Butuc si rulment Ford original nu compromit calitatea | SHOP FORD
Produsul a fost adaugat la Favorite!
Produsul a fost sters de la Favorite!

Te rugam sa selectezi masina ta Ford pentru a putea vizualiza produsele adecvate.



Ansamblurile butucului si rulmentului Motorcraft sunt proiectate si testate

Pentru a oferi performante excelente si fiabilitate pe termen lung. Toate componentele indeplinesc cerintele tehnice Ford si sunt proiectate pentru o potrivire sigura si o instalare usoara.
De ce sa cumparati:
Ansamblurile etanse lubrifiate pentru viata ajuta la pastrarea apei, noroiului, namolului si a namolului.
Suprafata micro-sol a butucului-rotor ajuta la minimizarea scurgerii laterale si a vibratiilor pedalei.
Cursele de rulmenti integrali sunt special concepute pentru fiecare aplicatie.
Inelul senzorului si firele sunt incluse acolo unde este cazul pentru a asigura semnalele precise ale controlerului ABS.
Componentele si rulmentul ABS sunt testate 100% preincarcate.
Etansarile premium ofera o etansare excelenta.
Rulmentii cu role conice sunt folositi in aplicatii cu sarcina mare.

Butucuri si lagare originale pentru specificatiile echipamentelor pentru vehiculele Ford

Tolerantele de testare, inginerie si fabricatie au fost de 25 microni - de trei ori mai subtiri decat o bucata de hartie - comparativ cu unii concurenti la 250 microni
Efect de etansare optimizat si un raport scazut de cuplu-turatie pentru a minimiza rezistenta si pentru a contribui la cresterea consumului de combustibil
Etansari speciale ale lagarului pentru a ajuta la evitarea contaminantilor, cauza principala a defectarii lagarului
Tehnologie proprietara in procesul de proiectare si asamblare, acolo unde este cazul, care este dificil de inversat, ajuta la asigurarea calitatii si contribuie la reducerea revenirilor
Proces brevetat de micro-macinare, acolo unde este cazul, care ajuta la asigurarea celei mai bune interfete a butucului si rotorului, contribuind in acelasi timp la evitarea uzurii premature a franei si a vibratiilor
Ajuta la evitarea revenirilor costisitoare de la problemele cu placi, rotor sau piese de suspensie la care ar putea contribui butucii de inlocuire a pietei de schimb
Respecta specificatiile originale de testare a echipamentului pentru fiecare aplicatie specifica
 

Rulmentii roata Ford original nu compromit calitatea

Ansamblu lagar triplu sigilat
Unitatile de butuc originale ale echipamentelor lubrifiate pentru viata ofera performante excelente de etansare
Curse de rulmenti integrali
Conceput special pentru fiecare aplicatie, nu exista o solutie unica
Forjare de precizie
Materialele, ingineria si procesele de productie reduc la minimum orice posibilitate de fisurare a butucului
Suprafata de imperechere a micro-pamantului butuc-rotor
Tolerante mentinute sub 25 microni pentru a preveni zgomotul si vibratiile
Stifturi pentru roti
Specificatiile echipamentului original reduc la minimum orice posibilitate de fisurare a butucului
Inel si senzor senzor ABS de precizie
Echipamentele originale si inelele sunt prevazute cu cabluri din polimer si cupru de inalta rezistenta pentru conexiuni pozitive si conductivitate, oferind un semnal ABS excelent
Rulmenti cu role conice
Pentru rate de incarcare ridicate atunci cand este specificat
Ce se intampla atunci cand variatia grosimii discului este prea mare?
 
Butucii si rulmentii rotilor
Rulmentii rotilor sunt situate in interiorul butucului rotii si suporta intreaga greutate a unui vehicul, permitand rotilor sa se roteasca cu frecare minima. Acestea sunt, de asemenea, o parte esentiala a vehiculului dvs. care mentine rotile pornite.
 
Rulmentii de roti contrafacuti sunt adesea doar rulmenti de roti folositi, care au fost „reconditionati” si vanduti ca noi. Aceste rulmenti contrafacuti nu ofera nicio indicatie cu privire la cati km de uzura au si nici daca au fost vreodata implicati intr-un accident care le-ar fi putut afecta integritatea. Un rulment defect poate duce la directie slaba si uzura neuniforma a anvelopelor - si, in cazuri extreme, daca lipseste un rulment de pe butucul rotii, anvelopa poate cadea de pe vehicul in timp ce este in miscare. Nu va puneti pe voi sau pe ceilalti in pericol - alegeti piese originale Ford pentru toate componentele sasiului.
 
Butucii de piese originale sunt micro-sol pentru a asigura cea mai lina interfata posibila pentru cuibarire / imperechere cu rotorul. Orice fluctuatie sau imperfectiune de pe suprafata de montare a rotorului unui butuc, cum ar fi unele gasite in piata secundara, poate fi marita de doua ori in placuta de frana si poate provoca uzura prematura
 

Cand te gandesti la cele mai importante componente ale unui vehicul, ce iti vine in minte?

