Produsul a fost adaugat la Favorite!
Produsul a fost sters de la Favorite!

Te rugam sa selectezi masina ta Ford pentru a putea vizualiza produsele adecvate.


Radiatoarele clima Ford, Motorcraft

Numele Motorcraft® este sinonim cu fiabilitatea si performanta. De fapt, compresoarele si componentele de control climatice noi si remanufacturate Motorcraft sunt singurele compresoare si componente climatice recomandate de Ford Motor Company.
 
Ele ajuta la optimizarea productivitatii magazinului si a satisfactiei clientilor
In plus, indeplinesc specificatiile originale, includ imbunatatiri tehnice si ofera o combinatie excelenta de potrivire, finisare si durabilitate
 

Restrictie minima, racire maxima radiatorul de clima AC Ford

Condensatoarele de aer conditionat sunt unitati de schimb de caldura care racesc agentul frigorific fierbinte comprimat, transformandu-l dintr-un gaz in lichid. Unele ansambluri de condensatoare includ un uscator receptor integrat
Aceleasi piese care au venit pe vehicul din fabrica
Spatiu si greutate eficiente - dimensionate pentru a oferi performante optime
Constructie premium din aluminiu
Rezista la coroziune si scurgeri
Maximizeaza condensul agentului frigorific pentru un transfer ridicat de caldura
Miezul si aripioarele sunt proiectate pentru a construi minim materiale din aer, permitand performante maxime
Toate suporturile si armaturile sunt locul unde ar trebui sa fie pentru o instalare usoara
Proiectat si testat conform specificatiilor Ford
 
Testarea scurgerilor supune ansamblul la presiuni care depasesc in mod semnificativ conditiile normale
Testarea stricta a performantei asigura ca condensatorul indeplineste specificatiile exigente privind transferul de caldura si restrictii
Durabilitatea presiunii si testarea la explozie supun ansamblul la presiuni hidraulice extrem de ridicate pentru a asigura integritatea miezului; peste 1.200 PSI pentru a trece testul de explozie
Testarea durabilitatii vibratiilor care simuleaza durata de viata de 20 de ani / 300.000 de km
Ciclarea termica supune condensatorul la temperaturi extreme de la -40 ° grade la peste 150 ° Celsius
Testul de rezistenta la coroziune asigura mentinerea integritatii structurale a condensatorului in conditii de coroziune ridicata
Testarea deteriorarii cu pietre asigura rezistenta miezului la resturi care pot fi aruncate in conditii reale de conducere
 

Acumulatorul de aer conditionat Motorcraft este fabricat si testat pentru a indeplini specificatiile exigente ale Ford OE pentru a ajuta la separarea agentului frigorific gazos si lichid si la filtrarea resturilor care ar putea fi in sistem.

De ce sa cumparati:
Fabricat cu materiale de calitate superioara la standarde stricte Ford Engineering.
Incarcat cu desicanti de inalta performanta care elimina umezeala din sistem pentru a ajuta la protejarea altor componente.
Include fitinguri gata de instalare, inele 0, etansari si consola.
Ar trebui inlocuit de fiecare data cand compresorul este inlocuit pentru a mentine garantia compresorului si pentru a asigura cele mai bune performante.
Acumulatoarele sunt supuse la numeroase teste functionale si la bordul vehiculului pentru a se asigura ca sunt in conformitate cu specificatiile Ford OE Engineering.
Testarea sistemului in vehicul simuleaza o viata de 10 ani / 150.000 km
Testarea scurgerilor detecteaza scurgerile de agent frigorific pe parcursul unui an.
Testarea la rafala pentru integritatea structurala la presiuni extrem de ridicate.
Testarea vibratiilor detecteaza orice pierdere de presiune sau oboseala a materialului, in special la suporturile de montare si de sustinere a furtunului.
Testele de ciclare a temperaturii contribuie la asigurarea performantei acumulatorului in conditii de temperatura extrema.
Desicantul este testat pentru capacitatea de absorbtie a umezelii 100%.

