Te rugam sa selectezi masina ta Ford pentru a putea vizualiza produsele adecvate.
Injectoarele de combustibil Ford construite pentru performanta motorului.
De ce sa cumparati:
Injectoarele de combustibil Motorcraft asigura o livrare echilibrata a combustibilului, in concordanta cu injectorul OE.
Construit pentru a dura, injectoarele de combustibil Motorcraft sunt rezistente la coroziune SI testate la presiune.
Injectorul include o capacitate exceptionala de manipulare la cald.
Indiferent de aplicatie, exista o piesa unica Motorcraft si Ford proiectata, fabricata si testata integral pentru a indeplini specificatiile si standardele de calitate Ford exacte, inclusiv testarea Key Life la echivalentul a 10 ani / 150,000 km
De ce sa cumparati:
Singurele piese recomandate de Ford Motor Company pentru vehiculele Ford.
Motorcraft si piesele Ford sunt utilizate in toate vehiculele Ford intr-o varietate de aplicatii care ajuta la asigurarea calitatii adecvate a constructiei, a integritatii si a performantelor de lunga durata ale fiecarei masini sau camioane Ford.
Motorcraft si piesele Ford original sunt fabricate din materiale de prima calitate - alese special pentru performante maxime si adecvarea aplicatiei.
Ca si in cazul tuturor pieselor Motorcraft si Ford, orice inovatii sau imbunatatiri dezvoltate de la fabricarea vehiculului sunt incluse in aceste piese de schimb dupa piata, asigurand cea mai actuala tehnologie si performanta.Toti conectorii pentru injectii de combustibil Motorcraft sunt supusi unor teste riguroase de laborator si din lumea reala pentru a indeplini standardele de inginerie Ford si pentru a asigura performante si fiabilitate excelente.
Toate garniturile pentru injectoarele Ford sunt supuse unor teste riguroase de laborator si din lumea reala pentru a oferi performante si fiabilitate originale ale echipamentelor. Etansarile Motorcraft sunt testate pe scara larga pentru a asigura o asezare si o etansare adecvate atat la temperaturi cat si la presiuni extreme
De ce sa cumparati:
Singurele piese recomandate de Ford Motor Company pentru vehiculele Ford
Motorcraft si piesele Ford sunt utilizate in toate vehiculele Ford intr-o varietate de aplicatii care ajuta la asigurarea calitatii adecvate a constructiei, a integritatii si a performantelor de lunga durata ale fiecarei masini sau camioane Ford.
Motorcraft si Ford Parts sunt fabricate din materiale de prima calitate - alese special pentru performante maxime si adecvarea aplicatiei.
Ca si in cazul tuturor pieselor Motorcraft si Ford, orice inovatii sau imbunatatiri dezvoltate de la fabricarea vehiculului sunt incluse in aceste piese de schimb dupa piata, asigurand cea mai actuala tehnologie si performanta.
Cum functioneaza un injector de combustibil in interiorul motorului?
Modul in care aveti grija de masina dvs. este o reflectare directa a cat de bine intelegeti diferitele componente care o fac o minune moderna. Din pacate, unul dintre aspectele cele mai adesea confuze ale masinilor moderne este modul in care combustibilul este livrat la motor. Stim cu totii cat de important este acest lucru deoarece puterea generata de motorul unei masini este direct proportionala cu cantitatea corecta de combustibil livrata acesteia. In timp ce in trecut masinile se bazau pe mecanisme carburate nu atat de perfecte pentru a furniza combustibil motorului, astazi este diferit. Masinile moderne vin acum cu injectoare de combustibil pentru a indeplini aceeasi sarcina de baza. Intelegerea modului in care functioneaza injectoarele de combustibil este, asadar, cruciala pentru a va ajuta sa va ingrijiti mai bine masina.
Probleme fundamentale in livrarea combustibilului la motor Ford
Cu totii cunoastem scopul unui motor. Toata lumea este, de asemenea, constienta de faptul ca aerul si combustibilul trebuie combinate sau amestecate in camera de ardere pentru a genera explozii controlate si a aduce motorul la viata. Ca atare, este esential ca combustibilul sa fie livrat in camera de ardere in cantitati foarte precise. Prea mult (amestec bogat de combustibil) si riscati sa sufocati motorul, ingreunand pornirea sau chiar sa blocati. Prea putin (slab) si nu veti putea porni si motorul. De aceea este important sa asigurati camera de ardere cu cantitatea corecta de combustibil care trebuie amestecat cu cantitatea corecta de aer.
Din pacate, aceasta nu este o sarcina usoara, deoarece exista o multime de factori care pot influenta atat livrarea de aer, cat si de combustibil. Aceasta a fost intotdeauna o problema in trecut, in special in cazul motoarelor cu carburator. Problema principala era ca un singur carburator trebuia sa alimenteze un anumit numar de cilindri cu combustibil. Acest lucru insemna de obicei ca cilindrul cel mai indepartat de carburator va primi putin mai putin combustibil decat cilindrul mai aproape de carburator. De aceea, unele sisteme mai vechi aveau carburatoare duble pentru a furniza mai bine combustibil motorului. Din pacate, acestea au fost mult mai dificil de reglat sau sincronizat si, cel mai rau, au redus consumul de combustibil.
