Piese auto Ford Kuga 2013-2016 2.0 TDCi 140 cp

Produsul a fost adaugat la Favorite!
Produsul a fost sters de la Favorite!
Piese auto Ford Kuga 2013-2016 2.0 TDCi 140 cp

Piese Ford Kuga 2013-2016 2.0 TDCi UFMA 103 KW

Piese Ford Kuga Mk2 2.0 TDCi 140 cp, diesel



Piese pentru Ford Kuga 2013 - 2016 2.0 TDCi 140 Cp regasiti pe PieseFord.Ro

Ford Kuga este un SUV de familie elegant, care impartaseste o multime de parti ale sale cu Ford Focus. S-ar putea sa cautati daca ati obtinut ochii pe un Skoda Kodiaq, Mazda CX-5 sau Hyundai Tucson.

Intr-adevar, Kuga arata putin ca un Focus care se lasa sa treaca peste blocare. Aveti aceeasi grila inteligenta, faruri strapungatoare si curbe pe partea masinii - toate fac ca volumul Kuga sa para un Focus care a avut prea multe placinte. Modelele de baza sunt in concordanta cu rotile relativ mici de 17 inch, dar cresc pana la 18 inci in versiunile Vignale si 19 inci in masinile sportive ST-Line.

Asemanarile lui Kuga cu Focusul continua in interior, unde obtineti acelasi design curat cu butoane conventionale rezervate comenzilor stereo si incalzitorului. De asemenea, veti obtine acelasi ecran de infotainment de 8 inci aparut pe partea de sus a tabloului, care este usor de utilizat, dar nu cel mai frumos de privit.

 

Noul Kuga este mai lung, mai lat si are o ampatament mai mare decat masina pe care o inlocuieste. Drept urmare, noul model ofera o camera excelenta pentru umeri si cap, in timp ce in spate va satisface cu bucurie un cuplu de adulti, chiar daca trei din spate sunt mai degraba.

Cu toate acestea, pe o nota pozitiva, bancheta Kuga aluneca inainte si inapoi pentru a echilibra spatiul picioarelor si spatiul de incarcare si puteti avea scaunele exterioare incalzite. Minunat. Cizma Kuga nu este grozava. Nu numai ca este mai mic decat alternativele principale ”, dar, daca mergeti pentru modelul PHEV, bateria sa o face si mai mica. Sigur, ambele vor lua cateva valize mari, plus genti mai mici, insa viata de familie testeaza in mod constant spatiul de incarcare si multe altele sunt intotdeauna binevenite.

Exista o mare cantitate de alegeri atunci cand vine vorba de motoare. Benzina, motorina, hibrid plug-in, hibrid, usor hibrid, il numiti, a ajuns. Nu poate fi un pic confuz, dar trebuie doar sa decideti cum va veti folosi Kuga. Deseori in oras? cei 1,5 150 CP vor fi minunati, sau hibridul plug-in daca ratingul scazut de CO2 va va economisi bani din impozitul companiei.

Daca faceti mai multi kilometri pe autostrada, ar putea avea sens sa mergeti pentru motorizarea de 2,0 litri 150 CP, care devine o tehnologie inteligenta cu hibrid usor pentru a imbunatati economia de combustibil.

Indiferent de Kuga pe care o alegeti, puteti fi sigur ca va fi unul dintre cele mai amuzante SUV-uri de familie din jur. Se orienteaza frumos, nu se apleaca in jurul colturilor si se apuca tare. O vizibilitate buna si un cerc de cotitura decent il fac sa functioneze simplu si in oras, in timp ce se va dovedi confortabil si linistit pe autostrada.

Ford a fost un pic mai slab cand a venit sa lanseze un SUV mic - sau „crossover” asa cum au devenit acum cunoscuti. In timp ce Nissan Qashqai si Volkswagen Tiguan faceau valuri, Ford nu a fost vazut nicaieri. Poate ca brandul nu a vrut sa se grabeasca sa dezvolte un 4x4 compact, care s-ar putea sfarsi la fel de nepopular ca teribilul ”cand l-ati vazut pe ultimul drum pe Opel Antara.

