Piese auto Ford Kuga 2013-2016 2.0 TDCi 4x4 136 cp

Produsul a fost adaugat la Favorite!
Produsul a fost sters de la Favorite!
Piese auto Ford Kuga 2013-2016 2.0 TDCi 4x4 136 cp

Piese Ford Kuga 2013-2016 2.0 TDCi 4x4 UKMA 100 KW

Piese Ford Kuga Mk2 2.0 TDCi 4x4 136 cp, diesel



Piese pentru Ford Kuga 2013 - 2016 2.0 TDCi 4x4 136 Cp regasiti pe PieseFord.Ro

Printre alte SUV-uri de familie, Ford Kuga anterior era o masina cu aspect bun. Acum, insa, este cu atat mai distinctiv sa te uiti, iar alegerile sale de motor sunt la zi. Este unul dintre cele mai bune SUV-uri de dimensiunea sa pentru a conduce, si are un pret scazut si cu o cantitate generoasa de echipamente standard incluse. Doar recunoasteti ca exista cizme mai mari in jur si cabine mai pline pentru bani similari.

Daca nu va deranjeaza acele aspecte negative, vizitati pagina noastra de oferte Kuga pentru a va asigura ca veti obtine cele mai bune preturi. Cu cea de-a treia generatie a modelului Kuga, Ford a proiectat linia motorului pentru a include o tehnologie hibrida usoara si plug-in. In ceea ce priveste energia diesel, exista o unitate EcoBlue de 1,5 litri cu 120PS si un EcoBlue de 2,0 litri mai performant care livreaza 190 CP. Acest motor diesel cu capacitate mai mare este acum oferit cu o tehnologie hibrida usoara si produce 150 CP.

Pentru o companie care s-a bazat pe vehicule utilitare sportive pentru o proportie atat de mare din castigurile sale globale, Ford a avut un record surprinzator de nepatat cu lucrurile din Marea Britanie - pana in 2008 si sosirea versiunii din prima generatie a acestui model, Kuga. Pe atunci, asa-numitele vehicule „Crossover” - masini cu designul unui SUV si simtul unui hatchback familial - erau o tendinta emergenta pe care aproape fiecare marca a trebuit sa o urmeze de atunci. Acesta a copiat abordarea alternativelor din clasa Nissan Qashqai, dar a adaugat un aspect butch-er si o experienta de conducere mai buna, o combinatie care a inregistrat Ford peste 45.000 de vanzari din Marea Britanie in mai putin de patru ani inainte de sosirea acestui model MK2 la inceputul lui 2013.

Prioritatile aici nu au fost dificile pentru designerii Ford. Cumparatorii Kuga din a doua generatie si-au dorit ca masinile lor sa fie mai eficiente. Si aveau nevoie sa fie mai mari. La urma urmei, in versiunea initiala a acestui model, camera de bagaje si spatiul cabinei scaunelor din spate erau inferioare celor din cele mai comparabile hatchback-uri din familie - ceea ce pur si simplu nu era suficient de bun pentru o masina de aceasta dimensiune si clasa. Din fericire, solutia statea intr-o directie pe care Ford mergea oricum. Contoarele de fasole Blue Oval au decretat deja ca a doua generatie Kuga va fi un design global care, insemnat peste Atlantic drept „Ford Escape”, trebuie sa satisfaca si nevoile mai mari ale cumparatorilor din America de Nord. Cu alte cuvinte, era mereu mai mare.

Marimea suplimentara a adus o prezenta suplimentara si un scop perceput, care, cel putin din punct de vedere vizual, a pozitionat acest design nu numai ca un concurent Qashqai Crossover, ci si ca o masina pe care s-ar putea sa o luati in serios impotriva SUV-urilor soft roading, cum ar fi, sa zicem, Toyota RAV4 sau un Honda’s CR-V. Cu alte cuvinte, acest MK2 Kuga avea un apel mai larg. Cu siguranta era mai inteligent si mai accesibil sa alergi. Dar apoi, o multime de alte masini vizate similar din aceasta epoca fac afirmatii similare. Aceasta s-a vandut pana cand o versiune puternic facelifted a fost lansata la inceputul anului 2016.

