Produsul a fost adaugat la Favorite!
Produsul a fost sters de la Favorite!

Te rugam sa selectezi masina ta Ford pentru a putea vizualiza produsele adecvate.


Bujii Ford Motorcraft sunt proiectate cu materiale de inalta calitate

Pentru a oferi performante fiabile pentru aproape orice aplicatie.

De ce sa cumparati:
  • Oferind performanta, fiabilitate si incredere, bujiile Motorcraft sunt disponibile pentru o gama larga de aplicatii, inclusiv masini si camioane interne si de import de toate marcile si dimensiunile. Bujiile Motorcraft sunt potrivite cu motoare specifice pentru a oferi o durabilitate sporita, a elimina ratele de incendiu, a reduce consumul de combustibil si a optimiza emisiile.
  • Bujie standard cu miez de cupru Testat conform specificatiilor Ford pentru performanta si emisii.
  • Rezistent la oxidare si la eroziunea arcului.
  • Izolatorul cu mai multe coaste protejeaza impotriva rateurilor.
  • Interval de service de pana la 60.000 de km.
  • Bujii din aliaj de nichel Electrozi caracteristici proiectate pentru o durata de viata prelungita fara imbunatatiri de platina.
  • Rezistent la oxidare si la eroziunea arcului.
  • Izolatorul cu mai multe coaste protejeaza impotriva rateurilor.
  • Carcasa nichelata pentru rezistenta la coroziune.
  • Interval de service de pana la 60.000 de km.
  • Bujie non-Extended-Tip Utilizata in majoritatea motoarelor auto mai vechi si in unele motoare de camioane cu model actual.
  • Aplicatii comerciale si pentru motoare mici.
  • Bujie cu varf extins Se potriveste celor mai multe aplicatii auto, precum si cu multe aplicatii de specialitate.
  • Folosit in majoritatea motoarelor moderne.
  •  
  • Ajuta la prevenirea murdariei la viteze mici.
  • Ofera actiune de autocuratare la viteze mai mari.
  • Bujie cu varf extra-extins Utilizata in anumite motoare special concepute.
  • Se proiecteaza mai departe in camera de ardere pentru a obtine o locatie optima a scanteii.
  • Bujie Platinum-Tip Utilizata pentru sistemele conventionale de aprindere echipate cu distribuitor si bobina la priza, gasite in multe vehicule Ford, Lincoln si Mercury.
  • Punctul de topire ridicat ofera o rezistenta excelenta la eroziune.
  • Ofera intervale de service de la 60.000 la 100.000 km.
  • Disponibil ca bujii de schimb pentru vehiculele mai vechi din anul model.
  • Desemnat de literele P sau E din sufixul numarului piesei de pe corpul si cutia fisei.
  • Rezistent la oxidare si la eroziunea arcului.
  • Izolatorul cu mai multe coaste protejeaza impotriva rateurilor.
  • Carcasa nichelata pentru rezistenta la coroziune.
  • Ajuta la realizarea unor intervale extinse de service de la 60.000 la 100.000 de km
  • Bujie dubla-platina cu fir subtire Uzura imbunatatita a electrodului fata de platina simpla.
  • De 2 pana la 3 ori mai mult platina fata de platina simpla reduce tensiunea de ardere necesara, rezultand diminuarea eroziunii platinei si rezistenta crescuta la murdarire.
  • Se potriveste majoritatii aplicatiilor auto si a multor aplicatii de specialitate.
  • Disponibil ca bujii de schimb pentru vehiculele mai vechi din anul model.
  • Desemnat de literele F sau FE din sufixul numarului piesei de pe corpul si cutia fisei.
  • Proiectare cu fir fin de 0,8 mm.
  • Include un tampon de platina pe ambii electrozi.
  • Placuta de platina proprietara pe electrodul de sarma laterala.
  • Carcasa nichelata pentru rezistenta la coroziune.
  • Interval de service de pana la 100.000 de km.
  • Bujie Platinum-Iridium Poate fi utilizata in orice motor, indiferent de sistemul de aprindere.
  • Electrod central imbunatatit cu iridiu.
  • Placuta de platina proprietara pe electrodul de sarma laterala.
  • Proiectare cu fir fin de 0,8 mm.
  • Rezistent la oxidare si la eroziunea arcului.
  • Izolatorul cu mai multe coaste protejeaza impotriva rateurilor.
  • Carcasa nichelata pentru rezistenta la coroziune.
  • interval de pana la 100.000 de km.
  • Bujie din otel de inalta rezistenta cu filet inalt, 0,8 mm, cu fir fin.
  • Rezistent la oxidare si la eroziunea arcului.
  • Izolatorul cu mai multe coaste protejeaza impotriva rateurilor.
  • Carcasa nichelata pentru rezistenta la coroziune.
  • Interval de service de pana la 100.000 de km.

