Piese auto Ford Tourneo Custom 2014-2018 2.2 TDCi 125 cp

Produsul a fost adaugat la Favorite!
Produsul a fost sters de la Favorite!
Piese auto Ford Tourneo Custom 2014-2018 2.2 TDCi 125 cp

Piese Ford Tourneo Custom 2014-2018 2.2 TDCi CYF4, CYFF 92 KW

Piese Ford Tourneo Custom Mk1 2.2 TDCi 125 cp, diesel



Piese pentru Ford Tourneo Custom 2014 - 2018 2.2 TDCi 125 Cp regasiti pe PieseFord.Ro

Masina este spatioasa, cu o vedere panoramica fabuloasa. Exista mult spatiu intre cap si acoperis. Spre surprinderea mea, este foarte stabil pe drum, in ciuda inaltimii si este usor de condus. Are suficienta putere pentru a accelera si a depasi rapid un alt vehicul. Treapta a 6-a este un mare plus. Scaunele sunt confortabile. Manerul pentru reglarea suportului pentru spate este foarte util din cauza durerilor mele de spate. Scaunele din randul din spate sunt putin mai mari decat randul din fata. Copiii pot privi drumul peste umarul tau. De asemenea, le plac mesele din spate, vederea prin acoperisul ferestrei, conectorii 12v si USB pentru tabletele lor si le plac usile glisante. Exista o multime de accesorii (bluetooth, telefon handsfree, cruise control etc) si cutii ascunse pentru a-ti pune lucrurile deoparte. Desi recenziile expertilor spun ca este cam zgomotos, nu am experimentat acest lucru (ferestrele inchise). De asemenea, foarte important, ferestrele din usile glisante se pot deschide ca ferestrele din usile din fata. Nu este doar o mica fereastra de aerisire asa cum vedeti in multe alte masini similare. Exista airbag-uri peste tot si masina are un rating Euro NCAP ridicat. Aspecte negative: Nu prea mult pana acum. Cand se circula cu geamurile laterale deschise, exista mai mult zgomot decat la o masina obisnuita. Personal nu imi place functia start-stop. Este activat in mod implicit, deci trebuie sa il opriti de fiecare data cand porniti motorul. Per ansamblu: Masina nu va aminteste in niciun fel o autoutilitara de livrare, desi se bazeaza pe acelasi sasiu. Este primul meu MPV si ma intreb de ce nu m-am gandit la aceasta masina mai devreme. Este perfect pentru familii si calatorii lungi. Are toate caracteristicile si caracteristicile MPV-urilor scumpe, dar la un pret mult mai mic.

In primul rand, da, se bazeaza pe o duba. Cabina de pilotaj este imensa, are mult spatiu pentru miscare si intindere, nu la fel ca majoritatea celorlalte masini in care picioarele tale ating ating constant. Scaunele din fata pot fi ferme, dar suportive si nu am avut probleme sa gasesc o pozitie de conducere confortabila. Conduc peste 25.000 de mile pe an, asa ca stiu despre ce vorbesc. O multitudine de vizibilitate in jur. Scaunele din spate nu sunt la fel de confortabile ca un salon standard, dar sunt potrivite pentru serviciu. Chiar si cu toate cele 7 locuri configurate, exista inca suficient spatiu pentru carte. Sunt de acord cu alti recenzori ca iluminarea de curtoazie nu este suficienta sau nu este la locul potrivit, in special pentru portbagaj. Conectorii USB nu functioneaza periodic pentru o calatorie, dar apoi functioneaza din nou. Niciodata nu am avut probleme majore pana acum, chiar si gazul cu aer conditionat este inca original si il folosesc zilnic. Abia la primul sau MOT, asa ca vom vedea. MPG nu este nici pe departe indicat, pe drumurile de pe autostrada obtin aproximativ 50 mpg cand conduc la 60 mph, este de coborare de acolo, majoritatea curselor orasului te lasa cu 42 mpg. Nu credeti computerul de calatorie deoarece supraestimeaza mpg cu cel putin 3 mpg. Cutia Powershift este prea redusa pentru orice tip de conducere cu viteza mare. Chiar are nevoie de o a 7-a treapta pentru croaziera. In general, am primit acest lucru de la un nou produs, iar singurele lucruri pe care as dori sa le imbunatatesc sunt iluminatul de curtoazie si economia de combustibil. Mult mai mult spatiu decat alte 7 locuri si este mult mai placut sa conduci si tu.