Ford Kuga este mai concentrat pe sofer decat rivalii sai, dar acest lucru nu este in detrimentul confortului pe drum. In timp ce suspendarea este ferma, nu este incomoda. Interiorul este bine amenajat in fata, cu scaune de sustinere si un tablou de bord usor de citit, clar aranjat. Ford a taiat chiar si o portiune din partea superioara a garniturii usii pentru a-ti pune bratul pe ea confortabil. Zgomotul vantului este evident la viteza, la fel ca si unele urlete din anvelope. Practicitatea este ceea ce in cele din urma lasa Kuga in jos, deoarece serveste mai putin spatiu de pornire decat hatchback-ul Focus. Scaunele din spate nu sunt deosebit de generoase in camera, iar pasagerii mai inalti constata ca sunt lipsiti de spatiul picioarelor. Daca capacitatea de transport este prioritara, concurentii SUV precum Nissan X-Trail vor avea mult mai mult sens. Fiecare membru al familiei Kuga vine echipat standard cu control de tractiune si control electronic de stabilitate, precum si airbag-uri frontale, laterale si perdele. Nu a fost suficient de mult timp in showroom-uri pentru a fi prezentat in numeroase sondaje de satisfactie a proprietarilor, desi Focus-ul de vanzare uriasa - pe care se bazeaza Kuga - a avut rezultate bune in astfel de rapoarte. La lansarea sa, Ford a anuntat ca Kuga va viza in mod clar Tiguanul Volkswagen - si a apreciat in consecinta stilul de viata off-roader. Acest lucru face ca masina sa para un pic scumpa, desi Ford a echipat-o pentru a compensa. Elementele inteligente, cum ar fi pornirea fara cheie, o conexiune audio MP3 si jante din aliaj functioneaza ca standard la toate versiunile, in timp ce modelele de inalta specificatie din Titan adauga lux, cum ar fi tapiteria din piele si reglarea climei cu dubla zona.

Ford a fost un pic mai slab cand a venit sa lanseze un SUV mic - sau „crossover” asa cum au devenit acum cunoscuti. In timp ce Nissan Qashqai si Volkswagen Tiguan faceau valuri, Ford nu a fost vazut nicaieri. Poate ca brandul nu a vrut sa se grabeasca sa dezvolte un 4x4 compact, care s-ar putea sfarsi la fel de nepopular ca teribilul ”cand l-ati vazut pe ultimul drum pe Opel Antara.

Deci, Ford si-a luat timpul. Si, desi este posibil sa nu fi fost primul la petrecere, Kuga este unul dintre cele mai bune SUV-uri compacte de pe piata. La fel ca rivalii sai, Kuga este conceput mai ales pentru utilizarea pe drum, mai degraba decat pentru a aborda partii noroioase, asa ca nu este o surpriza sa vezi o abordare atletica, mai degraba decat eleganta. Cu grila de marca si luminile intoarsa, Kuga este un exemplu excelent de design „Kinetic” al lui Ford. Este cu siguranta una dintre cele mai vizibile traversari de pe piata. Pare o masina premium si este aceeasi poveste in interior. Cand a lansat Mondeo in 2007, Ford si-a imbunatatit radical jocul in ceea ce priveste calitatea interioara si a continuat in acelasi sens cu Kuga. Aspectul este simplu, dar elegant si, in ciuda multor nuante negre, nu este intunecat, desi lipsa versatilitatii scaunelor din spate inseamna ca nu este la fel de practic ca si celelalte traversari. Desi hayonul despartit este o atingere foarte utila.

Dar Kuga este cu adevarat capul si umerii deasupra restului cand vine vorba de manipulare. Folosind aceeasi platforma ca Focus, se realizeaza un echilibru bun intre manevrare si confort, cu o agilitate buna in colturi si o calatorie iertatoare. Linia motorului este simpla, cu un diesel de 2,0 litri, care vine cu doua iesiri de putere (versiunea cu putere mai mica disponibila cu 2WD) si o benzina de 2,5 T, care este foarte distractiva, dar foarte insetata.

