Produsul a fost adaugat la Favorite!
Produsul a fost sters de la Favorite!
PieseFord.ro

Piese auto Ford BMax

Serie An kW/HP Cmc Cod motor Tip

Piese originale Ford B-MAX

Ford B-Max (stilizat ca Ford B-MAX) nume de cod: B232, este un mini MPV (segment M) fabricat de Ford Europe din 2012. Construit pe platforma Ford global B, a fost initial prezentat ca si concept auto la Salonul Auto de la Geneva din 2011,  fiind lansat oficial la Congresul Mondial Mobil din Barcelona din 2012.

Productia a inceput in iunie 2012, iar comercializarea primelor masini a inceput la sfarsitul lunii iulie.  FORD B-MAX fost lansat in Regatul Unit pe data de 1 septembrie 2012. B-Max se bazeaza pe Ford Fiesta, iar principalii sai competitori au fost Fiat 500L, Citroen C3 Picasso si Nissan Note. Stilul modelului B-Max continua tema Ford Kinetic Design si are usi glisante spate fara stalpi B. B-Max este disponibil cu noul motor de 1,0 litri cu trei cilindri din familia Ford EcoBoost, care dispune de sistem de injectie si pornire directa si oprire turboalimentata. Acest motor a castigat oficial titlul de Motor international al anului 2012.  Motorul Duratec de 1,6 litri poate fi echipat cu cutie de viteze automata cu dublu ambreiaj PowerShift cu sase trepte. 

Are trei niveluri diferite de decupare: Studio, Zetec si Titanium. Studioul este modelul de baza si este disponibil numai cu motorul de 1,4 litri.  Primul B-Max a fost cumparat de presedintele Romaniei, Traian Basescu, la 25 iunie 2012, direct de la uzina de la Craiova.  In septembrie 2017, productia de B-Max s-a incheiat, din cauza diminuarii cererii pentru model, precum si a unei scaderi generale a vanzarilor de mini MPV-uri. 

In mod neobisnuit pentru un Ford si motorizari Ford B-MAX, acest model nu a primit facelift de ciclu mediu pentru a stimula vanzarile, cei mai apropiati succesori au fost vizati atat de EcoSport, cat si de Fiesta Active, tranzitii de la designul MPV la SUV.  

B-Max prezinta sistemul Protectie inteligenta. De asemenea, a fost inclus Torque Vectoring Control, care imbunatateste manevrabilitatea si agilitatea, precum si sistemele SYNC si Fold Flat. Functia de asistenta de urgenta a Ford avertizeaza operatorii de servicii de urgenta locale dupa un accident,  limba folosita fiind in functie de tara si regiune. Acesta a fost disponibil in mai mult de treizeci de tari si in cea mai mare parte in Europa.

Telegraph a revizuit FORD B-Max pe 28 august 2012. Recenzorul, Andrew English, i-a oferit masinii 4 din 5 stele, iar verdictul sau pentru aceasta masina fiind  aduce ceva nou si util pe piata.

Revista a evaluat  Ford B-Max cu 4 din 5 (mai tarziu 3 din 5) stele, oferind masinii o recenzie pozitiv

Istorie

Cel mai mic fel de autoturism pentru transportat persoane a evoluat in al doilea deceniu al secolului XXI. In Noughties, fiind asa-numitele supermini-MPV-uri, masini precum Nissan Note, care se potrivesc mai jos in modele scenice compacte si de dimensiunile C-MAX-ului, dar, de obicei, acestea ofereau  decat o usoar preluare a vehiculului obisnuit. Noile marci care intra pe piata pe acest segment  trebuiau sa incerce sa creeze ceva mai mult. Asa ca  Citroen vine cu imbunatatiri in ceea ce priveste  spatiul pe care acest tip de masina l-ar putea oferi cu C3 Picasso rotunjit, dar plin de forta, Skoda ne ofera un design mai avant-gard, cu Roomster-ul lor, iar Vauxhall livreaza usile din spate care deschid opusul in Meriva lor. Interesant, desi aceste diferite abordri au fost facute, niciunul dintre ei nu a avansat cu adevarat. Dar iata o masina care a avansat Ford B-MAX. 

