Te rugam sa selectezi masina ta Ford pentru a putea vizualiza produsele adecvate.
Curele de distributie originale Ford si seturi de curele de distributie
La un pret favorabil online pe catalogul oficial PieseFord.ro
Centurile dintate sunt expuse la sarcini mari in functia lor. Prin urmare, acestea trebuie inlocuite in mod regulat. In ce masura sau cat de repede se poarta depinde, printre altele, de calitatea lor. Cea mai inalta calitate este oferita de curele de distributie originale de la producatorii de vehicule, deoarece aceste produse sunt fabricate din materiale de inalta calitate si, prin urmare, au o durata de viata mai lunga. Oferim curele de distributie originale la un pret mai mic decat atelierele autorizate. In partea de jos a paginii puteti afla mai multe despre schimbarea curelelor de distributie si despre ceea ce apartine seturilor noastre de curele de distributie.Un vehicul nu poate conduce fara motor. Acest lucru face cu atat mai importanta intretinerea acestuia si a pieselor de schimb corespunzatoare in mod regulat si manipularea acestora cu grija. Cu toate acestea, daca ceva ar trebui sa fie victima uzurii, este recomandabil sa instalati piese de schimb originale. In aceasta categorie veti gasi nenumarate parti originale ale producatorilor de vehicule impartite in grupele de produse respective. Modul in care este construit un motor si ce componente au functia, am compilat pentru dvs. in partea de sus a paginii prin selectia masinii adecvate
Cum functioneaza o curea de distributie si ce elemente ii apartin?
Pentru ca procesul de ardere al motorului sa functioneze fara probleme, un element care transmite puterea este absolut esential. Acest element este centura dintata. Poate efectua transmisia optim si controleaza arborele cu came. Energia necesara pentru aceasta este furnizata curelei de distributie de catre arborele cotit. Dupa cum sugereaza si numele, cureaua de distributie este echipata cu o dinte. Acest lucru il face semnificativ diferit de curele trapezoidale sau curele plate. Aceasta diferenta decisiva in ceea ce priveste designul asigura ca cureaua de distributie poate transmite forte mari la o pretentie redusa. De asemenea, angrenajul previne asa-numita alunecare. Cureaua de distributie combina astfel caracteristicile unui lant de distributie si a unei curele plate.
Avantajele sale in comparatie cu un lant de distributie sunt:
Zgomote mai linistite
Poate atinge o viteza mai mare, deoarece au o masa mai mica decat lanturile de distributie
este posibila inlocuirea mai usoara a curelei de distributie, deoarece este montata in afara motorului
Cureaua dintata nu trebuie lubrifiata
Datorita flexibilitatii sale, sunt posibile unghiuri de infasurare mai inguste
Nu este necesar un instrument special de prindere
O curea de distributie este mai ieftina decat un lant de distributie
Scripetele de tensiune si scripetele de deviere sunt la fel de importante ca si cureaua de distributie in sine. Este necesara o scripete de tensiune, astfel incat centura sa fie tensionata optim si sa poata circula in unghi drept fata de axa de rotatie. Este tensionat intre arborele cotit si arborele cu came si asigura o rulare precisa a curelei printr-o tensiune dozata precis. Role de deviere, pe de alta parte, ghideaza centura si mentin tensiunea constanta. Acestea sunt inserate in punctele in care pot aparea vibratii sporite.
Cand trebuie inlocuita o curea de distributie Ford?
Intervalele pentru schimbarea unei curele de distributie pot diferi considerabil in functie de vehicul. Se afla intre 60.000 - 240.000 km. Detaliile exacte pot fi gasite in brosura de service. Factorii externi, cum ar fi fluctuatiile de temperatura, sarcinile mari si durata de viata lunga, au, de asemenea, o influenta directa asupra ciclului de viata. Inlocuirea curelei de distributie trebuie efectuata in mod normal in functie de intervalul de intretinere. De asemenea, acest lucru nu trebuie intarziat prea mult, deoarece altfel se vor forma fisuri fine care pot provoca in mod inevitabil daune.
Fisurile si marginile sfasiate pot fi detectate cel mai bine prin inspectarea vizuala a curelei de distributie. Acest tip de inspectie este relativ simplu pentru vehiculele mai vechi, deoarece centurile de la aceste masini sunt adesea inca expuse in mare masura. La masinile mai noi, de obicei, este putin mai scump, deoarece motoarele sunt din ce in ce mai acoperite. Cu multe, protectia curelei de distributie poate fi rezolvata. In timpul intervalelor regulate de intretinere (aprox. La fiecare 30.000 km), cureaua de distributie este intotdeauna verificata pentru uzura de catre ateliere.