MPV versatil destul de bun, economic si destul de robust. Lasati jos prin garantie slaba si cateva probleme negre: scaunele sunt incomode - dupa aproximativ 2 ore, spatele imi cer iertare. Franele sunt inconsistente, uneori ascutite si alteori aveti nevoie de mult mai multa presiune pentru a va opri. Este alimentat cu o remorca pe spate. Aveam doar o motocicleta pe mine si masina se lupta pe dealurile de pe autostrada. Probleme pe care le-am suferit, cum ar fi spargerea parbrizului de la sine si degajarea aerului dupa cateva luni nu sunt acoperite de garantia Ford si m-am simtit smuls de catre dealer atunci cand primul serviciu la 8000 mile a fost considerat un serviciu major (mai ales cand al doilea serviciu a fost un serviciu major si a fost mai ieftin decat primul. Toate acestea se adauga la motivul pentru care nu voi cumpara un nou Ford nou.

Toate versiunile Transit Custom au tractiune fata si sunt alimentate de motorina EcoBlue de 2,0 litri care a fost introdusa in 2016. Acest lucru economiseste combustibil cu o rata de pana la 15% fata de vechiul 2.2 TDCi fara a sacrifica performanta. La fel ca inainte de facelift, motorul vine in 105 CP, 130 CP si 170 CP, care au 104 CP, 128 CP si respectiv 168 CP. Toate cele trei folosesc standard o cutie de viteze manuala cu sase trepte, in timp ce un Powershift auto cu sase trepte este disponibil cu cele doua motoare mai puternice.

Daca doriti un Transit pe benzina, va trebui sa asteptati pana in 2019 pentru ca Ford sa introduca hibridul plug-in Transit Custom. In prezent este in curs de dezvoltare si este evaluat de diferite organizatii, inclusiv Transport pentru Londra. Dispune de motorul turbo pe benzina 1.0 EcoBoost cu trei cilindri al Ford, un motor electric si un acumulator situat sub podeaua de incarcare, desi acest lucru nu afecteaza volumul de incarcare. Ford se straduieste sa ofere hibridului o autonomie decenta, fara a afecta capacitatea de incarcare utila inainte de sosirea modelului final de productie. Patru nivele de finisare sunt disponibile pe Transit Custom - modelul de baza, apoi Trend, Limited si Sport. Chiar si versiunile Trend sunt destul de generoase, in timp ce Limited este destul de luxos pentru o autoutilitara. Sportul - asa cum v-ati astepta - primeste atingeri dure, cum ar fi jante din aliaj mai mari, dungi de caroserie si scaune sport, desi va trebui sa cautati in alta parte daca doriti performante suplimentare.

Auto Express a numit Transit Custom primul sau camionet al anului cand a fost lansat, in timp ce facelift-ul contribuie la consolidarea pozitiei sale de lider de clasa. Niciun alt rival nu se poate potrivi cu combinatia sa de talente, cu o manevrabilitate sprintena, un confort decent la croaziera, un interior frumos si capacitatea calului de a face treaba.

Transit Custom se opune unei concurente dure sub forma Mercedes Vito si Volkswagen T6 Transporter, Renault Trafic si Vauxhall Vivaro, precum si spin-off-urile lor Fiat Talento si Nissan NV300, plus noul trio al Citroen Dispatch, Peugeot Expert si Toyota Proace. Cu toate acestea, credem in continuare ca Transit Custom este un mare versatil care are un avantaj fata de rivali.

MPG, CO2 si costuri de functionare

Motorul 2.0 EcoBlue TDCi de la Ford vine in forme de 104 CP, 128 CP sau 168 CP si toate cele trei sunt echipate standard cu o cutie de viteze manuala cu sase trepte. O transmisie automata Powershift cu sase trepte este de asemenea disponibila pe cele doua motoare mai puternice.

Toate modelele sunt cu tractiune fata si cele doua motoare mai putin puternice cu Auto-Start-Stop furnizeaza aceeasi cifra oficiala de consum combinat de 46mpg, cu niveluri de emisii de 157g / km de CO2. Din punct de vedere al eficientei, acest lucru face din Transit Custom o potrivire pentru orice lucru din sector si chiar si modelele puternice de 168 CP, ating 43mpg si 172g / km. Pentru a atinge aceste cifre economice impresionante, in timp ce indeplineste cele mai noi standarde de emisii Euro6, motorul EcoBlue dispune de un proces avansat de ardere cu injectoare common-rail si tehnologie de supraalimentare preluata din aclamata gama de motoare pe benzina EcoBoost de la Ford.

Mai tarziu, in 2018, Ford va introduce un Transit Custom Econetic, cu mapare diferita a motorului si anvelope cu rezistenta redusa la rulare, concepute pentru a reduce emisiile diesel de 104 CP in continuare, 148g / km.

