slabe. Dintre acele modele zdrobite se numara Titanium Edition, care a scazut de la 17.595 GBP la 16.595 GBP. Aceasta este o scadere de pret de 1.000 de lire sterline si asta este destul de semnificativa pentru o masina noua. Deci este ceva in neregula cu B-Max? De ce scade pretul? Pur si simplu, motivul pentru care Ford a scazut pretul este acela ca aprecierile Ford Focus reprezinta o valoare buna pentru bani pentru familii. Oamenii se trezesc si isi dau seama ca 99% din timp, nu au nevoie de un MPV. Deci ar trebui sa-i dai acestei masini o dor?

Coafura

Ford B-Max este o masina eleganta. Spre deosebire de multe MPV-uri, acesta este compact si nu pare ciudat de proportional - de fapt, este la fel de sic ca un Ford Fiesta. Tapiteria din titan beneficiaza de un kit unic de caroserie si jante din aliaj, care stabileste aspectul masinilor. Modelele cu specificatii inferioare arata bine, dar detaliile suplimentare din modelul Titanium o duc la un alt nivel.

In interior, designul bun continua, dar voi vorbi mai multe despre asta mai jos. In general, B-Max este o masina cu aspect bun si arata mult mai bine in persoana decat in ​​orice imagine.

Conducere

Dupa ce conduceti un motor EcoBoost, va intrebati de ce veti dori sau trebuie sa conduceti din nou un TDCi, pentru ca sunt la fel de bune. Exista doua versiuni disponibile in B-Max - o unitate de 1,0 litri si o unitate de 1,6 litri. Masina mea de astazi are cea dintai si este un performant puternic in oras si pe autostrada.

Oficial, aceasta versiune a B-Max va accelera de la 0 la 100 km / h in 13,2 secunde, dar se simte mult mai tare decat asta. Motorul beneficiaza de un turbocompresor mic care asigura o intensitate redusa in intervalul de tura, iar B-Max se ridica la 30 km / h in aproape orice angrenaj, in afara de al cincilea.

Poate chiar mai bine decat motorul este calitatea de rulare, care este aproape perfecta. Aluneca pe suprafete dure si nu se prabuseste niciodata peste gauri. In ciuda aliajelor sportive, aceasta masina nu sufera de zgomot rutier si pe autostrada la 70 km / h, exista doar un indiciu de zgomot de vant, care permite o conversatie civilizata. In multe moduri, B-Max conduce ca un Focus, care este un compliment.
Interior

In fata, B-Max este destul de sport. Panoul de bord este proiectat ca o nava spatiala (este o calitate mai buna a celei pe care o veti gasi intr-un Fiesta), iar aceasta masina imparte multe dintre aceleasi parti interne ca Ford Focus. Atunci, in cele mai multe moduri, B-Max este o masina de inalta calitate, cu un aparat de comanda bun, controale grele si o multime de materiale de atingere moi pentru a face interiorul putin special. Exista cateva materiale plastice dure - cartile de usa si piciorul soferilor joaca bine o multime de ele, dar, in general, B-Max este placut.

Cu o cizma spatioasa care poate tine 318-litri de „chestii” fara ca scaunele din spate sa fie pliate, B-Max este o masina ideala pentru magazinul lunar. Daca pliati scaunele din spate, aveti la dispozitie un numar total de 1386 de litri cu care este incapator in conformitate cu standardele oricui. Scaunele din spate sunt foarte confortabile, iar camera picioarelor spate este buna. De asemenea, ca in cazul tuturor Ford, obtineti un parbriz ingrijit care se va dezgheta singur - sunt lucrurile mici, stiti.

Costuri de rulare

Ford 1.0 EcoBoost a castigat numeroase premii pentru eficienta sa.

In B-Max, acest motor va intoarce 55,4 mile pe galon combinat cu o productie de CO2 de 119 g / km, ceea ce se traduce printr-un cost anual de taxa rutiera de 30 de lire sterline. Pentru o masina de aceasta dimensiune, aceasta este extrem de buna si, desigur, deoarece acest motor este pe benzina, nu exista un filtru de particule diesel finicky care sa nu functioneze. Pe autostrada, 1.6 TDCi va imbunatati economia EcoBoost, dar nu va oferi un drum atat de dulce in jurul orasului.

