Radiator apa original | Furtun apa | Sistem racire Ford
Produsul a fost adaugat la Favorite!
Produsul a fost sters de la Favorite!

Te rugam sa selectezi masina ta Ford pentru a putea vizualiza produsele adecvate.



Design robust radiatoarele de apa Ford Motorcraft

  • Capacitate optima de racire, debite si disipare a caldurii pentru performante exceptionale de racire
  • Destinat pentru o durata lunga de viata in cicluri termice si de presiune variabile
  • Constructie usoara cu aliaje de aluminiu de lunga durata
  • Aripioarele din aluminiu indeplinesc specificatiile riguroase Ford Corrosion
  • Rezervoare din plastic incorporate din fibra de sticla pentru o durabilitate mai buna
  • Conexiunile fara sudura pe varfurile furtunului previn o potrivire slaba sau scurgeri
  • Proiectat si testat pentru a indeplini standardele stricte Ford Engineering pentru performanta si durabilitate
  • Capacitate excelenta de remorcare
  • Ofera motorului si transmisiei * protectie maxima impotriva caldurii in conditii de remorcare solicitante
  • Suporturi robuste pentru montare sigura
  • Recomandat pentru toate vehiculele Ford 
  • Montare corecta, instalare corecta
  • Ford a dezvoltat procedura de instalare disponibila in manualul Ford Workshop
  • Suporturi robuste pentru montare sigura
  • Recomandat pentru toate vehiculele Ford
 
De ce sa alegeti Motorcraft?
Piesele pentru motoare asigura potrivirea si functia OE de care aveti nevoie pentru modelele Ford. Si asta nu este surprinzator. La urma urmei, au fost proiectate de aceiasi oameni care au proiectat vehiculul. Alegeti calitate si fiabilitate. Alege Motorcraft.
 
 

Capace pentru vasele de expansiune Ford

  • Sunt disponibile capace de presiune standard ale radiatorului de aerisire si siguranta
  • Acoperire extinsa pentru majoritatea masinilor si camioanelor, precum si a echipamentelor agricole si de constructii
  • Capacele radiatorului cu etansare rotativa sunt proiectate pentru a oferi o durabilitate sporita si pot fi indepartate fara a deteriora garnitura atmosferica din cauciuc
  • Zincat pentru a rezista la coroziune si rugina
  • Arcurile supapelor de presiune sunt fabricate din otel inoxidabil pentru a mentine presiunea calibrata pe toata durata de viata
  • Garnitura de supapa de cauciuc rezista la temperaturi ridicate si la deteriorarea lichidului de racire si a aditivilor
  • Caracteristicile de reducere a presiunii si a vidului ajuta la prelungirea duratei de viata a radiatorului si a furtunului
  • Preveniti indepartarea accidentala a capacului cu functia „stop pozitiv la presiune scazuta”

Furtunele de radiator apa o alegere usoara pentru aplicatiile Ford 

  • Sarma de otel armata pentru a rezista la indoire si la rupere
  • Constructie din cauciuc monomer etilen-propilen diolefina (EPDM)
  • Ajuta la mentinerea intregului diametru al sectiunii pentru un flux nelimitat de lichid de racire
  • Rezista la ulei, grasime, antigel si la toti aditivii de racire aprobati
  • Recomandat de Ford Motor Company

Ajutati-va vehiculul sa se mentina rece.

Caracteristici ale incalzitorului si furtunului radiatorului Motorcraft
Fabricat din materiale de calitate superioara la standarde stricte Ford Engineering
Majoritatea furtunurilor de lichid de racire sunt turnate pentru a se potrivi aplicatiei pentru o instalare usoara
Construit din cauciuc EPDM cu o serie de armaturi diferite (in functie de aplicatie si utilizare), inclusiv:
  • Kevlar
  • Nomex
  • Technora
  • Rayon 
  • Multe furtunuri includ cleme

Pot sa pun apa in radiator?

Iata ce sa faci cu radiatorul in caz de urgenta

Puteti pune apa in radiatorul masinii daca motorul se supraincalzi, rezervorul de preaplin al lichidului de racire este foarte scazut sau gol si nu aveti alta optiune. Ar trebui sa faceti acest lucru numai atunci cand intentionati sa conduceti o distanta scurta si veti dori sa va asigurati ca, atunci cand ajungeti, aveti radiatorul spalat si umplut cu amestecul corect de lichid de racire/apa. PIeseFORD.ro va ofera produse si sfaturi exceptionale pentru lichid de racire

Folositi apa in radiator numai in caz de urgenta

Un radiator este un tip de schimbator de caldura. Este proiectat pentru a transfera caldura de la lichidul de racire fierbinte care curge prin el catre aerul suflat prin acesta de ventilator. Majoritatea masinilor moderne folosesc radiatoare din aluminiu. Aceste radiatoare sunt realizate prin lipirea aripioarelor subtiri de aluminiu la tuburi de aluminiu aplatizate. Lichidul de racire curge de la intrare la iesire prin multe tuburi montate intr-un aranjament paralel. Aripioarele conduc caldura din tuburi si o transfera in aerul care curge prin radiator.

