Te rugam sa selectezi masina ta Ford pentru a putea vizualiza produsele adecvate.
Senzorii de presiune roti TPMS Ford original
Performanta excelenta in majoritatea conditiilor de functionare
Componente fabricate cu precizie pentru o durata lunga de viata
Proiectat pentru a indeplini cerintele producatorului pentru potrivirea, forma si functionarea corespunzatoare
Functia programabila EZ-sensor’s® inseamna un singur senzor pentru orice aplicatie cu acoperire curenta pentru pana la 98% din vehicule pe drum, cu versiuni de acoperire suplimentare continue
Aprobat si sustinut de Ford Motor Company
Sustinuta de o garantie limitata pe viata cu un kilometraj nelimitat **
Caracteristici ale senzorului Ford TPMS
Combina aplicatiile 314,9, 315 si 433 MHz
Livrat „gol” - programabil folosind oricare dintre dispozitivele majore de programare TPMS
Conceput pentru a indeplini functionalitatea echipamentului original, inclusiv functiile de localizare automata
Programare rapida si simpla folosind o gama larga de instrumente de programare
Stema de fixare din cauciuc usor de instalat
Suporta tehnologii de sistem noi si planificate ale producatorilor
Ajuta la reducerea costurilor si a timpului de reparatii atunci cand se intretin vehicule echipate cu TPMS
Ahh, primavara. Zapada si gheata s-au topit in sfarsit, dragostea este in aer, viata incepe din nou si - la fel ca ceasul - drumurile infloresc cu gropi proaspete, asteptand doar sa faca ravagii in vehiculul tau. Soferii platesc in fiecare an pentru a remedia daunele cauzate de gropi, de la jante indoite la anvelope plate pana la suspensii rupte pana la coliziuni. Deci, cum puteti evita acest camp minat anual al distrugerii vehiculelor?
Iata cateva modalitati de a limita stresul deteriorarii senzorilor de presiune, jantelor de tabla sau aliaj si de a va salva geometria inainte de a fi prea tarziu:
1. Ofera-ti spatiu
Asigurati-va ca aveti suficient spatiu intre vehiculul dvs. si ceilalti soferi, oferindu-va mai mult timp pentru a vedea si a reactiona la gropi in calea voastra.
2. Incetiniti
De prea multe ori, lovirea gropilor la viteze mai mari duce la avarii mai grave ale vehiculului. In plus, scaderea vitezei va poate imbunatati timpul de reactie.
3. Feriti-va de balti
Fereste-te de baltile din mijlocul drumului. Nu stii cat de adanci sunt; prin urmare, procedati cu prudenta.
4. Obtineti o priza
Lovirea unei gropi va poate zgudui vehiculul in directii neasteptate. Pastrati o aderenta ferma pe volan, astfel incat sa nu va abateti pe calea altui vehicul.
5. Pastrati anvelopele la presiune maxima
Ca singura parte a vehiculului care atinge drumul, anvelopele umflate corespunzator sunt probabil cea mai buna aparare impotriva gropilor. Verificati uzura benzii de rulare si presiunea anvelopelor in mod regulat.
In timp ce luati acesti pasi poate ajuta la minimizarea daunelor la gropi, exista doar prea multe gropi acolo pentru a evita complet. Cand se produc daune sau coliziuni, amintiti-va ca exista intotdeauna un magazin Ford. Ei au tehnicienii, expertiza si piesele originale Ford pentru a va ajuta sa va intoarceti in siguranta pe drum - astfel incat sa va puteti bucura de ceea ce are de oferit primavara. E decizia ta.
TPMS direct:
Metodele TPMS directe folosesc senzori de presiune pentru a masura presiunea in fiecare dintre cele patru anvelope. Apoi acesti senzori transmit datele de presiune printr-un transmitator RF fara fir catre un receptor central. Receptorul comunica unui afisaj care informeaza soferul care anvelopa este subumflata. Eticheta din fiecare roata este conceputa pentru a trimite un semnal de avertizare atunci cand presiunea unei anvelope scade sub nivelul de siguranta specificat. Senzorul de presiune montat pe anvelope este prezentat in Figura 1. Umflarea insuficienta a fost citata ca o cauza a defectiunilor anvelopelor, cum ar fi separarea benzii de rulare sau exploziile anvelopelor. De asemenea, este responsabil pentru scurtarea duratei de viata a anvelopelor si reducerea consumului de combustibil.
TPMS indirect:
Sistemele indirecte folosesc senzori de viteza a rotilor pe sistemul de frana antiblocare (ABS) al unui vehicul pentru a urmari rotatia fiecarei anvelope. Premisa este ca anvelopele subumflate au o raza mai mica, ceea ce duce la o viteza de rotatie mai mare in comparatie cu o anvelopa complet umflata. Senzorul ar trebui sa detecteze rotatia mai rapida, iar sistemul alerteaza soferul. In practica, aceasta modificare a razei este mica, facand masurarea indirecta mai putin fiabila decat masurarea directa a presiunii.