Lansat  in toamna anului 2012, inscrie cu usile sale, dar intr-un mod foarte diferit fata de oricare dintre rivalii sai. Aceasta a fost prima masina de acest fel care a folosit usi laterale glisante si, mai unic, primul care a eliminat complet  stalpul B central, astfel incat, cu usa din fata deschisa, exista o latime enorma de 1,5 m  a cabinei, care se intinde de la parbriz pana la trapa din spate. Un design mult mai inovator al Ovalului Albastru (sigla FORD) in comparatie cu predecesorul direct al acestei masini, Fusion. Si exista o stralucire egala sub capota, cu optiunea unui motor pe benzina EcoBoost de 1,0 litri cu trei cilindri, care ofera o alternativa decenta la diesel. Ideea era sa atraga tipul de cumparator care doreste versatilitatea unui MPV compact mai mare in stil C-MAX, dar are nevoie de ceva mult mai usor de parcat si mai ieftin de rulat. B-MAX s-a vandut constant pana cand a fost intrerupt in 2018. 

Ce iti poate oferi o masina de tipul Ford B-Max si piese auto Ford BMax

Imaginati-va efectul micsorarii automobilelor mari de persoane S-MAX de la Ford intr-o spalare calda si, daca sunteti familiarizati cu acel model, veti obtine o imagine mentala a, bine, cam mult ceea ce avem aici, un design cu 11 cm mai lung decat un Fiesta din aceasta perioada, dar cu 32 cm mai scurt decat C-MAX, modelul urmator in randul preferintelor oamenilor Ford care ierarhizeaza. Acest design foloseste limbajul kinetic de design al lui Ford si, in general, stilistii au facut o treaba destul de eficienta pentru a deghiza ceea ce trebuie sa fie o forma incomoda, cu ampatamentul scurt si corpul inalt.

Cu siguranta va vor atrage atentia detaliile unice B-MAX oriunde ati privi. Grila frontala asemanatoare cu Aston Martin ar putea fi prima caracteristica distinctiva pe care o veti observa, dar este mai importanta caracteristica  

definitorie in materie de desing care atrage atentia de fiecare data cand discutiile se indreapta catre aceasta masina: USILE. Cele din fata se deschid normal, dar cele din spate aluneca pe alergatori inteligent ascunsi, astfel incat parintii nu trebuie sa mai aiba griji pentru ca urmasii lor sa re-sculpteze masinile parcate adiacent in spatile inguste din parcarile  supermarketurilor.

Si cu usile laterale deschise, sunteti gata sa admirati piesa de rezistenta a acestei masini: absenta tipului de stalp B central pe care il au aproape toate celelalte masini din lume pentru rigiditate structurala. Aici, aceeasi rigiditate este asigurata chiar de marginile usilor atunci cand se inchid strans, strangandu-se impotriva corpului. Ceea ce creeaza aceasta piesa ingenioasa a asa-numitului design Acces usor este o masina incredibil de usor de accesat pentru oricine si de orice varsta  permitand astfel sa intre si sa iasa. Si deasemenea pentru a putea introduce pachete voluminosase in  masina si a le scoate cu usurinta din aceasta . Cu ambele usi laterale deschise, exista o deschidere lata de 1,5 m, in care puteti glisa articole de lungime de pana la 2,34 m daca aveti optiunea de a plia scaunul pasagerului din fata. Pachete plate IKEA? Nici o problema. Biciclete? Da, vor intra si din lateral. 

Desigur, de cele mai multe ori, veti mai incarca chestii de genul acesta prin intermediul cizmei. Desi este mai mare decat cel al unui rival Nissan Note, acesta este, la 318 litri, cu aproximativ 15-20% mai mic decat majoritatea celorlalti rivali supermini-MPV evidenti, dar puteti profita la maxim de spatiul pe care il aveti, specificand un organizator de zona de incarcare. care iti vor separa ouale de Bru-ul tau de fier. Standard este o podea de sarcina reglabila pe care o puteti seta pentru a crea o zona de incarcare complet nivelata atunci cand impingeti in fata bancheta din spate pliabila (cu o simpla actiune o singura miscare) pentru a dezvalui pana la 1386-litri din total aer proaspat.