Toate bobinele de aprindere Motorcraft sunt supuse unor teste riguroase de laborator si din lumea reala pentru a asigura performanta adecvata a motorului, economia maxima de combustibil si conformitatea cu emisiile.

De ce sa cumparati:

Include suprimarea frecventei radio pentru a ajuta la minimizarea zgomotului electronic.
Proiectat pentru a rezista temperaturilor extreme.
Conexiunea de deplasare a izolatiei interne este proiectata pentru a realiza conexiuni interne de inalta fiabilitate.
 
Izolatia interioara ajuta la asigurarea absentei arcurilor interne.
Otelul utilizat in stiva de laminare ajuta la asigurarea unui camp magnetic consistent pentru a dezvolta tensiunea de iesire necesara.
Potrivirea potrivita pentru fiecare aplicatie ajuta la simplificarea instalarii.
Testat in conditii extreme de vehicul si mediu.
Toate bobinele de aprindere Motorcraft sunt supuse unor teste riguroase de laborator si din lumea reala pentru a asigura 
performanta adecvata a motorului, economia maxima de combustibil si conformitatea cu emisiile.

Ajutati-va la mentinerea performantelor Ford diesel cu bujiile incandescente originale

Proiectat pentru fiecare aplicatie
Conectorii asigura o fixare precisa si o instalare usoara
Bobinele de reglare si incalzire sunt proiectate pentru incalzirea rapida a tubului de stralucire
Scaunul conic asigura o etansare pozitiva cu camera de ardere
Fire concepute pentru rezistenta si placate pentru a preveni confiscarea
Recomandat de Ford Motor Company
 
Bujii Ford
 
Bujii autentic Ford sunt concepute special pentru a asigura o potrivire pentru prima dată pentru o varietate de aplicații pentru vehicule. Prin teste riguroase, toate bujiile îndeplinesc standarde stricte de înaltă calitate, precum și oferă o soluție rentabilă pentru întreținerea de rutină a vehiculului Ford. Sunt disponibile în cantități standard și în vrac. In catalogul PieseFord.ro se pot comanda doar cantitatea necesara pe masina 4, 3, 5 in unele cazuri. Adaugi in cos si catalogul iti recomanda direct numarul de bujii necesare.
 
Acoperire cuprinzătoare a motorului
  • Complexitate scăzută a pieselor
  • Special dezvoltat pentru fiecare aplicație de motor, sprijină astfel cea mai bună performanță și eficiență a motorului
  • Performanță mai mare a bujiei
  • Capabil să copieze cu aplicații moderne pentru motoare de înaltă performanță, care funcționează la presiuni și temperaturi crescute ale gazului cilindrilor
  • Îndeplinește toate cerințele de performanță și este testat intens pe toate aplicațiile de motor desemnate

Bujiile sunt vitale pentru eficienta masinii dvs Ford

Ce fac bujiile

Ganditi-va la bujii ca la cel mai mic surub de iluminat. Mica, dar puternica, scanteia de electricitate pe care o emite stecherul printr-un mic gol creeaza aprinderea pentru arderea necesara pentru a porni masina. Punand pistoanele motorului in miscare, masina dumneavoastra se poate porni, ramane alimentata si poate produce o ardere lina a amestecului de aer comprimat-combustibil. Atentie, bujiilor le plac fierbinte: rezista la caldura si presiune extrema din cilindri si sunt construite pentru a arde depunerile de la aditivii de combustibil sau alti contaminanti.

Ce inseamna pentru tine?