Tuburile au uneori un tip de aripioara introdus in ele numita turbulator, care creste turbulenta fluidului care curge prin tuburi. Daca fluidul ar curge foarte lin prin tuburi, numai fluidul care atinge efectiv tuburile ar fi racit direct. Cantitatea de caldura transferata tuburilor de la fluidul care trece prin ele depinde de diferenta de temperatura dintre tub si fluidul care il atinge. Deci, daca fluidul care intra in contact cu tubul se raceste rapid, se va transfera mai putina caldura. Prin crearea de turbulente in interiorul tubului, tot fluidul se amesteca impreuna, mentinand temperatura fluidului care atinge tuburile, astfel incat sa poata fi extrasa mai multa caldura, iar tot fluidul din interiorul tubului este utilizat eficient.

Daca observati ca temperatura motorului creste, ar trebui sa va opriti imediat. Lasati motorul sa se raceasca si verificati nivelul rezervorului de preaplin al lichidului de racire. Daca este cu adevarat scazut sau chiar gol, trebuie sa adaugati lichid in vehicul. Desi este ideal sa adaugati un amestec 50/50 de lichid de racire si apa (sau un lichid de racire preamestec), daca trebuie neaparat sa continuati sa conduceti, puteti adauga apa in calorifer pentru a va duce la destinatie. Iata pasii de urmat pentru a completa cu apa lichidul de racire din radiatorul de apa Ford :

  • Asigurati-va ca motorul FORD este oprit si rece, iar vehiculul este in parcare sau in punctul neutru, cu frana de parcare activata.
  • Lasati motorul sa se raceasca inainte de a scoate capacul rezervorului de lichid de racire. Daca incercati sa scoateti capacul in timp ce acesta este inca fierbinte, lichidul de racire fierbinte poate pulveriza si poate provoca arsuri.
  • Slabiti capacul radiatorului cu grija, folosind un prosop sau o carpa groasa. Faceti un pas inapoi si lasati presiunea sa se elibereze inainte de a indeparta complet capacul.
  • Adaugati apa de cea mai buna calitate pe care o puteti ajunge la calorifer pana ajunge la linia de umplere. Puneti la loc capacul radiatorului, strangeti-l pana cand se aude un clic si inchideti capota masinii.
  • Desi nu este ideal, adaugarea de apa este mai buna pentru vehiculul dvs. decat fara lichid.

Daca nu aveti lichid de racire disponibil, ar trebui sa completati radiatorul cu apa de cea mai buna calitate pe care o aveti. In mod ideal, aceasta ar fi apa distilata. Puteti folosi si apa imbuteliata sau apa de la robinet. Retineti ca apa de la robinet sau apa de foraj contine minerale care pot lasa depuneri in sistemul dumneavoastra de racire, contribuind la coroziune si reducand durata de viata a radiatorului.

Avantaje/dezavantaje ale utilizarii apei

  • Utilizarea apei adauga contaminanti la sistemul dvs. de radiatoare. Este mult mai bine ca motorul sa foloseasca apa decat sa conduca cu lichid de racire scazut, dar ar trebui sa inlocuiti apa cu lichidul de racire corect pentru vehiculul dumneavoastra cat mai curand posibil.
  • Cand adaugati apa in calorifer, diluati orice lichid de racire care ar putea fi inca in calorifer. Lichidul de racire are cateva functii importante: prevenirea coroziunii, cresterea punctului de fierbere al apei si scaderea punctului de inghet al apei. Desi puteti conduce masina pentru o perioada scurta de timp folosind apa in locul lichidului de racire, acesta nu va va proteja eficient motorul.
  • Aceasta inseamna ca este esential sa rezolvi cat mai curand posibil problema care a cauzat un nivel scazut al lichidului de racire, iar radiatorul sa fie umplut cu un raport de 50/50 de lichid de racire si apa.

Verificati radiatorul catre un tehnician pentru a determina de ce sa raceasca a scazut lichid in primul rand. Tehnicianul va localiza si repara orice scurgeri, va inlocui orice piesa compromisa a sistemului de racire si va spala radiatorul inainte de a inlocui lichidul de racire.

Spalarea radiatorului este esentiala inainte ca lichidul de racire sa fie complet din nou. Ne spalarea reglementata a radiatorului este unul dintre motivele pentru care radiatoarele din aluminiu se pot defecta. Asigurati-va ca tehnicianul dumneavoastra face o spalare completa a radiatorului dupa ce sistemul de racire a fost reparat. Odata ce radiatorul a fost spalat complet, trebuie sa-l umpleti cu un amestec 50/50 de lichid de racire specific Ford si apa distilata. Daca ajungeti intr-o situatie dificila in care trebuie sa va conduceti masina folosita apa ca lichid de racire, asigurati-va ca duceti vehiculul la un tehnician in radiatoare si determinati cauza pierderii de racire. Repararea radiatorului cat mai curand posibil va reduce probabilitatea unei eventuale daune extinse la radiator, incalzitor si motor. Avem in stoc lichid de racire de cea mai inalta calitate si va vom reumple vehiculul cu lichid de racire recomandat de producator pentru a ne asigura ca vehiculul dumneavoastra functioneaza fara probleme.



Produse populare PieseFord.ro