Totusi, aceasta masina a fost creata in primul rand pentru oameni si protectia vietii acestora. Datorita sistemului de acces usor fara piloni, este simplitatea in sine pentru a se inclina si a instala un scaun pentru copii sau pentru a transporta o ruda invarsta. Odata ajuns in interior, exista un aer aerisit, chiar daca nu optati pentru acoperisul cu sticla panoramica pe toata lungimea. Mai important, in ciuda diminutivului de 1,8 m latime, puteti gazdui aproape trei adulti  pe bancheta din spate, care vor avea mai mult spatiu pentru cap, picioare si genunchi decat s-ar bucura in majoritatea masinilor concurente, in ciuda lipsei scaunelor glisante din spate pe care le regasim in unele oferte ale concurentei. 

Copiii, desigur, care au mai putin sanse de a se plange de lipsa unui brat central. Spre deosebire deocupantii mai mari care va vor putea  determina sa va intrebati despre problemele de siguranta in cazul in care masina porneste cu una dintre usile glisante deschisa complet sau partial  . Este o problema: usile, la urma urmei, sunt lucruri grele care cantaresc aproximativ 55 kg si se vor inchide cu o anumita forta daca sunt lasate libere inainte de franarea brusca. Dar exista o alarma de avertizare puternica care va avertiza soferul inainte de a se intampla acest lucru si, in orice caz, un parinte responsabil ar avea copiii sai asezati in scaune si asigurati in centuri int-un astfel de moment.

Si in fata? Ei bine, cu o inaltime totala a vehiculului care este cu 12 cm mai mare decat un Fiesta, obtineti toate avantajele a ceea ce Ford numeste o pozitie mai buna a locului de comanda. Centura de siguranta aici trebuie desigur sa fie ancorata pe scaunul in sine, neexistand un stalp B in spatele umarului drept pentru a-l atasa. Din aceasta pozitie placuta proeminenta, cu inaltimea si atingerea adaptabilitatii volanului, poti controla comenzile unui tablou de bord care este usor de operat daca vorbesti fluent Ford. In fata ta, exista un binnacle cu instrument dublu, acoperit cu un plastic minunat de atingere moale, care contrasteaza cu suprafetele mai dure si zgariate de pe blaturile usilor, cutia cu manusi si consola centrala. Cel putin construirea calitatii din fabrica romaneasca pare solida.

Urcati gama si exista o diferenta uriasa in ambianta cabinei, de la claritatea pe care o obtineti la nivel de intrare la senzatia de plus a modelelor de top care au niste aspecte precum un sistem stereo cu opt boxe marca Sony. Caracteristicile distinctive includ sectiunea subtire, asemanatoare cu aripile panoului de instrumente superior, care ajunge spre panourile usilor. Si consola centrala proeminenta, care curge in jos intre scaunele din fata. In ceea ce priveste spatiul de depozitare, un slot cauciucat pentru a-ti parca telefonul inteligent ar fi fost un plus util, dar in caz contrar, sunt oferite toate locurile obisnuite. 

Ce anume cauti la o masina precum Ford B-MAX si la piese auto Ford B-MAX 

Am antalnit o multime de clienti B-MAX multumiti, dar au existat si o serie de exemple necinstite, cu probleme pe care cumparatorii de pe piata uzuala vor trebui sa le caute. Am dat peste o multime de probleme electrice. Un client a descoperit ca masina lui trebuia folosita in fiecare zi, altfel nu va porni din cauza scurgerii bateriei Deci trebuie comandat piese auto ford. Au fost, de asemenea, o multime de reclamatii cu privire la cutia de viteze automata, asa ca fiti foarte atenti cand vine vorba de acest aspect. Un proprietar a spus ca aceasta cutie de viteze se prinde si se zguduie ca o cutie de suruburi. Ce altceva? Ei bine, pe o masina, mecanismul de dezghetare a parbrizului din fata nu a reusit, iar masina a prezentat un avant enervant intre 15 si 25 km / h, atunci cand nu accelera greu. Cablul de impamantare al bateriei a cedat, de asemenea, in acel exemplu particular, ducand automobilul la o oprire imediata cu angrenajele blocate (o defectiune identificata ca un cablu rupt / forfecat in punctul in care cablul intalneste conectorul, sugerand ca acesta a fost o defectiune de fabricatie). 