Caracteristici tehnice
Monitorizarea constanta a presiunii de umflare, a temperaturii anvelopelor, a identificarii senzorului anvelopei si a duratei de viata a bateriei in timpul conducerii si cand stati pe loc
Previne consecintele presiunii scazute in anvelope prin detectarea timpurie:
Punctii (aproximativ 80% din perforatii sunt cauzate de presiunea inadecvata a anvelopelor)
Uzura crescuta a anvelopelor datorita muncii suplimentare de indoire
Consum crescut de combustibil datorita rezistentei mai mari la rulare
Ofera intotdeauna un confort optim de condus
Soferul este informat imediat cu privire la abaterile de la valoarea de referinta
Intr-un profil tipic de temperatura, fiabil functional pana la 120C, rezistent la temperatura pana la 170C
Acceleratie de incredere de pana la 2000 g (statica) si aprobat pentru numeroase vehicule de mare viteza
Rezistent la vibratii si chiar potrivit pentru utilizarea cu lanturi de zapada
Design flexibil pentru aproape toate aplicatiile pentru jante
Presiunea de umflare a anvelopelor poate fi specificata individual si, prin urmare, adaptata exact la incarcarea vehiculului
Sistem de auto-invatare cu detectarea automata a rotilor individuale, ceea ce duce la schimbari mai rapide si mai eficiente ale rotilor
Salveaza testarile suparatoare, incomode si inexacte la benzinarii (anvelopele se incalzesc in timp ce conduc la benzinarie, in timp ce valorile specificate se aplica anvelopelor reci)
Reduce consumul de combustibil si eliberarea de CO2 in atmosfera
Cum sa va mentineti anvelopele umflate corespunzator:
1: Verificati presiunea in anvelope cel putin o data pe luna si inainte de a pleca in calatorii lungi. Deoarece temperatura afecteaza presiunea in anvelope, cel mai bine este sa verificati anvelopele cand sunt reci, adica nu au fost conduse de cel putin trei ore.
2: Umpleti-va anvelopele cu presiunea recomandata pe eticheta anvelopei, situata pe tocul usii soferului, prag sau margine.
3: Daca aveti intrebari despre anvelope sau intretinere, verificati manualul de utilizare sau consultati dealerul.
Intrebari si raspunsuri:
I: DE CE ESTE IMPORTANTA UMFLAREA CORECTA A ANVELOPELOR:
R: Mentinerea anvelopelor la presiunea recomandata este esentiala pentru functionarea sigura si eficienta a vehiculului dumneavoastra. Expertii in siguranta estimeaza ca 25% dintre automobile ruleaza cu anvelope cu presiune mai mica decat cea recomandata. Anvelopele umflate corespunzator functioneaza mai reci, dureaza mai mult si imbunatatesc economia de combustibil.
I: DE CE SE MODIFICA PRESIUNEA in anvelope:
R: Multi factori afecteaza presiunea in anvelope si de aceea este atat de important sa va verificati anvelopele cel putin o data pe luna si inainte de a pleca in calatorii lungi. Presiunea in anvelope poate scadea din cauza deteriorarii anvelopelor, a scurgerilor lente sau a modificarilor temperaturii exterioare. De exemplu, atunci cand vremea se schimba, se schimba si presiunea in anvelope. Pentru fiecare scadere de 10 grade C de temperatura, anvelopele tale pierd 1 psi. De asemenea, anvelopele se dezumfla in mod natural in timp, pana la 1,5 psi pe luna.
I: CUM FUNCTIONEAZA NOUL SISTEM DE MONITORIZARE A PRESIUNII IN ANVELOPE?:
R: Senzorii sofisticati din masina monitorizeaza continuu presiunea in anvelope, iar ledul de avertizare se aprinde atunci cand o anvelopa este cu 25 la suta sau mai mult sub presiunea corespunzatoare.
I: DACA LUMINUL DE AVERTIZARE SE INTEGNE SI SE STINGE CE INSEAMNE ASTA?:
R: In diminetile reci, lampa de avertizare se poate aprinde si apoi se stinge pe masura ce presiunea in anvelope creste din cauza conducerii sau creste temperatura aerului exterior. In plus, daca lampa de avertizare se aprinde si se stinge, o defectiune a sistemului este indicata printr-o lumina intermitenta (pentru o perioada de la 60 de secunde la 90 de secunde). Dupa ce a clipit pentru scurt timp, lampa de avertizare poate ramane aprinsa. Apoi, trebuie sa contactati distribuitorul pentru o inspectie a sistemului.
I: CAT DE CURTAND TREBUIE SA UMPL ANVELOPELE DACA LUMINA SE ARPINDE?:
R: Va rugam sa luati in considerare lampa de avertizare si sa va verificati anvelopele cat mai curand posibil.
I: LUMINUL DE AVERTIZARE INTAMPARA INTOTDEAUNA CA PRESIUNEA PNEURILOR ESTE SCADA?:
R: Lampa de avertizare poate indica o defectiune a sistemului care necesita atentia distribuitorului. Daca ledul de avertizare clipeste inainte de a fi aprins continuu, dar se constata ca presiunea in anvelope este in limitele adecvate, contactati distribuitorul pentru o inspectie a sistemului.
I: CE MAI TREBUIE SA FAC PENTRU SIGURANTA ANVELOPELOR ?:
R: Sistemul de monitorizare a presiunii in anvelope este un instrument care va tine la curent cu privire la presiunea scazuta in anvelope, dar nu inlocuieste intretinerea regulata a anvelopelor. Verificati presiunea in anvelope cel putin o data pe luna si inainte de a pleca in calatorii lungi. Consultati manualul de utilizare cu privire la inlocuirea unei anvelope sau la utilizarea unei anvelope de rezerva.
Produse populare PieseFord.ro