Piese auto Ford Tourneo Connect 2013-2018 1.5 TDCi 75 cp

Produsul a fost adaugat la Favorite!
Produsul a fost sters de la Favorite!
Piese auto Ford Tourneo Connect 2013-2018 1.5 TDCi 75 cp

Piese Ford Tourneo Connect 2013-2018 1.5 TDCi XUGA 55 KW

Piese Ford Tourneo Connect Mk2 1.5 TDCi 75 cp, diesel



Piese pentru Ford Tourneo Connect 2013 - 2018 1.5 TDCi 75 Cp regasiti pe PieseFord.Ro

Ford ofera vanelor sale bare de protectie noi, optiuni pentru roti si tehnologie Active Grille Shutter - care se inchide automat pentru a reduce rezistenta atunci cand fluxul de aer racit la radiator nu este necesar ca standard.

Transit Connect ofera o transmisie manuala cu sase trepte ca standard pentru toate motoarele. Clientii care prefera o cutie de viteze automata au acum optiunea transmisiei automate cu opt trepte Ford, oferita cu variantele de motor EcoBlue de 100 CP si 120 CP si proiectata pentru a optimiza in continuare consumul de combustibil si a oferi performante receptive. Caracteristicile includ:

Adaptive Shift Scheduling, care evalueaza stilurile de conducere individuale pentru a optimiza cronometrele schimbarii vitezelor. Sistemul poate identifica pantele in panta si coborare si virajele puternice si poate regla schimbarile de viteza in consecinta pentru o experienta de conducere mai stabila, mai captivanta si mai rafinata.

Controlul calitatii schimbarii adaptive, care evalueaza informatiile despre vehicul si mediu pentru a ajuta la ajustarea presiunilor ambreiajului pentru schimbari de viteza uniforme. De asemenea, tehnologia poate regla netezimea schimbarii pentru a se potrivi stilului de conducere

In compartimentul motorului, Ford Transit Connect utilizeaza cel mai recent motor diesel 1.5 TDCi al Ford in trei stari de ton, numerotate 75 (74 CP), 100 (99 CP) si 120 (118 CP). Versiunile 75 si 100 sunt livrate cu un manual cu cinci trepte, in timp ce modelul 120 este cu sase trepte, iar modelele 100 si 120 pot fi ambele cu un Powershift auto. De asemenea, puteti specifica impresionantul motor pe benzina 1.0 EcoBoost 100 turbo de 99 CP, care are o cutie de viteze manuala cu sase trepte. Putini cumparatori de autoutilitare vor fi tentati sa se indeparteze de motorina, dar pentru lucrari urbane usoare, benzina turbo poate avea sens. Autoutilitara Transit Connect are multe in comun cu gama de autoturisme Ford. De la caracteristicile de design unghiular din jurul capatului frontal pana la tabloul de comutare interior si, mai clar, experienta de conducere compusa, flexibila. Este un efort fin din partea Ford, care se afla aproape de varful clasei de furgonete compacte. Un lifting in 2018 ofera Transit Connect un nou nas si o tehnologie suplimentara la bord, inclusiv cel mai recent control vocal Sync 3 de la Ford si cea mai proasta cifra economica combinata pe care o puteti obtine cu Ford Transit Connect este cea de 50,4mpg obtinuta de modelul pe benzina EcoBoost. Optiunile motorului diesel TDCi de 1,5 litri, pe care aproape toata lumea le va alege, se incadreaza in suportul de 58,9 mpg la 68,9mpg. Adaugati PowerShift auto si economia este de 56,5 mpg.

Ceea ce are un impact mai mare asupra performantei pompelor este daca optati pentru sistemul stop-start, pachetul Fuel Economy si apoi pachetul complet ECOnetic Economy. Cel mai economic Transit Connect este un ECOnetic cu stop-start si limitatorul de viteza optional de 62 mph, ceea ce ofera returnari de 72,4 mpg. Toate modelele Transit Connect primesc acelasi rezervor de combustibil de 60 de litri, oferind o gama larga intre umpluturi si, in cazul in care soferii petrec atat de mult timp departe de pompe incat uita ce combustibil sa puna, capacul de umplere anti-combustibil Easy-Fuel de la Ford este standard. Intervalele de service pentru autoutilitara sunt in fiecare an sau 20.000 de mile.

