Termostate originale Ford pentru autoturisme și camioane de vânzare
Produsul a fost adaugat la Favorite!
Produsul a fost sters de la Favorite!

Te rugam sa selectezi masina ta Ford pentru a putea vizualiza produsele adecvate.



Termostatele Ford Motorcraft sunt concepute conform specificatiilor

Exigente ale echipamentului original Ford pentru a mentine temperatura recomandata a lichidului de racire pentru o temperatura optima a motorului si performante ale incalzitorului.

De ce sa cumparati:
  • Podul din otel inoxidabil sau alama si cadrul arcului sunt construite pe canale pentru rezistenta si rigiditate.
  • Pistoanele conice din otel inoxidabil dispun de cizme elastomerice flexibile.
  • Duza venturi simplificata pentru un debit maxim de lichid de racire.
  • Flansa de montare este proiectata pentru o potrivire optima in carcasa motorului.
  • Testat la cursa, testat la caldura, testat la presiune si testat la rezistenta in conditii reale, pana la echivalentul a 10 ani / 100.000 km

Electroventilatoarele Ford racesc mereu

  • Fiecare ventilator de racire si ansamblu motor Motorcraft® este conceput pentru a oferi performanta de calitate pe care v-ati asteptat-o ​​de la produsele Ford Motor Company. Repere includ:
  • Aplicare specifica - fara consolidarea numerelor de piesa
  • Ventilatoarele si invelitoarele din ansambluri sunt fabricate din material reciclabil, la fel ca si piesele OE
  •  

Senzor de temperatura a aerului ambiant si a lichidului de racire

Senzorii de temperatura a aerului ambiant Motorcraft® sunt proiectati pentru durabilitate si performanta electrica.
Repere includ:
  • Firele si sigiliul de pe unitatea de expediere se potrivesc exact cu aplicatia vehiculului
  • Un senzor din unitate prezinta curba de iesire adecvata pentru a lucra cu computerul de control al motorului pentru a preveni citirea gresita

Pompe de apa Ford ale sistemului de racire atat de important

Pompele de apa Motorcraft® cu motor diesel si benzina contin un rulment de precizie pentru a oferi o performanta lunga si eficienta. In plus, rotorele stantate sau turnate indeplinesc cerintele de pompare OE. Repere includ:

  • Modelele sigiliilor utilizeaza scaune din metal sinterizat sau din ceramica
  • Carcase puternice din fonta sau aluminiu turnate sub presiune
  • Carcasa rulmentului indeplineste cerintele de incarcare OE
  • Rulmenti de precizie
  • Butucuri amplasate pentru alinierea corecta a curelei
  • Include garnitura de instalare metalica si suruburi prindere acolo unde este cazul

Cum functioneaza un termostat auto FORD ?

Toata lumea stie ca un motor trebuie sa functioneze la o temperatura optima pentru a functiona la performanta optima.

Toata lumea stie ca un motor trebuie sa functioneze la o temperatura optima pentru a functiona la performanta optima. Una dintre cele mai importante componente care controleaza performanta maxima a unui motor este termostatul. Aceasta este o parte integranta a sistemului de racire al unei masini. Este trist ca nu multi proprietari de vehicule incepatori stiu despre aceasta componenta. Exista si soferi experimentati care stiu ce este, dar nu stiu cum functioneaza. Acest articol va va ajuta sa intelegeti mai bine aceasta componenta a sistemului de racire al motorului dumneavoastra.

Ce este un termostat auto?

Motoarele moderne ale masinilor functioneaza la un anumit interval de temperatura pentru performante optime. Aceasta poate varia intre 90 de grade C si 104 °C . Termostatul ajuta motorul sa-si mentina temperaturile de lucru in acest interval.

Un termostat auto Ford este un dispozitiv mic care se afla intre radiator si motorul unei masini racite cu lichid. Functia sa principala este de a regla fluxul de lichid de racire a motorului de la motor la radiator. Cand este inchis, lichidul de racire a motorului nu poate curge in radiator, ceea ce poate duce la o crestere rapida a temperaturii motorului. Cand este deschis, lichidul de racire al motorului curge in radiator unde disipeaza caldura si raceste lichidul de racire acum fierbinte.

