Produsul a fost adaugat la Favorite!
Produsul a fost sters de la Favorite!

Te rugam sa selectezi masina ta Ford pentru a putea vizualiza produsele adecvate.


Intinzatoarele pentru curele de transmisie cu accesorii FORD Motorcraft

Sunt proiectate pentru a indeplini standardele stricte de inginerie Ford, pentru a oferi performanta si durabilitatea echipamentului original.
 
De ce sa cumparati:
Singurele piese recomandate de Ford Motor Company pentru vehiculele Ford
Motorcraft si piesele Ford sunt utilizate in toate vehiculele Ford intr-o varietate de aplicatii care ajuta la asigurarea calitatii adecvate a constructiei, a integritatii si a performantelor de lunga durata ale fiecarei masini sau camioane Ford.
Motorcraft si piesele originale Ford sunt fabricate din materiale de prima calitate - alese special pentru performante maxime si adecvarea aplicatiei.
Ca si in cazul tuturor pieselor Motorcraft si Ford, orice inovatii sau imbunatatiri dezvoltate de la fabricarea vehiculului sunt incluse in aceste piese de schimb dupa piata, asigurand cea mai recenta tehnologie si performanta.
 
Proiectat pentru performanta maxima si zgomot minim
Dispozitivele de tensionare a curelei Motorcraft sunt special concepute pentru vehiculele Ford, 
pentru a asigura tensiunea corecta pe cureaua de transmisie, pentru a va asigura ca toate accesoriile functioneaza 
asa cum sunt proiectate cu scartait minim al curelei.
 

Dispozitivele de pretensionare a curelei Motorcraft:

- Aliniere precisa pentru uzura si zgomotul minim al curelei
- Mentine tensiunea corespunzatoare a centurii pe toata durata de viata a curelei
- Ofera amortizarea corecta pentru o functionare lina si vibratii reduse pe toata gama de functionare
- Piesele turnate premium rezista la fisuri si oboseala pentru o durata lunga de viata
- Rulment sigilat pe viata care minimizeaza intretinerea regulata pe durata de viata
 
Proiectat si construit pentru a rezista
Specificatie test de durabilitate - 10 ani / 150.000 km
Proiectat pentru o durata lunga de viata - fiecare dispozitiv de intindere a curelei Motorcraft este supus la 
numeroase teste in etapa de proiectare, inclusiv:
- Testare cheie a duratei de viata 
- Tensionatoarele de curea Motorcraft sunt testate pe aplicatia motorului / 
vehiculului pentru care au fost proiectate in plus fata de toate testele pe banca
- Testarea coroziunii - testeaza efectele unui mediu coroziv asupra diferitelor componente ale dispozitivului 
de tensionare. 
La finalizarea testului de 240 de ore, dispozitivul de tensionare nu trebuie sa prezinte semne de:
Zgomot minim
Paralelismul si schimbarea compensata
Schimbarea sarcinii arcului
Amortizarea trebuie sa ramana in limitele specificatiilor
 
Curelele pentru motoare sunt testate exhaustiv pentru a asigura calitatea si durabilitatea echipamentului original.
 
De ce sa cumparati:
Singurele piese recomandate de Ford Motor Company pentru vehiculele Ford
Centurile pentru motoare sunt proiectate pentru intretinere minima si performanta maxima.
Fabricat din materiale de calitate superioara la standarde stricte Ford Engineering.
Cablurile din poliester ajuta centura sa reziste la intindere, sa minimizeze alunecarea si sa ofere performante excelente in aplicatii cu sisteme de actionare cu reglare scurta.
Constructia laminata cu mai multe straturi si designul muchiei taiate ofera o functionare linistita si o durata lunga de viata.
Curelele dintate Motorcraft sunt proiectate sa se flexeze cu usurinta chiar si in jurul celei mai mici scripete.
Designul dintat turnat ajuta la pastrarea rezistentei centurii, elimina marginile aspre si asigura o functionare silentioasa.
Ajustarea precisa si lungimile centurii duc la instalari rapide si pot oferi mai putine reclamatii clientilor.

Simptom intinzator stricat la cureaua de agregate 

Inainte de a incepe sa ne uitam la simptomele unui dispozitiv de intindere a curelei defect, mai intai sa facem cunostinta cu aceasta componenta.
 
Intinzatorul curelei este o parte importanta a sistemului de curele de transmisie al masinii dumneavoastra. Acest sistem este responsabil pentru conversia unei parti din puterea generata de motor. Aceasta putere antreneaza, printre altele, alternatorul, pompa de apa, pompa de servodirectie si compresorul de aer conditionat. Este responsabilitatea dispozitivului de pretensionare a curelei sa se asigure ca cureaua de transmisie are tensiunea potrivita pentru a alimenta diferitele accesorii.
 