Daca cureaua de distributie se rupe in ciuda controalelor regulate, este necesara o actiune imediata. In niciun caz vehiculul nu poate fi deplasat mai departe, intrucat altfel ameninta deteriorarea motorului. Acum trebuie remorcat direct la un atelier specializat. Numai dupa repararea tuturor componentelor defecte, masina poate participa din nou la traficul rutier.
Ce componente ar trebui inlocuite la schimbarea unei curele de distributie Ford?
In mod normal, la schimbarea unei curele de distributie, componentele inconjuratoare, cum ar fi scripetele de tensiune, ralanti si pompa de apa sunt de asemenea inlocuite. Munca implicata in schimbarea unei curele de distributie necesita mult timp. Multe piese trebuie slabite, expuse si indepartate inainte ca cureaua de distributie sa poata fi inlocuita. Pentru a nu multiplica acest efort, componentele din jur sunt schimbate direct. Din acest motiv, oferim, de asemenea, seturi de curele de distributie gata asamblate, adaptate individual pentru masina dvs. In plus fata de cureaua de distributie, acestea contin fie o pompa de apa, fie scripetele de tensiune si scripetele de deviere sau totul impreuna. O schimbare a curelei de distributie este in medie intre 300 - 900 €, in functie de amploarea si de atelierul care efectueaza schimbarea. Cea mai mare parte a costurilor este suportata de personal, deoarece, asa cum este descris mai sus, o schimbare a centurii dureaza foarte mult. Daca aveti intrebari suplimentare despre curelele de distributie si seturile noastre de curele de distributie, va rugam sa nu ezitati sa ne contactati la serviciul de asistenta pentru clienti.
Distributia - generatorul de ceas pentru motorul cu combustie interna in patru timpi
Cureaua de distributie apartine actionarii arborelui cu came si este o componenta indispensabila a motorului in patru timpi. Lantul de distributie conecteaza arborele cotit cu arborele cu came. Aici este necesara o sincronizare perfecta, care poate fi realizata prin utilizarea pieselor de schimb de cea mai inalta calitate. Prin urmare, va oferim exclusiv curele de distributie ORIGINALE si seturi de distributie cu componentele auxiliare corespunzatoare. In partea de jos a acestei pagini explicam pe scurt sarcina lantului de distributie, modul in care este mentinut si modul in care poate deveni defect. Aratam, de asemenea, diferentele fata de cureaua de distributie.
Sarcina lantului de distributie si a componentelor auxiliare
Lantul de distributie are sarcina de a conduce arborele cu came al motorului prin transmiterea miscarii de rotatie a arborelui cotit arborelui cu came. Este important ca arborele cotit sa se roteasca intotdeauna cu exact dublul vitezei arborelui cu came. Apoi, supapele de admisie si evacuare ale motorului se pot deschide si inchide in ordinea corecta si la momentul potrivit. Momentul supapelor de admisie si evacuare trebuie sa se potriveasca exact cu arborele cotit. Supapele de admisie permit amestecului de aer si combustibil sa patrunda in camera de ardere, supapele de evacuare permit evacuarea gazelor de evacuare.
Lantul de comanda este disponibil in doua versiuni:
Lantul cu role simple (lant de control simplex)
Lantul duplex (doua verigi de lant paralele)
Lantul simplu de control simplex este utilizat cel mai des. Este similar cu un lant de biciclete. Lantul duplex, pe de alta parte, este de obicei utilizat numai in sporturile cu motor sau pentru motoarele cu putere mare. Are legaturi duble, care se desfasoara paralel pe doua pinioane.
Componentele adiacente ale lantului de distributie includ, de asemenea, sine glisante si de tensionare, intinzatoare de lant si pinioane. Aceste componente auxiliare trebuie verificate in mod regulat pentru uzura. Dupa cum sugereaza si numele, barele glisante si de tensionare asigura ca lantul de distributie este ghidat si tensionat. Dispozitivul de tensionare a lantului are sarcina de a tensiona lantul de distributie in toate conditiile si, de asemenea, absoarbe vibratiile nedorite. Pe termen lung, vibratiile pot duce la uzura lantului. Pentru a intarzia uzura, va recomandam sa utilizati si piese de schimb ORIGINALE pentru componente auxiliare. Dispozitivele de tensionare a lantului si barele glisante sunt in general inlocuite in acelasi timp cu inlocuirea lantului de distributie.
Cum mentineti lantul de distributie?
Pentru lantul de distributie, majoritatea producatorilor de vehicule nu specifica intervale de intretinere. In general, un lant de distributie nu necesita intretinere. Cu toate acestea, nu este indestructibil, dar este, de asemenea, supus uzurii. Este posibil ca lantul cu role simple (lantul de distributie simplex) sa fie inlocuit dupa numai aproximativ 100.000 de kilometri. Lantul duplex, pe de alta parte, ar trebui sa dureze pana la 200.000 de kilometri. Cu toate acestea, acestea sunt doar valori orientative. Prin urmare, lantul de distributie trebuie verificat in mod regulat.
