Serie | An | kW/HP | Cmc | Cod motor | Tip |
1.0 EcoBoost 74/101 |
2018/04 - |
74/101 |
998 |
SFJE, SFJF, SFJH, SFJJ, SFJK |
benzina |
1.0 EcoBoost 92/125 |
2018/04 - |
92/125 |
998 |
M1JL, M1JM |
benzina |
1.0 EcoBoost 103/140 |
2018/04 - |
103/140 |
998 |
YYJE |
benzina |
1.0 EcoBoost mHEV 114/155 |
2021/01 - |
114/155 |
999 |
BZJA |
Hybrid |
1.0 EcoBoost mHEV 92/125 |
2021/01 - |
92/125 |
999 |
B7JA, B7JB, B7JC |
Hybrid |
1.5 TDCi 63/85 |
2018/04 - |
63/85 |
1499 |
XUJC, XUJD, XUJE, XUJF, XUJG |
diesel |
1.5 TDCi 88/120 |
2017/05 - |
88/120 |
1499 |
XWJA, XWJB, XWJC |
diesel |
Piese originale Ford Fiesta Active 2018-2023
Ford Fiesta este foarte popular printre cumparatorii de masini europeni si ramane unul dintre cele mai cautate modele de supermini in fiecare luna. Cu un apetit din ce in ce mai mare pentru masinile in stil crossover in ultimul timp, Ford a adaugat un alt fir la arcul Fiesta, adaugand un alt model la gama, Fiesta Active. Cu un stil crossover cu inaltimea de rulare ridicata, Fiesta Active mareste atractivitatea masinii in mod similar cu Hyundai i20 Active, Opel Crossland X si Citroen C3 Aircross. Am fost impresionati de cel mai recent Ford Fiesta cand l-am condus pe drumurile europene anul trecut, dar merita Activele cheltuiala suplimentara?
Interior:
In mod surprinzator, Active nu este foarte diferita de Fiesta normala in interior. In ciuda renovarii exterioare in stil SUV, in interior nu este mai incapator, desi este suficient de incapator pentru a gazdui patru adulti intr-un confort relativ, cinci la rand. Tabloul de bord este aranjat in mod logic si incorporeaza ecranul tactil Ford Sync 3 de opt inci, care accepta, de asemenea, conectivitate perfecta pentru smartphone-uri, datorita Apple CarPlay si Android Auto. Desi ecranul tactil este usor de utilizat si indeplineste majoritatea cerintelor, nu este la fel de impresionant ca sistemul echivalent Volkswagen Polo. Exista o multime de ajustari pentru sofer prin scaun si volan, iar inaltimea crescuta de rulare adauga si putin mai multa vizibilitate pe drum. Masina noastra de testare este echipata cu scaune sport extrem de confortabile, cu ornamente galbene, care arata si simt piesa.
Motoare:
Fiesta Active este echipata cu motorul Ford EcoBoost turbo de 1,0 litri pe benzina, ceea ce este o veste excelenta, deoarece este o unitate geniala. Cu 100 de cai putere si o transmisie manuala cu sase trepte, Active se deplaseaza cu usurinta prin oras si se deplaseaza bine si la viteze de autostrada, in tot acest timp cu un zumzet caracteristic cu trei cilindri. Totusi, acesta este singurul motor oferit in gama in acest moment, ceea ce inseamna ca nu exista unitati diesel de luat in considerare. Acestea fiind spuse, micul EcoBoost este rezonabil de rentabil de rulat, iar Ford pretinde o economie medie de 6,1 l/100 km, in timp ce taxa anuala pentru autovehicule este listata la doar 200 de euro.
Conducere:
Cel mai recent Ford Fiesta este unul dintre cele mai bune masini de condus din clasa sa si, in ciuda faptului ca este mai inalt si mai orientat spre crossover, Active urmeaza exemplul in acest sens. Este distractiv sa conduci pe drumuri intortocheate si prinde bine drumul cu o directie receptiva si o relativa echilibru. Are tendinta de a rula mai lat in viraje decat Fiesta Supermini, mai mica, dar o vom ierta pentru asta. Suspensia usor revizuita si inaltimea crescuta de rulare fac minuni pentru calitatea de rulare a lui Fiesta Active si ofera o absorbtie mult imbunatatita a denivelarilor pe suprafete de drum mai putin favorabile.