Va puteti gandi la un termostat de masina ca la o supapa de poarta care permite sau blocheaza fluxul de lichid de racire din motor si in radiator. Aceasta depinde de temperatura dominanta a motorului. De exemplu, daca motorul este suficient de cald sau de fierbinte, termostatul se deschide singur pentru a permite curgerea lichidului de racire. Daca motorul este rece, termostatul ramane inchis.

Sistemul de racire al masinii permite mentinerea temperaturilor optime de lucru ale motorului. Impiedica motorul sa se incalzeasca prea mult, ceea ce poate duce la deteriorarea ireversibila a motorului in sine. Lichidul de racire circula prin motor si preia caldura in exces. Acest lichid de racire lichid fierbinte se intoarce la radiator pentru a ajuta la eliminarea excesului de caldura inainte ca acesta sa circule din nou in motor.

Termostatul masinii se afla intre motor si radiator. Daca motorul nu este inca cald, atunci si lichidul de racire care circula in motor nu este suficient de fierbinte. Nu este nevoie ca lichidul de racire sa mearga la calorifer pentru ca acesta sa scape de caldura. Aceasta este responsabilitatea principala a termostatului. Impiedica curgerea lichidului de racire de la motor la radiator, permitand motorului sa atinga mult mai repede temperaturile de lucru.

Odata ce motorul atinge temperatura de functionare, termostatul se deschide pentru a permite curgerea lichidului de racire „fierbinte” in radiator. Acest lucru ii permite sa disipeze caldura si sa scada temperatura lichidului de racire. Dupa aceasta, lichidul de racire circula in motor.

Incercati sa va imaginati un motor fara termostat. Odata ce porniti motorul, lichidul de racire curge deja in radiator. Acest lucru mentine lichidul rece. Aceasta inseamna ca motorul va dura mult mai mult pentru a ajunge la temperatura optima de lucru. Daca aveti un sistem electronic de injectie de combustibil, computerul poate furniza mai mult combustibil motorului dvs. in efortul de a grabi procesul de incalzire. Acest lucru se poate traduce in probleme legate de economia de combustibil.

Cum functioneaza?

Pentru a spune in cuvinte simple, un termostat auto functioneaza raspunzand la schimbarile de temperatura a lichidului de racire a motorului. Daca lichidul de racire al motorului este rece, atunci termostatul isi mentine pozitia inchis. Odata ce lichidul de racire a motorului este suficient de fierbinte, atunci termostatul se deschide pentru a permite lichidului de racire sa treaca la radiator. Este un mecanism foarte simplu, dar foarte eficient.

Deci, cum se deschide si se inchide termostatul?

Termostatul contine un cilindru umplut cu ceara. Acest cilindru se afla pe partea motorului a termostatului, astfel incat sa mentina contactul cu lichidul de racire care circula in motor. Cilindrul vine si cu o supapa care se conecteaza la o tija. Tija apasa in ceara in centrul cilindrului.

Pe masura ce temperatura motorului creste, creste si temperatura lichidului de racire. Acest lucru „topeste” incet ceara. Ceara „topita” se extinde, ceea ce impinge tija spre exterior. Aceasta miscare spre exterior a tijei este cea care deschide supapa cilindrului. Lichidul de racire poate curge acum de la motor la radiator prin aceasta deschidere a cilindrului.

Ca atare, cand porniti motorul dimineata devreme, termostatul este inca in pozitia inchisa. Acest lucru permite motorului sa se incalzeasca si sa atinga temperaturile de functionare mult mai rapid. De indata ce motorul este suficient de cald, si lichidul de racire a motorului creste. Aceasta topeste ceara si creeaza o deschidere pentru curgerea lichidului de racire.

In timpul functionarii normale a motorului, termostatul nu este niciodata complet inchis sau deschis. Starea acestuia depinde de starea de functionare a motorului. Retineti ca termostatul serveste ca o supapa de gunoi care controleaza fluxul de lichid de racire de la motor la radiator. Acest lucru ajuta motorul sa functioneze la cea mai buna temperatura posibila.