Deci, Ford si-a luat timpul. Si, desi este posibil sa nu fi fost primul la petrecere, Kuga este unul dintre cele mai bune SUV-uri compacte de pe piata. La fel ca rivalii sai, Kuga este conceput mai ales pentru utilizarea pe drum, mai degraba decat pentru a aborda partii noroioase, asa ca nu este o surpriza sa vezi o abordare atletica decat ciudata a designului. Cu grila de marca si luminile intoarsa, Kuga este un excelent exemplu de design „Kinetic” al lui Ford. Este cu siguranta una dintre cele mai vizibile traversari de pe piata. Pare o masina premium si este aceeasi poveste in interior. Cand a lansat Mondeo in 2007, Ford si-a imbunatatit radical jocul in ceea ce priveste calitatea interioara si a continuat in acelasi sens cu Kuga. Aspectul este simplu, dar elegant si, in ciuda multor nuante negre, nu este intunecat, desi lipsa versatilitatii scaunelor din spate inseamna ca nu este la fel de practic ca si celelalte traversari. Desi hayonul despartit este o atingere foarte utila.

Dar Kuga este cu adevarat capul si umerii deasupra restului cand vine vorba de manipulare. Folosind aceeasi platforma ca Focus, se realizeaza un echilibru bun intre manevrare si confort, cu o agilitate buna in colturi si o calatorie iertatoare. Linia motorului este simpla, cu un diesel de 2,0 litri, care vine cu doua iesiri de putere (versiunea cu putere mai mica disponibila cu 2WD) si o benzina de 2,5 T, care este foarte distractiva, dar foarte insetata.

Exista o senzatie de calitate reala in interiorul Kuga si are o viata foarte usoara cu interiorul. Tapiteria din plastic argintiu din jurul consolei centrale si stereo (si satelit daca este montat) pare putin in afara locului si nu este in acord cu senzatia „premium”, dar lucrurile precum manerele usii si maneta de angrenare au toate o greutate placuta lor.

Standard pentru toate modelele, butonul de pornire / oprire al motorului, denumit „butonul de pornire” de Ford este o atingere superioara. Dar pozitionarea dintre cele doua aerisiri principale este putin ciudata si nu este evident instantaneu ca este comutatorul principal de aprindere.

Pozitia de conducere in Kuga este la fata locului si vizibilitatea intreaga este buna, desi stalpii C grosi fac parcarea putin complicata. In spate se simte foarte asemanator cu un Focus, dar ii lipseste capacitatea de a fi ceva asemanator unui Volkswagen Tiguan, in ciuda unui ampatament cu 86 mm mai lung.

Rasturnarea scaunelor din spate nu este la fel de simpla ca in Volkswagen. Trebuie sa intorci bazele mai intai si, spre deosebire de rivalul sau, nu aluneca inainte sau inapoi. Cizma ofera un spatiu bun, cu 410 litri si exista spatiu de stocare suplimentar sub podeaua portbagajului. Merita sa specificati sistemul optional de deflatie a anvelopelor de 50 GBP, deoarece acest lucru va ofera posibilitatea de a trece la anvelopele runflat atunci cand primul set este uzat. Puteti elimina apoi spatiul de economisire a spatiului si eliberati o multime de spatii de incarcare suplimentare sub podeaua de incarcare din spate.

Spatiul pentru pasageri din Ford este usor dezamagitor si nu este mai bun decat un hatchback Focus. Sala de picioare este adecvata si se simte suficient de spatioasa, dar nu poate concura rivalii din aceasta clasa, cum ar fi Honda CR-V. Nu exista nici buzunarele usilor din spate. Cu toate acestea, trapa divizata inseamna ca nu trebuie sa deschideti intregul hayon pentru a accesa cizma. Este ideal daca aveti doar cateva sacose de cumparaturi pentru a fi introduse sau daca va aflati intr-o parcare mica cu mai multe etaje. Cizma are, de asemenea, un capac de incarcare auto-retractant.