Modelul L2 mai mare extinde lungimea sarcinii de la 1.753mm la 2.153mm si ofera un volum de incarcare de 3,6 metri cubi. Incarcarile utile maxime ale versiunilor L2 sunt usor mai mari, la aproximativ 720 kg, in functie de specificatii, dar cu modificarile optionale cu sarcina utila ridicata pot gazdui incarcari putin peste 1.000 kg.

Capacitatile de incarcare utile ale Transit Connect sunt destul de competitive in clasa camionetelor compacte, dar atat Citroen Berlingo, cat si Renault Kangoo pot face fata cu ceva mai mult in ceea ce priveste volumul de incarcare direct.

Ford doreste sa sublinieze ca chiar si versiunea L1 poate transporta doua europalete si poate lua articole lungi de 3 metri incarcate in diagonala. L2 poate prelua articole lungi de 3,4 metri cu ajutorul peretilor optionali Loadthrough si a foilor de gips-carton de 8’x4 ’din zona de incarcare.

Cele mai vechi versiuni ale Transit Connect sunt alimentate in cea mai mare parte de motorul diesel de 1,6 litri cu o gama de 75, 95 sau 115 CP. Modelele cu putere redusa vin cu o transmisie cu cinci trepte, in timp ce modelul de 115 CP vine cu o cutie cu sase trepte. Exista, de asemenea, un motor pe benzina de 1,0 litri EcoBoost cu 100 CP, impreuna cu o versiune mai puternica de 1,6 litri cu 150 CP. 1.6 EcoBoost a fost eliminat treptat in 2016.

Dieselul de 95 CP este unul dintre punctele culminante ale gamei: este un motor flexibil, care este acasa pe drumurile de tara sau in oras, indiferent daca autoutilitara este incarcata sau neincarcata. In treapta de viteza performanta este puternica datorita cuplului de 230 Nm, iar rafinamentul este puternic. Singura problema reala este lipsa unei a sasea trepte de viteza pe autostrada, dar acest lucru este rezolvat prin specificarea motorului de putere mai puternic de 115 CP, care primeste sase trepte de viteza ca standard.

Chiar si motorul diesel de baza de 75 CP ofera un cuplu decent la 220 Nm, in timp ce motorul de top de 115 CP produce 270 Nm. Cel mai curat model este pachetul optional de economie de combustibil echipat cu 1.5 TDCI; va intoarce 105g / km de CO2 si o medie de 70,6mpg oficial. La sfarsitul anului 2016, 1.6 TDCI a fost axat in favoarea modelului 1.5 TDCI - denumit „EcoBlue” - cu mai multa putere si emisii mai mici. Iesirile de putere au crescut usor - 75 100 si 120 CP - si toate versiunile produc un cuplu mai mare, cea mai vanduta unitate de 100 CP producand 250 Nm la 2000 rpm.

O actualizare la mijlocul vietii in 2018 a oferit tuturor camionetelor o cutie de viteze manuala cu sase trepte ca standard, in timp ce Ford a adaugat automatul cu opt trepte la lista de optiuni si a oferit interiorului o schimbare atat de necesara, cu scaune noi, bord actualizat si optiunea de infotainment cu ecran tactil. .

Motorul cu patru cilindri 1.5 TDCI a fost, de asemenea, puternic revizuit si redenumit EcoBlue. Cu toate acestea, datorita regulilor WLTP mai stricte pentru masurarea consumului de combustibil si a emisiilor de CO2, pretentiile economice din 2018 sunt mai mici comparativ cu versiunile mai vechi ale Transit Connect. Aceasta inseamna ca vechile cifre de 58-71mpg sunt inlocuite cu 56-60mpg. EcoBoost de 1,0 litri este promovat cu un oficial de 44,1 mpg, care este cu aproximativ 6mpg mai mic decat cifra Ford din 2018. 

Noul Ford Connect a fost lansat, Ford declarand ca va stabili noi standarde pentru capacitatea de incarcare, costul de proprietate si fiabilitatea in segmentul camionetelor compacte.

Va fi disponibil cu noul motor Ford EcoBoost de 1,0 litri si va primi tehnologie noua, precum Active City Stop. Versiunile ampatament scurt si ampatament lung vor fi oferite cu un volum total de suprafata de incarcare de 2.9m3 si 3.6m3. Impreuna cu autoutilitara panoului va fi o versiune cu dubla cabina in dubla si Kombi.