Ford estimeaza ca imbunatatirile de eficienta pe care le ofera motoarele standard EcoBlue fata de vechile motoare TDCi de 2,2 litri din Transit Custom vor economisi operatorului mediu 1.250 GBP pe an. Acest lucru este usor compensat de necesitatea de a umple rezervorul AdBlue de 21 de litri al camionetei la fiecare 6.000 de mile, pentru a mentine functionarea sistemului de post-tratament de evacuare a reducerii catalitice selective (SCR).

Personalul isi propune sa controleze costurile in alte domenii. Intervalele sale de service au fost stabilite la un nivel de piata de doi ani sau 36.000 de mile, iar vehiculul este acoperit de o garantie de trei ani / 100.000 de mile.

Incarcati spatiul si practicitatea

Transit Custom vine cu ampatament scurt si lung L1 si L2, oferind intre 6,0 si 6,8 metri cubi de volum de incarcare, care este similar cu ceea ce ati obtine in majoritatea camionetelor cu panou de dimensiuni medii. Exista variante standard si cu acoperis inalt H1 si H2, care sunt disponibile in ambele lungimi ale caroseriei, cea mai mare dintre acestea oferind 8,3 metri cubi de spatiu de incarcare. O perete din otel cu latime completa este standard pe toate modelele, chiar si in spatele celui de-al doilea rand de scaune la modelele cu cabina dubla. Acest lucru reduce zgomotul din cabina si ofera protectie ocupantilor impotriva incarcaturii in miscare. Peretele etans are o instalatie de incarcare pentru articole mai lungi care pot aluneca sub scaunul pasagerului din fata, astfel incat pot fi transportate materiale de pana la 3 m lungime, chiar si in versiunile mai scurte ale Transit Custom.

Modelele scurte pot transporta trei europalete, iar toate vamile au o captuseala de podea din cauciuc dur, usor de curatat, cu inele de fixare in podea si peretii inferiori. Iluminarea extra-stralucitoare a zonei de incarcare cu LED este disponibila la aproximativ 80 GBP si ofera o vizibilitate imbunatatita atunci cand lucrati in spatele autoutilitarei. Daca aveti nevoie de mai multa capacitate, Ford ofera o bara de acoperis integrata ca o optiune care costa aproximativ 350 GBP. Este capabil sa transporte pana la 350 kg, iar sinele transversale pot fi pliate in pozitie plata atunci cand nu sunt utilizate pentru a reduce rezistenta si pentru a imbunatati economia de combustibil.

In cabina, pernele din fata ale scaunului pasagerului pot fi rasturnate pentru a dezvalui un compartiment de depozitare ascuns, care va gazdui cu usurinta un laptop sau o cutie de instrumente mica, oferind o securitate suplimentara.

Transit Custom are in mod standard blocare centralizata a usii cu telecomanda. Pentru mai multa siguranta, soferul poate deschide o usa individuala fara a debloca automat celelalte. Celelalte usi raman incuiate in siguranta, pana cand activati un comutator pe usa soferului si, de fapt, puteti utiliza acest comutator pentru a controla blocarea si deblocarea tuturor usilor vehiculului. Sunt disponibile doua tipuri diferite de alarme, dar sunt pe lista de optiuni. Spre deosebire de Mercedes Vito Dualiner sau VW Transporter Kombi, al doilea rand de scaune din modelele cu cabina dubla nu poate fi pliata sau indepartata pentru a extinde compartimentul de incarcare, deoarece exista un perete din spate. Cu toate acestea, Custom Kombi cu noua locuri are doua randuri de trei locuri care pot fi pliate si indepartate pentru a crea o autoutilitara pe toata lungimea, daca este necesar acest nivel de versatilitate.

Transit Custom a obtinut un rating de siguranta de cinci stele Euro NCAP cand a fost lansat in 2012, astfel incat stabileste standardul la care aspirau alte autoutilitare in ultimii ani. In zilele noastre, cea mai recenta tehnologie de siguranta a masinilor este obisnuita pe piata autoutilitarelor, dar cea mai recenta Custom a mutat din nou jocul.

Cele mai recente modele au un program de stabilitate electronica ESP conceput special pentru camionetele mai mari ale Ford, cu tehnologie de reducere a vantului laterala incorporata pentru a ajuta in conditii de vant. Exista, de asemenea, o atenuare a rasturnarii, conceputa pentru a identifica o situatie de conducere potential periculoasa si pentru a activa ESP-ul pentru a restabili stabilitatea si controlul adaptiv al sarcinii, care ajusteaza sistemul ESP pentru a compensa sarcinile variabile din spatele autoutilitarei. Controlul tractiunii si asistenta la franarea de urgenta, care creste presiunea asupra franelor atunci cand sistemul detecteaza o manevra de franare de urgenta, sunt de asemenea incluse.