Caracteristici ale conductelor de aer conditionat Motorcraft

  • Proiectare specifica aplicatiei pentru o instalare mai usoara
  • Sectiuni flexibile de tub armate cu poliester impletit pentru rezistenta
  • Includeti fitinguri, inele O, etansari si izolatoare - gata de instalare din cutie
  • Testare cheie de viata echivalenta cu 10 ani sau 150.000 km
  • Testat pentru a respecta standardele Ford de performanta si durabilitate
  • Toate tuburile si furtunurile de aer conditionat sunt supuse la numeroase teste functionale si la bordul vehiculului pentru a se asigura ca functioneaza conform specificatiilor Ford Engineering
  • Testarea sistemului in vehicul simuleaza o viata de 10 ani / 150.000 km
  • Testarea scurgerilor pentru pierderea agentului frigorific pe parcursul unui an
  • Testarea la rafala supune linia la peste 1.750 PSI pentru a asigura integritatea furtunului si a fitingurilor atunci cand sunt supusi unei presiuni extrem de ridicate
  • Testarea vibratiilor pentru a detecta zgomotul de rezonanta nedorit
  • Testele de ciclare a temperaturii pentru a verifica integritatea si durabilitatea furtunului si a montajului la o varietate de temperaturi extreme
  • Testarea rezistentei la coroziune - trebuie sa treaca mai multe teste de scurgere pe o perioada de 1.000 de ore

Compresoarele de aer conditionat Motorcraft® sunt disponibile ca unitati noi sau reconditionate

  • Compresoarele noi sunt aceleasi componente care au fost instalate in vehicul atunci cand a iesit de pe linia de asamblare
  • Compresoarele incarcate includ:
  • Fulie ambreiaj si bobina pentru o comanda usoara (majoritatea ansamblurilor sunt preincarcate cu ulei de agent frigorific PAG
  • Ansambluri de ambreiaj / scripete prealabile pentru a asigura o instalare directa cu suruburi
  • Exista doua tipuri de compresoare incarcate noi pentru vehiculele Ford, in functie de aplicatia vehiculului:
  • De tip scroll pentru aplicatii grele
  • Designul scroll ofera o eficienta volumetrica ridicata si un consum redus de energie
  • Design unic 100% rulment cu bile pentru functionare lina si zgomot redus
  • Capacitatea variabila ajuta la reducerea ciclului ambreiajului, ceea ce contribuie la o durata de viata mai lunga a ambreiajului
  • Compresoarele cu capacitate variabila reduc si variatiile temperaturii aerului de refulare
  • Rulourile din aluminiu forjat contribuie la rezistenta si durabilitatea mecanismului de derulare
  • Platou swash fix (sau de tip FS) pentru aplicatii care necesita NVH redus
  • Tehnologia de gestionare a uleiului din compresor asigura o eficienta imbunatatita si contribuie la o economie de combustibil imbunatatita
  • Pistoane din aluminiu forjat si placute pentru durabilitate
  • Inele de piston din Teflon® rezistente la caldura
  • Designul integrat de reducere a impulsurilor ajuta la reducerea NVH
  • Rulmentii cu bile sunt folositi in locul bucselor pentru a ajuta la durabilitate si zgomot redus
  • Parti interne intarite pentru durabilitate
  • Piese interne microfinite pentru eficienta
  • Garnituri duble cu cusaturi centrale pentru o protectie excelenta a plumbului
  • Seii de montare a carcasei indeplinesc specificatiile OE ale vehiculului
  • Fulii acoperite cu e pentru rezistenta la coroziune si un finisaj de lunga durata

Cum functioneaza incalzitorul si aerul conditionat A/C.

Fara sistemele de incalzire si aer conditionat din vehiculele moderne de astazi, cu totii am fi nefericiti sa conducem catre destinatiile noastre. Luam de buna caldura care ne tine de cald in lunile de iarna si aerul racoros care improspateaza vara. Sa aruncam o privire la modul in care functioneaza ambele sisteme pentru a ne mentine confortabil pe tot parcursul anului. Incalzitorul din masina dvs. este practic o versiune mai mica a radiatorului sistemului dvs. de racire. Lichidul de racire fierbinte al motorului circula printr-un radiator mic, adesea numit miez de incalzire. Un ventilator este pozitionat in fata miezului incalzitorului pentru a sufla aer rece din exterior peste aripioare. Pe masura ce acest aer calatoreste peste miezul incalzitorului, se incalzeste si devine aer fierbinte care sufla orificiile de ventilatie ale incalzitorului.

Sistemul de aer conditionat din masina dumneavoastra Ford este compus dintr-un compresor, condensator, supapa de expansiune si evaporator. Daca ati folosit vreodata o cutie de aer comprimat pentru a curata componentele computerului, veti sti ca sticla se raceste foarte mult intr-o perioada scurta de timp. Acest lucru se datoreaza expansiunii rapide a gazului comprimat. Acelasi lucru se intampla si in sistemul de aer conditionat al masinii tale. Agentul frigorific (AKA Freon) este comprimat in compresor si se transforma intr-un gaz fierbinte. In condensator, acest gaz fierbinte este racit la starea lichida si ajunge la supapa de expansiune. Pe masura ce freonul trece prin supapa de expansiune, acesta revine la un gaz de joasa presiune si se raceste rapid in evaporator. Un ventilator sufla peste evaporator si raceste aerul care in cele din urma va sufla orificiile de ventilatie. Este esential sa aveti proceduri si diagrame bune atunci cand va depanati sistemul HVAC, in zilele trecute ati lua un manual tiparit, dar acum sunt disponibile online!