Preturi si caracteristici:
Preturile pentru noul Ford Fiesta Active incep de la 18.885 EUR, ceea ce este considerabil mai mult decat versiunea comparabila Fiesta (15.377 EUR). Am condus modelul „Active 2” cu specificatii superioare, care beneficiaza de o serie de echipamente imbunatatite, desi preturile incep de la 20.734 EUR. Actie 2 este bine echipat cu jante din aliaj de 17 inchi, o schema contrastanta de culori a acoperisului negru, sine negre de acoperis, un sistem de sunet Bang & Olufsen imbunatatit, Ford Sync si afisaj infotainment cu ecran tactil de opt inchi, control de croaziera, stergatori cu senzor de ploaie si recunoasterea semnelor de circulatie. Exista, de asemenea, scaune din panza sport imbunatatite, cu accente si detalii galbene, impreuna cu o cotiera centrala. Masina noastra de testare este, de asemenea, echipata cu o selectie de accesorii optionale, inclusiv schema de vopsea alba inghetata si senzori de parcare din spate. Fiesta Active se inspira din lumea SUV-urilor, cu inaltimea de rulare ridicata, confortul de rulare mai fin si stilul mai gros decat Fiesta supermini. Ramane distractiv sa conduci si cu costuri de functionare reduse de la motoarele excelente EcoBoost. Acestea fiind spuse, nu este mai spatioasa decat Fiesta obisnuita, desi este considerabil mai scumpa si nici nu este cu adevarat un SUV. Daca sunteti indreptat spre o masina de dimensiuni supermini cu putin mai multa prezenta, este una de luat in considerare impreuna cu Hyundai i20 Active. Nu exista multe alte optiuni in acest segment.
Varianta Active inspirata de SUV se distinge prin elemente de design mai robuste pentru un caracter aventuros. O grila superioara larga are striuri verticale puternice, finisate in negru lucios, cu orificii laterale mai inalte si mai proeminente care reflecta pozitia inalta si incrucisata a lui Active.Sapte noi modele de jante din aliaj completeaza noul stil exterior indraznet si sunt disponibile si doua noi culori exterioare – Boundless Blue si Beautiful Berry.
Pentru cel mai inalt nivel de design si exclusivitate, pachetele disponibile Vignale pentru seriile Titan, ST-Line si Active ofera caracteristici de design unice, inclusiv jante exclusive de aliaj de 17 si 18 inchi, materiale premium pentru scaune Sensico si elemente decorative de interior cu efect de carbon mat, in functie de pe varianta.
„Fiesta este o masina mica, cu personalitate reala. Natura si calitatea sa distractiv de condus au fost intotdeauna exprimate prin stilul sau”, a declarat Amko Leenarts, director, Design, Ford din Europa. „Pentru noua noastra Fiesta, am creat personaje si mai distinctive pentru fiecare dintre variantele Fiesta, astfel incat clientii nostri sa poata alege o versiune care sa reflecte propriul stil si viziunea asupra vietii.”
Grupuri motoare pentru azi si maine
Noul Fiesta ofera experiente de condus rafinate, receptive si eficiente din punct de vedere al consumului de combustibil, utilizand o gama de sisteme de propulsie EcoBoost Hybrid de 48 volti mild hybrid si EcoBoost pe benzina.
Conceput pentru a reduce costurile de functionare, sporind in acelasi timp factorul distractiv de condus din centrul atractiei Fiesta, modelele EcoBoost Hybrid dispun de un demaror/generator integrat cu curea (BISG) in locul alternatorului standard, permitand recuperarea si stocarea energiei de obicei. pierdute in timpul franarii si al rularii in rulare pentru a incarca un acumulator litiu-ion de 48 volti, racit cu aer.
BISG actioneaza, de asemenea, ca un motor, integrandu-se cu motorul si utilizand energia stocata pentru a oferi asistenta cuplului in timpul conducerii si acceleratiei normale, precum si pentru a rula accesoriile electrice ale vehiculului. Tehnologia poate reporni motorul in doar 350 de milisecunde, permitand sistemului Auto Start-Stop sa opreasca motorul in scenarii cum ar fi atunci cand se opreste pana la o viteza sub 25 km/h (15 mph), chiar si atunci cand vehiculul este in treapta cu viteza. pedala de ambreiaj apasata, pentru economii si mai mari de combustibil.
Noul motor EcoBoost Hybrid de 1,0 litri al lui Fiesta Active, este disponibil cu puteri de 125 CP si 155 CP, combinate cu o transmisie manuala cu sase trepte. Eficienta combustibilului WLTP de la 4,9 l/100 km si emisiile de CO2 de la 111 g/km 2 reprezinta o imbunatatire cu 5% in comparatie cu un motor EcoBoost de 1,0 litri non-hibrid de 125 CP, cu economii de pana la 10% in scenariile de condus in oras. conform datelor Ford.