Exista doar doua invelisuri: Zetec si Titan, cu pachete suplimentare pentru a adauga mai multa piele sau doua tipuri diferite de satnav si alte bunatati care pot juca pretul de la 20.500 de lire sterline la aproximativ 27.500 de lire sterline.

Echipamente standard de la lansare:

Caracteristicile Zetec includ pornire fara cheie, jante din aliaj de 17 inci, aer conditionat, Program de stabilitate electronica (ESP), ABS cu distributie electronica Brakeforce (EBD), combustibil Ford Easy, alarma Thatcham din categoria 1 si conector MP3.

Titaniu adauga stergatoarele de detectare a ploii, sticla cu nuante de albastru, piele decorata, control de croaziera, faruri automate si control electronic electronic al temperaturii aerului. Printre optiunile premium suplimentare disponibile, camera cu vedere spre spate, acoperisul panoramic, conectivitatea USB si radio DAB.

Aproape fiecare Kuga de pe drum este un diesel - un Dagenham construit 2.0 TDCI Duratorq pe care Ford il face acum pentru Peugeot, Citroen si Volvo. Este o adevarata bijuterie a unui motor si unul pe care il evaluam foarte puternic, asa ca nu este de mirare ca este la fel de impresionant in Kuga cu un raspuns bun si o natura lina.

Este destul de linistit la pornire si datorita izolatiei fonice bune, foarte linistit atunci cand sunteti in miscare. Exista de fapt doua versiuni ale acestui motor - cea standard cu 140 CP si un model de 163 CP mai puternic. Ambele au o multime de cuplu, ceea ce inseamna o acceleratie puternica a angrenajului, cu un model de livrare de 320Nm de 163 CP, la 2000 rot / min.

De asemenea, este de varf si va accelera de la 0-62 mph in 9,6 secunde in timp ce economia pretinsa este de 47,1mpg. Consumul mediu de patru Kugas testat de soferi diferiti a variat de la 33.5mpg la 45.8mpg, comparativ cu cifrele urbane revendicate si combinate de 34.9 si 44.1mpg. Noua cutie de viteze automata cu dublu ambreiaj PowerShift de la Ford este disponibila si ofera schimbari cu adevarat rapide, desi optarea pentru aceasta pe motorina superioara considera ca emisiile de CO2 cresc de la 159g / km la 179g / km mutandu-l pana la benzi VED de la G la I.

Daca este eficienta, dupa aceea, mergeti la modelul 2WD care vine cu motorul 2.0 TDCI 140 CP (un 4x4 cu acest motor este de asemenea disponibil). Nu veti observa diferenta dintre aceasta fiind doar cu doua roti, daca veti avea doar fiecare tractiune pe asfalt (in afara de zapada si gheata), dar veti observa la pompe, deoarece poate avea o medie de 47.9mpg in timp ce CO2 este 156g / km.

Desigur, Kuga nu este cu adevarat conceput pentru a merge off road. Acesta este un SUV razboinic urban, nu un var de tara si 95% dintre persoanele care il cumpara nu se vor aventura niciodata mai departe de drum decat sa parcheze pe iarba la o vanzare de cizme auto. Conducand-o, aproape nu stiti ca sunteti intr-un SUV, in afara de a putea vedea peste unele garduri vii. Nu exista aproape nimic din subtilul acesta care cantareste directia. Evident, nu este la fel de crocant ca un Focus, dar este un SUV pe care l-ai putea conduce confortabil destul de repede in fiecare zi, fara a fi iritat de problemele sale de manipulare. Ford prefera sa descrie Kuga drept „crossover”, mai degraba decat un SUV, iar acest lucru reprezinta unele dintre deficientele sale in ceea ce priveste practicile. Modelul pe benzina este rapid, dar insetat, deci alegerea mai buna este turbodieselul 2.0 TDCi cu performantele sale rotunjite, economice. Exista borduri Zetec si Titan, iar prima are tot ce ai nevoie. O versiune cu tractiune fata este de asemenea disponibila; acest lucru este bun pentru a conduce si reduce costurile de functionare in continuare. Kuga a primit o facelift foarte subtila in 2010, cu o grila actualizata si bara de protectie.