Ei bine, fara o scanteie, masina ta nu va porni sau nu va merge nicaieri. Si pentru ca sanatatea bujiilor este direct legata de performanta motorului, este normal ca bujiile slabe sau proaste duc la probleme, fie ca este vorba de probleme cu pornirea la rece sau de rateuri in timpul acceleratiei. In plus, fara cele sanatoase, calatoria dumneavoastra nu poate sustine puterea maxima, iar vehiculul dumneavoastra poate observa o scadere a economiei de combustibil. Acum, nimeni nu vrea asta.

La Centrul de piese Ford avem bujii originale pentru toate vehiculele Ford. Bujiile sunt cele care va pun motorul in functiune si ceea ce aprinde benzina. Bujiile sunt la fel de esentiale pentru modul de functionare a motorului, precum este un demaror pentru a face motorul sa porneasca si sa continue sa functioneze. Cumparati bujii de schimb online astazi. Bujiile OEM Ford si Motorcraft® asigura ca vehiculul dumneavoastra functioneaza exact asa cum a fost proiectat, fara probleme.

Evoluția Bujiei în Motoarele Auto: de la Etienne Lenoir la PieseAuto.ro

În anul 1860, Etienne Lenoir a pionierat prin introducerea unei bujii electrice în motorul său pe gaz, marcând debutul motorului cu piston și ardere internă. Lenoir este frecvent recunoscut ca inventatorul bujiei. Sursele istorice amintesc și de Edmond Berger, un imigrant din Togo, ca posibil creator al unei bujii la începutul anului 1839, însă nu există înregistrări privind obținerea unui brevet pentru invenția sa. Primele brevete pentru bujii au fost emise lui Nikola Tesla (în brevetul SUA 609.250 pentru un sistem de sincronizare a aprinderii, 1898), Frederick Richard Simms (GB 24859/1898, 1898) și Robert Bosch (GB 26907/1898). Ingeniul primelor bujii de înaltă tensiune viabile comercial, ca parte a unui sistem de aprindere bazat pe magnet, a fost realizat de inginerul Robert Bosch, Gottlob Honold, în 1902, facilitând dezvoltarea motorului cu aprindere prin scânteie. Îmbunătățirile ulterioare în procesul de fabricație sunt atribuite lui Albert Champion, fraților Lodge, fiilor lui Sir Oliver Lodge, care au dezvoltat și fabricat conceptul inițial al tatălui lor, și lui Kenelm Lee Guinness, din familia producătorilor de bere Guinness, care a dezvoltat marca KLG. Helen Blair Bartlett a avut un rol esențial în fabricarea izolatorului în anii 30.

Funcția Esențială a Bujiei în Motorul Ford

Scopul fundamental al bujiei este să genereze o scânteie în momentul necesar pentru a aprinde amestecul combustibil. Bujia este conectată la tensiunea înaltă generată de o bobină de aprindere sau un magnet. Odată cu fluxul de curent din bobină, se formează o tensiune între electrozii central și lateral. Inițial, nu poate exista un curent deoarece combustibilul și aerul din spațiu sunt izolatori, dar odată cu creșterea tensiunii, aceasta schimbă structura gazelor dintre electrozi. Odată ce tensiunea depășește rezistența dielectrică a gazelor, acestea se ionizează, devenind un conductor și permițând curentului să treacă peste gol. Bujiile, de obicei, necesită o tensiune de 12.000-25.000 volți sau chiar mai mult pentru a trage corect, atingând uneori chiar și 45.000 de volți. Acestea furnizează un curent mai puternic în timpul procesului de descărcare, rezultând într-o scânteie mai intensă și mai durabilă.

Rolul Distanței Electrodului și Ajustării

Bujile sunt proiectate cu un decalaj reglabil, pe care tehnicienii îl pot ajusta ușor, îndoind ușor electrodul de la sol. Aceeași bujie poate fi specificată pentru mai multe tipuri de motoare, dar necesită un decalaj diferit pentru fiecare. Decalajul poate necesita ajustări în funcție de disponibilitatea decalajului potrivit. Un dispozitiv utilizat pentru a măsura decalajul este un disc cu o margine înclinată sau cu fire rotunde de diametre precise.

