Piese auto Ford C-Max 2007-2011 1.6 TDCi 109 cp

Produsul a fost adaugat la Favorite!
Produsul a fost sters de la Favorite!
Piese auto Ford C-Max 2007-2011 1.6 TDCi 109 cp

Piese Ford C-Max 2007-2011 1.6 TDCi G8DA, G8DB, G8DD 80 KW

Piese Ford CMax 2007-2011 1.6 TDCi 109 cp, diesel



De ce un C-max 1.6 Tdci 109 Cp

In 2015 cautam o masina de familie spatioasa, dar nu prea grea si, de preferinta, nu prea scumpa. O statie nu si-a dorit sotia, asa ca m-am uitat la mai multe MPV-uri. Cele mai multe ca Touran, Verso sunt doar mai grele si mai scumpe, iar pentru gustul meu nu sunt deosebit de frumoase, mai luxoase sau mai spatioase. Renault a renuntat pentru ca am avut prea multe probleme cu un coupé Megane. Platind regulat mecanismele ferestrei, doar urasc asta. A cumparat un motorina pentru prima data chiar inainte de poarta diesel in 2015. Anterior mai ales GPL si ocazional benzina. La benzina consider ca aceasta masina de dimensiuni este scumpa la 20-25 de mii de km / an. Ne-am uitat la un C-max pe GPL, dar avea un rezervor mare de GPL, ceea ce face ca trunchiul sa fie mai mic. Si spatiul, despre asta era vorba.spatiu
 
A fost deja la Salonul Auto de la Bologna: noul Ford C-Max. Acum, Ford a lansat, de asemenea, specificatiile si preturile MPV. Cel mai ieftin C-Max va fi 1.6 Trend (100 CP). Aceasta este de 23.400 de euro in lista de preturi. Pentru 24.600 exista 1.8, indiferent ca Flexifuel. Aceasta versiune functioneaza si pe bioetanol. Ambele versiuni de 1.8 au 125 CP. Topper-ul pe benzina este de 145 CP 2.0, care costa 25.400 de euro cu cutie de viteze manuala. O distribuitoare automata este o optiune de 1.585 de euro.
Dieselele sunt de asemenea disponibile. Gama incepe cu 1.6 TDCi cu 90 CP de la 26.500 de euro. Un 109 TDCi de 109 CP cu filtru de particule reprezinta 27.900 de euro in lista de preturi. 1.8 TDCi cu 115 CP costa 28.300 de euro. Modelul de varf printre dizelele este 2.0 TDCI cu 136 CP. Acest model este echipat standard cu un filtru de particule si costa 30.235 euro.
Pentru toate versiunile, pe toate versiunile se poate comanda un pachet sportiv din titan sau versiunea de lux Ghia. Noul C-Max este disponibil de la mijlocul lunii aprilie.
 
Masina este practica si spatioasa. Am 1,95 metri, deci conduceti cu scaunul din fata in pozitia din spate. Scaunele din spate glisante spre interior (unde pliati al cincilea scaun distanta) sunt de obicei in pozitia din spate, astfel incat sa existe o multime de spatiu in spate. Dupa rambursarea celui de-al cincilea loc, exista suficient spatiu pentru bagaje - aproximativ 450 din cei 550 de litri, cred ca pentru cumparaturi zilnice, etc. In vacanta, se pot face multe. Bicicletele de pe bara de remorcare si o cutie de acoperis pentru si mai mult spatiu. Cand trec printr-un garaj pentru a arunca o privire asupra unor masini pentru distractie, spatiul interior ma dezamageste invariabil. Pe scurt, exista intr-adevar mult spatiu in aceasta generatie C-max 2007-2010.
 
confort
 
Climatizare, parbriz incalzit, control de croaziera, navigare, oglinda interioara intunecata automat, tot felul de lumini (inclusiv o lumina descendenta in jos cand iesiti), toate foarte placute.
 
consum
 
Consumul nu este excesiv de economic cu 1: 17.1 (urmarit cu incasarile de combustibil peste 2 ani), dar este acceptabil. Am un stil de conducere destul de linistit, franarea motorului, dar 130 daca este posibil. Daca ma descurc cu adevarat (100 la volan, aproape fara franare) primesc 1: 18.5. Cu cutie de acoperis 1:16; cu rulota 1: 9.4.
 