Exista o senzatie de calitate reala in interiorul Kuga si are o viata foarte usoara cu interiorul. Tapiteria din plastic argintiu din jurul consolei centrale si stereo (si satelit daca este montat) pare putin in afara locului si nu este in acord cu senzatia „premium”, dar lucrurile precum manerele usii si maneta de angrenare au toate o greutate placuta lor.

Standard pentru toate modelele, butonul de pornire / oprire al motorului, denumit „butonul de pornire” de Ford este o atingere superioara. Dar pozitionarea dintre cele doua aerisiri principale este putin ciudata si nu este evident instantaneu ca este comutatorul principal de aprindere.

Pozitia de conducere in Kuga este la fata locului si vizibilitatea intreaga este buna, desi stalpii C grosi fac parcarea putin complicata. In spate se simte foarte asemanator cu un Focus, dar ii lipseste capacitatea de a fi ceva asemanator unui Volkswagen Tiguan, in ciuda faptului ca are un ampatament cu o lungime de 86 mm.

Rasturnarea scaunelor din spate nu este la fel de simpla ca in Volkswagen. Trebuie sa intorci bazele mai intai si, spre deosebire de rivalul sau, nu aluneca inainte sau inapoi. Cizma ofera un spatiu bun, cu 410 litri si exista spatiu de stocare suplimentar sub podeaua portbagajului. Merita sa specificati sistemul optional de deflatie a anvelopelor de 50 GBP, deoarece acest lucru va ofera posibilitatea de a trece la anvelopele runflat atunci cand primul set este uzat. Puteti elimina apoi spatiul de economisire a spatiului si eliberati o multime de spatii de incarcare suplimentare sub podeaua de incarcare din spate.

Spatiul pentru pasageri din Ford este usor dezamagitor si nu este mai bun decat un hatchback Focus. Sala de picioare este adecvata si se simte suficient de spatioasa, dar nu poate concura rivalii din aceasta clasa, cum ar fi Honda CR-V. Nu exista nici buzunarele usilor din spate. Cu toate acestea, trapa divizata inseamna ca nu trebuie sa deschideti intregul hayon pentru a accesa cizma. Este ideal daca aveti doar cateva sacose de cumparaturi pentru a fi introduse sau daca va aflati intr-o parcare mica cu mai multe etaje. Cizma are, de asemenea, un capac de incarcare auto-retractant.

Exista doar doua invelisuri: Zetec si Titan, cu pachete suplimentare pentru a adauga mai multa piele sau doua tipuri diferite de satnav si alte bunatati care pot juca pretul de la 20.500 de lire sterline la aproximativ 27.500 de lire sterline.

Echipamente standard de la lansare:

Caracteristicile Zetec includ pornire fara cheie, jante din aliaj de 17 inci, aer conditionat, Program de stabilitate electronica (ESP), ABS cu distributie electronica Brakeforce (EBD), combustibil Ford Easy, alarma Thatcham din categoria 1 si conector MP3.

Titaniu adauga stergatoarele de detectare a ploii, sticla cu nuante de albastru, piele decorata, control de croaziera, faruri automate si control dual electronic al temperaturii aerului. Printre optiunile premium suplimentare disponibile, camera cu vedere spre spate, acoperisul panoramic, conectivitatea USB si radio DAB.

Aproape fiecare Kuga de pe drum este un diesel - un Dagenham construit 2.0 TDCI Duratorq pe care Ford il face acum pentru Peugeot, Citroen si Volvo. Este o adevarata bijuterie a unui motor si unul pe care il evaluam foarte puternic, asa ca nu este de mirare ca este la fel de impresionant in Kuga cu un raspuns bun si o natura lina.

Este destul de linistit la pornire si datorita izolatiei fonice bune, foarte linistit atunci cand sunteti in miscare. Exista de fapt doua versiuni ale acestui motor - cea standard cu 140 CP si un model de 163 CP mai puternic. Ambele au o multime de cuplu, ceea ce inseamna o acceleratie puternica a angrenajului, cu un model de livrare de 320Nm de 163 CP, la 2000 rot / min.