La fel ca si radiatorul sistemului de racire al motoarelor, miezul incalzitorului poate suferi unele dintre aceleasi probleme. Daca miezul incalzitorului se infunda cu rugina sau namol, nu veti mai avea caldura. De asemenea, scurgerile pot provoca o cabina plina de abur alb si va pot incurca cu adevarat ferestrele. Daca simti mirosul dulce de lichid de racire cand incalzitorul tau este pornit, sunt sanse sa ai o mica scurgere in miezul incalzitorului. Adesea, miezul incalzitorului este ingropat sub tabloul de bord, iar inlocuirea acestuia este o sarcina majora.

Probleme comune:

Din cand in cand, sistemul de A/C trebuie reincarcat pentru a-l aduce inapoi la eficienta maxima. Uneori, o scurgere poate cauza pierderea agentului frigorific si va trebui remediata inainte de reumplere. Este greu de spus daca exista o scurgere fara un echipament de testare specific, asa ca lasati-l in sarcina unui profesionist.

In ultimii ani, EPA a eliminat treptat utilizarea freonului R-12 in toate sistemele de refrigerare, iar R-134 a devenit noul standard. Daca aveti un sistem mai vechi cu R-12, poate fi necesar sa va adaptati sistemul pentru a gestiona noul agent frigorific R-134. Uneori trebuie schimbate garniturile, furtunurile si chiar compresorul. Problema apare atunci cand garniturile si furtunurile mai vechi nu sunt compatibile cu uleiurile noi gasite in R-134.

Coroziunea va cauza scurgeri de miez de incalzire (radiatorul secundar). Acest lucru se va manifesta prin lasarea aburului in habitaclu si aburirea geamurilor. Veti sti ca exista o scurgere din cauza mirosului dulce care vine de la orificiile de ventilatie. Din pacate, schimbarea miezului incalzitorului nu este de obicei cea mai usoara munca din lume, deoarece inginerii tind sa le stoarce in niste spatii destul de inguste sub bord.

Maximizând Performanțele Aparatului de Aer Conditionat pentru Vehiculul Tău Ford: PieseFord.ro

Piese de Înlocuire Pentru O Performanță Optimală în Sistemul de Climatizare

Unitățile de schimb de căldură reprezintă componente esențiale care asigură răcirea agentului frigorific, transformându-l dintr-un gaz într-un lichid comprimat. Anumite ansambluri de condensatoare integrează un uscător receptor pentru a îmbunătăți funcționarea acestora.

Caracteristici ale acestor piese:

  • Identice cu cele instalate de fabrică pe vehicul
  • Eficiență dimensională și greutate optimizate pentru performanțe superioare
  • Construcție premium din aluminiu rezistent la coroziune și scurgeri
  • Maximizare a transferului de căldură prin condensarea refrigerantului
  • Design cu minimizare a acumulării de materiale străine pentru performanțe maxime
  • Montare ușoară datorită amplasării corecte a tuturor componentelor și fitingurilor
  • Proiectate și testate conform rigorilor specificațiilor Ford

Teste riguroase pentru asigurarea calității:

  • Teste de presiune care depășesc cu mult condițiile normale pentru detectarea scurgerilor
  • Verificări stricte ale performanței pentru a garanta transferul optim de căldură și restricțiile corespunzătoare
  • Rezistență la presiuni hidraulice extrem de ridicate pentru integritatea miezului, testat la peste 1.200 PSI pentru a asigura fiabilitatea în exploatare
  • Teste de durabilitate a vibrațiilor pentru simularea unei durate de viață de 20 de ani sau 300.000 de kilometri
  • Teste termice pentru rezistența la temperaturi extreme, de la -40°C la peste 130°C
  • Verificări de rezistență la coroziune pentru menținerea integrității structurale în condiții severe de coroziune
  • Evaluare a rezistenței miezului la impactul potențial al pietrelor și resturilor din condițiile reale de condus

Funcționarea Condensatorului de Aer Condiționat Auto:

Plasat frontal pe vehicul, condensatorul se află în spatele grilei din față, în fața radiatorului. Principiul de funcționare implică trecerea aerului ambiental prin condensator pentru a elimina căldura din agentul frigorific în circulație. Acest proces transformă agentul frigorific din stare gazoasă în lichid. Similar în aspect și funcționalitate cu radiatorul motorului, condensatorul absoarbe căldura din agentul frigorific fierbinte și transformă gazul la presiune înaltă într-un lichid la presiune înaltă.