Un intinzator de curele este ca un scripete care este montat pe un punct de pivotare reglabil sau pe un mecanism cu arc. Ambele suporturi permit aplicarea mai eficienta a tensiunii pe curele. Designul pivotant permite ajustari manuale ale tensiunii. Intinzatoarele cu arc functioneaza automat. Aceasta inseamna ca ajusteaza tensiunea curelelor de transmisie fara manipulare externa.
 
Intinzatorul curelei din masina dumneavoastra este format din patru parti principale. Acestea includ scripetele, bratul intinzator, arcul si baza. Roata este cea care permite deplasarea curelei de transmisie. Arcul mentine cureaua de transmisie la tensiunea corecta. Bratul intinzator este un mecanism care permite reglarea sau indepartarea curelei de transmisie. Ofera suficienta slabiciune pe cureaua de transmisie pentru ajustari mai usoare. Baza este cea care tine toate partile diferite impreuna.
 

Simptomele unui intinzator de curele defect

Stim acum ca intinzatorul curelei este cel care mentine tensiunea corecta pe sistemul curelei de transmisie. Daca nu suntem capabili sa mentinem tensiunea corecta, atunci va fi dificil sa rulam diferitele componente care se bazeaza pe sistemul curelei de transmisie. Unele dintre cele mai frecvente simptome ale unui intinzator de curele defect sau defect includ urmatoarele.
 

Zgomot de scartait 

Unul dintre cele mai comune simptome ale unui dispozitiv de intindere defect al curelei este zgomotul neobisnuit provenit fie de la intinzator, fie de la curelele de transmisie. Daca zgomotul curelei de transmisie seamana cu un scartait sau cu un scartait, este posibil ca intinzatorul curelei sa fie slabit. Acesta este mai ales cazul cand porniti motorul la prima ora dimineata. Deoarece intinzatorul nu este capabil sa mentina tensiunea corecta pe curele, acesta produce un scartait sau scartait. Acest lucru este cel mai evident pe curelele de transmisie.
 
Daca zgomotul pe care il auzi este asemanator cu un sunet de macinat, atunci este posibil ca problema sa fie rulmentii intinzatorului sau scripetele intinzatorului. Aceste piese tind sa se uzeze. Acesta este ceea ce cauzeaza zgomotul de macinare, deoarece piesele metalice se vor freca unele de altele.
 

Uzura neobisnuita a curelei

Acesta este un alt simptom al unui intinzator de curele defectuos. In functie de tipul de centura de transmisie pe care il aveti in masina, atunci ar trebui sa vedeti modele uniforme pe toata lungimea centurii. In timp, aceste curele tind sa se uzeze. Exista, de asemenea, cazuri in care curelele de transmisie se uzeaza mai devreme decat ne putem astepta. Acest lucru se poate datora unor cauze diferite.
 
Unul dintre cele mai importante motive ale uzurii neobisnuite ale curelei este o problema la scripetele intinzatorului curelei de transmisie. Daca fulia este problematica, aceasta poate duce la uzura marginilor curelei de transmisie. In cazuri mai severe, un scripete intinzator defectuos poate cauza ruperea curelei de transmisie.
 

Functionarea necorespunzatoare a accesoriilor actionate de curea

 
Deoarece intinzatorul curelei mentine invartirea corecta a curelelor de transmisie in motorul masinii, anumite componente sau accesorii pot sa nu functioneze daca exista o problema cu intinzatorul. De exemplu, alternatorul poate sa nu functioneze. Daca se intampla acest lucru, atunci nu veti putea alimenta componentele electrice ale masinii. De asemenea, nu veti putea incarca bateria masinii in timp ce conduceti.
 
Un intinzator de curele defect poate cauza, de asemenea, probleme la pompa de apa. Aceasta este o componenta foarte importanta a motorului, deoarece circula lichidul de racire a motorului printr-un sistem inchis de tuburi, furtunuri si alte componente. Daca nu functioneaza corect, atunci puteti avea probleme cu supraincalzirea motorului. In consecinta, acest lucru poate deteriora motorul masinii dumneavoastra.
 
De asemenea, compresorul de aer conditionat poate sa nu functioneze daca exista o problema cu intinzatorul curelei. Daca se intampla acest lucru, atunci vei conduce fara aer conditionat. Ar trebui sa fie in regula daca mergi in croaziera. Poate fi o alta poveste daca te trezesti vreodata in mijlocul unui blocaj de trafic. Caldura va fi insuportabila pentru toti cei din masina ta. Exista diferite motive pentru care aceste accesorii actionate de curea esueaza, desigur. Deoarece isi obtin puterea de la motor prin intermediul curelelor de transmisie, este intotdeauna sigur sa presupunem ca intinzatorul curelei este, de asemenea, problematic.
 
In multe cazuri, intinzatorul curelei necesita inlocuire. Daca nu, atunci nu va putea mentine tensiunea corecta a curelelor de transmisie. Acest lucru va duce la o reducere a transmisiei de putere catre accesorii.