De asemenea, este de varf si va accelera de la 0-62 mph in 9,6 secunde in timp ce economia pretinsa este de 47,1mpg. Consumul mediu de patru Kugas testat de soferi diferiti a variat de la 33.5mpg la 45.8mpg, comparativ cu cifrele urbane revendicate si combinate de 34.9 si 44.1mpg. Noua cutie de viteze automata cu dublu ambreiaj PowerShift de la Ford este disponibila si ofera schimbari cu adevarat rapide, desi optarea pentru aceasta pe motorina superioara considera ca emisiile de CO2 cresc de la 159g / km la 179g / km mutandu-l pana la benzi VED de la G la I.

Daca este eficienta, dupa aceea, mergeti la modelul 2WD care vine cu motorul 2.0 TDCI 140 CP (un 4x4 cu acest motor este de asemenea disponibil). Nu veti observa diferenta dintre aceasta fiind doar cu doua roti, daca veti avea doar fiecare tractiune pe asfalt (in afara de zapada si gheata), dar veti observa la pompe, deoarece poate avea o medie de 47.9mpg in timp ce CO2 este 156g / km.

Desigur, Kuga nu este conceput cu adevarat sa plece de pe drum. Acesta este un SUV razboinic urban, nu un var de tara si 95% dintre oamenii care il cumpara nu se vor aventura niciodata mai departe de drum decat sa parcheze pe iarba la o vanzare de cizme auto. Conducand-o, aproape nu stiti ca sunteti intr-un SUV, in afara de a putea vedea peste unele garduri vii. Nu exista aproape nimic din subtilul acesta care cantareste directia. Evident, nu este la fel de crocant ca un Focus, dar este un SUV pe care l-ai putea conduce confortabil destul de repede in fiecare zi, fara a fi iritat de problemele sale de manipulare.

Ford Kuga s-a bucurat de un aspect si prezenta de cand a fost lansat in 2008, care l-a ridicat peste multi dintre rivalii sai cu mai multa baterie. Aspectul sau clasic este in concordanta cu tendinta SUV-urilor, departe de abilitatea serioasa off-road, de a creste confortul si practicitatea pe drum. Aici, Kuga exceleaza datorita cunostintelor Ford cand vine vorba de a face masinile sa calareasca si sa se ocupe cu aplomb. In interior, Kuga isi continua ofensiva de farmec cu un tablou elegant, scaune confortabile si cizme spatioase. Ford nu a vazut niciodata nevoia de a oferi o gama larga de motorizari in Kuga, recunoscand ca, oricum, majoritatea cumparatorilor vor beneficia de motorul diesel. Cu toate acestea, initial, Ford a oferit doar un motor diesel pentru cumparatorii Kuga, ceea ce insemna unii care au dorit mai multa putere. Motorul a crescut de la 134 CP la 138 CP, initial, la jumatatea anului 2010, cand a fost adaugata o noua versiune de 161 CP din acest motor de 2,0 litri pentru a extinde gama. Un singur motor turbo cu 2,5 cilindri, cu cinci cilindri, este singura alta optiune, care a ajuns la inceputul anului 2008, dar reprezinta o proportie minuscula din vanzarile Kuga datorita setei sale de 28,5mpg si a emisiilor de dioxid de carbon de 234 g / km care o exclud. pentru soferii companiei. Un Kuga cu roti din fata cu motor diesel de 2,0 litri si emisii de 159 g / km (mai tarziu redus la 154 g / km) s-a alaturat gamei la sfarsitul anului 2008 pentru a ispiti unii utilizatori de afaceri. Pentru recenzia completa a Ford Kuga, cititi mai departe.

Scorul de siguranta Ford Kuga a fost excelent in testele oficiale de accidente europene cu stele maxime pentru siguranta ocupantilor pentru adulti si copii si un scor ridicat - trei stele din patru - pentru protectia pietonilor. Echipamentul de siguranta include sase airbag-uri, ABS, control de tractiune, ESP cu control anti-rollover si asistenta electronica la frana. Kuga este dotat, de asemenea, cu o alarma standard.