Circuitul de flux al aerului: Pe de altă parte, căldura emisă de pasageri se amestecă cu aerul din cabină. Acest aer cald intră în evaporator, fiind împins în sus de ventilator. Trecând peste aripioarele evaporatorului, căldura din aer este transferată la evaporarea agentului frigorific. Acesta absoarbe căldura din aer, generând aer rece care este distribuit apoi în cabină. Temperatura ideală pentru pasageri este de aproximativ 23 de grade Celsius. Principalele sisteme de aer condiționat încearcă să mențină această temperatură prin reglarea automată a compresorului și recircularea eficientă a aerului din cabină. Umiditatea din aer se condensează la intrarea în evaporator, fiind apoi evacuată din cabină. Evaporatorul elimină umezeala din aer, contribuind la uscarea acestuia. Aerul răcit este redirecționat în cabină prin orificiile de aerisire din bord. Temperatura și presiunea refrigerantului scad ulterior, transformându-se în gaz la presiune și temperatură joasă. Acest gaz este aspirat din nou în compresor pentru a relua ciclul.

Agentul frigorific reprezintă lichidul implicat în ciclul de răcire. Este supus transformării de la starea lichidă la starea gazoasă și invers, transferând căldura în acest proces. Un aspect esențial este utilizarea unui agent frigorific ecologic, cum ar fi R134a, pentru a minimiza impactul asupra mediului și al schimbărilor climatice.

Probleme și Soluții pentru Condensatorul și Radiatorul de Climatizare:

Condensatorul Ford este expus la deteriorare în cazul unor coliziuni frontale sau în urma loviturilor cu pietre sau alte obiecte pe drum. Coroziunea reprezintă o altă amenințare, în special în zonele unde se folosește sare pe drumuri în timpul iernii. Un condensator deteriorat poate duce la scurgeri de agent frigorific și la disfuncționarea sistemului de climatizare. Semnele unei scurgeri pot include un reziduu uleios în zona afectată sau chiar scurgeri la nivelul liniilor sistemului de climatizare. Repararea unui condensator A/C nu este posibilă, acesta necesitând înlocuire. De asemenea, infiltrația resturilor și frunzelor în aripioarele condensatorului poate reduce eficiența sistemului de climatizare.

Există două tipuri principale de piese de schimb: OEM (originale) și A/M (aftermarket). Un condensator A/C OEM poate fi comandat de pe platforma PieseFord.ro și poate fi achiziționat online sau de la un furnizor autorizat de piese auto. Reparația implică adesea costuri de muncă suplimentare, deoarece unele componente și bară de protecție trebuie înlăturate pentru a accesa condensatorul A/C. De asemenea, este necesară recuperarea și reîncărcarea agentului frigorific după înlocuirea condensatorului, o operațiune care necesită echipamente specializate disponibile doar în ateliere specializate. Din acest motiv, se recomandă efectuarea reparațiilor de climatizare la un dealer sau într-un atelier auto de încredere.

Pentru menținerea performanțelor optime ale sistemului A/C, este esențial să păstrați condensatorul curat și protejat împotriva resturilor. În cazul utilizării sării pe drumuri în timpul iernii, spălarea regulată a mașinii poate contribui la evitarea acumulării de sare și la prevenirea coroziunii.

Sfaturi pentru utilizarea eficientă a sistemului de aer condiționat:

  • Mențineți grila din față a mașinii fără obstacole pentru funcționarea optimă a aparatului de aer condiționat.
  • Ridicați geamurile pentru a maximiza eficiența sistemului A/C.
  • Folosiți modul de recirculare a aerului în timpul utilizării aparatului de aer condiționat.
  • Utilizați modul "Air-Fresh" doar atunci când este necesar pentru a economisi combustibil.

PieseFord.ro se angajează să ofere piese de înlocuire de calitate superioară pentru sistemul de climatizare al vehiculelor Ford, garantând astfel funcționarea optimă și fiabilitatea sistemului de aer condiționat.

Recomandăm verificarea periodică și întreținerea adecvată a sistemului de climatizare pentru a asigura o funcționare eficientă și durabilă a acestuia.