Motorul? Transmisia? Ce zici de roti?
 
Da, e greu de imaginat o masina Ford fara roti. Chiar daca motorul si transmisia sunt componente esentiale pentru sistemul de propulsie al oricarui vehicul, fara roti, un vehicul nu s-ar putea rula dintr-un loc in altul. Dar pentru a avea roti functionale, rulante, mai intai trebuie sa existe un ansamblu viabil pentru butucul rotii. Fara un ansamblu viabil de butuc de roata, rotile vehiculului nu vor functiona corect, limitand astfel potentialul vehiculului in sine.
 

Importanta butucului rotii la FORD

Am spus deja cat de important este un butuc de roata in ceea ce priveste un vehicul care functioneaza corect, dar exista mult mai mult in componenta auto decat ceea ce poate parea initial. Un ansamblu de butuc de roata care functioneaza bine nu asigura doar ca rotile se rotesc corect, ci si ca se rotesc fara probleme.
 
Butucii rotilor sunt amplasati in centrul rotilor masinii. Mai exact, le puteti gasi situate intre axa motoare si tamburele de frana. In esenta, ansamblurile butucului rotii functioneaza pentru a conecta roata la caroseria vehiculului. Ansamblul contine rulmenti, care permit rotilor sa se roteasca linistit si eficient. Dupa cum probabil ati ghicit, butucii rotilor sunt un pilon de baza pentru marea majoritate a masinilor, camioanelor usoare si grele si vehiculelor de pasageri.
 
La fel ca majoritatea componentelor auto, totusi, butucii rotilor nu dureaza pentru totdeauna. Si cand observati semne de uzura a ansamblului butucului rotii, este important sa actionati rapid pentru a evita potentialele probleme grave. In sectiunea urmatoare, aruncam o privire mai atenta asupra modului de a face diferenta dintre un butuc de roata prost si un butuc de roata bun.
 
Cum sa spuneti un butuc de roata bun fata de un butuc de roata rau
Pentru a va face o idee despre cum sa distingem un butuc de roata bun de unul rau, este mai usor sa aruncati o privire la unele dintre semnele si simptomele care indica adesea ca un butuc trebuie reparat sau inlocuit. Acest lucru se datoreaza in mare parte faptului ca butucii de roti bune nu sunt neaparat ceva de care tinem seama, dar un butuc de roti prost este destul de usor de citit daca stii ce sa cauti si sa asculti.
 

Deci, de unde stii cand un butuc de roata ar putea fi stricat ? Iata o privire mai atenta asupra unor semne:

Un zgomot de macinare evident: un zgomot de macinare sau de frecare indica de obicei unul dintre doua lucruri cand vine vorba de ansamblul butucului rotii. In primul rand, ar putea semnifica ca rulmentul rotii este uzat si necesita inlocuire. Sau doua, ar putea indica faptul ca intregul ansamblu trebuie inlocuit, mai ales daca zgomotul este vizibil cand vehiculul este in mers.
Lumina ABS se aprinde: ansamblurile butucului rotii sunt adesea conectate la sistemul de franare antiblocare al vehiculului. De multe ori, indicatorul ABS se va aprinde pe tabloul de bord al vehiculului atunci cand sistemul de diagnosticare detecteaza o problema cu modul in care functioneaza ansamblul rotii.
Un zgomot care vine de la roti: desi un zgomot de macinat sau de frecare este cel mai evident semn al problemelor cu butucul rotii, un zgomot provenit de la roti poate indica, de asemenea, ca exista o problema.
 
Costul inlocuirii butucului rotii
Desi reparatiile auto nu sunt niciodata distractive, ele fac parte din a fi proprietarul unui vehicul. Acestea fiind spuse, s-ar putea sa va intrebati cat costa un nou ansamblu de butuc de roata. Nu este o intrebare usor de raspuns, in mare masura pentru ca depinde de marca si modelul vehiculului dumneavoastra. De exemplu, daca conduceti un camion, este probabil sa fie un inlocuitor mai scump decat daca ati avea o masina mai mica. Daca aveti un vehicul cu frane antiblocare, va fi, de asemenea, mai scump, deoarece sunt mai multi pasi care trebuie luati pentru a inlocui corect ansamblul. Timpul de munca este un alt factor de luat in considerare atunci cand vine vorba de inlocuirea ansamblului. Un camion FORD FOCUS, de exemplu, poate dura cateva ore pentru a efectua lucrarile. In schimb, un vehicul mic de pasageri poate dura doar o ora pentru a finaliza lucrarea.
 
Pe scurt, inlocuirea ansamblului butucului rotii poate varia de la sub 100 euro la cateva sute de euro - totul depinde de ceea ce conduceti si de amploarea reparatiei sau inlocuirii. O modalitate, totusi, de a economisi niste bani pe butuci de roti noi este sa le achizitionati de la un comerciant cu amanuntul de renume, cum ar fi PieseFORD.ro . Achizitionarea printr-un astfel de comerciant cu amanuntul fata de un mecanic poate aduce adesea economii semnificative cand vine vorba de costul total.


Produse populare PieseFord.ro