Desi portbagajul de 360 ​​de litri are o dimensiune decenta, de fapt transporta mai putin decat un Focus si este mult mai mic decat alti 4x4-uri precum Honda CR-V. Totusi, hayonul despicat este la indemana - geamul poate fi deschis mai degraba decat intregul cizme, ceea ce este ideal daca ai doar o mica geanta de cumparaturi. sistem precum transportatorii S-MAX sau Galaxy.

In schimb, scaunele se pliaza doar in jos - si trebuie sa rasuciti mai intai bazele pentru a obtine un etaj plat. Pe partea din spate, pasagerii din spate pot conecta gadgeturi sau reincarca telefoane mobile folosind priza conventionala cu trei pini intre scaunele din fata - o caracteristica excelenta. Exista gauri infioratoare in partea din fata pentru pastrarea in siguranta a obiectelor, inclusiv o cutie de manusi de dimensiuni corecte si un compartiment adanc in consola centrala, dar absenta unor rucsacuri din spate pentru lucrurile copiilor este dezamagitoare.

Marca Ford

Modelul Kuga

Generatia Kuga II

Modificare (motor) 2.0 TDCi (136 CP) 4x4

Inceputul productiei 2012 an

Sfarsitul productiei 2014 an

Arhitectura Powertrain Motor cu combustie interna

SUV tip caroserie

locuri 5

Usi 5

Specificatii de performanta

Consumul de combustibil (economie) - urban 7,2 l / 100 km

32.67 mpg SUA

39.23 Marea Britanie mpg

Consumul de combustibil (economie) - extra urban 5,1 l / 100 km

46.12 mpg SUA

55.39 Marea Britanie mpg

Consumul de combustibil (economie) - combinat 5,9 l / 100 km

39.87 mpg SUA

47,88 Marea Britanie mpg

Diesel tip combustibil

Accelerare 0 - 100 km / h 10,7 sec

Accelerare 0 - 62 km / h 10,7 sec

Accelerare 0 - 60 mph (Calculat de Auto-Data.net) 10,2 sec

Viteza maxima 188 km / h

116,82 mph

Standard de emisie Euro 5

Emisiile de CO2 154 g / km

Raport greutate-putere 12,1 kg / CP

Specificatii motor

Putere 136 CP @ 3750 rpm.

Putere pe litru 70,1 CP / l

Cuplu 320 Nm @ 1750-2750 rpm.

236,02 lb.-ft. @ 1750-2750 rpm.

Locatia motorului Fata, transversal

Deplasarea motorului 1997 cm3

121.86 cu. in.

Numarul de cilindri 4

Pozitia cilindrilor Inline

Alezaj cilindru 85 mm

3,35 in.

Cursa pistonului 88 mm

3,46 in.

Raportul de compresie 16

Numarul de supape pe cilindru 4

Sistem de combustibil Diesel Commonrail

Turbina Turbocharger / Intercooler

Distributie DOHC

Spatiu, volum si greutati

Greutate bordura 1692 kg

3730.22 lbs.

Max. greutate 2250 kg

4960.4 lbs.

Sarcina maxima 558 kg

1230.18 lbs.

Spatiu portbagaj - minim 425 l

15.01 cu. ft.

Spatiu portbagaj - maxim 1568 l

55,37 cu. ft.

Capacitatea rezervorului de combustibil 60 l

15,85 US SUA | 13.2 Marea Britanie gal

Dimensiuni

Lungime 4524 mm

178.11 in.

Latime 1838 mm

72,36 in.

Inaltime 1701 mm

66,97 in.

Ampatament 2690 mm

105,91 in.

Partea din fata 1563 mm

61,54 in.

Pista spate 1565 mm

61,61 in.

Caracteristici de tractiune, frane si suspensii

Roata motoare Toate tractiunile pe roti (4x4)

Numarul de angrenaje (transmisie manuala) 6

Sisteme de asistenta ABS (sistem anti-blocare franare)

Tip de directie Suport de directie

Anvelopele cu dimensiunea 235/55 R17; 235/50 R18; 235/45 R19

Jante de dimensiuni 7.0J x 17; 7,5J x 17; 7,5J x 18; 8,0J x 19