Caracteristicile, incluzand o trapa de incarcare in perete si scaunul pasagerului rabatabil, permit transportarea in siguranta a incarcaturilor lungi de pana la 3,0 m (SWB) si 3,5 m (LWB) in vehicul. Noile caracteristici suplimentare pentru a spori productivitatea de zi cu zi includ un scaun dublu pentru pasager, astfel incat modelele de camionete sa poata transporta acum trei persoane in cabina.

Pentru modelele Kombi si Double-Cab-in-Van, capacitatea maxima a scaunelor este de cinci (SWB) sau sapte (LWB), iar scaunele din spate versatile si un perete din plasa mobila permit configurarea zonei de incarcare dupa cum este necesar. In plus, modelul LWB are o capacitate unica de rabatare a scaunului, care optimizeaza spatiul de incarcare din spatiul pasagerului din fata spre spate si permite transportarea de sarcini de pana la 3 metri.

Linia de propulsie include motorul Duratorq TDCi de 1,6 litri cu o gama de variante de 75 CP, 95 CP si 115 CP, si noul motor pe benzina EcoBoost de 1,0 litri de 100 CP plus o versiune a motorului EcoBoost de 1,6 litri disponibil cu un motor de sase transmisie automata cu viteza.

Actualizarea Transit Connect introduce un nou aspect frontal inteligent, pe care o grila Transit cu trei bare, combinata cu faruri mai subtiri - cu lampi puternice cu xenon HID si lumini de zi cu LED disponibile pe modelele din seria inalta, se combina cu un fascia inferior mai aerodinamic si spoiler frontal pentru oferiti un aspect nou.

In interiorul Transit Connect, o cabina modernizata are un panou de instrumente revizuit, cu o noua zona de control centrala, care incorporeaza un ecran tactil color de sase inci, inspirat de tablete, pe modelele din seria inalta, cu sistemul de comunicatii si divertisment SYNC 3 de la Ford. Noile materiale de finisare ofera un mediu de lucru elegant si rezistent pentru zilele lungi de lucru in cabina.

Motorul diesel EcoBlue de 1,5 litri al Ford combina cele mai noi tehnologii de injectie de combustibil, turbocompresor si control al emisiilor cu un design al motorului cu frecare redusa pentru a oferi performante imbunatatite alaturi de un consum redus de combustibil.

Pentru clientii care au nevoie de o optiune de benzina, noul Transit Connect ofera o versiune avansata a multipremiatului motor EcoBoost de 1,0 litri, care incorporeaza modificari semnificative ale chiulasei, injectiei de combustibil si sistemelor de control al emisiilor pentru a oferi imbunatatiri suplimentare in ceea ce priveste combustibilul. eficienta. Tehnologiile includ si dezactivarea cilindrilor, care permit motorului sa functioneze pe doi cilindri la sarcini reduse, pentru a reduce pierderile de pompare si pentru a imbunatati consumul de combustibil. O transmisie manuala cu sase trepte modernizata este acum montata standard pe toate motoarele. Motorul EcoBlue de 1,5 litri poate fi, de asemenea, specificat cu o noua transmisie automata cu opt trepte avansata, care a fost proiectata pentru a oferi o eficienta optima a consumului de combustibil, alaturi de performante sensibile si schimbari de viteza rapide si rapide.

Transit Connect introduce o gama cuprinzatoare de functii de asistenta pentru sofer pe primul segment, inclusiv Limitator inteligent de viteza - care permite reglarea automata a vitezei maxime a vehiculului sa ramana in limitele legale, asistenta pre-coliziune cu sistemul de franare de urgenta pentru detectarea pietonilor, stabilizarea vantului lateral si Active Park Assist care ajuta la directionarea vehiculului atat in ​​locuri de parcare paralele cat si perpendiculare.

La fel ca modelul de iesire, noul Transit Connect ofera operatorilor de vehicule comerciale o gama remarcabila de capacitati, cu optiuni ampatament scurte si lungi, oferind volume de incarcare de pana la 3,6 m 3 (VDA), capacitate de incarcare utila variind de la 520-890 kg si stiluri de caroserie, inclusiv camioneta, kombi si cabina dubla.