Radiator clima Ford sisteme climatizare auto | Magazin online Ford #58D4D1E7B1


ro
2024-02-26T00:36:15+00:00
Radiator clima Ford sisteme climatizare auto | Magazin online Ford #58D4D1E7B1

Radiatoarele clima Ford, Motorcraft

Numele Motorcraft® este sinonim cu fiabilitatea si performanta. De fapt, compresoarele si componentele de control climatice noi si remanufacturate Motorcraft sunt singurele compresoare si componente climatice recomandate de Ford Motor Company.
 
Ele ajuta la optimizarea productivitatii magazinului si a satisfactiei clientilor
In plus, indeplinesc specificatiile originale, includ imbunatatiri tehnice si ofera o combinatie excelenta de potrivire, finisare si durabilitate
 

Restrictie minima, racire maxima radiatorul de clima AC Ford

Condensatoarele de aer conditionat sunt unitati de schimb de caldura care racesc agentul frigorific fierbinte comprimat, transformandu-l dintr-un gaz in lichid. Unele ansambluri de condensatoare includ un uscator receptor integrat
Aceleasi piese care au venit pe vehicul din fabrica
Spatiu si greutate eficiente - dimensionate pentru a oferi performante optime
Constructie premium din aluminiu
Rezista la coroziune si scurgeri
Maximizeaza condensul agentului frigorific pentru un transfer ridicat de caldura
Miezul si aripioarele sunt proiectate pentru a construi minim materiale din aer, permitand performante maxime
Toate suporturile si armaturile sunt locul unde ar trebui sa fie pentru o instalare usoara
Proiectat si testat conform specificatiilor Ford
 
Testarea scurgerilor supune ansamblul la presiuni care depasesc in mod semnificativ conditiile normale
Testarea stricta a performantei asigura ca condensatorul indeplineste specificatiile exigente privind transferul de caldura si restrictii
Durabilitatea presiunii si testarea la explozie supun ansamblul la presiuni hidraulice extrem de ridicate pentru a asigura integritatea miezului; peste 1.200 PSI pentru a trece testul de explozie
Testarea durabilitatii vibratiilor care simuleaza durata de viata de 20 de ani / 300.000 de km
Ciclarea termica supune condensatorul la temperaturi extreme de la -40 ° grade la peste 150 ° Celsius
Testul de rezistenta la coroziune asigura mentinerea integritatii structurale a condensatorului in conditii de coroziune ridicata
Testarea deteriorarii cu pietre asigura rezistenta miezului la resturi care pot fi aruncate in conditii reale de conducere
 

Acumulatorul de aer conditionat Motorcraft este fabricat si testat pentru a indeplini specificatiile exigente ale Ford OE pentru a ajuta la separarea agentului frigorific gazos si lichid si la filtrarea resturilor care ar putea fi in sistem.

De ce sa cumparati:
Fabricat cu materiale de calitate superioara la standarde stricte Ford Engineering.
Incarcat cu desicanti de inalta performanta care elimina umezeala din sistem pentru a ajuta la protejarea altor componente.
Include fitinguri gata de instalare, inele 0, etansari si consola.
Ar trebui inlocuit de fiecare data cand compresorul este inlocuit pentru a mentine garantia compresorului si pentru a asigura cele mai bune performante.
Acumulatoarele sunt supuse la numeroase teste functionale si la bordul vehiculului pentru a se asigura ca sunt in conformitate cu specificatiile Ford OE Engineering.
Testarea sistemului in vehicul simuleaza o viata de 10 ani / 150.000 km
Testarea scurgerilor detecteaza scurgerile de agent frigorific pe parcursul unui an.
Testarea la rafala pentru integritatea structurala la presiuni extrem de ridicate.
Testarea vibratiilor detecteaza orice pierdere de presiune sau oboseala a materialului, in special la suporturile de montare si de sustinere a furtunului.
Testele de ciclare a temperaturii contribuie la asigurarea performantei acumulatorului in conditii de temperatura extrema.
Desicantul este testat pentru capacitatea de absorbtie a umezelii 100%.