In lista de optiuni exista mai multe tehnologii care sa ajute soferul Transit Custom. Exista un sistem de avertizare de pastrare a benzii de circulatie, care vibreaza volanul in cazul in care autoutilitara se deplaseaza peste marcajele rutiere fara ca soferul sa foloseasca indicatoarele. Mai impresionant este asistarea pre-coliziune cu detectarea pietonilor. Acest lucru poate identifica si avertiza asupra unei coliziuni iminente si poate actiona franele daca soferul nu raspunde la timp.

Nu am auzit de nicio problema speciala de fiabilitate sau de calitate a constructiei cu Transit Custom, ceea ce nu este surprinzator, deoarece o mare parte a transmisiei a fost preluata de la Transit-ul anterior - care in sine avea o reputatie impresionanta de durabilitate si fiabilitate. Noile motoare EcoBlue sunt proiectate sa nu necesite intretinere si ofera intervale de service variabile in functie de utilizarea camionetei, astfel incat proprietarii ar putea calatori pana la 37.000 de mile sau astepta doi ani intre servicii.

Ford are cel mai mare lant de dealeri din Marea Britanie si a dedicat si centre de tranzit din toata tara. Acestea ofera servicii personalizate pentru utilizatorii de autoutilitare, in timp ce reprezentantii de vanzari vor putea oferi cunostinte de specialitate pentru a profita la maximum de proprietatea Transit.

Transit Custom este o autoutilitara foarte usor de condus. Exista standard un scaun al soferului reglabil in 8 directii (camionetele de ultima generatie beneficiaza de asistenta electrica), iar volanul se regleaza pentru intindere si greutate. Acest lucru ar trebui sa permita orice dimensiune sau forma a soferului sa se simta confortabil.

Pozitia inalta a scaunelor ofera o vizibilitate buna, iar Custom vine cu oglinzi excelente, care au lentile secundare pentru punct mort, prevazute cu un unghi larg de vedere, astfel incat sa puteti vedea clar ce se intampla in spate. In plus, puteti specifica peretii Transit Custom si usile din spate cu ferestre, oferindu-va o vedere suplimentara spre exterior, precum si asupra incarcaturii dvs. Performanta si flexibilitatea noilor motoare EcoBlue TDCi din Transit Custom sunt foarte impresionante. Chiar si unitatea entry-level de 104 CP ofera un cuplu de 360 ​​Nm de la 1.375 rpm si scapa rapid de linie si se descurca surprinzator de usor cu inclinatiile. Descarcati o incarcatura completa la bord si se va lupta putin mai mult, dar, in general, este o unitate impresionanta.

Va fi o alegere excelenta pentru operatorii care efectueaza in principal kilometraj urban, dar daca transportati incarcaturi mai mari sau acoperiti distante mari pe autostrada, unitatea de 128 CP va fi mai buna. Aici exista si mai mult muschi de gama medie, cu 385 Nm la 1.500 rpm, permitand soferului sa selecteze o treapta superioara de mai multe ori. Apoi, daca intr-adevar aveti nevoie de ea, optiunea de acoperire de 168 CP (405 Nm) transforma Transit Custom intr-o autoutilitara foarte rapida.

Motoarele EcoBlue nu sunt la fel de silentioase in Transit Custom ca si in Transit mai mare (si mai nou), dar nivelurile de zgomot sunt inca bine controlate in comparatie cu rivalii. Cutia de viteze cu sase trepte este neteda si usor de utilizat, iar directia este usoara, dar pozitiva, cea mai buna pe care o veti gasi intr-o autoutilitara.

Powershift auto cu sase trepte nu este cea mai buna cutie de viteze automata pe care am incercat-o. Are tendinta de a reduce in momentul in care doriti sa accelerati si, desi schimbarea nu este sacadata, zgomotul suplimentar din cabina strica rafinamentul, care altfel este excelent. La viteza autostrazii, nu exista aproape niciun efort de vant in jurul oglinzilor cu aripi, iar zgomotul anvelopelor si al motorului sunt, de asemenea, tinute sub control.

Ultimul Transit avea unul dintre cele mai bune interioare de cabina ale oricarei autoutilitare, cu un spatiu pentru literalmente totul. Transit Custom se apropie, dar pierde din practic, desi pastreaza o multime de cutii si cutii de depozitare.

