Produsul a fost adaugat la Favorite!
Produsul a fost sters de la Favorite!

Te rugam sa selectezi masina ta Ford pentru a putea vizualiza produsele adecvate.


Senzor debitmetru aer Ford MAF

Senzorii de debit de masa (MAF) masoara debitul de aer in motor si furnizeaza un semnal sistemului de control al motorului pentru a regla cantitatea de combustibil injectata in motor
 
Caracteristici ale senzorului MAF Motorcraft
  • Sunt disponibile noi si indeplinesc specificatiile originale de performanta ale echipamentelor
  • Ajustarea exacta pentru fiecare aplicatie inseamna instalare „plug and play” fara probleme - nu sunt necesare modificari
  • Ajuta la optimizarea consumului de combustibil si a emisiilor
  • Senzorii respecta tolerante stranse (+/- 3%) pentru a ajuta la minimizarea erorilor false si a revenirilor la „verificarea motorului” falsa
  • Disponibilitate excelenta pentru majoritatea vehiculelor Ford Motor Company
 
Proiectare si testare
  • Durata de viata cheie testata la echivalentul duratei de viata de 10 ani / 100.000 km
  • Testarea mediului ajuta la asigurarea functionarii corespunzatoare in conditii extreme
  • Senzorii de debit de masa (MAF) Motorcraft® sunt singurii senzori MAF recomandati de Ford Motor Company pentru utilizarea in vehiculele Ford .
Repere includ:
 
  • Unitatile sunt gata sa „plug and play”, fara a fi nevoie de modificari
  • Optimizeaza consumul de combustibil si emisiile pentru a va asigura ca vehiculele indeplinesc diferite cerinte de stat la nivel de fum
  • Intervalele de toleranta stranse ajuta la minimizarea reparatiilor repetate si avertismentelor false de „verificare a motorului”
  • Designul include inovatii si upgrade-uri OE

Senzorii motor Motorcraft® sunt proiectati sa functioneze cu calculatoarele de comanda a motorului la vehiculele Ford

Conexiunile electrice sunt placate cu aur pentru a asigura performante fiabile
Testarea se efectueaza in conditii extreme de functionare pentru a se asigura ca potentiometrele respecta specificatiile Ford OE
Conceput sa functioneze, chiar si atunci cand este expus la combustibil, ulei, solventi, lichide de racire si lichide de frana si transmisie
 
Asadar, aproape toate vehiculele mai noi de pe sosea astazi folosesc un senzor de flux de aer in masa (MAF).
Senzorul debitului masic de aer (MAF) masoara volumul si densitatea aerului care intra in motor.
Mai mult, senzorul pentru fluxul de aer in masa (MAF) masoara si temperatura aerului care intra.
Senzorul debitului de aer in masa (MAF) este intotdeauna amplasat, in fluxul de aer, inaintea corpului clapetei. Exista, de fapt, cateva tipuri diferite de senzori de flux de aer in masa (MAF).
 
Deci, atunci cand aerul trece prin (MAF), acesta raceste firul din interior. Ca urmare, cresterea cantitatii de curent necesara, pentru a mentine acel fir, la temperatura specificata. Senzorii cu fir fierbinte au de obicei un interval de functionare de 0 – 5 volti. Cu tensiunea de repaus fiind in jur de .5 – .8 volti. Si, acceleratia maxima fiind intre 4 si 5 volti.
 
Deci, tensiunea necesara este proportionala cu cantitatea de debit de aer. Calculatorul foloseste aceste informatii, impreuna cu intrarea de la alti senzori; pentru a calcula cantitatea corecta de combustibil, pentru a livra motorului.
 
Simptomele unui senzor de debit de aer in masa (MAF) defect
Deci, un contaminat sau esuat (MAF) nu poate masura corect cantitatea de aer. Acest lucru face ca computerul motorului sa calculeze gresit cantitatea de combustibil care trebuie injectata. Asadar, un senzor de debit de aer in masa esuat cauzeaza diverse probleme de manevrabilitate.
 