Autoutilitarele L2 au spatiu pentru doua palete Euro si impresionant usa glisanta este suficient de larga pentru a permite incarcarea si descarcarea paletului Euro lateral. Masa bruta a vehiculului este cuprinsa intre 2,0 si 2,4 tone. Pentru a pune asta in perspectiva, inseamna ca chiar si cel mai mic model poate transporta 25 de pungi standard de ciment inainte de a fi supraincarcat. Cu toate acestea, spre deosebire de Opel Combo, Transit Connect nu primeste un sistem electronic de avertizare la suprasarcina. Transit Connect poate trage pana la 1200 kg si specificarea unei bare de tractare potrivite din fabrica adauga controlul stabilitatii remorcii. Puntea de incarcare a Transit Connect este extrem de scazuta si astfel usureaza incarcarea si descarcarea, ajutata de usile din spate care pot fi deschise la 90 sau 180 de grade, in timp ce exista o usa laterala glisanta neteda. In plus, poate fi specificata o usa cu deschidere ascendenta spate vitrata cu stergere.

Randul de scaune din spate se desparte 60/40 la modelele cu cabina dubla si poate fi pliat plat, dar merita mentionat faptul ca scaunele pliate nu stau la acelasi nivel cu puntea de incarcare - astfel incat incarcarea obiectelor lungi si grele, cum ar fi obiectele mari de mobilier complicat. Cu toate acestea, cabina dubla ofera mult spatiu, facandu-l o duba ideala pentru echipaj pentru cinci persoane.

Nu atat de ideal nu este randul din fata al dubei obisnuite. Scaunul este asezat pentru a se potrivi cu doi pasageri din randul din fata, ceea ce pune Transit Connect in dezavantaj fata de rivalii sai cu trei locuri. Pe partea pozitiva, acest aranjament inseamna un scaun versatil al pasagerului din fata, care poate fi pliat pentru depozitarea cutiilor mari in cabina. In plus, scaunul mic din mijloc poate fi pliat in jos intr-o zona de lucru sau masa si poate fi ridicat pentru a dezvalui o cutie de depozitare la indemana. Intr-adevar, depozitarea in cabina este excelenta, cu cabine decente la bord, usi si deasupra parasolarelor.

Calitatea materialului este impresionanta, cu materiale plastice stergatoare rezistente care ar trebui sa reziste la ani de abuz. Cabina este dotata standard cu facilitati de creaturi precum radio DAB, conectivitate USB si comenzi audio montate pe volan. O priza 230V / 150W cu trei pini si un tampon de incarcare fara fir pentru un telefon mobil sunt oferite ca fiind disponibile ca optiuni suplimentare. Dieselul de 95 CP este unul dintre punctele culminante ale gamei: este un motor flexibil care acasa pe drumurile de tara sau in oras, indiferent daca autoutilitara este incarcata sau neincarcata. In treapta de viteza, performanta este puternica datorita cuplului de 230 Nm, iar rafinamentul este puternic. Singura problema reala este lipsa unei a sasea trepte de viteza pe autostrada, dar acest lucru este rezolvat prin specificarea motorului de putere mai puternic de 115 CP, care primeste sase trepte de viteza ca standard.

Chiar si motorul diesel de baza de 75 CP ofera un cuplu decent la 220 Nm, in timp ce motorul de top de 115 CP produce 270 Nm. Cel mai curat model este pachetul optional de economie de combustibil echipat cu 1.5 TDCI; va intoarce 105g / km de CO2 si o medie de 70,6mpg oficial.

La sfarsitul anului 2016, 1.6 TDCI a fost axat in favoarea modelului 1.5 TDCI - denumit „EcoBlue” - cu mai multa putere si emisii mai mici. Iesirile de putere au crescut usor - 75 100 si 120 CP - si toate versiunile produc un cuplu mai mare, cea mai vanduta unitate de 100 CP producand 250 Nm la 2000 rpm.

O actualizare la mijlocul vietii in 2018 a oferit tuturor camionetelor o cutie de viteze manuala cu sase trepte ca standard, in timp ce Ford a adaugat automatul cu opt trepte la lista de optiuni si a oferit interiorului o schimbare atat de necesara, cu scaune noi, bord actualizat si optiunea de infotainment cu ecran tactil. .

Transit Connect a fost lansat cu TDCi de 1.6 litri Ford de incredere in 2014, cu 75, 95 sau 115 CP. Pentru cei care parcurg zilnic distante mai mici, este oferita si benzina EcoBoost de 1,0 litri 100 CP. La sfarsitul anului 2016, Ford a inlocuit 1.6 TDCi cu motorul diesel 1.5 EcoBlue, scazand emisiile de evacuare si crescand cuplul.