Acest lucru poate avea implicatii substantiale in performanta motorului. Un motor care functioneaza bine inseamna ca uleiul de motor este capabil sa lubrifieze toate partile motorului, indepartand totodata depozitele daunatoare. Acest lucru se poate traduce, de asemenea, printr-o reducere a emisiilor nocive, imbunatatind totodata si economia de combustibil.

Din acest motiv, termostatul este o parte integranta a sanatatii generale si a longevitatii motorului masinii dumneavoastra Ford.

De unde stii ca ai un termostat auto prost sau defect?

Acum stim ce este un termostat auto si cum functioneaza. Urmatoarea intrebare importanta de abordat este cum stim ca este posibil sa avem un termostat al masinii prost sau defect? Iata cateva dintre cele mai comune simptome ale unui termostat defect in masina dvs.

Supraincalzirea motorului Ford

Daca supapa termostatului ramane blocata in pozitia inchisa, lichidul de racire fierbinte al motorului nu va curge in radiator. Acest lucru previne racirea lichidului fierbinte si eventuala intoarcere a lichidului de racire racit in motor. Daca iti tii motorul pornit, riscati sa-l distrugi, la propriu.

Desigur, supraincalzirea motorului se poate datora si altor motive. Ar putea fi din cauza unui nivel scazut de lichid de racire sau a unei pompe de apa defectuoase. De asemenea, este posibil sa existe scurgeri in sistemul de racire. Radiatorul poate dezvolta, de asemenea, infundari sau scurgeri. Desi exista diferite motive pentru care motorul se supraincalzeste, este intotdeauna cel mai bine sa includeti un termostat defect sau defect ca unul dintre posibilii vinovati.

Subincalzirea motorului

Daca supapa termostatului ramane blocata in pozitia deschisa, vei avea un lichid de racire a motorului care curge fara oprire catre radiator. Aceasta inseamna ca motorul va dura mai mult timp pentru a atinge temperatura de lucru. De asemenea, poate avea dificultati in mentinerea acestuia la intervalul optim. Acest lucru poate duce la o eficienta de lucru mai scazuta a uleiului de motor, ceea ce poate grabi viteza cu care piesele motorului se uzeaza. De asemenea, poate reduce eficienta motorului, ceea ce duce la o economie scazuta de combustibil. Acest lucru se poate traduce si in emisii mai mari in timp.

Fluctuatiile temperaturii motorului sunt aproape intotdeauna un indiciu al unei probleme la termostat. Se inchide sau se deschide atunci cand nu trebuie. Acest lucru se intampla deoarece termostatul nu se blocheaza intr-o singura pozitie. Acest lucru duce la citiri false ale temperaturii. Miscarile neregulate ale supapei termostatului pot duce la probleme in reglarea eficienta a fluxului de lichid de racire a motorului.

Performanta slaba a motorului

Termostatul permite motorului sa functioneze la temperaturi optime de lucru. Daca nu functioneaza bine, acest lucru poate duce la probleme de performanta a motorului. Unul dintre cele mai evidente efecte este economia slaba de combustibil. Motorul dumneavoastra va fi greu sa functioneze cu sistemul de racire ineficient.

Priviti in interiorul gatului de umplere al radiatorului si verificati daca puteti vedea lichidul de racire al motorului curgand in radiator. Pana in acest moment, nu ar trebui sa vedeti lichid de racire curgand in radiator, deoarece motorul nu a atins inca temperatura optima de lucru. Daca vedeti deja lichid de racire, inseamna ca supapa termostatului este deja deschisa. Aceasta poate insemna ca supapa termostatului este blocata in pozitia deschisa.

Daca nu vedeti curgerea lichidului de racire, lasati motorul sa atinga temperatura de lucru. Pe masura ce motorul se incalzeste, ar trebui sa vedeti lichidul de racire care intra in radiator. Daca inca nu curge lichid de racire in radiator si acel indicator de temperatura de pe tabloul de bord creste deja, este posibil sa aveti o supapa de termostat care este blocata in pozitia inchis.

In ambele cazuri, va trebui sa inlocuiti termostatul masinii FORD.



Produse populare PieseFord.ro