Ford Kuga cu motorina este unul dintre cele mai curate si mai economice SUV-uri compacte de pe piata, ceea ce inseamna taxa rutiera mai scazuta si calatorii mai putin frecvente la pompele statiei de alimentare decat la rivali. Preturile de intretinere sensibile ajuta, de asemenea, la fel ca valoarea reziduala ridicata asteptata atunci cand veniti sa o vindeti. Pentru economie maxima, mergeti la modelul diesel TDCi de 2,0 litri cu tractiune fata - are o cifra oficiala de consum combinat de 46,3mpg si o banda scazuta de impozit, datorita emisiilor decente de CO2 de 159 g / km. Spre deosebire de multi dintre concurentii sai, inspirati de off-roader, Kuga se ocupa cu o precizie neobisnuita, ceea ce face alegerea soferului dorit. Motorul pe benzina de 2,5 litri ofera performante pentru a rivaliza cu o trapa fierbinte, desi platiti pentru asta cu un consum redus de combustibil. Alegeti un Kuga cu motorul diesel TDCi de 2,0 litri si veti obtine un echilibru mai bun dintre performante si o economie impresionanta - cifra oficiala de consum combinat este cotata la 44,1mpg. Ce este mai mult, daca alegeti modelul de tractiune din fata si il veti imbunatati cu aproximativ 2mpg, desi este posibil sa regretati cand zapada incepe sa cada in timpul iernii. Ford Kuga este mai concentrat pe sofer decat rivalii sai, dar acest lucru nu este in detrimentul confortului pe drum. In timp ce suspendarea este ferma, nu este incomoda. Interiorul este bine amenajat in fata, cu scaune de sustinere si un tablou de bord usor de citit, clar aranjat. Ford a taiat chiar si o portiune din partea superioara a garniturii usii pentru a-ti pune bratul pe ea confortabil. Zgomotul vantului este evident la viteza, la fel ca si unele urlete din anvelope.

SUV-ul Kuga ofera mai putin spatiu de pornire decat Focus!

Practicitatea este ceea ce in cele din urma lasa Kuga in jos, deoarece serveste mai putin spatiu de pornire decat hatchback-ul Focus. Scaunele din spate nu sunt deosebit de generoase in camera, iar pasagerii mai inalti constata ca sunt lipsiti de spatiul picioarelor. Daca capacitatea de transport este prioritara, concurentii SUV precum Nissan X-Trail vor avea mult mai mult sens.

Masina a obtinut cinci puncte complete in testul sau de accident Euro NCAP

Fiecare membru al familiei Kuga vine echipat standard cu control de tractiune si control electronic de stabilitate, precum si airbag-uri frontale, laterale si perdele. Nu a fost suficient de mult timp in showroom-uri pentru a fi prezentat in numeroase sondaje de satisfactie a proprietarilor, desi Focus-ul de vanzare uriasa - pe care se bazeaza Kuga - a avut rezultate bune in astfel de rapoarte.

Pornire fara cheie, conexiune MP3 si functii de aliaje

La lansare, Ford a anuntat ca Kuga va viza in mod clar Tiguanul Volkswagen - si a apreciat in consecinta stilul de viata off-roader. Acest lucru face ca masina sa para cam scumpa, desi Ford a echipat-o pentru a compensa. Elementele inteligente, cum ar fi pornirea fara cheie, o conexiune audio MP3 si jante din aliaj sunt standard pentru toate versiunile, in timp ce modelele de inalta specificatie din Titan adauga lux, cum ar fi tapiteria din piele si reglarea dublei zone climatice.

