Produsul a fost adaugat la Favorite!
Produsul a fost sters de la Favorite!

Te rugam sa selectezi masina ta Ford pentru a putea vizualiza produsele adecvate.


Filtrele de transmisie de schimb inlatura contaminantii din fluid, pentru a ajuta transmisia sa functioneze conform proiectarii.

Filtrele de cutie automata Ford Motorcraft sunt proiectate si testate

Pentru a contribui la asigurarea performantelor maxime ale transmisiei in intreaga linie

De ce sa cumparati:
Singurele piese recomandate de Ford Motor Company pentru vehiculele Ford
Fiecare filtru satisface nevoile specifice ale aplicatiei sale si duratei de viata preconizate.
Eficienta filtrarii este reglata fin pentru a se potrivi cu cerintele de curatenie a fluidelor de transmisie pentru a asigura durabilitatea transmisiei pe tot parcursul ciclului de viata preconizat.
Filtrele sunt proiectate pentru a mentine debitele de fluid chiar si atunci cand se acumuleaza resturi de uzura.
Carcasele de filtrare sunt construite din polimeri avansati termorezistenti armati cu fibre sau dintr-o combinatie de polimeri si otel stantat.
In majoritatea cazurilor, nu sunt necesare garnituri noi de pana atunci cand se efectueaza serviciul de filtrare a transmisiei.
Toate filtrele cu transmisie automata Motorcraft sunt testate pentru a indeplini standardele Ford pentru fiecare aplicatie.
Rezistenta mediului filtrant este testata pentru a rezista la cele mai extreme sarcini de murdarie in conditii extreme de uzura la temperaturi ridicate.
Testarea filtrarii si a performantei hidraulice se efectueaza conform procedurilor aprobate de Organizatia Internationala pentru Standardizare.
 

Ajutati la mentinerea performantei optime a transmisiei

Filtrele de transmisie de schimb inlatura contaminantii din fluid, pentru a ajuta transmisia sa functioneze conform proiectarii. Filtrele cu transmisie automata Motorcraft sunt proiectate, proiectate si testate pentru a asigura performante maxime ale transmisiei pe toata durata de viata a filtrului.
 

Cum functioneaza un filtru de transmisie automata Ford ?

 
Transmisia joaca un rol extrem de important in modul in care functioneaza vehiculul dumneavoastra. Este conectat la partea din spate a motorului si transfera puterea de la motor la roti. Fara transmisie, un vehicul pur si simplu nu se poate misca. Filtrul de transmisie este o parte vitala a acestui sistem si este situat deasupra tavii de transmisie, care prinde orice exces de lichid, si sub un tub de preluare care se conecteaza la pompa de ulei, care regleaza presiunea fluidului in transmisie. Filtrul de transmisie functioneaza ca o sita pentru a colecta contaminanti, cum ar fi murdaria si resturile, inainte de a trimite lichid lubrifiant catre transmisia in sine.
 

Cat de des trebuie schimbat un filtru de transmisie ?

 
De-a lungul timpului, bucatile de metal care s-au desprins din contactul metal-metal si alte murdarie si murdarie pot murdari un filtru de transmisie. Desi fiecare vehicul are propriile nevoi optime de intretinere care pot fi de obicei localizate in manualul proprietarului, consensul general in randul mecanicilor este ca filtrul de transmisie si lichidul ar trebui inlocuite la fiecare 35.000 de km. Schimbarea lichidului si a filtrului este o munca destul de dezordonata si consumatoare de timp, deoarece putine transmisii sunt echipate cu un dop de golire. Asta inseamna ca singura modalitate de a ajunge la filtrul de transmisie si de a permite lichidului vechi sa scape este prin indepartarea tavii de transmisie. Acesta este adesea intr-o zona greu accesibila si necesita instrumente speciale, motiv pentru care puteti opta pentru a consulta unul dintre mecanicii Ford cu privire la momentele potrivite pentru a schimba filtrul de transmisie si lichidul pentru vehiculul dvs. si sa il solicitati sa faca acest lucru. 
 