Motorina 1.5 produce mai multa putere - 75, 100 sau 120 CP - in timp ce cuplul maxim creste la 300 Nm pentru cea mai puternica versiune. Cumparatorii pot, de asemenea, sa injecteze un stil octanic ridicat cu Transit Connect Sport. Toate modelele beneficiaza de sistemul de alimentare fara combustibil Easy Fuel al Ford, care face (aproape) imposibila introducerea unui tip gresit de combustibil in autoutilitara. Pe drum, Transit Connect ruleaza ca o masina de familie buna, cu directie bine ponderata si un cuplu redus de viteza pentru a transporta sarcini utile mari. Unele dintre cele mai vechi diesel 1.6 pot deveni destul de vocale in conditii de accelerare puternica, dar rafinamentul general este in regula cu cele mai noi motoare cu patru cilindri de 1,5. Majoritatea versiunilor mai vechi ale Transit Connect utilizeaza o cutie de viteze manuala cu cinci trepte, dar actualizarile la gama de modele in 2018 au introdus o transmisie cu sase trepte, impreuna cu o masina cu opt trepte.

Aspectul tabloului de bord este usor de stapanit si exista o multime de spatiu de stocare util pentru harti, documente libere si cupe. Toate camionetele primesc standard parbrizul Ford Quickclear, care incalzeste firele mici din sticla pentru a dezgheta ecranul fara a fi nevoie de razuire manuala.

Versiunea cu furgoneta cu panou a Transit Connect are doua locuri, in timp ce versiunile cabinei echipajului adauga o banca suplimentara cu trei locuri suplimentare, dar reduc spatiul de incarcare la doar 1,2 metri cubi in L1 si 1,6 metri cubi in L2. Versiunile mai noi primesc o tehnologie optionala utila, care include incarcarea telefonului fara fir, controlul climatizarii si o priza cu trei pini in cabina pentru incarcarea instrumentelor. Furgonete cu specificatii ridicate beneficiaza, de asemenea, de infotainment si navigare pe ecranul tactil.

Designul peretilor etansi este astfel incat foi de material de 2,4 x 1,2 metri (8x4 ft) sa se potriveasca in spatele unei autoutilitare L2. Iluminarea LED a spatiului de incarcare este o optiune stralucitoare si esentiala pentru oricine isi incarca / descarca autoutilitara noaptea.

Autoutilitarele L2 au spatiu pentru doua palete Euro si impresionant usa glisanta este suficient de larga pentru a permite incarcarea si descarcarea paletului Euro lateral. Masa bruta a vehiculului este cuprinsa intre 2,0 si 2,4 tone. Pentru a pune asta in perspectiva, inseamna ca chiar si cel mai mic model poate transporta 25 de pungi standard de ciment inainte de a fi supraincarcat. Cu toate acestea, spre deosebire de Ope; Combo, Transit Connect nu primeste un sistem electronic de avertizare la suprasarcina.

Transit Connect poate trage pana la 1200 kg si specificarea unei bare de tractare potrivite din fabrica adauga controlul stabilitatii remorcii. Puntea de incarcare a Transit Connect este extrem de scazuta si astfel usureaza incarcarea si descarcarea, ajutata de usile din spate care pot fi deschise la 90 sau 180 de grade, in timp ce exista o usa laterala glisanta neteda. In plus, poate fi specificata o usa cu deschidere ascendenta spate vitrata cu stergere.

Randul de scaune din spate se desparte 60/40 la modelele cu cabina dubla si poate fi pliat plat, dar merita mentionat faptul ca scaunele pliate nu stau la acelasi nivel cu puntea de incarcare - astfel incat incarcarea obiectelor lungi si grele, cum ar fi obiectele mari de mobilier complicat. Cu toate acestea, cabina dubla ofera mult spatiu, facandu-l o duba ideala pentru echipaj pentru cinci persoane.