Decupare si echipamente

Aceasta masina are un pret revizuit de 16.596 de lire sterline. In afara de Titanium X, ornamentul de titan este cea mai buna specificatie pe care o pot cumpara bani. Acesta include fiecare echipament de care o familie va avea vreodata nevoie, cum ar fi controlul climatizarii, controlul de viteza, oglinzile rabatabile cu energie electrica incalzita, scaune incalzite, conectivitate Bluetooth, iPod si MP3, jante din aliaj, faruri de ceata fata, plus multe altele.

Titanium include, de asemenea, un kit de caroserie unic, iar aliajele sunt unice si pentru aceasta masina.

Aceasta este o masina foarte bine echipata la pret. Singura optiune suplimentara pe care am putea sa o bifeaza este navigarea prin satelit, care costa 500 de Euro suplimentar.

Per total

Ford B-Max, la acest nivel de trim si cu acest motor, este o masina fantastica de familie. Este economic, practic, spatios, bine construit si este un performant capabil. Daca aceasta ar fi singura masina din gama Ford pentru familii, ar fi castigatoare, dar, asa cum este, Ford Focus este la fel de buna.

Dupa ce nu a primit o actualizare majora de la lansarea modelului in urma cu cinci ani, Ford ar putea cauta sa ii ofere micului MPV un nou contract de inchiriere.

Cu toate acestea, a fost unul dintre primele modele Ford care a venit cu etosul actual de stil si asta inseamna ca nu pare prea demodat, asa cum fac si alte masini din acel an.
In prezent oferit pe trei niveluri de trim, B-Max este disponibil si cu patru motoare - benzina EcoBoost are doua aparate, exista alte doua optiuni pe benzina, iar optiunea diesel are doua.
Desi piata micilor MPV este una care nu este deosebit de interesanta in momentul de fata, cei care se uita la ea vor gasi Fordul sa fie cel care va urmari, deoarece inspira mult din baza Fiesta si solutiile sale practice din partea fratelui sau mai mare., C-MAX.
Valoare pentru bani
Modelul de baza actual B-MAX are un nivel de specificatie decent, cu Zetec trim cu navigare prin satelit, lumini de zi LED, faruri de ceata fata, aer conditionat manual, volanul din piele si butonul angrenajului si scaunul pasager pliat.
De asemenea, vine cu un radio DAB si sistemul de informatii SYNC de la Ford - care poate fi destul de dificil sa te obisnuiesti - cel mai ieftin curent B-MAX este bine echipat, dar poate fi destul de scump in comparatie cu unii dintre rivalii sai. Pretul de pornire de 16.145 lire sterline poate fi usor invins de catre rivalii sai din sector, asa ca pentru un B-MAX la un pret mai competitiv ar putea merita sa fie cautat pe piata de ocazie.
Un exemplu de 15 placi de B-MAX in topul de titaniu X este disponibil pentru 12.295 de lire sterline si dupa ce a facut doar 13.500 de mile, este inca in stare buna. Cu un interior din piele, scaune frontale incalzite, climatizare, pachetul de oras Ford - care include senzori de parcare spate - si un acoperis panoramic, acest B-MAX are o multime de accesorii excelente, care il fac practic si confortabil.
Cu alte caracteristici, cum ar fi scaunele din spate pliabile, Bluetooth, sistemul de franare activ pentru oras si stergatoarele sensibile la ploaie, un exemplu inalt utilizat de B-MAX ar putea fi o optiune mai buna decat una noua. Venind cu motorul pe benzina de 1,0 litri EcoBoost de 1,0 litri, aceasta optiune utilizata are, de asemenea, performante pe partea sa, ceea ce ar putea fi un factor in alegerea dintre modele.