Caracteristici ale conductelor de aer conditionat Motorcraft

  • Proiectare specifica aplicatiei pentru o instalare mai usoara
  • Sectiuni flexibile de tub armate cu poliester impletit pentru rezistenta
  • Includeti fitinguri, inele O, etansari si izolatoare - gata de instalare din cutie
  • Testare cheie de viata echivalenta cu 10 ani sau 150.000 km
  • Testat pentru a respecta standardele Ford de performanta si durabilitate
  • Toate tuburile si furtunurile de aer conditionat sunt supuse la numeroase teste functionale si la bordul vehiculului pentru a se asigura ca functioneaza conform specificatiilor Ford Engineering
  • Testarea sistemului in vehicul simuleaza o viata de 10 ani / 150.000 km
  • Testarea scurgerilor pentru pierderea agentului frigorific pe parcursul unui an
  • Testarea la rafala supune linia la peste 1.750 PSI pentru a asigura integritatea furtunului si a fitingurilor atunci cand sunt supusi unei presiuni extrem de ridicate
  • Testarea vibratiilor pentru a detecta zgomotul de rezonanta nedorit
  • Testele de ciclare a temperaturii pentru a verifica integritatea si durabilitatea furtunului si a montajului la o varietate de temperaturi extreme
  • Testarea rezistentei la coroziune - trebuie sa treaca mai multe teste de scurgere pe o perioada de 1.000 de ore

Compresoarele de aer conditionat Motorcraft® sunt disponibile ca unitati noi sau reconditionate

  • Compresoarele noi sunt aceleasi componente care au fost instalate in vehicul atunci cand a iesit de pe linia de asamblare
  • Compresoarele incarcate includ:
  • Fulie ambreiaj si bobina pentru o comanda usoara (majoritatea ansamblurilor sunt preincarcate cu ulei de agent frigorific PAG
  • Ansambluri de ambreiaj / scripete prealabile pentru a asigura o instalare directa cu suruburi
  • Exista doua tipuri de compresoare incarcate noi pentru vehiculele Ford, in functie de aplicatia vehiculului:
  • De tip scroll pentru aplicatii grele
  • Designul scroll ofera o eficienta volumetrica ridicata si un consum redus de energie
  • Design unic 100% rulment cu bile pentru functionare lina si zgomot redus
  • Capacitatea variabila ajuta la reducerea ciclului ambreiajului, ceea ce contribuie la o durata de viata mai lunga a ambreiajului
  • Compresoarele cu capacitate variabila reduc si variatiile temperaturii aerului de refulare
  • Rulourile din aluminiu forjat contribuie la rezistenta si durabilitatea mecanismului de derulare
  • Platou swash fix (sau de tip FS) pentru aplicatii care necesita NVH redus
  • Tehnologia de gestionare a uleiului din compresor asigura o eficienta imbunatatita si contribuie la o economie de combustibil imbunatatita
  • Pistoane din aluminiu forjat si placute pentru durabilitate
  • Inele de piston din Teflon® rezistente la caldura
  • Designul integrat de reducere a impulsurilor ajuta la reducerea NVH
  • Rulmentii cu bile sunt folositi in locul bucselor pentru a ajuta la durabilitate si zgomot redus
  • Parti interne intarite pentru durabilitate
  • Piese interne microfinite pentru eficienta
  • Garnituri duble cu cusaturi centrale pentru o protectie excelenta a plumbului
  • Seii de montare a carcasei indeplinesc specificatiile OE ale vehiculului
  • Fulii acoperite cu e pentru rezistenta la coroziune si un finisaj de lunga durata

Cum functioneaza incalzitorul si aerul conditionat A/C.

Fara sistemele de incalzire si aer conditionat din vehiculele moderne de astazi, cu totii am fi nefericiti sa conducem catre destinatiile noastre. Luam de buna caldura care ne tine de cald in lunile de iarna si aerul racoros care improspateaza vara. Sa aruncam o privire la modul in care functioneaza ambele sisteme pentru a ne mentine confortabil pe tot parcursul anului. Incalzitorul din masina dvs. este practic o versiune mai mica a radiatorului sistemului dvs. de racire. Lichidul de racire fierbinte al motorului circula printr-un radiator mic, adesea numit miez de incalzire. Un ventilator este pozitionat in fata miezului incalzitorului pentru a sufla aer rece din exterior peste aripioare. Pe masura ce acest aer calatoreste peste miezul incalzitorului, se incalzeste si devine aer fierbinte care sufla orificiile de ventilatie ale incalzitorului.

Sistemul de aer conditionat din masina dumneavoastra Ford este compus dintr-un compresor, condensator, supapa de expansiune si evaporator. Daca ati folosit vreodata o cutie de aer comprimat pentru a curata componentele computerului, veti sti ca sticla se raceste foarte mult intr-o perioada scurta de timp. Acest lucru se datoreaza expansiunii rapide a gazului comprimat. Acelasi lucru se intampla si in sistemul de aer conditionat al masinii tale. Agentul frigorific (AKA Freon) este comprimat in compresor si se transforma intr-un gaz fierbinte. In condensator, acest gaz fierbinte este racit la starea lichida si ajunge la supapa de expansiune. Pe masura ce freonul trece prin supapa de expansiune, acesta revine la un gaz de joasa presiune si se raceste rapid in evaporator. Un ventilator sufla peste evaporator si raceste aerul care in cele din urma va sufla orificiile de ventilatie. Este esential sa aveti proceduri si diagrame bune atunci cand va depanati sistemul HVAC, in zilele trecute ati lua un manual tiparit, dar acum sunt disponibile online!