Aveti grija la balamalele usilor din spate ruginite si verificati capacele portbagajelor din cauciuc ale articulatiei CV exterioare pentru a nu se desparte. Se poarta si daca lasa sa intre apa, articulatiile CV se vor uza rapid. Verificati anvelopele pentru uzura sau deteriorarea peretelui lateral. Daca exista semne de uzura neuniforma, ar putea insemna ca urmarirea a fost eliminata, iar peretii laterali sau rotile deteriorate semnaleaza, de asemenea, abuz. Verificati daca ambreiajul nu aluneca sau se agata, rostogolindu-va in secunda cu turatii reduse. Daca exista vreo dovada, negociati o reducere sau instalati una noua inainte de a cumpara. La exemple de kilometri mai mari, verificati daca cureaua de distributie a fost inlocuita. Ar fi trebuit sa se faca la fiecare 60.000 de mile sau patru ani, oricare ar fi cel mai devreme. Cumparatorilor originali li s-a oferit optiunea de a schimba cele doua scaune standard ale cabinei cu o banca de trei persoane, care ar putea fi comandata cu sau fara o trapa utila de incarcare pentru a trece prin obiecte mai lungi din zona de incarcare. Cu banca cu doua pasageri, exista o parte centrala a scaunului din spate pe care o puteti rabata pentru a face un birou. Sau puteti sa rabatati spatarul partii pasagerului scaunului si sa creati un punct de depozitare pentru cutiile pe care s-ar putea sa nu doriti sa le expediati in incinta. Din acest motiv, am cauta in mod activ un Connectechipat cu banca cu doua pasageri.

Marca Ford

Model Tourneo Connect

Generatia Grand Tourneo Connect

Modificare (motor) 1.5 Duratorq TDCi (75 CP)

Inceputul productiei 2014 an

Sfarsitul productiei 2015 an

Motorul cu ardere interna pentru arhitectura grupului propulsor

Tipul caroseriei Minivan

Locuri 5

Usi 5

Specificatii de performanta

Consum de combustibil (economic) - urban 5,6 l / 100 km

42 mpg SUA

50,44 mpg din Marea Britanie

Consum de combustibil (economic) - extra urban 4,6 l / 100 km

51,13 mpg SUA

61,41 mpg din Marea Britanie

Consum de combustibil (economic) - combinat 5 l / 100 km

47,04 mpg SUA

56,5 UK mpg

Emisii de CO2 130 g / km

Tip combustibil Diesel

Acceleratie 0 - 100 km / h 18,3 sec

Acceleratie 0 - 62 mph 18,3 sec

Acceleratie 0 - 60 mph (calculata de Auto-Data.net) 17,4 sec

Viteza maxima 145 km / h

90,1 mph

Standard de emisie Euro 5

Specificatiile motorului

Putere 75 Hp @ 3500 rpm.

Putere pe litru 48,1 Hp / l

Cuplu 220 Nm @ 1500 rpm.

162,26 lb.-ft. @ 1500 rpm.

Amplasarea motorului Fata, transversala

Cilindrata motorului 1560 cm3

95,2 cu. in.

Numarul de cilindri 4

Pozitia cilindrilor In linie

Alezaj cilindru 75 mm

2,95 in.

Cursa pistonului 88,3 mm

3,48 in.

Raport de compresie 16

Numar de supape pe cilindru 2

Sistem de combustibil Diesel Commonrail

Turbina Turbocompresor / Intercooler

Valvetrain SOHC

Capacitate ulei motor 3,8 l

4.02 SUA qt | 3,34 UK qt

Lichid de racire 5,8 l

6.13 SUA qt | 5.1 UK qt

Sisteme de motor Filtru de particule

Spatiu, volum si greutati

Spatiu portbagaj (minim) 1529 l

54 cu. ft.

Spatiu portbagaj (portbagaj) - maxim 2761 l

97,5 cu. ft.

Dimensiuni

Lungime 4818 mm

189,69 in.

Latime 1835 mm

72,24 in.

Latime cu oglinzi pliate 1966 mm

77,4 in.

Latime, inclusiv oglinzi 2137 mm

84,13 in.

Inaltime 1845 mm

72,64 in.

Ampatament 2662 mm

104,8 in.

Calea frontala 1568 mm

61,73 in.

Calea spate (spate) 1584 mm

62,36 in.

Cerc minim de rotire (diametrul de strunjire) 12,2 m

40,03 ft

Specificatii despre transmisie, frane si suspensii

Arhitectura trenului de rulare ICE conduce rotile din fata ale vehiculului

Roata motrice Tractiunea fata

Numar de trepte (transmisie manuala) 5

Suspensie fata independenta, Spring McPherson, cu stabilizator

Suspensie spate Grinda semi-dependenta cu stabilitate laterala a stabilizatorului

Frane fata Discuri ventilate, 320 mm

Frane spate Disc, 280 mm

Sisteme de asistenta ABS (sistem de franare antiblocare)

Tip de directie Rack de directie

Dimensiuni anvelope 205/60 R16

Dimensiunile jantelor 6.5J x 16