Transit Custom a castigat aceeasi consola centrala ca cea mai recenta Fiesta odata cu actualizarea din 2017, astfel incat sa obtineti un ecran mare in stil tableta, care se aseaza in fata si deasupra tabloului de bord. Ecranul tactil este usor de inteles, desi, la fel ca oricare dintre aceste sisteme, o plimbare bouncy va va face sa va chinuiti sa apasati „butoanele” de pe ecran, fara a va lua ochii de pe drum mai mult decat este necesar. Este disponibil un volan multifunctional, care are comenzi pentru audio, Bluetooth, cruise control si sistemul de activare vocala acolo unde este prevazut. Cabina este confortabila si bine echipata, cu aer conditionat standard pe garniturile Limited si Sport. Chiar si modelele de baza au o intrare auxiliara, un computer de calatorie, geamuri electrice, blocare centralizata de la distanta, doua puncte de incarcare de 12 V, compartiment de depozitare a scaunului pasagerului si intarziere a farurilor de curtoazie, permitandu-va sa va indepartati in intuneric inainte ca luminile sa se stinga.

Specificatia populara Trend adauga faruri de ceata fata, oglinzi electrice incalzite, rabatabile, regulator de viteza, parbriz incalzit, lumini automate si stergatoare cu sensibilitate la ploaie, sistem audio de sincronizare si control vocal SYNC Ford si garnituri din piele pentru volan si parghie.

Marca Ford

Model Tourneo Custom

Generatia Tourneo Custom L2

Modificare (motor) 2.2 Duratorq TDCi (125 CP)

Inceputul productiei 2012 an

Sfarsitul productiei 2017 an

Motorul cu ardere interna pentru arhitectura grupului propulsor

Tipul de caroserie Minivan

Locuri 8-9

Usi 5

Specificatii de performanta

Consum de combustibil (economic) - urban 7,3 l / 100 km

32,22 mpg SUA

38,7 mpg din Marea Britanie

Consum de combustibil (economic) - extra urban 6,1 l / 100 km

38,56 mpg SUA

46,31 mpg din Marea Britanie

Consum de combustibil (economic) - combinat 6,5 l / 100 km

36,19 mpg SUA

43,46 mpg din Marea Britanie

Emisii de CO2 172 g / km

Tip combustibil Diesel

Viteza maxima 157 km / h

97,56 mph

Standard de emisie Euro 5

Raport greutate-putere 17,4 kg / Hp

Specificatiile motorului

Putere 125 Hp @ 3500 rpm.

Putere pe litru 56,9 Hp / l

Cuplu 350 Nm @ 1450 rpm.

258,15 lb.-ft. @ 1450 rpm.

Amplasarea motorului Fata, transversala

Cilindrata motorului 2198 cm3

134,13 cu. in.

Numarul de cilindri 4

Pozitia cilindrilor In linie

Alezaj cilindru 86 mm

3,39 in.

Cursa pistonului 94,6 mm

3,72 in.

Numar de supape pe cilindru 4

Sistem de combustibil Diesel Commonrail

Turbina Turbocompresor / Intercooler

Valvetrain DOHC

Sisteme de motor Filtru de particule

Spatiu, volum si greutati

Greutate curba 2178 kg

4801,67 lbs.

Max. greutate 3000 kg

6613,87 lbs.

Sarcina maxima 822 kg

1812,2 lbs.

Capacitate rezervor combustibil 80 l

21,13 galoane SUA | 17,6 gal

Sarcina permisa a remorcii cu frane (12%) 2100 kg

4629,71 lbs.

Sarcina permisa a remorcii fara frane 750 kg

1653,47 lbs.

Dimensiuni

Lungime 5339 mm

210,2 in.

Latime 1986 mm

78,19 in.

Latime, inclusiv oglinzi 2272 mm

89,45 in.

Inaltime 1827-1977 mm

71,93 - 77,83 in.

Ampatament 3300 mm

129,92 in.

Cerc minim de rotire (diametrul de strunjire) 12,2-12,8 m

40,03 - 41,99 ft.

Specificatii despre transmisie, frane si suspensii

Arhitectura trenului de rulare ICE conduce rotile din fata ale vehiculului

Roata motrice Tractiunea fata

Numar de trepte (transmisie manuala)

Frane fata Discuri ventilate

Frane spate Disc

Sisteme de asistenta ABS (sistem de franare antiblocare)

Dimensiuni anvelope 215/65 R15; 215/65 R16

Dimensiunile jantelor 6.5J x 15; 6.5J x 16