Scorul de siguranta Ford Kuga a fost excelent in testele oficiale de accidente europene cu stele maxime pentru siguranta ocupantilor pentru adulti si copii si un scor ridicat - trei stele din patru - pentru protectia pietonilor. Echipamentul de siguranta include sase airbag-uri, ABS, control de tractiune, ESP cu control anti-rollover si asistenta electronica la frana. Kuga este dotat, de asemenea, cu o alarma standard.

Desi portbagajul de 360 ​​de litri are o dimensiune decenta, de fapt transporta mai putin decat un Focus si este mult mai mic decat alti 4x4 ca Honda CR-V. Totusi, hayonul despicat este la indemana - geamul poate fi deschis mai degraba decat intregul cizme, ceea ce este ideal daca ai doar o mica geanta de cumparaturi. sistem precum transportatorii S-MAX sau Galaxy.

Marca Ford

Modelul Kuga

Generatia Kuga II

Modificare (motor) 2.0 TDCi (140 CP)

Inceputul productiei 2012 an

Sfarsitul productiei 2014 an

Arhitectura Powertrain Motor cu combustie interna

SUV tip caroserie

locuri 5

Usi 5

Specificatii de performanta

Consumul de combustibil (economie) - urban 6,3 l / 100 km

37.34 mpg SUA

44.84 Marea Britanie mpg

Consumul de combustibil (economie) - extra urban 4,7 l / 100 km

50.05 mpg SUA

60.1 Marea Britanie mpg

Consumul de combustibil (economie) - combinat 5,3 l / 100 km

44.38 mpg SUA

53.3 Marea Britanie mpg

Diesel tip combustibil

Accelerare 0 - 100 km / h 10,6 sec

Accelerare 0 - 62 km / h 10,6 sec

Accelerare 0 - 60 mph (Calculat de Auto-Data.net) 10,1 sec

Viteza maxima 190 km / h

118,06 mph

Standard de emisie Euro 5

Emisiile de CO2 139 g / km

Raport greutate-putere 11,5 kg / CP

Specificatii motor

Putere 140 CP @ 3750 rpm.

Putere pe litru 70,1 CP / l

Cuplu 320 Nm @ 1750-2750 rpm.

236,02 lb.-ft. @ 1750-2750 rpm.

Locatia motorului Fata, transversal

Deplasarea motorului 1997 cm3

121.86 cu. in.

Numarul de cilindri 4

Pozitia cilindrilor Inline

Alezaj cilindru 85 mm

3,35 in.

Cursa pistonului 88 mm

3,46 in.

Raportul de compresie 16

Numarul de supape pe cilindru 4

Sistem de combustibil Diesel Commonrail

Turbina Turbocharger / Intercooler

Distributie DOHC

Spatiu, volum si greutati

Greutate bordura 1605 kg

3538.42 lbs.

Max. greutate 2250 kg

4960.4 lbs.

Sarcina maxima 645 kg

1421.98 lbs.

Spatiu portbagaj - minim 425 l

15.01 cu. ft.

Spatiu portbagaj - maxim 1568 l

55,37 cu. ft.

Capacitatea rezervorului de combustibil 60 l

15,85 US SUA | 13.2 Marea Britanie gal

Dimensiuni

Lungime 4524 mm

178.11 in.

Latime 1838 mm

72,36 in.

Inaltime 1702 mm

67.01 in.

Ampatament 2690 mm

105,91 in.

Partea din fata 1563 mm

61,54 in.

Pista spate 1565 mm

61,61 in.

Caracteristici de tractiune, frane si suspensii

Arhitectura trenului de tractiune ICE conduce rotile din fata ale vehiculului

Roata de antrenare Roata din fata

Numarul de angrenaje (transmisie manuala) 6

Sisteme de asistenta ABS (sistem anti-blocare franare)

Tip de directie Suport de directie

Anvelopele cu dimensiunea 235/55 R17; 235/50 R18; 235/45 R19

Jante de dimensiuni 7.0J x 17; 7,5J x 17; 7,5J x 18; 8,0J x 19