La fel ca si radiatorul sistemului de racire al motoarelor, miezul incalzitorului poate suferi unele dintre aceleasi probleme. Daca miezul incalzitorului se infunda cu rugina sau namol, nu veti mai avea caldura. De asemenea, scurgerile pot provoca o cabina plina de abur alb si va pot incurca cu adevarat ferestrele. Daca simti mirosul dulce de lichid de racire cand incalzitorul tau este pornit, sunt sanse sa ai o mica scurgere in miezul incalzitorului. Adesea, miezul incalzitorului este ingropat sub tabloul de bord, iar inlocuirea acestuia este o sarcina majora.

Probleme comune:

Din cand in cand, sistemul de A/C trebuie reincarcat pentru a-l aduce inapoi la eficienta maxima. Uneori, o scurgere poate cauza pierderea agentului frigorific si va trebui remediata inainte de reumplere. Este greu de spus daca exista o scurgere fara un echipament de testare specific, asa ca lasati-l in sarcina unui profesionist.

In ultimii ani, EPA a eliminat treptat utilizarea freonului R-12 in toate sistemele de refrigerare, iar R-134 a devenit noul standard. Daca aveti un sistem mai vechi cu R-12, poate fi necesar sa va adaptati sistemul pentru a gestiona noul agent frigorific R-134. Uneori trebuie schimbate garniturile, furtunurile si chiar compresorul. Problema apare atunci cand garniturile si furtunurile mai vechi nu sunt compatibile cu uleiurile noi gasite in R-134.

Coroziunea va cauza scurgeri de miez de incalzire (radiatorul secundar). Acest lucru se va manifesta prin lasarea aburului in habitaclu si aburirea geamurilor. Veti sti ca exista o scurgere din cauza mirosului dulce care vine de la orificiile de ventilatie. Din pacate, schimbarea miezului incalzitorului nu este de obicei cea mai usoara munca din lume, deoarece inginerii tind sa le stoarce in niste spatii destul de inguste sub bord.

Maximizând Performanțele Aparatului de Aer Conditionat pentru Vehiculul Tău Ford: PieseFord.ro

Piese de Înlocuire Pentru O Performanță Optimală în Sistemul de Climatizare

Unitățile de schimb de căldură reprezintă componente esențiale care asigură răcirea agentului frigorific, transformându-l dintr-un gaz într-un lichid comprimat. Anumite ansambluri de condensatoare integrează un uscător receptor pentru a îmbunătăți funcționarea acestora.

Caracteristici ale acestor piese:

  • Identice cu cele instalate de fabrică pe vehicul
  • Eficiență dimensională și greutate optimizate pentru performanțe superioare
  • Construcție premium din aluminiu rezistent la coroziune și scurgeri
  • Maximizare a transferului de căldură prin condensarea refrigerantului
  • Design cu minimizare a acumulării de materiale străine pentru performanțe maxime
  • Montare ușoară datorită amplasării corecte a tuturor componentelor și fitingurilor
  • Proiectate și testate conform rigorilor specificațiilor Ford

Teste riguroase pentru asigurarea calității:

  • Teste de presiune care depășesc cu mult condițiile normale pentru detectarea scurgerilor
  • Verificări stricte ale performanței pentru a garanta transferul optim de căldură și restricțiile corespunzătoare
  • Rezistență la presiuni hidraulice extrem de ridicate pentru integritatea miezului, testat la peste 1.200 PSI pentru a asigura fiabilitatea în exploatare
  • Teste de durabilitate a vibrațiilor pentru simularea unei durate de viață de 20 de ani sau 300.000 de kilometri
  • Teste termice pentru rezistența la temperaturi extreme, de la -40°C la peste 130°C
  • Verificări de rezistență la coroziune pentru menținerea integrității structurale în condiții severe de coroziune
  • Evaluare a rezistenței miezului la impactul potențial al pietrelor și resturilor din condițiile reale de condus

Funcționarea Condensatorului de Aer Condiționat Auto:

Plasat frontal pe vehicul, condensatorul se află în spatele grilei din față, în fața radiatorului. Principiul de funcționare implică trecerea aerului ambiental prin condensator pentru a elimina căldura din agentul frigorific în circulație. Acest proces transformă agentul frigorific din stare gazoasă în lichid. Similar în aspect și funcționalitate cu radiatorul motorului, condensatorul absoarbe căldura din agentul frigorific fierbinte și transformă gazul la presiune înaltă într-un lichid la presiune înaltă.