Un alt proprietar s-a plans de scaunul soferului ca era defect, avea  joc  si balansa inainte si inapoi. Unii proprietari au raportat probleme legate de sistemul stereo si de instalatia de ventilatie, asa ca verificati-le amanuntit inainte de a cumpara. Ca de obicei, verificati daca cartea de service este complet actualizata. Este posibil ca unele modele ex-flota sa fi ratat vizitele la garaj.

Costurile cu piesele de schimb piese auto originale Ford BMax

Valori aproximative ale preturilor bazate pe un EcoBoost 1.0 B-MAX 1.0 2013 - Un filtru de aer costa in jur de 60-135 lei, iar un filtru de ulei costa aproximativ 45-65 lei. Placile de frana le putem gasi de la 160 la 330 lei pentru un set pana la 750 lei daca optam pentru cele premim. Discurile de frana din fata pot fi la fel de accesibile ca in jur de 350 lei , desi am gasit articole de marca mai scumpe, in valoare de 550 lei. Un set de  stergatoare costa in jur de 110-200 lei pachetul . O curea  de distributie piese auto originale Ford B-MAX costa intre 175-350 lei, in timp ce o pompa de apa costa intre 450-910 lei. O pompa de combustibil poate fi de aproximativ 1920-2700 lei.

Pe drum si motorizari Ford B-MAX

Modelele Ford si motorizari Ford BMax sunt in general foarte usor  de condus datorita rigiditati sasiului. Scoate asta si neutralizezi unul dintre cele mai puternice puncte de vanzare ale Ovalului Albastru(sigla FORD). Dar nu tocmai asta s-a intamplat cu acest B-MAX? Fara un pilon central B, te-ai astepta ca toata structura sa fie flexibila peste tot. Te-ai astepta la o dezamagire la volan. Dar, dupa cum veti afla o data pusa in miscare, nu o veti intelege 

Presupunem ca este usor sa fii impresionat atunci cand ai asteptari  destul de scazute, dar acest lucru intr-adevar incurca toate conceptiile tale. Este un vehicul de persoane pentru un inceput si mai rau, unul cu usi glisante, anterior o reteta sigura de foc pentru oboseala dinamica in orice masina pe care ai grija sa o numesti. Cu toate acestea, de indata ce plecati, acest Ford se simte tare, chiar distractiv: cu siguranta simtitor in modul in care raspunde la modul in care doriti sa conduceti. Desigur, aici ajuta faptul ca elementele de baza sunt corecte. Te asezi destul de sus, pozitionat mult mai sus decat ai fi i Fiesta cu tot ceea ce ai nevoie perfect plasat in jurul tau. Chiar si la viteze mai mari vizibilitatea este excelenta.

In ceea ce priveste diferenta cu pilonii B, uitati de ea! Nu pentru faptul ca nu ar exista o diferenta, ci doar pentru  ca nu o poti vedea. Proiectarea inteligenta a integrat structura stalpului central in marginile principale ale usilor din fata si din spate, unde se reunesc. Cand sunt inchise, se fixeaza foarte bine pe corp si devin parte din rigiditatea masinii. Atat de mult, incat acest B-MAX se poate lauda de fapt cu o structura mai rigida decat cea a supermini-urilor Fiesta pe care se bazeaza.

Poate va intrebati daca aceasta masina va poate oferi confortul necesar in timpul rulajului sau veti avea parte de o calatorie rigida. Ei bine, da,veti avea parte de o calatorie confortabila. De fapt, calitatea  calatorie este una dintre cele mai bune lucruri la aceasta masina, ceea ce este cu atat mai remarcabil, avand in vedere ca inginerii nu aveau nimic prea exotic pentru a lucra. Suspensia are o suplete care atinge un echilibru mai bun decat in orice alt lucru pe care Ford il face, absorband teribilul asfalt al orasului, totusi suficient de ferm pentru a mentine corpul  bine si  controlat in timp ce rulati pe drumuri intortocheate, de care va veti bucura multumita sistemului standard de vectorizare a cuplului. care ajuta la intoarcerea coltului si la o directie electrica corecta, bine cantarita. Nu este vorba despre Ford Focus - forma inalta nu poate fi la fel de bine legata, cum ar fi o trapa conventionala - dar am merge pana la a spune ca noi standarde au fost stabilite aici pentru supermini-MPV-uri la departamentul de conducere si manevrare. 