Cu tehnologia actuală a motoarelor, care include sisteme de aprindere solide și injectare computerizată de combustibil, decalajele folosite sunt în general mai mari decât cele utilizate în epoca carburatoarelor și a distribuitoarelor cu puncte de întârziere, deoarece instrumentele de măsurare din acea perioadă nu puteau evalua întotdeauna decalajele necesare.

Clase de Temperatură și Bujii de Înaltă Calitate de la Ford Motor Company

Temperatura de operare a unei bujii reprezintă temperatura reală fizică la vârful bujiei în timpul funcționării motorului, de obicei între 500 și 800 de grade Celsius (932 și 1.472 de grade Fahrenheit). Aceasta este esențială pentru eficiența curățării dopurilor și este determinată de mai mulți factori, în special de temperatura reală din camera de ardere. Nu există o relație directă între temperatura efectivă de funcționare a bujiei și tensiunea scânteii.

Concluzie și PieseAuto.ro

Istoria bujiei este fascinantă, reprezentând evoluția esențială a motorului intern și a procesului de aprindere în industria auto. Progresele tehnice și designul inovațional al bujiilor au transformat motoarele, conducându-le la niveluri remarcabile de performanță și eficiență.

Pentru bujii de înaltă calitate și piese auto de încredere, PieseFord.ro este o resursă excelentă pentru proprietarii de vehicule Ford. Această platformă oferă o gamă variată de piese și accesorii auto, inclusiv bujii și alte componente esențiale pentru întreținerea și repararea vehiculelor Ford.

Este crucial să alegeți și să mențineți bujiile corespunzătoare pentru a asigura funcționarea optimă a motorului și performanța vehiculului dvs.

Dacă aveți nevoie de piese auto de calitate pentru vehiculul dvs., puteți găsi opțiuni variate și de încredere pe PieseAuto.ro. Aici veți găsi o gamă largă de piese auto, inclusiv bujii și multe altele, pentru a vă asigura că vehiculul dvs. funcționează la parametrii optimi.

Bujie aprindere, incandescenta Ford. Pornesc la prima cheie #99C5E07B4D


ro
2024-02-26T00:36:15+00:00
Bujie aprindere, incandescenta Ford. Pornesc la prima cheie #99C5E07B4D

Bujii Ford Motorcraft sunt proiectate cu materiale de inalta calitate

Pentru a oferi performante fiabile pentru aproape orice aplicatie.