Cu proportii asemanatoare Fiesta, pozitia sa mai ridicata ii ofera un aspect mai matur si poate fi o optiune buna in comparatie cu alte MPV-uri.
Intrucat se bazeaza pe Fiesta sprit, B-MAX este un MPV distractiv de condus, pe care nu il auzi foarte des. Cu ajutorul sistemului de vectorizare a cuplului care imbunatateste aderenta prin colturi si directia bine cantarita, B-MAX functioneaza bine prin colturi si, desi exista rulajul preconizat al caroseriei dintr-o masina cu fata inalta, se comporta bine in majoritatea situatiilor.
Plimbarea este, de asemenea, surprinzator de buna, deoarece, chiar daca configurarea este pe partea mai ferma, gestioneaza bine denivelarile si suprafetele sarace, desi se poate simti inconfortabil la viteze mai lente pe drumurile mai grele.
Chiar si cu suspensia pe partea mai aspra, B-MAX este inca un vehicul confortabil cu care sa fii si sa traiesti. Multumita locurilor de sustinere pentru toti pasagerii - in special in fata - veti constata ca calatoriile sunt confortabile, oricat de lungi sau de indepartate, cu toate acestea poate fi un pic inghesuit in spate pentru trei adulti.
Datorita obisnuitului rafinament al Ford, zgomotul exterior si motorul este redus la minimum, dar optiunile diesel pot trimite uneori un mormait in interior care ar putea deveni obositor.
Cu 318 litri de spatiu pentru portbagaj, B-MAX are o suprafata de depozitare mai mica decat rivalii sai Kia Venga (440 litri) si Citroen C3 Picasso (500 litri), dar acest lucru poate fi extins la 1.386 litri, cu scaunele spate pliate. jos.
Scaunul pasagerului din fata poate fi rabatat, de asemenea, astfel incat sa profitati de spatiul extins si sa incarcati articole de pana la 2,35 m lungime. Cosurile de depozitare sunt, de asemenea, in usi si in spatele scaunelor frontale.
Datorita usii glisante si absentei unui stalp B, accesul in spate este excelent, iar pentru montarea scaunelor pentru copii, punctele ISOFIX sunt incluse pe scaunele din spate. Pardoseala portbagajului este variabila si poate fi scoasa complet pentru a fi utilizata pentru stocare suplimentara. Pentru echipamentele de familie, cizma este bine conturata, iar buza este, de asemenea, la un nivel bun pentru a pune lucrurile in interior.
In ceea ce priveste siguranta, B-MAX are un rating de cinci stele de la Euro NCAP si cu airbag-uri in intregul interior, Ford-ul este bine echipat pentru accidente, daca apare nevoia. Frana activa a orasului este de asemenea disponibila, dar este o optiune .
MPV-urile care sunt mai actualizate au mai multe sisteme de siguranta, dar B-MAX poate face o treaba buna. Chiar si fara stalpul B, B-MAX se descurca bine in testele de avarie, datorita consolidarii suplimentare a liniei acoperisului si a sasiului.
Motoare
Ford ofera patru optiuni pe benzina si doua motoare diesel, motoarele pe benzina oferind performante mai bune in general. In ciuda faptului ca economia lor de combustibil este mult mai slaba decat unitatile diesel, optiunile de benzina ale B-MAX se simt mult mai rafinate din mers, in special unitatile EcoBoost, care au o capacitate de 98 CP si 123 CP.
Singurul automat din gama este asociat cu motorul pe benzina de 1,6 litri de 103 CP, cu toate acestea, care returneaza cel mai prost MPG si produce, de asemenea, cel mai mult CO2 pe km. Ambele unitati diesel pot intoarce 74,3mpg, in ciuda diferentei de putere si performanta, si pot obtine sub 100g / km CO2, deci ar putea fi cel mai bun economisitor de bani pentru utilizatorii la distante mari.
Cu toate acestea, rafinamentul nu este la fel de bun ca in cazul benzinei EcoBoost si ambele vin recomandate cu cea mai buna senzatie si performanta.

Lucruri de cautat
In ciuda faptului ca nu este cunoscut pentru fiabilitatea sa, marca Ford s-a imbunatatit cu siguranta de-a lungul anilor, iar acum cele mai multe modele vor performa bine pe toata durata de viata. Inca de acum, B-MAX nu are de suferit niciun fel de rechemari sau probleme majore, ceea ce trebuie sa-l faca o propunere mai atractiva decat o parte din concurenta sa.
Rivalii
Piata micilor MPV este una dintre cele mai putin aglomerate in acest moment, ceea ce inseamna ca B-MAX nu are prea multa concurenta pentru a face fata. Exista Venia Kia, Citroen C3 Picasso si Vauxhall Meriva, care sunt mai ieftine decat Fordul, dar nu concureaza in ceea ce priveste finisajul si rafinamentul de calitate finala. Kia si Citroen au mai mult spatiu de depozitare in spate, dar practicitatea generala a Ford este la egalitate.
Avertizare pentru amortizare
Intrucat se bazeaza pe totdeauna popularul Fiesta ofera inca mult mai mult spatiu, B-MAX isi pastreaza valoarea pe piata folosita si dupa trei ani poate atinge intre 40 si 50%, in functie de conditie si specificatii. Acest lucru il pune inaintea rivalilor sai mentionati, care se straduiesc sa ramana aproape de capatul inferior al acelor valori reziduale.