Ceea ce este ceva deosebit pentru o masina care este cu adevarat proiectata pentru un mediu urban, un loc in care brusc piese auto originale Ford B-MAX incepe sa capete sens. Pentru inceput, obtineti felul de vedere din masina care nu este accesibila unui sofer supermini tipic, astfel incat sa puteti observa blocajele care formeaza pe drumul de dinaintea dvs si, daca este necesar, sa va reorientati spre un alt traseu. De asemenea, autoturismul nu este prea lat, asa ca nu va pot deranja restrictiile de latime,puteti trece prin goluri stranse in trafic si puteti parca in locuri mai stamte care ar fi dificile sau imposibile pentru un vehicul mai mare. Cu toate acestea, o data urcat la volanul masinii extremitatile din fata si din spate  pot fi putin greu de judecat, facand pachetul optional pentru camera de parcare o investitie demna de luat in calcul cum sunt piese auto Ford B-MAX.

Si sub capota ce voi gasi? Ei bine, nu exista nimic prea impresionant in partea de jos a gamei, in care alegerile oferite va amintesc de modul in care a fost odata tehnologia Ford. Printre acestea se numara o benzina 1.4 de 90 CP care functioneaza in linie si o varianta de 1,6 litri pe benzina de numai 105PS, care este in special pentru cumparatorii mai mari sau cu dizabilitati. Inevitabil, motoarele pe care le-ati dori intr-adevar sunt cele mai scumpe in continuare, iar daca pretul solicitat va permite sa va permiteti unul dintre ele, atunci exista o multime de admirat, mai ales cand vine vorba de cea mai inteligenta centrala pe benzina de pe planeta, cea mai inteligenta unitate EcoBoost de 1,0 litri Ford, completata cu trombul sau distinct de trei cilindri si oferita cumparatorilor B-MAX cu 100 sau 120PS.

Am vazut pentru prima data acest lucru adaptat la gama mai mare a familiei Focus si, desi aici, este accesibil printr-o cutie de viteze cu cinci viteze in loc de sase viteze, este totusi o trusa impresionanta, kitul cu o putere mai mare combinand un timp de unsprezece secunde 0-60 km / h . In mod alternativ, exista motorina de 1,5 litri de 75 CP de 75 litri dezvoltata pentru a fi utilizata in toate ofertele Ford de masini mici dar oarecum lente. O combinatie mai buna de virtuti este oferita de unitatea TDCi de 1,6 litri 95PS, un motor care ajunge la aceasta masina la saizeci in 13.9s in drum spre 108 km / h si ofera un plus de performanta ceva mai mare. 

Concluzii

Este un lucru ironic, avand in vedere ca B-MAX-ului lui Ford ii lipseste foarte putin - respectiv stalpul sau B. Daca nu ar fi fost pentru asta, aceasta ar fi fost o adaugire inteligenta, atent gandita, dar, in general, fara semn de valoare, la un segment supermini-MPV pe care Ovalul Albastru nu-l abordase anterior. Acest atac de geniu in materie de design a facut ca acest model sa devina lider de clasa. 

Stim de multa vreme ca pentru multe familii moderne, spatiul final este mai putin important decat versatilitatea, fapt subliniat aici de usurinta cu care acest design fara pilon face atat de simpla incarcarea si descarcarea atat a persoanelor, cat si a pachetelor. Desigur, am mai avut masini proiectate in jurul usilor: putine dintre ele aveau mult de oferit. Totusi, aici este altceva. Siguranta decenta, istetimea sistemului de conectivitate SYNC si tehnologia motorului EcoBoost cu trei cilindri care ofera putere pe benzina cu retururi diesel: toate aceste lucruri fac din acest model un jucator puternic in segmentul sau. Alti rivali supermini-MPV din epoca 2012-2017 ar putea fi putin mai mari sau mai accesibile, dar daca puteti gasi unul bun, in acest Ford aveti ceea ce pentru noi este a doua masina a familiei in crestere perfecta. Si in sfarsit, un automobil de transportat persoane mic, care are sens perfect.

Motorizari Ford BMax

Piese Ford BMax

Marcile noastre