Probleme și Soluții pentru Intinzatorii Motorului: Cauze, Simptome și Înlocuire

Primul semn de uzură este „zgomotul”. Un dispozitiv de tensionare care sună prost este de obicei rău. În timp ce motorul funcționează, ascultați dacă auziți zgomot din capacul de distribuție sau din ansamblul frontal. Rulmenții stricați produc un zgomot puternic de „scâncet” sau „mârâit” după pornirea motorului. Dacă există zgomot și este identificat ca provenind din spatele capacului de distribuție, trebuie să:

  • Îndepărtați componentele corespunzătoare pentru a scoate cureaua de distribuție și verificați dacă scripetele nu sunt defecte. Rola interioară reprezintă aproximativ jumătate din toate defectele tensorului.
  • Alinierea necorespunzătoare a curelei de distribuție poate provoca defectarea prematură a scripetului de ghidare sau a scripetelui de pe dispozitivul de tensionare, precum și a curelei. Acest lucru indică, în general, faptul că intinzătorul sau ralantiul nu este atașat corect la locul de montare de pe motor sau că rulmenții pentru intinzătorul, ralantiul sau amândoi au uzură și au un „joc” excesiv. Este important ca alinierea curelei și a rulmentului să fie corectă. Nu refolosiți cureaua de distribuție, dispozitivul de tensionare sau ralantiul în cazul în care se constată nealiniere, înlocuiți-le cu componente noi pentru a evita deteriorarea sau defectarea motorului.

Cu cureaua de distribuție îndepărtată, verificați dacă jocul este lateral sau „se leagăna” atât pe scripetele rotative cât și pe scripetele de tensionare. Înlocuiți dacă este detectată vreo mișcare.

Cu cureaua de distribuție îndepărtată, verificați atât roțile de ralanti, cât și cele ale dispozitivului de tensionare pentru a verifica dacă sunt rugoase la rotirea rulmentului. Ruliu și dispozitivul de tensionare trebuie să se rotescă liber și lin. Înlocuiți rulmentul (rulmenții) dacă se determină rugozi.

Ford recomandă înlocuirea curelelor de distribuție, a dispozitivului de tensionare la 60.000 - 80.000 km pentru a preveni deteriorarea inutilă a motorului. Nu uitați să verificați dacă există scurgeri de ulei în timp ce investigați zgomotul lagărului. Pentru a evita defectarea prematură a etanșării, asigurați-vă întotdeauna că suprafața de etanșare este netedă înainte de a înlocui garniturile arborelui cu came sau ale arborelui cotit din față care prezintă semne de scurgere.

Intinzator Motor - Probleme, Simptome și Soluții

Scripeții interioari sunt scripeți motor care sunt responsabili de ghidarea și tensionarea curelelor de acționare a motorului. Acestea sunt esențiale pentru funcționarea corectă a motorului după pornire.

Un scripete de mers înapoi defect sau defect poate produce câteva simptome care pot anunța șoferul despre o problemă.

  1. Scripetele uzate vizibil: Unul dintre primele simptome ale unei probleme cu un scripete de ralanti este uzura vizibilă pe scripete. Marcarea vizibilă pe suprafața fuliei este un semn al uzurii.

  2. Scârțâit de curea: Un alt simptom obișnuit al unei posibile probleme cu scripetele de ralanti este scârțâitul din curelele motorului. Uzura sau încătușarea scripetului pot cauza scârțâirea curelei.

  3. Rulment sau scripete deteriorate: O problemă mai gravă este o uzură avansată a rulmentului sau scripetelui rotativ, ceea ce poate deranja rotatia centurii și poate duce la probleme mai grave.

  4. Curge rugina sau crapaturi: Rugina care curge sau fisurile pot fi semne ale uzurii componentelor interne. Este recomandată înlocuirea dispozitivului de tensionare în aceste cazuri.

  5. Uzarea rulmentului de intinzator: Dacă observați zgomot, rezistență sau rugozitate la rotirea manuală a fuliei, este probabil o uzură a rulmentului fuliei.

  6. Scripetele sunt fabricate din plastic, nailon sau otel și au fie o suprafata plana, fie canelata: Suprafețele scripetelor trebuie să fie netede și fără defecte pentru o funcționare corectă a motorului.

  7. Oscilație excesivă a bratului de tensionare: Oscilația mare a bratului de intindere poate indica defecte la amortizorul de vibratii torsional sau la fulia alternatorului.

  8. Pierderea forței intinzatorului: Lipsa rezistenței în mișcarea bratului de tensionare poate indica o uzură a izvorului.

Este esențial să monitorizați și să înlocuiți scripeții motorului în timp util pentru a evita problemele majore ale motorului. Kiturile de transmisie cu curea pentru motoare FORD Motorcraft sunt disponibile pentru a asigura înlocuirea completă și de calitate a componentelor uzate, respectând cele mai noi standarde de fabricație.



Produse populare PieseFord.ro