Circuitul de flux al aerului: Pe de altă parte, căldura emisă de pasageri se amestecă cu aerul din cabină. Acest aer cald intră în evaporator, fiind împins în sus de ventilator. Trecând peste aripioarele evaporatorului, căldura din aer este transferată la evaporarea agentului frigorific. Acesta absoarbe căldura din aer, generând aer rece care este distribuit apoi în cabină. Temperatura ideală pentru pasageri este de aproximativ 23 de grade Celsius. Principalele sisteme de aer condiționat încearcă să mențină această temperatură prin reglarea automată a compresorului și recircularea eficientă a aerului din cabină. Umiditatea din aer se condensează la intrarea în evaporator, fiind apoi evacuată din cabină. Evaporatorul elimină umezeala din aer, contribuind la uscarea acestuia. Aerul răcit este redirecționat în cabină prin orificiile de aerisire din bord. Temperatura și presiunea refrigerantului scad ulterior, transformându-se în gaz la presiune și temperatură joasă. Acest gaz este aspirat din nou în compresor pentru a relua ciclul.

Agentul frigorific reprezintă lichidul implicat în ciclul de răcire. Este supus transformării de la starea lichidă la starea gazoasă și invers, transferând căldura în acest proces. Un aspect esențial este utilizarea unui agent frigorific ecologic, cum ar fi R134a, pentru a minimiza impactul asupra mediului și al schimbărilor climatice.

Probleme și Soluții pentru Condensatorul și Radiatorul de Climatizare:

Condensatorul Ford este expus la deteriorare în cazul unor coliziuni frontale sau în urma loviturilor cu pietre sau alte obiecte pe drum. Coroziunea reprezintă o altă amenințare, în special în zonele unde se folosește sare pe drumuri în timpul iernii. Un condensator deteriorat poate duce la scurgeri de agent frigorific și la disfuncționarea sistemului de climatizare. Semnele unei scurgeri pot include un reziduu uleios în zona afectată sau chiar scurgeri la nivelul liniilor sistemului de climatizare. Repararea unui condensator A/C nu este posibilă, acesta necesitând înlocuire. De asemenea, infiltrația resturilor și frunzelor în aripioarele condensatorului poate reduce eficiența sistemului de climatizare.

Există două tipuri principale de piese de schimb: OEM (originale) și A/M (aftermarket). Un condensator A/C OEM poate fi comandat de pe platforma PieseFord.ro și poate fi achiziționat online sau de la un furnizor autorizat de piese auto. Reparația implică adesea costuri de muncă suplimentare, deoarece unele componente și bară de protecție trebuie înlăturate pentru a accesa condensatorul A/C. De asemenea, este necesară recuperarea și reîncărcarea agentului frigorific după înlocuirea condensatorului, o operațiune care necesită echipamente specializate disponibile doar în ateliere specializate. Din acest motiv, se recomandă efectuarea reparațiilor de climatizare la un dealer sau într-un atelier auto de încredere.

Pentru menținerea performanțelor optime ale sistemului A/C, este esențial să păstrați condensatorul curat și protejat împotriva resturilor. În cazul utilizării sării pe drumuri în timpul iernii, spălarea regulată a mașinii poate contribui la evitarea acumulării de sare și la prevenirea coroziunii.

Sfaturi pentru utilizarea eficientă a sistemului de aer condiționat:

  • Mențineți grila din față a mașinii fără obstacole pentru funcționarea optimă a aparatului de aer condiționat.
  • Ridicați geamurile pentru a maximiza eficiența sistemului A/C.
  • Folosiți modul de recirculare a aerului în timpul utilizării aparatului de aer condiționat.
  • Utilizați modul "Air-Fresh" doar atunci când este necesar pentru a economisi combustibil.

PieseFord.ro se angajează să ofere piese de înlocuire de calitate superioară pentru sistemul de climatizare al vehiculelor Ford, garantând astfel funcționarea optimă și fiabilitatea sistemului de aer condiționat.

Recomandăm verificarea periodică și întreținerea adecvată a sistemului de climatizare pentru a asigura o funcționare eficientă și durabilă a acestuia.
2024


Produse populare PieseFord.ro