Cu aceste probleme, a trebuit proiectat un mecanism mai eficient pentru livrarea unor masuratori mai precise de combustibil. Aici intervin sistemele de injectie de combustibil.
Un sistem modern de injectie de combustibil include din punct de vedere tehnic un fel de mecanism de detectare pentru a determina cantitatile corecte de combustibil care trebuie pulverizate in galeria de admisie a motorului. Este necesar un alt mecanism pentru a livra sau pulveriza cantitatea „calculata” de combustibil in fiecare cilindru. Aceasta este functia injectoarelor de combustibil pe care o vom discuta mai detaliat in sectiunea urmatoare.
Exista doua tipuri de sisteme de injectie de combustibil care corespund in general celor doua tipuri fundamentale de motoare pe care le avem astazi pe piata.
Direct
Modul in care sunt proiectate unele motoare necesita ca combustibilul sa fie livrat sau pulverizat direct in camera de ardere a motorului. Fiecare cilindru este deja umplut cu aer comprimat. Cand combustibilul atomizat este injectat in fiecare cilindru, acesta se auto-aprinde. Acest lucru este valabil pentru majoritatea motoarelor diesel. Am spus „cele mai multe” pentru ca exista anumite modele de motoare diesel care muta combustibilul intr-o camera de pre-combustie inainte de a ajunge la cilindru.
Indirect
Masinile care functioneaza cu benzina au sisteme de injectie indirecta. Combustibilul sub presiune este livrat in compartimentul motor din rezervorul de combustibil al masinii. Combustibilul sub presiune este livrat la orificiul de admisie sau la galeria de admisie, in functie de designul motorului. Acest lucru permite ca combustibilul sa fie amestecat mai intai cu aerul care trece prin orificiul de admisie sau prin galerie inainte ca amestecul sa fie impins in camera de ardere.
Cele mai recente masini de astazi vin cu injectie in mai multe puncte. In acest sistem, fiecare cilindru primeste combustibil de la un injector de combustibil specific. Deci, daca ai 6 cilindri te poti astepta si la 6 injectoare de combustibil. Aceasta configuratie 1:1 face ca acest sistem sa fie foarte puternic si eficient, desi complex si costisitor de reparat. Majoritatea masinilor, insa, au un sistem de injectie de combustibil intr-un singur punct sau chiar un injector pentru fiecare doi cilindri.
Ce sunt injectoarele de combustibil?
Injectoarele de combustibil sunt parti ale motoarelor moderne ale masinilor Ford care furnizeaza combustibil in camera de ardere a motorului, direct sau indirect. Aceste dispozitive electro-mecanice mici sunt de obicei pozitionate la un anumit unghi pentru a se asigura ca combustibilul este pulverizat spre supapa de admisie a motorului sau direct in cilindru.
Cum functioneaza un injector mecanic de combustibil?
Multi oameni confunda un sistem mecanic de injectie de combustibil cu un carburator. Desi principiul este fundamental similar, exista o diferenta majora in tipul de combustibil livrat motorului. In timp ce sistemele de carburator furnizeaza combustibil de joasa presiune din rezervorul de benzina, un injector de combustibil mecanic furnizeaza combustibil de inalta presiune catre un acumulator. Va puteti gandi la aceasta ca la o zona de depozitare temporara a combustibilului dumneavoastra. Combustibilul trece apoi printr-un distribuitor care este de obicei considerat ca fiind unitatea de control al dozarii a sistemului. De aici, combustibilul este apoi „distribuit” in fiecare cilindru in cantitatea corecta si la momentul potrivit.
Debitul de combustibil care este injectat in orificiul de admisie este gestionat de supapa clapeta care este situata in admisia de aer a motorului, deoarece aerul si combustibilul trebuie amestecate mai intai inainte de intrarea in cilindru. Pe masura ce accelerati, supapa clapeta se deschide pentru a creste cantitatea de aer care curge prin ea. Acest lucru stimuleaza, de asemenea, distribuitorul de combustibil sa mareasca cantitatea de combustibil impinsa prin injector pentru a mentine echilibrul corect de aer si combustibil.
Daca combustibilul nu este turnat in orificiul de admisie, supapa din interiorul injectorului de combustibil ramane inchisa din cauza tensiunii asupra mecanismului sau cu arc. Cand combustibilul este trimis sa se amestece cu aerul la admisia de aer, presiunea combustibilului deschide aceasta supapa pentru a permite stropirea combustibilului. Acesta este motivul pentru care ei numesc injectoarele mecanice de combustibil ca fiind injectoare cu arc.
In timpul pornirii la rece, un microprocesor activeaza un injector specializat pentru a adauga combustibil suplimentar in amestec pentru a facilita o pornire mai lina. Odata ce motorul s-a incalzit, combustibilul de la injectorul de combustibil pornit la rece este oprit automat. Acesta este diferit de un carburator, deoarece trebuie doar sa blocati fluxul de aer pentru a crea un amestec mai bogat.
Produse populare PieseFord.ro