Nu va lasati pacaliti, deoarece un senzor de masa de aer defect poate prezenta simptome similare cu compresia scazuta sau vidul scazut. Si, poate fi similar cu atunci cand vehiculul dvs. are o presiune scazuta a combustibilului.
  • Iata cateva dintre cele mai comune simptome ale unui senzor de debit de aer in masa (MAF) defect:
  • Motorul este foarte greu de pornit
  • Motorul se opreste la scurt timp dupa pornire
  • Motorul dumneavoastra functioneaza in mod constant slab sau bogat
  • Motorul ezita sau trage in timpul sarcinii sau in gol
  • Ezitare si smucitura in timpul acceleratiei

Erorile generale la senzorii de motor FORD si MAF

  • P0100 – Defectiune a circuitului debitului de aer in masa
  • P0101 – Interval/performanta circuit al fluxului de aer in masa
  • P0102 – Circuit debit de aer in masa scazut
  • P0103 - „Circuit debit de aer in masa ridicat”
  • P0104 - „Circuit debit de aer in masa intermitent”

Codurile de eroare P0171 System Too Lean (Bank 1) si P0174 System Too Lean (Bank 2). Poate fi cauzata si de un rau sau contaminat (MAF). Inainte de a va inlocui senzorul (MAF), ar putea exista o sansa, o curatare este tot ce aveti nevoie.

Solutie de curatare a senzorului pentru fluxul de aer in masa FORD (MAF).

Uneori puteti scapa doar cu curatarea firului de detectare cu spray de curatare a senzorului (MAF). Evitati atingerea firului. Si nu curatati niciodata firul cu o carpa sau cu produse de curatare, care nu sunt destinate unui senzor (MAF) sau contacte electrice. Majoritatea oamenilor le place sa-l curete pe vehicul, dar intotdeauna il scot mai intai.

Este o munca usoara si astfel permite o inspectie mai buna. Inspectati intotdeauna conectorul pentru murdarie si coroziune, deoarece aceasta ar putea fi si problema.

Ramaneti la curent pentru o alta postare despre, testarea si depanarea senzorului dvs. de flux de aer in masa (MAF).

Concluzie

De obicei, atunci cand senzorul este defect, acesta va lasa motorul sa functioneze bogat, folosind mai mult combustibil. De asemenea, motorul va fi lent la accelerare. De asemenea, un motor care functioneaza astfel va dezvolta in cele din urma si alte probleme.Combustibilul brut care il face sa iasa din motor si sa intre in evacuare; va cauza in cele din urma defectarea senzorului de oxigen. Avand suficient timp, combustibilul si funinginea vor strica si catalizatorul. Practic, problema va continua sa se agraveze. Si, daca nu o remediati imediat, va va costa mai multi bani pe termen lung. Convertizoarele catalitice, in special, sunt o parte destul de scumpa. Deci, daca observati oricare dintre simptomele de mai sus, verificati-l cat mai curand posibil.

Senzori de pozitie (CKP)-(CMP) FORD – Functii si simptome de defectiune

Cei mai importanti senzori, din orice motor, sunt senzorii de pozitie a arborelui cotit si a arborelui cu came.

Vehicule moderne controlate de computer; trebuie sa aiba aerul si combustibilul aprinse, la momentul potrivit, pentru a functiona eficient.

Ambii senzori de pozitie (CKP)-(CMP) fac parte din masina dvs.; sistem electronic de injectie si aprindere.

Asadar, senzorii de pozitie sunt aici pentru a ramane si evolueaza constant, pentru a raspunde nevoilor de astazi. Pe vremuri, daca aveai combustibil; scanteia si era aproape de sincronizare corecta, motorul tau ar functiona. Ca urmare, problemele din aceste sisteme pur mecanice au fost relativ usor de diagnosticat. Diferenta de astazi este ca o varietate de parametri ai motorului; trebuie controlata, pentru a asigura o ardere foarte eficienta.  Senzorii care monitorizeaza pozitia arborelui cotit si a arborelui cu came trebuie sa functioneze corect. Daca nu, motorul FORD poate functiona prost sau deloc.

Senzori de pozitie a arborelui cotit (CKP) Ford

Senzorul (CKP) monitorizeaza ca, un senzor multifunctional folosit pentru; setati momentul aprinderii, detectati motorul (RPM) si turatia relativa a motorului. Ca rezultat, acest senzor anuleaza nevoia de sincronizare manuala a distribuitorului.

Acest senzor poarta denumiri diferite, in functie de producator:

Senzor unghi arbore cotit.