De obicei, atunci cand este timpul sa inlocuiti lichidul si filtrul pentru o transmisie, proprietarii achizitioneaza un set intreg de filtru de lichid in loc de doar filtrul in sine. Piesele reale ale filtrului de transmisie sunt putine, dar kiturile includ putin hardware suplimentar pe care este intelept sa mergeti mai departe si sa il inlocuiti ca masura preventiva in timp ce panoul de transmisie este deja oprit si acea regiune a sistemului de transmisie este usor accesibila. Acestea sunt elementele care sunt in general incluse intr-un kit de filtru de transmisie:
 
Filtrul de transmisie: filtrul seamana cu o placa de metal cu lamele, prin care trece fluidul de transmisie. In interiorul acestor sipci este un mediu fibros, care prinde orice contaminanti inainte ca fluidul sa ajunga la transmisie.
 
Garnitura: Garnitura asigura o potrivire stransa intre ansamblul filtrului de transmisie si tava de transmisie, astfel incat niciun fluid sa nu scape in timp ce acesta este in circulatie. Este tinut in pozitie de o serie de suruburi in jurul perimetrului tigaii sau poate fi proiectat sa se desprinda pur si simplu cu putin efort. Aceste garnituri pot fi fie din pluta, fie din cauciuc crestat.
 
Tub de preluare: tubul de preluare, care conecteaza ansamblul filtrului de transmisie la pompa de ulei, este de asemenea inclus ca parte a kitului.
 
Etansare: Ultima parte a unui kit de filtru de transmisie este o garnitura de cauciuc in stil O-ring care asigura o potrivire stransa intre tubul de preluare si carcasa transmisiei.
 
Modul in care functioneaza un filtru de transmisie este un proces relativ simplu, cu putine parti implicate. Daca, totusi, exista vreo confuzie cu privire la modul in care functioneaza filtrul de transmisie sau banuiti ca este timpul sa va inlocuiti filtrul sau lichidul, nu ezitati sa contactati catalogul nostru Ford pentru o consultatie.
 

De ce sa servisam o transmisie automata?

Nu este foarte usor, asa ca sa intelegem de ce ar trebui sa o faci.
 
Transmisiile automate (in cea mai mare parte) se bazeaza in mare masura pe hidraulic. In termeni simpli, asta inseamna presurizarea unui fluid si folosirea lui pentru a muta lucrurile. In cazul unei transmisii automate, uleiul tau este acel fluid. Este presurizat (adesea de o pompa actionata direct de motor) si directionat in jurul transmisiei dupa cum este necesar pentru a cupla sau decupla componentele.
 
Lichidul de transmisie automata nu este doar un lubrifiant, desi serveste si acestui scop. Acesta este motivul pentru care o transmisie automata fara ulei va suferi putine sau deloc daune, in timp ce o transmisie automata fara ulei se va arde singura. Daca nu exista ulei, nu se poate intampla nimic in interiorul transmisiei, in timp ce o cutie scurta de ulei poate avea suficienta presiune pentru a aplica partial componentele, deteriorandu-le.
 
Filtrul este necesar deoarece modul in care cutia de viteze misca uleiul in jur implica o serie de supape delicate si arcuri si bile, iar bucati mici de contaminanti - cum ar fi resturile de la ambreiajele uzate - pot face cu usurinta lipirea acestor componente delicate, provocand un multe pagube. Astfel de resturi vor intra in uleiul dvs., este un fapt inevitabil de uzura, dar filtrul este acolo pentru a opri ca resturile sa ajunga intr-un loc in care ar putea face rau.
 
Ulei curat
Mecanicul tau iti ridica masina in aer, scapa uleiul si descopera ca arata la fel de proaspat ca in ziua in care a fost introdus ! Desigur, orice profesionist ar recomanda oricum schimbarea uleiului, dar daca este curat, limpede si nu miroase a ars, ti-ar fi iertat doar ca l-ai completat si pleci. Daca uleiul este curat, nu exista niciun motiv sa credem ca filtrul nu va fi.
 
Economiseste bani
In general, daca primiti un serviciu de ulei si filtre pentru transmisia dvs., cea mai mare parte a cheltuielilor va fi preluata de forta mecanicului dvs. si de costul uleiului. S-ar putea sa nu fie cazul daca iti asumi aceasta sarcina, totusi. Costul materialului unui filtru ar putea fi inca relativ mic, dar schimbarea acestuia adauga o cantitate semnificativa de munca fata de schimbarea numai a uleiului.


Produse populare PieseFord.ro