Este important ca lantul de distributie sa fie intotdeauna suficient de lubrifiat. Prin urmare, uleiul este relevant si pentru procesul de control. Din acest motiv, este foarte important ca nivelul uleiului sa fie verificat in mod regulat si sa fie respectate si intervalele de intretinere prescrise pentru uleiul de motor.
Cum sa recunoastem un lant de distributie rupt?
Pe termen lung, lantul de distributie se poate prelungi si, astfel, poate sari peste dinti individuali pe pinioane. In majoritatea cazurilor, acest lucru provoaca avarii motorului. Pentru ca atunci sincronizarea supapei nu se va mai potrivi. Din acest motiv, lantul de distributie nu trebuie uitat in timpul inspectiei! Un atelier sau un specialist poate determina, de asemenea, alungirea lantului prin reglarea senzorilor arborelui cotit si a arborelui cu came. De asemenea, sinele de ghidare sau dispozitivele de tensionare a lantului se pot uza. Cu toate acestea, de regula, o inspectie a acestor piese nu se efectueaza in timpul unei inspectii fara cererea expresa a clientului. Prin urmare, este recomandabil sa solicitati acest lucru atunci cand intretinerea este iminenta.
indicatiile deteriorarii lantului de distributie sunt:
zgomote de lovitura si zgomot
mici clicuri sau zgomote
aprinderea lampii de comanda a motorului
Zgomot puternic fara reactia motorului
In cazul unui eventual defect, vehiculul trebuie oprit imediat si tractat la un atelier.
Diferenta de la lantul de distributie la cureaua dintata
Multi producatori de vehicule opteaza din ce in ce mai mult pentru curele de distributie, deoarece pot fi instalate mai eficient. Ambele componente au aceeasi functie si pot duce la deteriorarea motorului daca sunt defecte.
Centura de distributie este mai usoara, mai flexibila si poate atinge viteze mari. Nu trebuie sa fie uns cu ulei, ci trebuie inlocuit mai frecvent. Centura dintata prezinta uzura optica, cum ar fi fisuri, lantul de distributie se face simtit acustic atunci cand este purtat.
Spre deosebire de cureaua dintata, lantul de distributie poate rezista la forte foarte mari si are nevoie doar de ulei de motor suficient pentru ungere in orice moment. Avantajul functionarii lantului de distributie comparativ cu functionarea cu curea este ca lantul de distributie poate face distante mai mari intre componente si, prin urmare, este posibila transmiterea fortelor mai mari.
Se poate schimba lantul de control independent?
In majoritatea cazurilor, motorul trebuie sa fie deschis lateral pentru a schimba lantul de comanda. Erorile din timpul inlocuirii pot provoca daune majore sau chiar deteriorari ale motorului datorita sensibilitatii componentei. Prin urmare, o schimbare independenta a lantului de distributie este recomandata numai daca aveti cunostintele si experienta corespunzatoare. In caz contrar, schimbarea lantului de distributie ar trebui lasata unui expert intr-un atelier. In plus, sunt necesare unelte speciale, de exemplu pentru fixarea pinioanelor la inlocuirea lantului de distributie. De asemenea, inlocuiti componentele din jur, cum ar fi sinele glisante si dispozitivul de tensionare a lantului.
Schimbarea lantului de distributie in atelier poate avea diferente mari de pret in functie de vehicul. La noi puteti economisi costurile materiale, deoarece oferim seturi de lanturi de distributie ORIGINALE la preturi avantajoase. Cu toate acestea, cantitatea de munca necesita cateva ore de lucru, deoarece accesul in motor este foarte dificil si sunt necesare instrumente speciale pentru tensionare si reglare.
Vom fi bucurosi sa va ajutam sa gasiti lantul de distributie ORIGINAL potrivit sau setul de lant de distributie potrivit! Daca aveti intrebari, va rugam sa contactati serviciul nostru de asistenta pentru clienti cu numarul de sasiu din 17 cifre al vehiculului dumneavoastra
Kituri de curea de distribuție Ford Motorcraft
Centurile de distribuție Motorcraft® combină materiale de calitate și excelență în design care promovează integritatea produsului și satisfacția clienților. Fabricate cu lungimile și lățimile potrivite pentru a înlocui centurile echipamentului original (OE), acestea sunt o soluție de reparație de înaltă calitate, la prețuri competitive, pentru vehiculele Ford de peste patru ani.
- Inclusiv toate elementele de fixare necesare
- Zgomot redus
- Stabilitate termică ridicată
- Sigiliul de cea mai înaltă calitate
- Rezistent la abraziune
- Beneficiile atelierului
- Aplicații ușor de identificat
Produse populare PieseFord.ro