  • senzor (CKS).
  • senzor (CKP).
  • Senzor de pozitie arbore cotit.

Dar, toate indeplinesc aceeasi functie. Senzorul de pozitie a arborelui cotit ofera un semnal electric catre (ECM); indicand locatia exacta a arborelui cotit.

Senzori de pozitie a arborelui cu came (CMP) FORD

Senzorul (CMP) este utilizat pentru a determina ce cilindru arde; pentru a sincroniza injectorul de combustibil si secventa de aprindere a bobinei.

Senzori de pozitie a arborelui cu came (CMP)

Deci, senzorii de pozitie a arborelui cu came sunt amplasati de-a lungul sau in partea din fata a arborelui cu came. Treaba lor este, de a monitoriza rotatiile pe care le fac arborii cu came, sa deschida supapele de admisie si evacuare. De asemenea, aceasta permite comunicarea; intre sistemul de aprindere si computerul vehiculului.

Dar, exista cateva lucruri care pot cauza defectarea acestor senzori (CKP)-(CMP):

  • Daune fasciale.
  • Murdarie si resturi.
  • Cablaj defect.

Deci, chiar si pentru electronica moderna, motorul este inca, un mediu distructiv. Desi sunt construite pentru acest lucru, majoritatea senzorilor de pozitie vor esua in cele din urma. Chiar si mici fluctuatii ale expansiunii termice sau vibratiile in sine; poate slabi si rupe, cablajul intern si circuitele din senzori. Dinti inelului reluctor indoiti, rupti sau uzati; poate genera, de asemenea, un semnal slab sau instabil.

De asemenea, pe aceeasi linie, piesele metalice deteriorate pot crea resturi; sub forma de pilitura sau aschii de metal. Senzorii magnetici de pozitie a arborelui cotit pot ridica aceste resturi. Senzorul (CKP) functioneaza la o anumita distanta; luand in considerare intrefierul de la inelul reluctor. Dar, aschii de metal capturat, extind campul magnetic; reducand decalajul si conducand la generarea slaba a semnalului.

In cele din urma, circuitele defecte pot cauza defectiuni ale senzorului (CKP)-(CMP). De asemenea, daca firele dintre (ECM) si senzori sunt deteriorate; (ECM) nu poate recunoaste semnalul. Deci, de fiecare data cand investigati problemele senzorului; este esential sa verificati mai intai circuitul.

Semne ca acesti senzori (CKP)-(CMP) pot esua:

Scaderea eficientei combustibilului

Cand senzorul (CKP)-(CMP) nu functioneaza corect; va avea un impact negativ asupra economiei de combustibil. Este posibil sa observati ca faceti calatorii mai frecvente la pompa; mai ales daca obiceiurile tale de conducere raman constante. Atata timp cat toti ceilalti factori ai vehiculului dumneavoastra sunt neschimbati; acest senzor poate foarte bine sa fie de vina.

Acceleratie slaba

Inainte ca senzorul (CKP)-(CMP) sa se defecteze complet; s-ar putea sa observati o oarecare ezitare in timp ce accelerati. Aici, senzorul nu trimite informatiile corecte catre computerul masinii tale. Care, la randul sau, nu va sincroniza cu precizie pistoanele motorului. Asadar, asteptati-va ca vehiculul dumneavoastra sa aiba dificultati, mentinandu-si viteza cu un senzor defect.

Aprindere gresita si blocare a motorului

Asadar, un senzor defect va face ca motorul sa se aprinda gresit, deoarece valorile incorecte ale injectiei de combustibil cantaresc. Cand aceasta problema devine deosebit de evidenta; motorul se poate bloca si poate avea dificultati la repornire. Functia de mers in gol si inversarea sunt inca doi indicatori ca ceva nu este in regula. Deci, daca motorul nu porneste, senzorii de pozitie sunt probabil uzati.

Verificati lumina de eroare check engine

Deci, concluzia este sa nu neglijati niciodata problemele cu motorul. Ultimul lucru pe care ti-l doresti este sa te blochezi in mijlocul drumului. Incepeti prin a obtine codurile de eroare din memoria computerului si, daca este necesar, testati senzorul. Uneori, puteti determina cauza problemei; si remediati-l singur, fara a cheltui prea mult timp si bani.



Produse populare PieseFord.ro