intretinere
 
Acesta este 1.6 Tdci, un bloc notoriu daca pot sa cred recenziile, asa ca am decis sa mentin bine masina pentru a evita probleme. Deci, de exemplu, schimbarea uleiului la maxim 20.000 km. Tot in 2016, la 120.000 km, in conformitate cu reglementarile, a fost instalat un nou filtru de particule, care a dus la o factura de 1100 euro. In acest fel, conducerea diesel este putin mai economica. Data viitoare (la 240.000 km) poate merge pentru o revizuire. Mai mult, furtunul turbo a fost inlocuit in 2017 si am suferit o scurgere de ulei. Dealerul a inlocuit garnitura de ulei + curea de distributie + pompa de apa, deoarece trebuia sa se desfasoare. Din pacate, inca scurgeri de ulei. In cele din urma dealerul a gasit scurgerea, au existat scurgeri si alte garnituri (dopuri plus strat in jurul dopurilor) care se afla in blocul motor din cauza fabricarea motorului (sau similar). Acesta din urma a fost solutionat in conditii de clementa. Dupa aceea, se pare ca nu a fost necesara inlocuirea curelei de distributie si a pompei de apa. Oricum, nu mai trebuie. Deoarece costurile de intretinere erau deja in crestere, treceti la un garaj universal. In 2018 si 2019 s-a facut doar intretinere normala. Sunt acum la 1200 de euro / an in intretinere in 4 ani. Speram ca masina va continua sa faca ceea ce ar trebui sa faca in urmatorii ani si este inca ceva mai scazuta.
 
Incredere
 
Destul de intretinere, dar poate masina nu m-a lasat niciodata acolo - cu exceptia unuia. Acea data am avut radioul masinii cu cheia la contact timp de cateva ore, dar nu mi-am dat seama ca si luminile sunt aprinse (automat). Este mai putin inteligent. Apropo, este destul de normal ca o masina sa nu fie parcata regulat pe marginea drumului, nu-i asa?
La livrare intr-o sambata dupa-amiaza am observat ca anvelopele de vara recent montate vibrau deja cu 80 km / h si mai mult. Acasa la un garaj local, dar lasati-l sa se echilibreze, nu ceva pentru a sta in masina timp de 2 ore pentru a-l repara. Mai tarziu, in timpul unui comutator de vara la iarna, anvelopele din nou vibreaza si se echilibreaza din nou. Am doar un set de jante, poate ca cablurile trebuie sa fie asezate mereu si iar. La odometrul citit 171000, anvelopele de vara erau purtate, iar anvelopele de iarna au devenit foarte vechi. Pentru a evita sa fiti nevoiti sa schimbati in mod constant si sa reveniti la echilibru, in aprilie 2019 au trecut la Vredestein Quatrac toate anvelopele de sezon, care ulterior s-au dovedit a fi greu de echilibrat. In cele din urma, a vizitat un garaj cu un echilibrator Hunter superior, apoi a fost rezolvat. Se observa o scuturare usoara. Ma intreb daca ar putea fi altceva. Am facut si aliniere in 2018, deoarece anvelopele de vara erau cuplate.
 
Alte enervari minore
 
Nicio masina fara suparari minore (sau ai un sfat)? Capacul de poker continua sa se dezlantuiasca, chiar si dupa ce am instalat o noua coperta de poker neoriginala. Actualizarile de navigare costa 90 de euro. Cu toate acestea, imi place sa conduc navigarea masinii, ecran frumos si directii clare, de asemenea cu sunet oprit. Din fericire, cateva lucruri care se rup, care nu ar trebui sa se rupa (cum ar fi cu Renault, sau Opels, de 15 ani).
 
cost
 
Vin all-in la 35 ct / km, adica o suma de 6650 euro / an la 19000 km / an, sau 552 euro pe luna (din care 99 euro intretinere, 114 euro impozit, 119 euro diesel, 171 euro amortizare si 49 asigurare euro). Mai ales deprecierea este dezamagitoare, deoarece dieseli au scazut greu in ultimii ani ... Apoi, coborati oricum pana ajunge noul filtru de particule
 