De ce sa cumparati:
  • Oferind performanta, fiabilitate si incredere, bujiile Motorcraft sunt disponibile pentru o gama larga de aplicatii, inclusiv masini si camioane interne si de import de toate marcile si dimensiunile. Bujiile Motorcraft sunt potrivite cu motoare specifice pentru a oferi o durabilitate sporita, a elimina ratele de incendiu, a reduce consumul de combustibil si a optimiza emisiile.
  • Bujie standard cu miez de cupru Testat conform specificatiilor Ford pentru performanta si emisii.
  • Rezistent la oxidare si la eroziunea arcului.
  • Izolatorul cu mai multe coaste protejeaza impotriva rateurilor.
  • Interval de service de pana la 60.000 de km.
  • Bujii din aliaj de nichel Electrozi caracteristici proiectate pentru o durata de viata prelungita fara imbunatatiri de platina.
  • Rezistent la oxidare si la eroziunea arcului.
  • Izolatorul cu mai multe coaste protejeaza impotriva rateurilor.
  • Carcasa nichelata pentru rezistenta la coroziune.
  • Interval de service de pana la 60.000 de km.
  • Bujie non-Extended-Tip Utilizata in majoritatea motoarelor auto mai vechi si in unele motoare de camioane cu model actual.
  • Aplicatii comerciale si pentru motoare mici.
  • Bujie cu varf extins Se potriveste celor mai multe aplicatii auto, precum si cu multe aplicatii de specialitate.
  • Folosit in majoritatea motoarelor moderne.
  •  
  • Ajuta la prevenirea murdariei la viteze mici.
  • Ofera actiune de autocuratare la viteze mai mari.
  • Bujie cu varf extra-extins Utilizata in anumite motoare special concepute.
  • Se proiecteaza mai departe in camera de ardere pentru a obtine o locatie optima a scanteii.
  • Bujie Platinum-Tip Utilizata pentru sistemele conventionale de aprindere echipate cu distribuitor si bobina la priza, gasite in multe vehicule Ford, Lincoln si Mercury.
  • Punctul de topire ridicat ofera o rezistenta excelenta la eroziune.
  • Ofera intervale de service de la 60.000 la 100.000 km.
  • Disponibil ca bujii de schimb pentru vehiculele mai vechi din anul model.
  • Desemnat de literele P sau E din sufixul numarului piesei de pe corpul si cutia fisei.
  • Rezistent la oxidare si la eroziunea arcului.
  • Izolatorul cu mai multe coaste protejeaza impotriva rateurilor.
  • Carcasa nichelata pentru rezistenta la coroziune.
  • Ajuta la realizarea unor intervale extinse de service de la 60.000 la 100.000 de km
  • Bujie dubla-platina cu fir subtire Uzura imbunatatita a electrodului fata de platina simpla.
  • De 2 pana la 3 ori mai mult platina fata de platina simpla reduce tensiunea de ardere necesara, rezultand diminuarea eroziunii platinei si rezistenta crescuta la murdarire.
  • Se potriveste majoritatii aplicatiilor auto si a multor aplicatii de specialitate.
  • Disponibil ca bujii de schimb pentru vehiculele mai vechi din anul model.
  • Desemnat de literele F sau FE din sufixul numarului piesei de pe corpul si cutia fisei.
  • Proiectare cu fir fin de 0,8 mm.
  • Include un tampon de platina pe ambii electrozi.
  • Placuta de platina proprietara pe electrodul de sarma laterala.
  • Carcasa nichelata pentru rezistenta la coroziune.
  • Interval de service de pana la 100.000 de km.
  • Bujie Platinum-Iridium Poate fi utilizata in orice motor, indiferent de sistemul de aprindere.
  • Electrod central imbunatatit cu iridiu.
  • Placuta de platina proprietara pe electrodul de sarma laterala.
  • Proiectare cu fir fin de 0,8 mm.
  • Rezistent la oxidare si la eroziunea arcului.
  • Izolatorul cu mai multe coaste protejeaza impotriva rateurilor.
  • Carcasa nichelata pentru rezistenta la coroziune.
  • interval de pana la 100.000 de km.
  • Bujie din otel de inalta rezistenta cu filet inalt, 0,8 mm, cu fir fin.
  • Rezistent la oxidare si la eroziunea arcului.
  • Izolatorul cu mai multe coaste protejeaza impotriva rateurilor.
  • Carcasa nichelata pentru rezistenta la coroziune.
  • Interval de service de pana la 100.000 de km.

Toate bobinele de aprindere Motorcraft sunt supuse unor teste riguroase de laborator si din lumea reala pentru a asigura performanta adecvata a motorului, economia maxima de combustibil si conformitatea cu emisiile.

De ce sa cumparati:

Include suprimarea frecventei radio pentru a ajuta la minimizarea zgomotului electronic.
Proiectat pentru a rezista temperaturilor extreme.
Conexiunea de deplasare a izolatiei interne este proiectata pentru a realiza conexiuni interne de inalta fiabilitate.
 
Izolatia interioara ajuta la asigurarea absentei arcurilor interne.
Otelul utilizat in stiva de laminare ajuta la asigurarea unui camp magnetic consistent pentru a dezvolta tensiunea de iesire necesara.
Potrivirea potrivita pentru fiecare aplicatie ajuta la simplificarea instalarii.
Testat in conditii extreme de vehicul si mediu.
Toate bobinele de aprindere Motorcraft sunt supuse unor teste riguroase de laborator si din lumea reala pentru a asigura 
performanta adecvata a motorului, economia maxima de combustibil si conformitatea cu emisiile.

Ajutati-va la mentinerea performantelor Ford diesel cu bujiile incandescente originale

Proiectat pentru fiecare aplicatie
Conectorii asigura o fixare precisa si o instalare usoara
Bobinele de reglare si incalzire sunt proiectate pentru incalzirea rapida a tubului de stralucire
Scaunul conic asigura o etansare pozitiva cu camera de ardere
Fire concepute pentru rezistenta si placate pentru a preveni confiscarea
Recomandat de Ford Motor Company
 
Bujii Ford
 
Bujii autentic Ford sunt concepute special pentru a asigura o potrivire pentru prima dată pentru o varietate de aplicații pentru vehicule. Prin teste riguroase, toate bujiile îndeplinesc standarde stricte de înaltă calitate, precum și oferă o soluție rentabilă pentru întreținerea de rutină a vehiculului Ford. Sunt disponibile în cantități standard și în vrac. In catalogul PieseFord.ro se pot comanda doar cantitatea necesara pe masina 4, 3, 5 in unele cazuri. Adaugi in cos si catalogul iti recomanda direct numarul de bujii necesare.
 
Acoperire cuprinzătoare a motorului
  • Complexitate scăzută a pieselor
  • Special dezvoltat pentru fiecare aplicație de motor, sprijină astfel cea mai bună performanță și eficiență a motorului
  • Performanță mai mare a bujiei
  • Capabil să copieze cu aplicații moderne pentru motoare de înaltă performanță, care funcționează la presiuni și temperaturi crescute ale gazului cilindrilor
  • Îndeplinește toate cerințele de performanță și este testat intens pe toate aplicațiile de motor desemnate

Bujiile sunt vitale pentru eficienta masinii dvs Ford

Ce fac bujiile

Ganditi-va la bujii ca la cel mai mic surub de iluminat. Mica, dar puternica, scanteia de electricitate pe care o emite stecherul printr-un mic gol creeaza aprinderea pentru arderea necesara pentru a porni masina. Punand pistoanele motorului in miscare, masina dumneavoastra se poate porni, ramane alimentata si poate produce o ardere lina a amestecului de aer comprimat-combustibil. Atentie, bujiilor le plac fierbinte: rezista la caldura si presiune extrema din cilindri si sunt construite pentru a arde depunerile de la aditivii de combustibil sau alti contaminanti.

Ce inseamna pentru tine?

Ei bine, fara o scanteie, masina ta nu va porni sau nu va merge nicaieri. Si pentru ca sanatatea bujiilor este direct legata de performanta motorului, este normal ca bujiile slabe sau proaste duc la probleme, fie ca este vorba de probleme cu pornirea la rece sau de rateuri in timpul acceleratiei. In plus, fara cele sanatoase, calatoria dumneavoastra nu poate sustine puterea maxima, iar vehiculul dumneavoastra poate observa o scadere a economiei de combustibil. Acum, nimeni nu vrea asta.

La Centrul de piese Ford avem bujii originale pentru toate vehiculele Ford. Bujiile sunt cele care va pun motorul in functiune si ceea ce aprinde benzina. Bujiile sunt la fel de esentiale pentru modul de functionare a motorului, precum este un demaror pentru a face motorul sa porneasca si sa continue sa functioneze. Cumparati bujii de schimb online astazi. Bujiile OEM Ford si Motorcraft® asigura ca vehiculul dumneavoastra functioneaza exact asa cum a fost proiectat, fara probleme.

Evoluția Bujiei în Motoarele Auto: de la Etienne Lenoir la PieseAuto.ro

În anul 1860, Etienne Lenoir a pionierat prin introducerea unei bujii electrice în motorul său pe gaz, marcând debutul motorului cu piston și ardere internă. Lenoir este frecvent recunoscut ca inventatorul bujiei. Sursele istorice amintesc și de Edmond Berger, un imigrant din Togo, ca posibil creator al unei bujii la începutul anului 1839, însă nu există înregistrări privind obținerea unui brevet pentru invenția sa. Primele brevete pentru bujii au fost emise lui Nikola Tesla (în brevetul SUA 609.250 pentru un sistem de sincronizare a aprinderii, 1898), Frederick Richard Simms (GB 24859/1898, 1898) și Robert Bosch (GB 26907/1898). Ingeniul primelor bujii de înaltă tensiune viabile comercial, ca parte a unui sistem de aprindere bazat pe magnet, a fost realizat de inginerul Robert Bosch, Gottlob Honold, în 1902, facilitând dezvoltarea motorului cu aprindere prin scânteie. Îmbunătățirile ulterioare în procesul de fabricație sunt atribuite lui Albert Champion, fraților Lodge, fiilor lui Sir Oliver Lodge, care au dezvoltat și fabricat conceptul inițial al tatălui lor, și lui Kenelm Lee Guinness, din familia producătorilor de bere Guinness, care a dezvoltat marca KLG. Helen Blair Bartlett a avut un rol esențial în fabricarea izolatorului în anii 30.