REPARATII Ford C-Max 1.6 Tdci 109 Cp
C-max are 10 ani in ianuarie, din pacate a inceput cu unele probleme. In primul rand, o anvelopa sparta. Am crezut ca il pot conduce in continuare in garaj  Intre timp, in timpul acestei calatorii a iesit multa caldura si ar fi preferat dupa aceea o remorca. Dupa inlocuirea alternatorului, masina are tulburari vagi. Lumina bateriei se va aprinde atunci cand masina a condus putin mai repede sau a avut mult trafic in oras. Farurile palpaie, de asemenea, la ralantiu. Bateria in sine a fost testata de mai multe ori si s-a dovedit a fi OK; alternatorul a fost inlocuit din nou sub garantie; cablajul a fost verificat de la alternator. Masina a avut chiar o revizuire a unitatii de contorizare. Acest lucru se refera la aparatele electronice din spatele contoarelor, care pot provoca erori ciudate cu C-max si focalizare din cauza conexiunilor de lipire slabe. Exista mai multe povesti despre acest lucru pe forumul focus. Dupa revizuire, problema este din pacate inca acolo si fac un link catre ventilatorul de racire care va porni daca motorul trebuie racit la viteza mica. Deocamdata, ignorati aceasta eroare. Se pare ca nu doare. Daca aveti un varf auriu, atunci sunt recomandat.
 
Cu un consum de 4,5 litri / 100 km - 63 mpg Marea Britanie - 52 mpg SUA (Media), 0 pana la 100 km / h (62 km / h) in 11,3 secunde, o viteza maxima maxima de 115 mph (185 km / h), o bordura greutate de 3092 lbs (1392 kg), C MAX Trend Sun 1.6 TDCi 109HP are un motor Inline 4 cilindri turbo, motor diesel.
Acest motor produce o putere maxima de 109 CP (108 CP - 80 kW) la 4000 rpm si un cuplu maxim de 240 Nm (177 lb.ft) la 1750 rpm. Puterea este transmisa pe drum de catre tractiunea cu roti din fata (FWD) cu o cutie de viteze manuala cu 5 viteze.
Despre detaliile de sasiu responsabile de mentinerea drumului, comportamentul de manipulare si confortul de mers, C MAX are Independent. McPherson struts. Arcuri de bobina. Bara anti-rulou. suspensie frontala si Independent. Arcuri de bobina. Bara anti-rulou. suspensie spate. Dimensiunile stocului de anvelope sunt de 205/55 pe jante de 16 inch in fata, iar 205/55 pe jante de 16 inch in spate. Pentru oprirea puterii, sistemul de franare C MAX Trend Sun 1.6 TDCi 109HP include discuri ventilate in fata si discuri in spate.
Modelul C MAX este o masina fabricata de Ford, vanduta noua de la anul 2007 la 2011

2008 Ford C-Max 1.6 TDCi (110) Titanium DPF (man. 5) (model pentru Europa) specificatii auto si analiza datelor de performanta

Fisa tehnica specificata cu date tehnice si date de performanta, plus o analiza a concurentei directe a pietei Ford C-Max 1.6 TDCi (110) Titanium DPF (man. 5) in 2008, modelul cu caroserie cu 5 usi multifunctionale si Line-Line 4 1560 cm3 / 95,1 cui dimensiunea motorului, 80 kW / 109 CP / 107 CP (ECE) de putere, 240 Nm / 177 lb-ft de cuplu, 5-viteza manuala pentru Europa. Specificatii care prezinta dimensiunile exterioare si interioare, economia de combustibil, viteza maxima, datele fabricii performante si estimarea ProfesCars ™: acest Ford ar accelera 0-60 mph in 10,7 sec, 0-100 km / h in 11,4

O parere despre C-max 1.6 Tdci 109 cp 

Este o masina foarte incapatoare, trage bine, nu te lasa in depasiri sau chestii de genul. Consumul in extern este bun, asta depinde foarte mult de stilul de condus, la 90-100km/h consumul este de 4,80-5,2, insa pe la 130-140/h ajunge undeva la 5,6-5,8. Cand vine vorba de consum in oras, lucrurile se schimba, 8 cu aproximatie, iar daca vorbim de Bucuresti, care nu mai intra nici in categoria de oras, ci mai mult busculada, vorbim de consumul afisat in bord, adica 10-11. Sunt multumit de masina, este foarte buna.