Funcția Esențială a Bujiei în Motorul Ford

Scopul fundamental al bujiei este să genereze o scânteie în momentul necesar pentru a aprinde amestecul combustibil. Bujia este conectată la tensiunea înaltă generată de o bobină de aprindere sau un magnet. Odată cu fluxul de curent din bobină, se formează o tensiune între electrozii central și lateral. Inițial, nu poate exista un curent deoarece combustibilul și aerul din spațiu sunt izolatori, dar odată cu creșterea tensiunii, aceasta schimbă structura gazelor dintre electrozi. Odată ce tensiunea depășește rezistența dielectrică a gazelor, acestea se ionizează, devenind un conductor și permițând curentului să treacă peste gol. Bujiile, de obicei, necesită o tensiune de 12.000-25.000 volți sau chiar mai mult pentru a trage corect, atingând uneori chiar și 45.000 de volți. Acestea furnizează un curent mai puternic în timpul procesului de descărcare, rezultând într-o scânteie mai intensă și mai durabilă.

Rolul Distanței Electrodului și Ajustării

Bujile sunt proiectate cu un decalaj reglabil, pe care tehnicienii îl pot ajusta ușor, îndoind ușor electrodul de la sol. Aceeași bujie poate fi specificată pentru mai multe tipuri de motoare, dar necesită un decalaj diferit pentru fiecare. Decalajul poate necesita ajustări în funcție de disponibilitatea decalajului potrivit. Un dispozitiv utilizat pentru a măsura decalajul este un disc cu o margine înclinată sau cu fire rotunde de diametre precise.

Cu tehnologia actuală a motoarelor, care include sisteme de aprindere solide și injectare computerizată de combustibil, decalajele folosite sunt în general mai mari decât cele utilizate în epoca carburatoarelor și a distribuitoarelor cu puncte de întârziere, deoarece instrumentele de măsurare din acea perioadă nu puteau evalua întotdeauna decalajele necesare.

Clase de Temperatură și Bujii de Înaltă Calitate de la Ford Motor Company

Temperatura de operare a unei bujii reprezintă temperatura reală fizică la vârful bujiei în timpul funcționării motorului, de obicei între 500 și 800 de grade Celsius (932 și 1.472 de grade Fahrenheit). Aceasta este esențială pentru eficiența curățării dopurilor și este determinată de mai mulți factori, în special de temperatura reală din camera de ardere. Nu există o relație directă între temperatura efectivă de funcționare a bujiei și tensiunea scânteii.

Concluzie și PieseAuto.ro

Istoria bujiei este fascinantă, reprezentând evoluția esențială a motorului intern și a procesului de aprindere în industria auto. Progresele tehnice și designul inovațional al bujiilor au transformat motoarele, conducându-le la niveluri remarcabile de performanță și eficiență.

Pentru bujii de înaltă calitate și piese auto de încredere, PieseFord.ro este o resursă excelentă pentru proprietarii de vehicule Ford. Această platformă oferă o gamă variată de piese și accesorii auto, inclusiv bujii și alte componente esențiale pentru întreținerea și repararea vehiculelor Ford.

Este crucial să alegeți și să mențineți bujiile corespunzătoare pentru a asigura funcționarea optimă a motorului și performanța vehiculului dvs.

Dacă aveți nevoie de piese auto de calitate pentru vehiculul dvs., puteți găsi opțiuni variate și de încredere pe PieseAuto.ro. Aici veți găsi o gamă largă de piese auto, inclusiv bujii și multe altele, pentru a vă asigura că vehiculul dvs. funcționează la parametrii optimi.
2024


Produse populare PieseFord.ro